חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שירותי הוסטינג – כיצד תדעו כי שירותי ההוסטינג שניתנו לכם, אכן מתאימים לכם?

מאת: יוגב גולדמןאחסון אתרים29/08/20111064 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחרי התלבטויות רבות, החלטתם סוף סוף להקים אתר אינטרנט לחברה שלכם. אמנם, החברה שלכם בראשית דרכה, אולם אתם מודעים לכוחו של האינטרנט ועל כן מעוניינים להפעיל אתר אינטרנט, במקביל לפעולותיה של החברה. לאחר כמה חודשים בהם הייתם עסוקים בבניית האתר, הגיע הרגע לבחור את שירותי ה – hosting, שירותי אחסון האתרים. קיימות חברות רבות המציעות שירותי הוסטינג, כיצד תוודאו כי החברה שבחרתם אכן מתאימה לכם? על כך, בכתבה הבאה.

חברה המציעה שירותי hosting המתאימים לצרכי אתר האינטרנט שלכם

בין אם מדובר בבלוג ובין אם מדובר באתר עסקי, ישנה חשיבות רבה לבחירתו של שירות ההוסטינג, שיתאים באופן המדויק ביותר לצרכיכם השונים. אם בבעלותכם אתר אינטרנט קטן, שאיננו כולל תכנים רבים ואיננו צפוי לגדול, סביר שלא תרצו להשקיע סכומי כסף גבוהים בשירותי אחסון יקרים. לעומת זאת, אם בבעלותכם אתר אינטרנט הכולל תכנים רבים, קבצים כבדים וכן צפוי לגדול במשך הזמן, ישנה חשיבות לבחירתו של שירות המציע שרת מהיר ואיכותי במיוחד. שירות האחסון, במקרים אלה, יעלה לכם יותר, אולם יאפשר לגולשיכם ליהנות מגלישה מהירה ולכם – יספק את כל הפתרונות המתקדמים והמתאימים ביותר לצורך אחזקת אתר האינטרנט שלכם.

חברה המציעה שירותי Hosting המציעים נפח אחסון מתאים

חברות רבות מציעות מגוון של נפחי אחסון שונים, החל מנפחים קטנים במיוחד ועד נפחים בגדלים בלתי רגילים. אם בבעלותכם אתר אינטרנט, סביר שתרצו לבחור חברה המציעה הוסטינג בעל נפח אחסון גדול. אם ברשותכם אתר אינטרנט, הכולל מערכות ניהול תוכן שונות, קחו בחשבון כי נפח התוכן יגדל עם הזמן ולכן בחרו מראש נפח מתאים.

חברה המציעה שירותי הוסטינג התומכים במסדי נתונים שונים

אם בבעלותכם אתר אינטרנט, המבוסס על מערכות ניהול תוכן שונות, ודאו כי החברה, המספקת לכם את שירותי אחסון האתרים, מציעה שרתים, התומכים במערכות מתקדמות אלו. בנוסף, העדיפו שירותי הוסטינג המאפשרים לכם להתקין כמה מסדי נתונים, במידה ותרצו להקים יותר מאתר אחד.

חברה המציעה לוח בקרה מתאים ומתקדם

שירותי אחסון רבים עושים שימוש ב – FTP בלבד ואינם מספקים לוח בקרה. שימוש ב – FTP בלבד נחשב מוגבל ומגביל ואיננו מתאים במידה ומעוניינים בהתקנתן של מערכות תוכן או ניהול אתר מורכב יותר. ולכן, אם אתם זקוקים לכך, ודאו כי חברת ה – hosting שלכם מציעה לכם לוח בקרה במסגרת שירותי האחסון וכי מדובר בלוח בקרה מוכר ונוח לשימוש.

חברה המציעה שירותי הוסטינג לצד שירותים נלווים נוספים

אחת הדרכים לוודא כי מדובר בחברת הוסטינג מקצועית ומתאימה, הנה תוך התייחסות לשירותים הנלווים שמציעה. מומלץ לבחור חברת אחסון אתרים המציעה שירותי תמיכה זמינים לאורך כל שעות היממה, שירותי תמיכה היכולים להינתן הן באמצעות מוקד טלפוני והן באמצעות אתר האינטרנט. מומלץ לבחור שירותי אחסון אתרים המציעים תמיכה ברמה גבוהה וצוות מקצועי ומיומן, שיוכל לעזור לכם בכל בעיה ובכל עת, במידה ותבקשו זאת.

כיצד לבחור שירותי הוסטינג

מלבד הקריטריונים השונים החשובים בעת בחירת שירותי הוסטינג אלה, מומלץ לערוך השוואת מחירים בין החברות השונות, המציעות שירותים אלה וכן להשוות בין השירותים הנלווים השונים, המוצעים לצד שירותי אחסון האתרים. שירותי מתקדמים, יעילים ומקצועיים יאפשרו לכם ליהנות מאתר אינטרנט פעיל, מהיר ואיכותי ולכן מומלץ לכם לבחון היטב את ההצעות השונות, תוך התייחסות לקריטריונים השונים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בלוגר וחיית אינטרנט. כותב מאמרים אודות תעשיית האינטרנט, ספקיות אינטרנט, שיחות בינלאומיות וכל חבילת תקשורת שמוצעת בארץ

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוגב גולדמן

מאת: יוגב גולדמןאינטרנט - כללי31/01/121146 צפיות
אינטרנט מהיר מאפשר כיום גלישה מאד מהירה, והיא מסופקת ע"י אחת מספקיות האינטרנט, שתפקידן הוא לתווך בין המחשב האישי שלכם והשרתים השונים המפוזרים לרוחב הרשת, וכן לנייד אתכם בגלישה אמינה, בטוחה וזמינה.

מאת: יוגב גולדמןאינטרנט - כללי28/12/11854 צפיות
מי שהכיר את האינטרנט בתחילת דרכו ודאי איננו יכול עוד לזהות אותו בימים אלה. האופן שבו האינטרנט חדר לחיינו הוא כל כך מרשים עד כדי כך ששינה לחלוטין את הצורה בה אנחנו חיים.

מאת: יוגב גולדמןמיחשוב ארגוני04/12/111110 צפיות
כל אחד מאיתנו מפרסם הרבה מאוד מידע על עצמו, בין אנחנו מודעים לכך ובין אם לאו. המידע הזה הוא ייקר ערך ועלינו לשמור עליו. כיצד עושים את זה? נעזרים בחברה המציעה פתרונות מחשוב

מאת: יוגב גולדמןמחשבים וטכנולגיה - כללי31/10/11926 צפיות
היום טלפון ביתי המוצע על ידי החברות האלה הוא פתרון מעולה עבור מי שמחפשים טלפון ביתי במחיר ובאיכות טובים יותר מכפי שהיו לו עד כה.

מאמרים נוספים בנושא אחסון אתרים

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים22/08/173518 צפיות
בעת האחרונה ניתן לשמוע יותר ויותר על אחסון אתרים באמצעות שרתים וירטואלים או שרתי VPS בשמם המקורי. שרתים אלו חוללו מהפכה בענף אחסון האתרים המנומנם והגיע הזמן שגם אתם תכירו אותם טוב יותר. המאמר הבא נועד לעשות מעט סדר בנושא זה.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים05/06/176213 צפיות
אם השקעתם את רוב זמנכם וכספכם באתר שמטרתו להשיג לכם כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים, אולי כדאי שתחשבו גם על אחסון אתרים. איפה אתם מתכוונים לשמור את השרת שלכם? אילו השפעות יש לבחירת שרת וירטואלי נכון או אחסון אתרים מותאם? עומדים לרכוש חבילת אחסון אתרים? אל תשכחו לבחור גם לפי מאפיינים שמטרתם להשפיע על חווית הגולש.

מאת: DSD STUDIOאחסון אתרים17/04/163115 צפיות
האם אתה משתמש בפלאש כדי לבנות את אתר האינטרנט עבור העסק שלך? אתה רוצה להיות בטוח שהאתר שלך ירוץ בצורה חלקה כמו שצריך? אז כדאי לך לבחון את האפשרות של אחסון פלאש.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/153118 צפיות
בשנים האחרונות בעלי אתרים ישראליים רבים נוטים לחפש אפשרויות של אחסון אתרים בחברות אחסון זרות על פני אלו הישראליות, בעיקר עכב המחיר. אך האם הסיבה מוצדקת?

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152643 צפיות
במידה והגעתם להחלטה כי אתם מעוניינים באתר אינטרנט לעסק שלכם הרי שראשית כל חשוב שתבחרו כתובת אינטרנט עבור אותו האתר – כתובת זו מוגדרת כדומיין (שם מתחם) ורצוי לרכוש אותה כמה שיותר מהר. עוד במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152826 צפיות
שירותי ענן שונים דוגמת אלו המשמשים לגיבוי או אחסון קבצים חשובים הולך וצובר תאוצה והסיבות לכך רבות. עוד על כך במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152549 צפיות
המודרניזציה והטכנולוגיה המתקדמת הגיעו לא מזמן גם לעולם אחסון האתרים וכיום עוד ועוד בעלי אתרים מעדיפים לעבור לאחסון על גבי שרת וירטואלי על חשבון שרת שיתופי. מדוע הדבר מתרחש במאמר הבא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica