חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אין עוד מונופול – נצלו את זה

אם בעבר שוק הטלפוניה הביתית היה מונופול שנשלט בידי חברה אחת – לא עוד. זה זמן רב שחברות שונות מציעות שירותי קו טלפון ביתי שאיננו מסופק על ידי אותה חברה ידועה ומוכרת. בתחילה סבלו שירותי טלפון ביתי כאלה מחבלי לידה, אולם מאז עברו כברת דרך והיום טלפון ביתי המוצע על ידי החברות האלה הוא פתרון מעולה עבור מי שמחפשים טלפון ביתי במחיר ובאיכות טובים יותר מכפי שהיו לו עד כה.

אם חשבתם שתמו ימי הטלפון הביתי טעיתם

בשנים האחרונות, במיוחד מאז המצאת האייפון והטלפונים החכמים עם מסכי המגע והממשקים האינטואיטיביים – וכמובן בעקבות חדירתם הגבוהה בקרב אנשים בעולם כולו – נדמה היה כי אנחנו עוברים, בכל הקשור אל טלפון ביתי רגיל, מעידן של טלפון ביתי – כלומר טלפון של בית – לעידן של טלפונים אישיים. אין צורך עוד להתקשר לבית של פלוני, ניתן להשיג אותו בנייד. אם בעבר שירותי הטלפון הנייד היו מאוד יקרים, הרי שהיום – יחסית – הם הרבה יותר זולים וזמינים. אולם גם בעידן הזה שבו כמעט לכל אחד יש טלפון נייד בכיס, יש יתרונות רבים לקו טלפון ביתי ישן וטוב.

אחד הדברים החשובים ביותר שצריך להבין לגבי מכשיר הטלפון, בין אם טלפון ביתי או נייד, הוא כי לא בכל פעם שהטלפון מצלצל חייבים לענות. אנחנו לא חושבים על זה הרבה, אבל יש יתרונות רבים, במיוחד בנושאי פרודוקטיביות, לכך שיהיו לנו זמנים שונים בהם איננו זמינים בטלפון. כיבוי הטלפון הנייד מעת לעת יכול להרשות לנו זמן שבו איננו זמינים עבור כל אחד – זמן שאנחנו יכולים להקדיש נטו לעצמנו ולדברים שאנחנו רוצים לעשות. אולם, אין פירוש הדבר שאנחנו רוצים להיעלם לגמרי מן העולם ולכן, טלפון ביתי יכול להציע אלטרנטיבה שתהיה ידועה רק לאנשים הקרובים אלינו ביותר, כדי שנוכל להמשיך להיות זמינים עבורם גם כאשר המכשיר הנייד שלנו כבוי.

ענייני קרינה ויתרונות טלפון ביתי בתחום הזה

אחת הדאגות העיקריות המלוות את חדירת הטלפונים הסלולאריים בקרב אוכלוסיית העולם היא הקרינה. חשוב להבהיר כי על אף המחקרים הסטטיסטיים הרבים המראים כי ישנם, קרוב לוודאי, קשרים סטטיסטיים בין חשיפה לקרינה והופעת מחלת הסרטן בקרב בני אדם, הרי שאין עדיין מחקר אשר יכול להוכיח בוודאות מעל לכל ספק כי אכן הקרינה גורמת לסרטן. יתרה מכך, אין מחקרים ארוכי טווח (כיוון שכל הטכנולוגיה חדשה יחסית) המלמדים על סכנות או בעיות אפשריות שנגרמות כתוצאה מחשיפה לקרינה.

כאן יש יתרון נוסף של טלפון ביתי – אפילו אלחוטי – על פני הטלפון הנייד. טלפון נייד חייב להיות בקשר כל העת עם תחנות הממסר השונות כדי שנוכל להיות זמינים לקבל שיחה. משמעות הדבר היא כי הטלפון פולט ומקבל קרינה כל הזמן שהוא פועל, גם אם איננו משוחחים בו. מאידך, טלפון ביתי הנמצא בבית, גם אם הוא אלחוטי, איננו צריך לשדר כל העת כדי לקבל שיחה. די בכך שהמכשיר יקבל אות מהבסיס כדי שיתחיל לצלצל, ומלבד פעולות כאלה הדורשות קשר בין המכשיר עצמו לבסיס, מכשיר טלפון ביתי לא צריך ולא פולט קרינה.

נראה כי די באלה כדי להבין שלא תם עידן הטלפון הביתי וכי ספק רב אם בכלל יגיע יום כזה. בינתיים, הרי שישנן הצעות מעולות מצד חברות הטלפוניה השונות עבור מכשירי טלפון ביתיים וקוים לבית אשר חבל שלא לנצל. מלבד היות השיחה זולה יותר ומשתלמת יותר מאשר במכשיר הנייד, הרי שהחבילות השונות גם כוללות אלפי דקות חינם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בלוגר וחיית אינטרנט. כותב מאמרים אודות תעשיית האינטרנט, ספקיות אינטרנט, שיחות בינלאומיות וכל חבילת תקשורת שמוצעת בארץ

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוגב גולדמן

מאת: יוגב גולדמןאינטרנט - כללי31/01/121146 צפיות
אינטרנט מהיר מאפשר כיום גלישה מאד מהירה, והיא מסופקת ע"י אחת מספקיות האינטרנט, שתפקידן הוא לתווך בין המחשב האישי שלכם והשרתים השונים המפוזרים לרוחב הרשת, וכן לנייד אתכם בגלישה אמינה, בטוחה וזמינה.

מאת: יוגב גולדמןאינטרנט - כללי28/12/11854 צפיות
מי שהכיר את האינטרנט בתחילת דרכו ודאי איננו יכול עוד לזהות אותו בימים אלה. האופן שבו האינטרנט חדר לחיינו הוא כל כך מרשים עד כדי כך ששינה לחלוטין את הצורה בה אנחנו חיים.

מאת: יוגב גולדמןמיחשוב ארגוני04/12/111110 צפיות
כל אחד מאיתנו מפרסם הרבה מאוד מידע על עצמו, בין אנחנו מודעים לכך ובין אם לאו. המידע הזה הוא ייקר ערך ועלינו לשמור עליו. כיצד עושים את זה? נעזרים בחברה המציעה פתרונות מחשוב

מאת: יוגב גולדמןאחסון אתרים29/08/111065 צפיות
אחרי התלבטויות רבות, החלטתם סוף סוף להקים אתר אינטרנט לחברה שלכם. אמנם, החברה שלכם בראשית דרכה, אולם אתם מודעים לכוחו של האינטרנט ועל כן מעוניינים להפעיל אתר אינטרנט, במקביל לפעולותיה של החברה. לאחר כמה חודשים בהם הייתם עסוקים בבניית האתר, הגיע הרגע לבחור את שירותי ה – hosting, שירותי אחסון האתרים. קיימות חברות רבות המציעות שירותי הוסטינג, כיצד תוודאו כי החברה שבחרתם אכן מתאימה לכם? על כך, בכתבה הבאה.

מאמרים נוספים בנושא מחשבים וטכנולגיה - כללי

מאת: yoni romמחשבים וטכנולגיה - כללי14/11/195917 צפיות
מה הם שירותי IT - ולמי הם מתאימים? איך מנהלים מידע עסקי במאה ה-21?

מאת: nirמחשבים וטכנולגיה - כללי28/10/189121 צפיות
מה הם החסרונות והיתרונות של טכנאי מחשבים, האם כדי בכלל להתחיל להתעסק בזה?, כל התשובות בפנים

מאת: אשר אלבזמחשבים וטכנולגיה - כללי11/05/183060 צפיות
כיום קשה מאד לתאר את החיים שלנו ללא מחשב- המחשב הפך לחלק מאיתנו- החל מהעבודה ועד לחיים האישיים שלנו. אותן תקלות המתרחשות במחשב מזמינות איש מקצוע כגון טכנאי מחשבים לצורך תיקון המחשב- בין אם מדובר בירושלים או בין אם מדובר באזור אחר.

מאת: נריה שמואלימחשבים וטכנולגיה - כללי25/02/181964 צפיות
מידע על ספקי כוח

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171668 צפיות
בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען למחשב נייד? היכן מומלץ לרכוש מטענים לא מקוריים למחשבים ניידים? מי מוכר מטען למחשב נייד בזול? כיצד מומלץ לבחור מטען למחשב נייד?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171770 צפיות
האם מומלץ לרכוש מטענים אשר לא מיוצרים על ידי החברה של המחשב הנייד שלך? היכן ניתן לרכוש מטענים למחשבים ניידים במחירים טובים? כיצד ניתן למצוא ספק איכותי ואמין של מטענים למחשבים ניידים?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171779 צפיות
מהי טכנולוגיית ג'ל בהקשר של ייצור מצברים לרכב? איזה יתרונות יש למצברים החדשים? מה אפשר לעשות עם המצברים השונים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica