חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איפה מעדיפים לבלות את הקיץ? סאמר קאמפ או סאמר סקול

מאת: Daniel.Bלימודים בחו"ל15/04/20182256 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יש שמעדיפים לבלות את הקיץ לא בסאמר קאמפ עם חברים וחוויות מתחרויות ופעילויות ספורטיביות, אלא בסאמר סקול, וזה במטרה לשפר את האנגלית שלהם לפני תחילת שנת הלימודים. האם גם אתם הייתם מעדיפים להעביר את הקיץ בלימודי אנגלית אינטנסיבית ולא במחנה קיץ שבו המדריכים והחניכים מדברים אנגלית? מחנה קיץ בארה"ב הוא חווייה מרגשת, מסוג הזכרונות שנשארים לשנים ארוכות, אבל ישנן סיבות מדוע יש בני נוער שמעדיפים לבלות את חופשת הקיץ דווקא בלימודי סאמר סקול, ודוחים את הנסיעה למחנה הקיץ לחופשה הבאה.

ובכן, מהו סאמר סקול? כהגדרה כללית, סאמר סקול הוא בית ספר ללימוד אנגלית לתלמידים זרים בתקופת חופשות הקיץ. בית הספר בנוי במתכונת של תכנית לימודים ושעות לימוד מוגדרות, ובדרך כלל ללא פעילויות שלאחר הלימודים. הוא מיועד לתלמידים ולסטודנטים שרוצים בשיפור הציונים שלהם באנגלית כדי לעבור בחינות חובה או כדי להתקבל למוסדות לימוד, וכמו כן למי שבוחרים לשפר את רמת האנגלית הכללית שלהם. בתי ספר ללימודי אנגלית ממוקמים בעיקר בבריטניה, אך גם בארצות אחרות באירופה ובארה"ב. כאמור, שלא כמו מחנה קיץ בארה"ב, בתי ספר לאנגלית אינם מיועדים מטבעם לפעילויות חברתיות אלא ללימוד השפה האנגלית. לסאמר סקול מגיעים תלמידים בטווחי גיל שונים, גם סטודנטים מבוגרים יותר שרוצים ללמוד אנגלית באופן אינטנסיבי. מסגרת הלימודים לא מאפשרת בדרך כלל שהייה בבית הספר, ולכן, במקרים רבים, מוטל על התלמידים לדאוג למקום ללינה ולארוחות במהלך תקופת הלימודים.

מסגרת הלימודים בסאמר סקול באנגליה נוקשה במקצת עבור מי שרוצים לחוות חופשה מלאת הרפתקאות במסגרת מחנה קיץ בארה"ב, שבו סדר היום שכולל פעילויות ספורטיביות וחברתיות מתבצע כולו באנגלית, אך הדבר אינו גורע מההנאה שהפעילויות, הטיולים והחוויות החברתיות מעניקים לחניכים הצעירים. במחנה הקיץ בארה"ב הם רוכשים ביטחון ומיומנות בביצוע מטלות ובלקיחת אחריות וכמו כן בניהול שיחה באנגלית קולחת. למרות שמטרה העיקרית אינה שיפור הציונים באנגלית אלא בעיקרה חברתית וחווייתית, השימוש האינטנסיבי בשפה, הן עם המדריכים והן עם החברים, יכול לשפר את יכולת הדיבור וההבנה ולהעשיר באופן משמעותי את אוצר המילים בשפה זו.

ואם חייבים לשפר את ציוני האנגלית לקראת שנת הלימודים הבאה? חשוב לזכור שהמטרה בסאמר סקול היא לימודים, ולכן יש להשקיע הן במסגרת שעות הלימוד והן לאחריהן. כמו כן, מעבר למילוי מטלות הלימודים, רצוי לדאוג מראש למקום שבו אפשר ללון ולשהות במהלך תקופת לימודי הקיץ.

כמו שאפשר לראות, אם כי בשתי המסגרות האלו אפשר לשפר את האנגלית, סאמר קאמפ וסאמר סקול ממלאים שתי פונקציות שונות לבילוי חופשת הקיץ. אומנם מחנה קיץ בארה"ב הוא חוויה נפלאה, אך אם כי לימודים בסאמר סקול אינם תחליף לחוויות ממחנה הקיץ, יש לזכור שאין זה עונש אלא מסגרת נוספת לשיפור האנגלית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Daniel.B

מאת: Daniel.Bעסקים - כללי26/02/20909 צפיות
חקירות פרטיות - אמון הוא מצרך בסיסי ונחוץ מאוד בחיים שלנו כבני אדם חברתיים. אנו מעוניינים לתת אמון בסובבים אותנו, ולבטוח במה שבני המשפחה או העמיתים בעבודה אומרים לנו.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205279 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים09/02/205435 צפיות
מידע הוא נכס בעל ערך רב. וכיום, עת כולנו מרבים לעשות שימוש בתקשורת כתובה הדבר נכון שבעתיים. כל אחד מאתנו מחזיק בידיו המון מידע, קבצים ואינפורמציה שעשויים להיות בעלת משמעות רבה מבחינות שונות. לדוגמה, בהיבט משפטי, פיננסי, כלכלי ואפילו פוליטי או חברתי.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית24/10/191538 צפיות
בדיקות האזנה מאפשרות ניטור ואיתור האזנה לשיחות בבית, במשרד, ברכב וכמעט בכל מקום. אם קיים חשד שמתבצעת האזנה, בעזרת אנשי מקצוע אפשר לבצע בדיקה ולנטרל אותה. כיום האזנות מתבצעות עם אמצעים שנגישים לכולם. מכשירי האזנה רבים זעירים בגודלם וניתנים להסלקה באביזרים יום-יומיים באופן שמסווה אותם כליל. מתקינים אותם בגאדג'טים, בקירות הבית, במכשירים סלולריים, מכיוון שאמצעים טכנולוגיים אלה זעירים וקל להתקין אותם במקומות רבים ללא בדיקת האזנה כמעט שאי אפשר לאתר אותם.

מאת: Daniel.Bרכב22/04/193159 צפיות
ניווט כלי רכב באזורים לא מוכרים מתאפשר כיום הודות למכשירי GPS לרכב, שבעזרתם מגיעים לנקודות יעד מסומנות באמצעות מערכת מתוחכמת שכוללת מכשיר המותקן ברכב ומכוון באמצעות אותות לוויין. על צג המכשיר מוצגת מפה אינטראקטיבית עם פרטים שמסייעים לנהג לקבל מידע נוסף, כגון מיקום משך זמן משוער של הנסיעה או אתרים חשובים בקרבת מקום.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית22/04/191964 צפיות
אנשים רבים תרים אחר דרך להתמודד עם הדאגה לשלומם, לביתם ולרכושם. אכן, גורמים שליליים מבצעים מפעם לפעם פעולות זדוניות אשר יש בהם נזק מהותי. כיצד ניתן למנוע אותם? איך מרתיעים ומרחיקים אותם מהשטח? אחד הכלים השימושיים שמהווים כיום גורם הרתעה מעולה הוא מצלמות נסתרות.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים22/04/196571 צפיות
כולנו מוקפים בהמון מידע. הרשת המקוונת מכילה מידע עצום והמון פרטים שעשויים להיות מעניינים ומשמעותיים עבורנו. אך אין ספק שמה שהכי רלוונטי לכל אחד מאתנו זה התכתובת האישית שהוא מנהל וההודעות שהוא שולח ומקבל.

מאמרים נוספים בנושא לימודים בחו"ל

מאת: sharondan80לימודים בחו"ל26/04/161982 צפיות
אם אתם רוצים להעניק לילדים שלכם חוויה של פעם בחיים, ולהפוך את חופשת הקיץ להרבה יותר מעשירה והרבה יותר מיוחדת עבורם, סאמר סקול בלונדון יעניק לכם את הפתרון הטוב ביותר לכך.

מאת: Alon Meninלימודים בחו"ל23/08/152755 צפיות
Abstract: In those recent years we have witnessed the phenomenon that grew and her name is - the brain drain. This are a university-educated families who decide to move to another country. This phenomenon is growing every year mainly because of the implications of globalization worldwide. We see the movement of migration of families (mostly academic) to developed countries. In Israel the phenomenon is becoming more difficult and large. The Israeli government, only recently foreclosed on dealing with the phenomenon. Is it late to make the change? This article will attempt to review, with a view of the researchers, in short, the most significant reasons why the phenomenon is so widespread. And I will try to give reasons and mapping of advice to resolve the short term.

מאת: מיכאל רומנסקילימודים בחו"ל31/03/147107 צפיות
עולם ההדרכה מציע, במסגרתו, מגוון רחב מאד של שיטות, המביאות לידי ביטוי רעיונות שונים הקשורים בהדרכה וגם מבחר של כלים, שבהם ניתן להשתמש. עולם זה עבר לא מעט תהפוכות לאורך השנים וניתן לראות בו שינויים רבים, הבאים לידי ביטוי באופן שבו מיושמות ההדרכות עצמן.

מאת: שירה דרורילימודים בחו"ל31/03/147305 צפיות
למרות שמחקרים כבר מראים שסינית הופכת לשפת האם המדוברת ביותר בעולם, אין ספק שמדובר בשפה מורכבת ומאתגרת ללמידה. אז איך בכל זאת מייעלים את הלימוד? שילוב בין מחקר של המדינה המרתקת, למידת השפה ומימושה אפשרי באמצעות לימודי סינית בסין.

מאת: kinneret ovלימודים בחו"ל19/03/147759 צפיות
לימודי רפואת שיניים אפשריים ברומניה, הונגריה, בולגריה, סרביה, מולדובה, לטביה, צ'כיה, פולין ועוד. תנאי הקבלה ללימודי רפואת שיניים בחו"ל כוללים בדרך כלל : אנגלית ברמת ארבע יחידות לימוד לפחות, בגרות בכימיה, פיזיקה וביולוגיה, מבחני כניסה אינדיבידואליים לפקולטה וראיון קבלה.

מאת: נינה כהןלימודים בחו"ל11/09/132966 צפיות
לימודים הם דבר חשוב עבור כל אדם רציני במדינת ישראל. לכן אנו רואים כיצד בתחומים רבים אף אחד לא מהסס ומגייס את הכסף הנדרש על מנת לרכוש מקצוע איכותי לעתיד.

מאת: נינה כהןלימודים בחו"ל11/09/133078 צפיות
אלו שלא מכירים את תחום האופנה לעומק יכולים לחשוב שהמקצועות שקשורים אליו הם כאלו שכל עניינם בעיצוב ותו לא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica