חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

למה מומלץ להשלים בגרות בפיזיקה?

מאת: הדס גורבגרויות25/10/20111095 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מאמר זה מרכז כמה שאלות על מקצוע הפיזיקה והסבר מדוע כדאי לגשת לבגרות בפיזיקה.

מקצוע הפיזיקה כיום

הפיזיקה עוסקת בניפוץ תאוריות קיימות ובבניית תאוריות חדשות במקומן. היא מדע החוקר את החוקים הבסיסיים ביותר של הטבע, כפי שהם באים לידי ביטוי בכל מערכת הניתנת לתצפית, בכדור הארץ ובחלל.

הטכנולוגיה של העתיד מבוססת על הפיזיקה של ההווה. כפי שהאלקטרוניקה הקלאסית הקיימת היום מבוססת על פיזיקה של מוליכים למחצה שהתגבשה באמצע המאה הקודמת, הטכנולוגיה של העתיד תהיה מבוססת על פיזיקה שניתן ללמוד היום, והיא לא יוצרה והתהוותה להיות "הנדסה".

האם ניתן לעסוק בתחום אחרי הלימודים?

בניגוד לדעה הרווחת, סטודנטים אשר סיימו את לימודיים במקצוע הפיזיקה הופכים להיות למבוקשים ביותר בתעשיות עתירות הידע. הם עוסקים במגוון תחומים: אלקטרואופטיקה, פיתוח אלגוריתמים, פיזיקה רפואית, מחקרים בביולוגיה מולקולרית ועוד ועוד. תואר בפיזיקה, בניגוד ללימודי ההנדסה שהופכים למיושנים תוך מספר שנים, ההשכלה הפיזיקלית תשאיר אתכם רלוונטיים תמיד ותלווה אתכם לאורך קריירה רבת שנים.

כמה קשה להתקבל?

תנאי הקבלה באוניברסיטאות עלולים להוות מכשלה למי שציוני הבגרות שלו אינם מצוינים או למי שקיבל תוצאה נמוכה מ - 720 בפסיכומטרי. ניתן כמובן לנסות להתקבל לתואר הראשון על בסיס המלצות וראיון אישי, במידה והצלחתם תקבלו מעמד של סטודנט על תנאי, לפחות לסמסטר אחד ועד להערכת הציונים הראשונים שלכם. תנאי הקבלה למכללות ובעיקר הפרטיות, קצת יותר קלים. בנוסף, ישנן מכללות המקיימות הסדר עם אוניברסיטה כזאת או אחרת, ישנם תחומי לימוד בהם הקבלה היא למכללה אך התואר שייך לאוניברסיטה. אנו ממליצים לשאוף לציון מצוין בבגרות בפיזיקה על מנת להקל על תהליך הקבלה בהמשך.

כל אחד יכול להיות פיזיקאי?

לימודי פיזיקה מיועדים למעומדים המעוניינים להכשיר את עצמם לאחד ממקצועות המדעים. העוסקים בתחום המדעים נדרשים להיות בעלי חשיבה אנליטית, יכולת ראייה מרחבית ואוריינטציה מתמטית. הקורסים האקדמיים בלימודי פיזיקה הם אמנם קשים, אבל מעניינים ולא שגרתיים בכלל.

מומלץ להשלים בגרות בפיזיקה!

נבחנים רבים בוחרים לגשת לבחינת הבגרות בפיזיקה, שהפכה להיות פופולארית מאוד במהלך השנים. הפיזיקה הפכה להיות מקצוע בסיס הנדרש ללימודי מדעים בתארים שונים באקדמיה כגון במדעי הבריאות, הרפואה, ההנדסה, מדעי המחשב ועוד. חלק ממוסדות הלימוד דורשים ציון בבגרות בפיזיקה כדרישת סף לקבלה למסלולים מסוימים. נבחנים שמעוניינים לגשת לבחינה זו צריכים להיות בעלי חשיבה מתמטית וחשיבה מופשטת ברמה גבוהה כדי להתמודד עם החומר הלימודי בפיזיקה.

מוגש כשירות לציבור על ידי לחמן בגרות

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הדס גור

מאת: הדס גורלימודים אקדמאיים29/10/131194 צפיות
ישראלים רבים פונים אל לימודי וטרינריה בחו"ל, בדרך כלל עקב מספר המקומות המצומצם בישראל, המוביל לתנאי קבלה גבוהים במיוחד. לימודים אלו מוצעים לסטודנטים זרים במגוון גדול של מדינות ובמבחר מוסדות, השונים זה מזה בעלויותיהם, תנאי הקבלה הנדרשים, איכות התוכנית ושיטות הלימוד. לכן, חשוב לערוך סקר שוק ולהשוות בין מוסדות שונים בטרם הבחירה.

מאת: הדס גורביטוח רכב29/10/131411 צפיות
ביטוח הוא אחד ההוצאות המרכזיות באחזקת אופנוע. מחיר הביטוח היקר נובע מהסיכונים שכרוכים בנהיגה באופנוע - סבירות גבוהה יותר לתאונות וגניבות. פוליסת ביטוח החובה לאופנוע התייקרה בשנים האחרונות, אבל יש כמה דרכים להוזיל את מחיר הביטוח.

מאת: הדס גורטיולים בחו"ל06/05/131148 צפיות
הודו היא המדינה השביעית בגודלה בתבל ומתגוררים בה למעלה ממיליארד אנשים, הדוברים עשרות שפות ושומרים על מסורות ותרבויות שונות. למעשה, תת היבשת מחולקת לעשרים ותשע מדינות וטריטוריות המהוות כל אחת יעד תיירותי בפני עצמו, וניחנות בנוף טבעי ואנושי ייחודי.

מאת: הדס גוררכב30/04/131187 צפיות
טויוטה קורולה, היא אחת המכוניות הנמכרות ביותר בעולם. עד כה נמכרה קורולה ביותר משלושים וחמש מליון יחידות לאורך יותר מארבעים שנות ייצור. הצלחה של טויוטה קורולה נעוצה במספר גורמים, וביניהם אמינות גבוהה, רמת בטיחות מרבית, ביצועים מצוינים וחלל פנימי מרווח וידידותי.

מאת: הדס גורהגירה29/04/131660 צפיות
ידי שנה מנפיקה ארה"ב בין חצי מיליון למיליון אשרות המכונות גרין קארד, ולכאורה מדובר במספרים נדיבים ביותר. ואולם, כל מי שמתחיל הליך הגירה לארה"ב מוצא שמדובר במשימה סבוכה, קשה וארוכה, ושללא השלמתה אין אפשרות לעבוד ולשהות לאורך זמן באמריקה.

מאת: הדס גורלימודים בחו"ל05/02/131078 צפיות
מבחן GMAT ומבחן GRE הינם מבחנים ממוחשבים המורכבים מתחומי החשיבה הכמותית והמילולית, כאשר לכל חלק מוקצב פרק זמן מוגדר, והוא מתבסס על שאלות אדפטיביות. המשמעות היא שדרגת הקושי של השאלות עולה ככל שהנבחן עונה עליהן נכונה.

מאת: הדס גורביטוח בריאות31/01/131126 צפיות
תייר ישראלי שאינו בעל ביטוח בריאות תקף ונזקק לטיפול רפואי דחוף, אשפוז או ניתוח בעת שהייתו בניכר, יידרש לשלם מכיסו סכומים העשויים להגיע למאות ואף לאלפי דולרים. על מנת להימנע ממצבים אלו חשוב לרכוש בטרם הנסיעה ביטוח בריאות רלוונטי, המוצע על ידי מגוון גופים וחברות.

מאמרים נוספים בנושא בגרויות

מאת: בגרויות31/01/214070 צפיות
מכללת נשיא טכנולוגיות - המטרה הראשית של לימודי הכשרה מקצועית אונליין היא שבסוף הלימודים תוכלו למצוא ולהשתלב בעבודה מתאימה לכישורים שלכם.

מאת: בגרויות31/01/214017 צפיות
מכללת נשיא טכנולוגיות - המטרה הראשית של לימודי הכשרה מקצועית אונליין היא שבסוף הלימודים תוכלו למצוא ולהשתלב בעבודה מתאימה לכישורים שלכם.

מאת: רונית שמאי שורץבגרויות19/06/173107 צפיות
אם הילד סיים כתה י' והידע שלו בלשון לא מדהים, נצלו את החופש הגדול לשיפור המצב. העניקו לו חמישה - שישה שעורים פרטיים והבטיחו לו יותר בטחון וציון גבוה יותר בבגרות המצפה לו בשנה הבאה, בתום כתה יא'. האתר scoolers.online יעזור לכם בקלות וביעילות.

מאת: בוגי אונלבגרויות06/01/149554 צפיות
בגרויות במתמטיקה דורשת הכנה יסודית, אין כל מקום להסחת דעת. ריכוז נחוץ לפתירת התרגילים המורכבים והתמדה לאורך זמן. אחת לשעה כדאי יהיה לקום, להתרענן ולחלץ עצמות. פינת הלימוד הזו תשמש אתכם להכנת שיעורי בית, תרגול אישי, שינון נוסחאות וחיזוק התחומים החלשים.

מאת: חיים קסלרבגרויות08/10/132230 צפיות
ישנם לא מעט ניגשים לבחינת פסיכומטרי המתקשים לעמוד במתכונתה הרגילה, לא עקב היעדר יכולות שכלית אלא בשל מגבלות מנטאליות או פיזיות. עבור מעומדים אלו מוצעות בחינות פסיכומטרי מותאמות בתנאים מיוחדים, שעל מנת להיות זכאים להן יש צורך בהרשמה מיוחדת ובהוכחת המוגבלות בפני יחידת במו"ת, שהינה מחלקה מיוחדת במרכז הארצי האמונה על מקרים אלו.

מאת: חיים קסלרבגרויות27/08/131917 צפיות
בגרות במתמטיקה מתקיימת במועדי חורף בין החודשים ינואר לפברואר, ובמועדי קיץ בין החודשים מאי ליולי. על מנת להצליח בבגרות זו הנחשבת בעיני רבים לקשה מכולן, חשוב להגיע מוכנים, ועדיף בעזרת קורס הכנה המתחיל כארבעה חודשים לפני הבגרות.

מאת: ליטל כץבגרויות18/08/131872 צפיות
מחירי ההשכלה הגבוהה ותנאי הקבלה הנוקשים גורמים לישראלים רבים לחפש תוכניות לימודים בארצות אחרות. בעיקר בתחומי ההיי טק, רפואה ומקצועות יוקרתיים נוספים קיים מספר קטן של מקומות ולכן לימודים בחו"ל הם פתרון יעיל, ולעתים אף זול יותר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica