חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

למי כדאי לרכב על קלנועית

מאת: אירה סימנסרכב24/10/20111266 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קלנועית היא פתרון נהדר, לא יקר, נוח וחינני עבור אוכלוסיות רבות. ישנם אנשים אשר מסיבות שונות מתקשים ללכת ועל כן הם מצאו פתרון מצויין שיאפשר להם להמשיך ולחיות את חייהם ולהתנייד בצורה נוחה יותר ממקום למקום שלא על ידי הליכה ברגל ולא על ידי נסיעה במכונית, באוטובוס, באופניים או אפילו במונית.

אין צורך ברישיון מיוחד על מנת להפעיל את כלי הרכב הזה ואין צורך במיומנויות מיוחדות. ההפעלה היא קלה מאוד ולכן מתאימה גם לקשישים וגם למגוון גדול של אנשים. מלבד הנהג ניתן להסיע על כמעט כל קלנועית אדם נוסף.

מי יכול להעזר בקלנועית?

קלנועיות מתאימות למגוון גדול של אנשים בגילאים שונים ועם צרכים שונים. כאמור לעיל, הדבר האחד שבדרך כלל מאחד את כל האנשים האלו הוא חוסר היכולת ללכת ברגל מרחקים ארוכים בגלל קשיים שונים. במקום שיתקשו וייאבקו עם הקושי הגופני שלהם הם יכולים להמשיך ולהיות עצמאיים לחלוטין בזכות הקלנועית.

ואלו הם מקצת האנשים שיכולים להקל על חייהם על ידי נסיעה בקלנועיות:

1)    אנשים קשישים שעבורם הליכה ארוכה היא דבר לא פשוט
2)    אנשים בעלי משקל עודף רציני אשר מתקשים ללכת מרחקים ארוכים
3)    אנשים אשר יש להם מחלות פרקים שונות ומתקשים בהליכה אך אינם זקוקים לכסא גלגלים
4)    אנשים אשר גרים בקיבוצים או במושבים ונאלצים ללכת ברגל או לנסוע באופניים מרחקים גדולים. קלנועית בהחלט יכולה להפוך את חייה לקלים יותר ועל כן ניתן לראות קלנועיות רבות בקיבוצים
5)    קלנועית היא פופולארית גם במקומות בהם משחקים גולף במגרשים רחבי ידיים ורוצים להגיע במהירות מנקודה לנקודה על מסלול הגולף

מקור שמן של קלנועיות

מי שבוודאי שואל עצמו מניין קיבל כלי הרכב הייחודי הזה את שמו וודאי שם לב כי מקור המילה הוא בהלחם: חיבור יחד, של שתי מילים שונות. המילה הראשונה היא קל מלשון קלות מה שמעיד על הנוחות שברכיבה על כלי הרכב הזה והמילה השנייה היא נוע מהמילה תנועה. יחד המילים הנ"ל יוצרות את הביטוי: קלנועית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חשמלית ושמה אירה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אירה סימנס

מאת: אירה סימנסהדברה02/04/17948 צפיות
כאשר מזמינים עבודת הרחקת יונים באופן מקצועי, ניתן להיות בטוחים שהן לא יחזרו, וזהו הישג חשוב ויקר ערך. כמו כן, בעל מקצוע יודע לא רק לוודא שאותן יונים לא יחזרו, אלא שגם קבוצה אחרת לא תחליף את מקומן. כיצד? באמצעות ניסיון עשיר בתחום והכרה מעמיקה של רזי המקצוע. כמו כן חשוב לדעת שיש שיטות שהן יעילות, אך הן אינן מותרות לפי החוק ובנוסף הן גם אינן מוסריות. כך למשל יש כאלו שבוחרים לפזר גרעינים מורעלים, ועל כן יש לוודא שאותו בעל מקצוע בו בוחרים אינו בוחר בשיטה מעין זו.

מאת: אירה סימנסעסקי מזון18/05/161866 צפיות
ייעוץ קולינרי הוא מונח גג הכולל בתוכו שורה ארוכה של תחומים, שלעיתים יכולים להישמע כמו לא קשורים לעולם המזון, אלא שניהול עסקי מזון הוא תחום שדומה במובנים רבים לניהול מערכים מורכבים אחרים וכולל בתוכו אלמנטים שונים של לוגיסטיקה, ארגון וניהול.

מאת: אירה סימנסיבוא ויצוא21/04/161983 צפיות
יבוא מסין של תבניות להזרקת פלסטיק הוא תהליך מורכב מאוד שצריך להתבצע בצורה חכמה ובליווי אנשי מקצוע המתמחים ספציפית בתחום זה. מדובר על תבנית שיכולה לשקול מאות קילוגרמים, ואותה יש לייצר על פי מפרט מדוייק וברמת דיוק גבוהה מאוד. מרגע שהתבנית יוצרה ונשלחה ארצה, הכדאיות להחזרתה לסין לצורך תיקונים ושיפורים, צוללת פלאים ונעלמת, ולכן חשוב שתהליך העבודה וההתקשרות מול היצרן בסין, יתבצע בצורה חכמה עם נציג של הלקוח הנמצא בסין ובוחן את הדברים לעומק לפני שהתבנית יוצאת למשלוח.

מאת: אירה סימנסשוק ההון13/01/161561 צפיות
אם גם אתם רוצים לבנות תיק השקעות ומסחר בבורסה חשוב לבחור חברה איכותית עבור ניהול השקעות ומסחר בבורסה. יש יתרונות רבים לבחירת חברה איכותית שתנהל את השקעותיכם השונות בבורסה. זה נכון בין אם אתם אדם פרטי, חברה או כול גוף משפטי אחר. חברה לניהול השקעות בבורסה נותנת לכם יתרונות שניהול עצמאי בבורסה לעולם לא ישיג.

מאת: אירה סימנספנסיה26/11/152126 צפיות
אפשר לומר שאנחנו חוווים במהלך חיינו רגע מקצועי משמעותי פעמיים. פעם אחת עם גזירת החוגר בעת השיחרור מצה"ל, ופעם נוספת עם החזרת תג העובד שלנו למעביד בעת שאנחנו לוחצים ידיים ויוצאים אל החופש הגדול באמת – אל הפנסיה. הרגע הזה עבור רבים הינו רגש מרגש ומכונן שכן הם כעת חופשיים, בעלי זמן רב פנוי ועם השאלה מה עושים בבוקר של מחרת. כיום ישנם גופי תעסוקה רבים עבור הפנסיונרים אשר דואגים למלא את לוח הזמנים שלהם ורוב הפנסיונרים מביעים שביעות רצון מהפרק החדש בחייהם.

מאת: אירה סימנסטיולים משפחתיים22/11/152889 צפיות
הגעתם לגיל בו הילדים גדלו? בא לכם לקחת יום חופש או אפילו כמה ימי חופש? הצטרפו לאחת הקבוצות אשר מארגנת טיולים ושייט מאורגנים לבני 50 פלוס. היתרון הבולט הוא האפשרות להיות בקבוצה אשר סובבת סביב בני גילכם וכך ניתן לייצר שיח מעניין עם בני גילכם, קשרים חברתיים אשר מתפתחים אל מעבר לטיול הספציפי וכמובן התאמת המסלול לתחומי העניין שלכם. יש לנו ארץ נפלאה לגלות ולחקור, ובמידה וכבר שבעתם מנופייה של ישראל, תמיד אפשר לתת גיחה לחו"ל – שם יש לנו עוד המון מה לגלות. נסיעה טובה!

מאת: אירה סימנסשמלות כלה ובגדי חתן18/10/152081 צפיות
חוויה נעימה ונוחה ומפנקת בסלון הכלות תביא אותך אל החופה רגועה ושלווה יותר ועם תחושה נעימה שאת כלה יפה ומטופחת ושמחה ושלמה עם המראה שלך בחתונה שלך שהיא אחד הימים המרגשים בחיים.

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213806 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213936 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214117 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204584 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195551 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196244 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193500 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica