חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חתונה – הוצאה או השקעה?

מאת: גיל ברוןהפקות אירועים17/10/2011827 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חתונה, למרות היותה מוגדרת, פעמים רבות, כיום המאושר ביותר בחיי זוגות רבים, כוללת בדרך כלל הוצאות כספיות גבוהות, כדי להפוך אותה למושלמת במיוחד ולנסות להנציחה באופן הנכון ביותר. לצד הרצון ליצור חוויה ייחודית, עבור אורחי החתונה, מעוניינים גם זוגות רבים להפכה כהזדמנות למינוף כלכלי. האם זה באמת כך? האם האירוע הכול כך מיוחד ומרגש הזה אכן יכול להיות כזה? האם חתונה היא אך ורק הוצאה כספית גבוהה, או שמא, גם השקעה משתלמת? על כך, בכתבה הבאה.

 

 

כיצד לפעול נכון

 

רבים טועים וחושבים כי חתונה מוכרחה להיות יקרה כדי להבטיח הנאה מלאה ויום בלתי נשכח. אולם, אין זה בהכרח נכון. ניתן לקצץ באופן משמעותי בעלויות הקשורות בחתונה, וכל זה מבלי לפגום ולפגוע בהנאת האורחים. במקום להשקיע סכומי כסף גבוהים באטרקציות שונות, כמו עיצובי שולחן או פרחים למיניהם, או אפילו שמלת חתונה יקרה כל כך, אפשר להשקיע בכל הקשור לקייטרינג. לבחור מנות משובחות וטובות, ואף גם להשקיע במוסיקה, לשם אווירה נעימה במיוחד. בנוסף, ניתן למצוא לא מעט זוגות, שאמנם הרוויחו לא מעט כסף בחתונה, אולם במקום שינצלו אותו למינוף כלכלי, לצורך ביסוסם הכלכלי, הם בחרו להשתמש בו לירח הדבש שלהם או לפינוקים אחרים. ולכן, גם בחירה מושכלת של אפשרויות ניצול הרווח, יכולה לאפשר ליהנות מהשקעה נכונה ובטוחה.

 

 

למה כדאי לשים לב

 

תכנון נכון של החתונה הוא אחד המהלכים החשובים ביותר, כדי להפוך את החתונה שלכם למשתלמת וכהזדמנות למינוף כלכלי נכון. בכל הקשור, למשל, לבחירת גן האירועים, ישנה חשיבות רבה, במסגרת תכנון ההוצאות השונות. אם, למשל, אתם מחפשים גני אירועים בשרון, תגלו כי ישנם רבים אולם קיים פער במחירים, אותם מבקש כל אחד מהם. לעומת גני אירועים יקרים מאד ישנם גם אולמות לאירועים קטנים . אז אם אתם חושבים על מקום לאירוע קטן כנסו לאתר של יקבי בנימינה . ביקבי בנימינה תוכלו למצוא מקום מדהים לאירוע שלכם.

לחסוך נכון

 

כדי להרוויח מהחתונה עליכם, בסופו של דבר, להקטין בהוצאות ככל הניתן. צרכנות נבונה בכל אחד מסעיפי החתונה, תאפשר לכם לקצץ באופן משמעותי. אם למשל אתם מעוניינים לשכור רכב לחתונה, מחברת ליסינג פרטי, בחנו כמה חברות ליסינג פרטי ובחרו את הזולות והאטרקטיביות ביותר. גם מיקוח וגם בחינת מבצעים יכולים לעזור לכם להוזיל עלויות. היערכות נכונה ותכנון נכון, יאפשרו לכם להפוך את האירוע להשקעה נבונה במקום הוצאה כספית כבדה.

 



תגיות המאמר: חתונה, אירועים קטנים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כותבי מאמרים לפורטל אלטרנטיבה     - רפואה סינית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיל ברון

מאת: גיל ברוןאופנה29/06/131182 צפיות
רשתות אופנה זרות הן לא משהו חדש בישראל. בשנים האחרונות רשתות האופנה הזרות החלו לפרוץ יותר ויותר בישראל, ורבים מעדיפים לשדרג את הארון באופנה של רשתות זרות. אחת הסיבות לכך היא כמובן המחירים, הרשתות הזרות מציגות אופנה במחירים מוזלים יחסית, וכמובן באיכות. הרשתות הזרות מציגות את האופנה העכשווית במחירים מוזלים ואלו חלק מהסיבות שהישראלים נמשכים לרשתות הזרות. זארה היא אחת מהרשתות הללו, ומציגה מגוון רחב של אופנה עכשווית איכותית. לזארה מגוון רחב של סניפים הפזורים ברחבי הארץ, במגוון רחב של קניונים, ביניהם גם זארה בדיזינגוף סנטר.

מאת: גיל ברוןביגוד והנעלה28/03/13867 צפיות
העולם הולך ונהיה צפוף יותר אנשים, פחות שטחים, יותר זיהום פחות אוויר. אווירת התחרות שהיתה תמיד עניין חיובי וייצרה עניין ומקוריות הפכה מטריגר חיובי לרמיסה אינטנסיבית שרק החזק (מאד מאד) שורד. חברות ענק בולעות את כל הייזמים הצעירים ומי שבכל זאת מצליח לשרוד בדרך כלל בסוף חובר לחברת ענק או נהיה בעצמו אחד כזה.

מאת: גיל ברוןפרסום באינטרנט23/04/121119 צפיות
שתלים דנטאלים מהווים פתרון מצויין למי שאיבד שיניים כתוצאה ממחלות חניכיים, תאונות שונות, חבלות כתוצאה של תאורה לקוייה או מנפילה מאופניים או כתוצאה ממכה בשעת משחק ספורט. בעזרת המחשב ניתן כיום לתכנן את המיקום המתאים ביותר להכנסת שתלים בפה ועל ידי כך לבצע עבודה מושלמת. כלומר, אתם תוכלו לדעת מבעוד מועד, ובעיקר לראות סימולציה של מראה הפה שלכם, כפי שייראה לאחר ביצוע ההשתלה של השיניים החסרות בפיכם.

מאת: גיל ברוןרכב23/04/121057 צפיות
מחירי הרכבים בישראל גבוהים ביותר לעומת מחירי הרכבים בארצות מערביות אחרות בשל המיסוי הכבד. על כן, רכישת רכב הופכת להיות נטל כלכלי כבד לישראלי הממוצע. במצב כזה ניתן להבין את עליית קרנה של שיטת הטרייד אין לצורך רכישת רכבים חדשים על פני הישנים. ועכשיו - בשורות טובות לחובבי הטויוטה: אם ברצונכם להשתדרג לטויוטה חדשה מדגם מוביל, הדבר אפשרי באמצעות טרייד אין טויוטה, המאפשר לכם להחליף את הטויוטה הישנה שלכם, תמורת חדשה ותוספת ההפרש במחיר בלבד.

מאת: גיל ברוןשיווק באינטרנט17/01/121043 צפיות
כיום, כדי לתחזק אתר מצליח, כל אחד מכיר את התנאים הבסיסיים שעליו לקיים - צריך לבחור חברת אחסון אתרים, יש למצוא דומיין מוצלח וקליט, וחשוב גם לבחור חברה מקצועית שתעזור לו בקידום האתר. חשוב להבין, שיש נושא נוסף שיש לתת עליו את הדעת - נוכחות באינטרנט. מהי נוכחות באינטרנט? מה ההבדל בין עסק נוכח ללא נוכח? האם בכלל אפשר לכמת או למדוד את הנוכחות של אדם או חברה בתוך האינטרנט? על כל השאלות הללו נענה לכם כעת.

מאת: גיל ברוןמוסדות לימוד18/12/111999 צפיות
אקטואריה היא תחום מדעי אשר משתייך לאחת מבין אלפי הנגזרות שיש לעולם המתמטיקה. מדע האקטואריה עומד על טיבם של מצבי אי ודאות שונים ובכך עוזר להיערך לקראתם בהתאם. לימודים אקדמאיים לאקטואריה הינם לימודים מרתקים אשר טומנים בחובם ידע מתמטי וסטטיסטי ייחודי כמו גם שימושי ביותר במגוון תחומי החיים. איש המקצוע בתחום נקרא אקטואר ובשורות הבאות תלמדו מעט יותר אודות לימודי האקטואריה ואפשרויות התעסוקה השונות של מקצוע ייחודי זה.

מאת: גיל ברוןשיפוצים16/11/111143 צפיות
בין אם קונים דירה חדשה לחלוטין, אשר אף אחד לא גר בה מעולם ובין אם קונים או אפילו שוכרים דירה יד שניה, יד שלישית או יד רביעית יכולים להופיע בה ליקויי בנייה ותקלות שונות. יכולים להופיע ליקויים בכל אחד מחלקי הדירה הכוללים את מערכת האינסטלציה של הדירה וכמו כן את ממערכת החשמל של הדירה.

מאמרים נוספים בנושא הפקות אירועים

מאת: אלעד אוחנההפקות אירועים23/11/195890 צפיות
לא כל אירוע חייב להיערך באולם אירועים; לעתים אנו מבקשים לערוך אירוע קטן ואינטימי יותר בחצר הבית, בגן הציבורי הקרוב או בשכיית חמדה כלשהי בחיק הטבע. לעתים לאירוע שלנו אין דרישות רבות ומורכבות ואנו עשויים להזדקק רק לציוד משלים שיסייע לנו בארגון האירוע החביב שלנו. במקרים כמו זה, תוכלו לפנות לחברה העוסקת בהשכרת ציוד לאירועים.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים13/01/193001 צפיות
הרשימה הבאה תעשה לכם סדר בכל מה שאתם צריכים לארגן לימי השבעה, מסוכות אבלים להשכרה ועד פתרונות חימום וקירור.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים22/07/182281 צפיות
אוהלים להשכרה | מסוככים עליכם בכל תנאי אוהלים יכולים לשמש למטרות שונות, לפניכם מספר מדדים שיוכלו לסייע לכם לבחור את האוהל הטוב והמתאים ביותר עבורכם. אין ספק שמשפחת האוהלים עברה תמורות במהלך ההיסטוריה, האוהלים הקדמונים ששימשו למגורים הפכו למבנים ארעיים לאנשים הנודדים בדרכים ונראה כי עד השנים האחרונות אנשים הכירו בעולם המערבי רק את אוהלי הקמפינג, אבל היום זה נראה אחרת אוהלים של היום הינם מבנים שיכולים לשמש כמבני קבע בגני אירועים או במסעדות, אנשים נהנים מאוהלים להשכרה לעריכת אירועים או למטרה של מפ

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים17/06/181474 צפיות
אוהלי אבלים הם מוצר נפוץ בקרב היושבים שבעה, כבר הורגלנו לראות את האוהלים כאשר אנו הולכים לנחם מכרים, מחיר אוהלי אבלים הם טווח רחב וחשוב להתמצא.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים03/06/181569 צפיות
הסוכה שאתם שוכרים תשמש אתכם ותענה על הצרכים שלכם. כדי שכך יקרה ואתם תהיו מרוצים עליכם לזכור מספר נקודות חשובות. כאשר עומדים לשכור סוכות אבלים להשכרה יש לזכור מספר נקודות חשובות. וזאת כדי שתוכלו להפיק תועלת מקסימלית מהשירות ותהיו מרוצים מהמוצר שקבלתם. קראו להלן על הנקודות המשמעותיות שיעזרו לכם לכוון את עצמכם לחברה המומלצת, ולקבלת השירות ההולם והרצוי לכם.

מאת: tiloniהפקות אירועים08/04/181594 צפיות
הפקת לוויות זהו תהליך הדורש הקפדה על פרטים טכניים מרובים. לפני הכל, יש להעביר את גופת המת אל בית הלוויות, תוך תיאום ההלוויה עם חברה קדישא. בנוסף, צריך לתקשר עם הגורמים הרלוונטיים ולסדר עניינים של רישיון קבורה, פרסום מודעות אבל ועוד

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים13/02/181715 צפיות
חשבם לשכור סוכות אבלים להשכרה? עליכם לברר על החברה לפני שאתם סוגרים עסקה. כדי שתקבלו מענה מתאים לצורך שלכם ותהיו מרוצים. כאשר שוכרים מוצר, חשוב מאוד להיות בטוחים שאתם מתנהלים מול משכיר אמין והוגן. כך שאתם תקבלו את המוצר הרצוי לכם, ותהיו מרוצים משירות מתאים שעונה על הצורך שלכם. קראו להלן על הפרטים שצריך לברר אודותיהם לפני שפונים לשכור מוצר מחברה. כך תדעו כיצד להתנהל ולהשיג את התוצאה המקסימלית והמתאימה לכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica