חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

העולם הפיננסי שלכם

מאת: דור גוליקביטוח פנסיוני17/10/20111060 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רקע קצר על הצרכנות הפיננסית שלכם

בתור משפחה ישראלית ממוצעת אתם מנהלים את החיים שלכם, שמתם לב פעם למושג צרכנות פיננסית? לדוגמא חסכון פנסיוני או קרנות ההשתלמות שלכם? האמת היא שכמות המידע שיש לכם היא יחסית קטנה, מצד שני מדובר על סכומים ממש גדולים לאורך זמן. אלו נתונים שאתם חייבים להכיר אותם ויותר מכך אתם חייבים להבין את המשמעות שלהם בצורה מעמיקה.. אחת השאלות שאתם צריכים לשאול את עצמכם היא מי ייתן לכם את הייעוץ המתאים לצורך קבלת ההחלטות הנכונה מבחינתכם. כל הדברים שיושבים תחת המושג צרכנות פיננסית נקראים שירותים פיננסים ואתם יכולים לקבל אותם מסוכן הביטוח שלכם שהוא היועץ הפיננסי הכי טוב

איך הפכו סוכני הביטוח ליועצים הפיננסים הכי טובים

סוכן הביטוח שלכם מכר לכם פעם בעיקר מוצרי ביטוח יחסית בסיסיים, עם השנים הלך והשתכלל שוק הביטוח, נוספו מוצרים פנסיונים. אחרי הרגולציה בשוק ההון הפכו חברות הביטוח לסופרמרקטים פיננסים וסוכני הביטוח הפכו לאנשים שיש בידיים שלהם הרבה מאוד כח ויכולת להשפיע. הם בעצם נכנסו לנישה שאין בה פתרונות אמיתיים, מי בעצם מסוגל לתת לכם פתרונות אמיתיים מלבד סוכן הביטוח. אם אתם לקוחות פרטיים, אין לכם רואה חשבון או מנהל כספים וגם לא יועץ מס, יש לכם סוכן ביטוח והוא עוזר לכם לא מעט בכל מה שקשור עם צרכנות פיננסית, כל מה שנשאר הוא למסד את מערכת היחסים ולדעת שאתם נגשים אליו בשעת הצורך.

מה כוללים שירותים פיננסים

אינטואיטיבית כשאתה חושב על שירותים פיננסים, אתה בוודאי חושב על הבנק, או בית השקעות או לחילופין רואה חשבון. אז זהו שלא רק הם קיימים. ואם אנחנו כבר מזכירים אותם- הבנק הוא בעל אינטרס שלא בהכרח תואם את האינטרס שלך אותו כנ"ל לגבי בית ההשקעות, רואה החשבון פשוט מתעסק בתחומים אחרים והעצות אותן הוא יכול תת לכם, גם אם הן שוות זהב, הן עצות חבריות בלבד. אין לו את הכלים לתת לכם ליווי פיננסי מלא וקונסיסטנטי למרות שיש רואי חשבון שעושים זאת. כשאנחנו מתכוונים לליווי ושירותים פיננסים, אנחנו מתכוונים לגורם שיודע לתת לכם נקודת מבט רחבה ועקבית בכל הקשור להתנהלות הפיננסית האישית.

ניהול הכספים הפנויים שלכם – בתור צרכנים פרטיים או בעלי עסקים, ישנם מצבים בהם מתפנה לכם סכום כסף אותו אתם רוצים למכסם תוך מינימום סיכונים. אם אתם לא אנשי מקצוע אתם זקוקים למישהו שילווה אתכם, פעם אלו היו יועצי ההשקעות בבנק שהדבר האחרון שאפשר היה להגיד עליהם, שהם אובייקטיביים, הם תמיד מכרו את הקרנות של הבנק שלהם, גם אם התשואות שלהן לא היו הכי טובות כשמדובר ביועץ פיננסי לגבי הכספים הפנויים שלכם אתם רוצים לדעת שיש לו את כל התמונה הפיננסית שלכם.

החזרי מס שמגיעים לכם

אחת הנקודות שהכי מעניינות מבחינתכם אלו הם החזרי המס שמגיעים לכם. בתור שכירים אתם צוברים סכומים שאין לכם מודעות לגביהם, אתם נזקקים לאנשי מקצוע שמבינים במיסים הם שידעו להגיד לכם לאילו מסמכים תזדקקו כדי שתוכלו לקבל את החזרי המס שמגיעים לכם כחוק מהמדינה

 



תגיות המאמר: שירותים פיננסים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דור גוליק

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דור גוליק

מאת: דור גוליקביטוח פנסיוני07/08/12880 צפיות
היתרון הגדול של סוכן הביטוח שלכם מולכם הוא בידע המקצועי שהוא צובר. הסוכן של היום הוא גם איש מכירות אבל קודם כול יועץ פיננסי איכותי. הוא לא יכול להתמודד עם המוצרים הפיננסים שקיימים כיום מבלי שתהיה לו הבנה מעמיקה אמיתית.

מאת: דור גוליקביטוח פנסיוני07/08/12947 צפיות
מנהלי הקרן תוך שימת לב לעובדה כי מקצועני קרנות פנסיה עולים הרבה כסף. רווחיות יציבה לאורך שנים של חברת ההשקעות שעומדת מאחורי קרן הפנסיה הספציפית. כמות משמעותית של עמיתים

מאת: דור גוליקביטוח דירה04/03/12960 צפיות
סוכן הביטוח שלכם הוא האיש שמולו אתם בעצם פועלים. מעין מתווך בין חברת הביטוח לבינכם. האיש שמצד אחד צריך לספק את הצרכים שלכם ומצד שני צריך לעבוד מול חברת הביטוח. מבחינתכם אתם רוצים שסוכן הביטוח יספק לכם את

מאת: דור גוליקביטוח בריאות08/02/121057 צפיות
ישנם ביטוחים משלימים שרובכם משלמים עבורם. מה הם בעצם תפקידם? כשמדובר על ביטוחים משלימים הם הופכים את החיים שלכם מול קופות החולים להרבה יותר נוחים. לדוגמא בכל מה שקשור לתשלומים בתוך הקופה עצמה, אם יש לכם ביטוח משלים בר תוקף כמובן אתם תהיו זכאים להרבה יותר שירותים ובנגישות יותר גדולה. מצד שני ביטוחים רפואיים משלימים לא נותנים לכם באמת כיסו

מאת: דור גוליקביטוח פנסיוני05/02/121124 צפיות
כשמדובר על צרכנות פיננסית, בעצם מתכוונים לסל שלם של פתרונות עבורכם. החל מהמושג פתרונות לפרישה דרך קרנות השתלמות, קופות גמל, השקעות שונות במוצרים פיננסים שונים. בקיצור סל גדול ש פתרונות שבמהותם אלו חסכונות לטווחים שונים. חלק קצרים וחלק ארוכים בכול מקרה ניהול נכון של הצרכנות הפיננסית שלכם ימקסם את התשואות שלכם אל מול עבודה נכונה גם בהיבטים מיסויים שונים. בקיצור ולעניין אתם צריכים יועץ מקצוען שיש לו הבנה מעמיקה בהרבה מאוד נושאים

מאת: דור גוליקפנסיה11/01/121199 צפיות
איכותם המקצועית של כל הגורמים המעורבים בניהול הקרן –ניהול של קרן פנסיה מערב שתי דספלינות. האחת ניהול השקעות והשנייה ניהול של מוצר ביטוחי. חשוב שאת קרן הפנסיה שבה אתם עמיתים ינהלו האנשים המקצועיים ביותר.

מאת: דור גוליקביטוח דירה30/12/111024 צפיות
הנושא שליו נדבר במאמר קצר זה נקרא ביטוחים אלמנטרים. בתחום הביטוח ישנם שני תחומים עיקריים. הראשון תחום נזקי הגוף, בהם אתם עוסקים בכול מה שקשור בפגיעה אנושית. התחום השני עוסק בכול מה שקשור עם פגיעה ברכוש. התחום הזה נקרא ביטוחים אלמנטרים והינה שלושה מהביטוחים העיקריים שמרכיבים אותו.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח פנסיוני

מאת: עשהאל דריירביטוח פנסיוני13/03/172397 צפיות
השעה 20:00 מוצאת את עצמי מול הטלוויזיה מתלבטת אם פשוט לבהות באיזה סדרה שניסיתי להתחיל לפני שבוע או להיות קצת בעניינים ולראות חדשות . אז נפלה ההחלטה לצפות בערוץ החדשות , הערב עשיתי בחירה חכמה , תשאלו למה? במהלך צפייה בכתבות השונות המאוד מעניינות הייתה אחת שהסבה את תשומת אף יותר, רוצים לדעת מהי?

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח פנסיוני19/11/161810 צפיות
שחברות הביטוח ממליצות לכל אחד לבטח מגיל צעיר את הביטוח המקסימלי, בעצם אין צורך לבצע ביטוח סיעודי מגיל צעיר. הזמן הטוב ביותר לרכוש ביטוח סיעודי הוא בין הגילאים 55 ו -64, אולם בכל מקרה מוטב להתייעץ עם איש מקצוע בעל רשיון

מאת: ניב אבןביטוח פנסיוני04/02/163852 צפיות
מעבר לאפשרות הנהדרת של חיפוש הפרטים של החסכונות אשר מופיעים על שם כל אזרח בארץ, הפרטים שמתקבלים לאחר ההקלדה של האמצעים לזיהוי הינם דלים ואינם מסייעים במידה שבה ציפו רבים מאלה שנכנסו אל האתר.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח פנסיוני11/06/154939 צפיות
אחת השאלות המרכזיות שאנשים בוחנים במהלך תהליך של בחירת קרן פנסיה היא מה עלות דמי הניהול המשולמים לקרן מדי שנה על מנת לנהל את כספי הפנסיה של המבוטח.

מאת: נינה כהןביטוח פנסיוני18/05/152147 צפיות
בכל מקום בו נמצאים אנשים, מסתתרים סיכונים מסוימים. זה יכול להיות מקום עבודה, מקומות בילוי, מפגשים וכן הלאה. כדי לדעת איך לטפל באותם סיכונים ואיך להתיחס כאשר הם מתרחשים, חשוב לבצע סקר סיכונים בטיחות ולהתכונן לקראתם מראש.

מאת: נינה כהןביטוח פנסיוני18/05/151922 צפיות
סיכון תפעולי נועד למעשה לצפות מראש את רמת הסיכון של כל מפעל או חברה, ולהחליט מראש מה רמת הסבירות שזה יקרה. כמו כן נועד סיכון תפעולי להחליט את שווי הנזק במקרה של סיכון, ולהעריך אותו מבחינה פיננסית.

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח פנסיוני13/09/142683 צפיות
במהלך 2013 פרסם המפקח על הביטוח תקנות בהן החל מהשנה הבאה 2014 חברות הביטוח לא יוכלו לבטח בביטוח קבוצתי לחברות ולארגונים את רובד הביטוח הסיעודי. כמובן שימים עברו והמפקח החליט לדחות את החלת החוק לתחילת 2015.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica