חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תיקון והחלפת מיזוג אוויר לרכב

מאת: יוני גולשיחרכב25/10/20111179 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תיקון והחלפת מיזוג אוויר לרכב

מזגנים הם בגדר חובה ברכב הפרטי בדיוק כפי שהם נדרשים בבית או בעבודה. נהיגה ללא מיזוג עשויה להיות סיוט של ממש בחודשי הקיץ החמים והלחים ולגרום לכל אחד לסיים נסיעה כאשר הוא  תשוש ומיוזע. ברוב הרכבים מותקן מזגן עם ייצורם, אך ישנם מקרים שבהם נדרש לבצע תיקון והחלפת מיזוג אוויר לרכב בשל בלאי או תקלה. בכדי לדעת למי לפנות ולהבין מה כוללות פעולות אלו מומלץ לקרוא את המאמר הבא.

תיקון והחלפת מיזוג אוויר לרכב מתייחס לכמה חלקים: מדחס - מנוע מכני המכניס את האוויר החם למעבה (נקרא גם מפוח), האחראי על קירור האוויר באמצעות גז דחוס, ומאוורר - שתפקידו להפיג את החום מסביב למעבה. לכל חלק מחיר משלו והוא מתאים לנפח המנוע: מדחס עולה בממוצע 1,000 ש"ח, מאוורר עולה 300 ש"ח בממוצע, ומעבה עולה בממוצע 800 ש"ח. מילוי הגז במזגן כולל גם ואקום - הוצאת האוויר הקיים במערכת וניקויו והוא סטנדרטי לכל הרכבים ועולה בממוצע 200 ש"ח.

איש מקצוע מיומן

מומלץ כי תיקון והחלפת מיזוג אוויר לרכב וכל הטיפול הנלווה יבוצע על ידי טכנאי מזגנים מוסמך ואמין שלא ימהר לקבוע כי המזגן סיים את חייו או ימליץ על החלפת כל החלקים, אלא יבחן האם מדובר במחסור בגז או בתקלה קטנה ופשוטה קודם לכן. גם במידה ויבוצע תיקון והחלפת מיזוג אוויר לרכב יציע איש המקצוע את האופציה המתאימה ביותר לסוג הרכב ולתקציב המבוקש, ידאג למתן הצעת מחיר מסודרת טרם תחילת התיקון ויעניק עליו אחריות.

כשמאבחנים בעיה במיזוג (דליפת נוזלים, ירידה ברמת הקירור או בעיה אחרת) חשוב לאתר את התקלה ולהתמקד בחלק הבעייתי. כאמור, מחירי החלקים שונים זה מזה אך כל תיקון והחלפת מיזוג אוויר לרכב אמור לכלול גם ואקום, מילוי גז נקי, הרכבה וכמובן - אחריות. תיקון מיזוג האוויר לא אמור לקחת יותר מחצי שעה במקרה של מילוי גז וואקום או כמה שעות במקרה של החלפת חלקים מורכבים יותר, ובכל מקרה לא מדובר על השבתה של הרכב ליותר מכך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוני גולשיח

מאת: יוני גולשיחשיפוצים02/02/12896 צפיות
כולנו עוברים בשלב זה או אחר בחיים את תקופת השיפוצים הקשה בביתנו, השיפוץ בדרך כלל נעשה בצורה כזו אשר תאפשר לנו להמשיך לחיות בבית ( אמנם באי נוחות אבל לפחות נישאר בית) על ידי חילוק הבית לאזורים ושיפוצם לפי תורות.

מאת: יוני גולשיחרכב02/02/126127 צפיות
רכבי עבודה בדרך כלל עומדים בעומסים גדולים וקשים במהלך היום יום , חלקם אף משמשים במאמץ אמיתי לעבודות שונות כגון: גרר , טנדר הובלות וכ"ו....

מאת: יוני גולשיחטיולי תרמילאים12/01/121678 צפיות
זהו מנהג של שנים רבות שעשרות אלפי ישראלים שמים טרמיל על גבם ויוצאים לחרוש את רחבי העולם הגדול

מאת: יוני גולשיחקניות 05/01/121177 צפיות
תכשיטי כסף משובצים באבני חן נכנסו בשנים האחרונות לאופנה ושלל טבעות ,תליונים ועגילים משובצים באבני חן מרהיבות מקשטים את ידיהים,אוזניהם וצווארם של רבים.

מאת: יוני גולשיחשיפוצים12/12/11912 צפיות
בחירת קבלן עבור שיפוץ הבית או המשרד בעסק ,זוהי החלטה קשה אשר תגרור אחריה השלכות לטווח ארוך, איכות הבנייה וחוזק המבנה יקבעו לפי איכות עבודתו של הקבלן ובחירת החומרים איתם הוא עובד.

מאת: יוני גולשיחשיפוצים01/12/11907 צפיות
אם נרצה או לא בכל מספר שנים יזדקק ביתנו לשיפוץ כללי עקב בלאי והתיישנות החומרים, תהליך השיפוץ הוא מעיק, מלכלך ומעצבן אך כאשר רוצים לתחזק בית כראוי,אין ברירה אחרת מאשר לשפץ ולרענן את הבית אחד לכמה שנים.

מאת: יוני גולשיחביטוח רכב17/11/115446 צפיות
ביטוח חובה הוא אולי הביטוח החשוב ביותר שקיים, השם ביטוח חובה מסגיר את חשיבותו בפני רשויות החוק והאכיפה.

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213824 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213955 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214136 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204603 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195568 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196263 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193505 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica