חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניהול השקעות ומסחר בבורסה

מאת: אירה סימנסשוק ההון13/01/20161562 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חסכון בהוצאות ועמלות
כאשר אתם משקיעים אתם צריכים לשלם אגרות ועמלות שונות, כאשר אתם משקיעים בעזרת חברת השקעות אתם משלמים רק דמי ניהול לרוב והאגרות והעמלות השונות נחלקות בין לקוחות שונים של אותה חברת ניהול מסחר בבורסה. כך פחות הוצאות נוגסות ברווחים שלכם מההשקעות שלכם בבורסה ואתם משלמים פחות על רווח גבוה יותר.

השקעה מגוונת יותר
חברות השקעה משקיעות בדרך כלל מגוון יותר מאשר השקעה שלכם כאדם אחד, הם מכירים טוב יותר את השוק על כול גווניו ומרכיביו השונים. תיק השקעות מגוון הוא תיק השקעות בטוח יותר. אם אתם משקיעים מתונים שרוצים רווחים נאים לטווח ארוך עם רמת סיכון נמוכה עד בינונית הרי תיק השקעות מגוון שנוצר על ידי חברת השקעות ישיג עבורכם בדיוק את מטרה זאת של סיכון נמוך עד בינוני עם סיכוי רווח יפה. תיק מגוון גורם לכם לא להיות תלויים בהצלחה של מניה אחת או כמה מניות בודדות אלא אתם נהנים מהצלחה של מגוון גדול של מניות מה שמגדיל את הסיכוי שלכם להרוויח יפה יותר מתיק ההשקעות שלכם.

ניהול סיכונים חכם
תיק מגוון כידוע תמיד יפחית משמעותית את הסיכון שלכם להפסיד כסף רק בשל השקעה במספר מצומצם של מניות כאדם פרטי. ניסיון וידע בתחום שוק ההון הם ערך שלא יסולא בפז בתחום הזה. גם אם אתם כבר משקיעים מספר שנים וגם אם למדתם מעט בתחום תוכלו להפיק רווח והצלחה מהידע ומהמומחיות של חברת השקעות שבה יושבים מומחים מנוסים מצוינים בעלי קבלות והצלחות בסוגים ושיטות שונות של השקעה.

בדיקת פרטי ההשקעה בחברת השקעות
חשוב לבדוק באילו סכומים אתם יכולים להשקיע בחברת השקעות ולהבהיר לחברת ההשקעות את המדיניות והדרישות שלכם לגבי תהליך ההשקעה, אתם יכולים להשקיע סכום גבוה או נמוך, אתם יכולים לבקש שיצרו אתכם קשר לפני מכירה או קניה חשובות של ניירות ערך כאלה ואחרים שיודיעו לכם על עלייה או ירידה בשוק ולקבל מידע לגבי הרכב המניות התיק שלכם. יש אנשים שמשאירים את כול העבודה בידיהם של יועצי ההשקעות בחברת ההשקעות שלהם ויש אחרים שרוצים להיות יותר מעורבים. כך או כך את המומחיות והניסיון של חברת  השקעות קשה להחליף ולכן משקיעים חכמים פונים אל חברות יעוץ השקעות טובות כדי להפיק את המרב מתיק ההשקעות שלהם. במשק כמו שלנו שבכול חיסכון בבנק הריבית נמוכה והרווח בו סמלי, יותר ויותר אנשים פונים אל שוק ההון להשקעה ונעזרים בחברות השקעה מנוסות בכדי להשקיע חכם ונכון ולמקסם את הרווח שלהם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חשמלית ושמה אירה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אירה סימנס

מאת: אירה סימנסהדברה02/04/17948 צפיות
כאשר מזמינים עבודת הרחקת יונים באופן מקצועי, ניתן להיות בטוחים שהן לא יחזרו, וזהו הישג חשוב ויקר ערך. כמו כן, בעל מקצוע יודע לא רק לוודא שאותן יונים לא יחזרו, אלא שגם קבוצה אחרת לא תחליף את מקומן. כיצד? באמצעות ניסיון עשיר בתחום והכרה מעמיקה של רזי המקצוע. כמו כן חשוב לדעת שיש שיטות שהן יעילות, אך הן אינן מותרות לפי החוק ובנוסף הן גם אינן מוסריות. כך למשל יש כאלו שבוחרים לפזר גרעינים מורעלים, ועל כן יש לוודא שאותו בעל מקצוע בו בוחרים אינו בוחר בשיטה מעין זו.

מאת: אירה סימנסעסקי מזון18/05/161867 צפיות
ייעוץ קולינרי הוא מונח גג הכולל בתוכו שורה ארוכה של תחומים, שלעיתים יכולים להישמע כמו לא קשורים לעולם המזון, אלא שניהול עסקי מזון הוא תחום שדומה במובנים רבים לניהול מערכים מורכבים אחרים וכולל בתוכו אלמנטים שונים של לוגיסטיקה, ארגון וניהול.

מאת: אירה סימנסיבוא ויצוא21/04/161984 צפיות
יבוא מסין של תבניות להזרקת פלסטיק הוא תהליך מורכב מאוד שצריך להתבצע בצורה חכמה ובליווי אנשי מקצוע המתמחים ספציפית בתחום זה. מדובר על תבנית שיכולה לשקול מאות קילוגרמים, ואותה יש לייצר על פי מפרט מדוייק וברמת דיוק גבוהה מאוד. מרגע שהתבנית יוצרה ונשלחה ארצה, הכדאיות להחזרתה לסין לצורך תיקונים ושיפורים, צוללת פלאים ונעלמת, ולכן חשוב שתהליך העבודה וההתקשרות מול היצרן בסין, יתבצע בצורה חכמה עם נציג של הלקוח הנמצא בסין ובוחן את הדברים לעומק לפני שהתבנית יוצאת למשלוח.

מאת: אירה סימנספנסיה26/11/152128 צפיות
אפשר לומר שאנחנו חוווים במהלך חיינו רגע מקצועי משמעותי פעמיים. פעם אחת עם גזירת החוגר בעת השיחרור מצה"ל, ופעם נוספת עם החזרת תג העובד שלנו למעביד בעת שאנחנו לוחצים ידיים ויוצאים אל החופש הגדול באמת – אל הפנסיה. הרגע הזה עבור רבים הינו רגש מרגש ומכונן שכן הם כעת חופשיים, בעלי זמן רב פנוי ועם השאלה מה עושים בבוקר של מחרת. כיום ישנם גופי תעסוקה רבים עבור הפנסיונרים אשר דואגים למלא את לוח הזמנים שלהם ורוב הפנסיונרים מביעים שביעות רצון מהפרק החדש בחייהם.

מאת: אירה סימנסטיולים משפחתיים22/11/152890 צפיות
הגעתם לגיל בו הילדים גדלו? בא לכם לקחת יום חופש או אפילו כמה ימי חופש? הצטרפו לאחת הקבוצות אשר מארגנת טיולים ושייט מאורגנים לבני 50 פלוס. היתרון הבולט הוא האפשרות להיות בקבוצה אשר סובבת סביב בני גילכם וכך ניתן לייצר שיח מעניין עם בני גילכם, קשרים חברתיים אשר מתפתחים אל מעבר לטיול הספציפי וכמובן התאמת המסלול לתחומי העניין שלכם. יש לנו ארץ נפלאה לגלות ולחקור, ובמידה וכבר שבעתם מנופייה של ישראל, תמיד אפשר לתת גיחה לחו"ל – שם יש לנו עוד המון מה לגלות. נסיעה טובה!

מאת: אירה סימנסשמלות כלה ובגדי חתן18/10/152083 צפיות
חוויה נעימה ונוחה ומפנקת בסלון הכלות תביא אותך אל החופה רגועה ושלווה יותר ועם תחושה נעימה שאת כלה יפה ומטופחת ושמחה ושלמה עם המראה שלך בחתונה שלך שהיא אחד הימים המרגשים בחיים.

מאת: אירה סימנסרכב30/04/131140 צפיות
קלנועיות הן סוג של רכב חשמלי קטן, אשר מופעל בעזרת מנוע חשמלי ונטען על ידי מצבר וכיום ניתן למצוא סוגים רבים של קלנועיות – מתקפלים, עם שני מושבים, עם גגון וכדומה, כך שכל בן אדם מבוגר יכול למצוא רכב חשמלי זה ולהתאים אותו לצרכיו הבלעדיים.

מאמרים נוספים בנושא שוק ההון

מאת: kereninaשוק ההון08/02/214025 צפיות
דברי הסבר על חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, עיקרי החוק, על מי הוא חל, מי פטור מחוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, ההיסטוריה של החוק ועוד!

מאת: גיא חזןשוק ההון25/11/193455 צפיות
יתכן מחיר מניה של 1 דולר שישקף לחברה שווי שוק של 3 מיליארד דולר לעומת מחיר של מניה אחרת עם מחיר של 20 דולר שישקף לחברה שווי שוק של חצי מיליארד דולר.

מאת: גיא חזןשוק ההון28/04/193240 צפיות
תארו לכם שהיה לכם מקור שמדווח בכל דרך שתבחרו – שיחת טלפון, מייל, סמס, פקס, יונה, מורס – "זה הזמן לקנות מניות".

מאת: גיא חזןשוק ההון24/02/1910488 צפיות
אז מי צודק? כולם צודקים וכולם טועים. תארו לכם מה קורה לחזאי שצפה לפני שבוע שבחודש מרץ השוק נופל – וזה קורה. תארו לכם..

מאת: רוני הכהןשוק ההון06/01/192997 צפיות
בוחרים להשקיע עם בית השקעות שמכיר את שוק ההון ויודע ליצור את ההשקעה הכי טובה ללקוחותיו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון08/07/182838 צפיות
צריכים לפתוח תיק השקעות ולהבין מה עושים איתו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון27/05/181750 צפיות
זה רק הגיוני כי גם הצורה שבה מבצעים ניהול תיקי השקעות תעבור את אותו הזעזוע, עם שלל של יתרונות חדשים שרק מגבירים את התחרות ויוצרים את השירות הכי מתקדם עבור כל לקוח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica