חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שחרור מכבלי ילדות

מאת: סוגנדהומדיטציה01/11/20111385 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מטראומות הילדות לחופש פנימי
שבוע ימים 21-27 בדצמבר

Childhhod libaration
סדנת פריימל - שחרור מכבלי ילדות מטראומות הילדות לחופש פנימי


אמא אוהבת אותי כשאני מחייכת ומתעצבנת כשאני בוכה."
"אבא חולה, אני מוכרח להיות חזק עבורו."
"אמא ואבא עסוקים, אני לא צריכ/ה אותם, אני כבר ילד/ה גדול/ה."

כמבוגרים, שורשינו ניזונים מהטראומות הרגשיות שבעברינו ומדפוסי האנרגיה שאלה יצרו. הם מכתיבים את הווייתנו הנוכחית ומשפיעים על האופן שבו אנו מתפקדים, מרגישים, מתחברים, קולטים... על חולשותינו (וכוחנו)... ועל יכולתינו לשאוב הזנה מהחיים.

הדפוסים הרגשיים מתחילים להתפתח מהרגע שבו אנו נוצרים ברחם אימנו. אנו חשים במתחים שלה,אנו חשים את הרוגע בו היא שרויה,אנחנו שומעים את קולה השמח או העצוב.. רובנו לא תופסים את ילדותם כחוויה שלוותה בחוויות טראומטיות. במצבים אלו אנו מדברים כמבוגרים על חוויית הילדות שלנו. 
ילדים קולטים את המציאות בצורה אחרת משום שבשלב זה הם תלויים בהוריהם ומוגבלים ביכולת הבחירה וביכולות הביטוי שלהם.

כשאנו קולטים בילדותנו מסרים מילוליים ותחושתיים, אנו מפנימים, לומדים, בוחרים ומקבלים החלטות מגיל מאוד צעיר דפוסי קבלת החלטות אלו מלוות אותנו לשארית חיינו ומעצבים את אופן קבלת ההחלטות שלנו גם כיום מבלי שנדע מהיכן הגיעו, וכך אנו ממשיכים להאמין שטבענו האמיתי הוא לא לבכות, להיות חזק/ה,לא להזדקק לדבר...

החזרה אל שורשיהן של טראומות הילדות מאפשרת לנו לחשוף רבות מאותן החלטות ואת הנסיבות שהובילו אותנו אליהן, וכך מתוך מודעות עוזר לנו לשחררן. לדוגמא אנו יכולים להבין כי לא בחרנו להיות חזקים משום שחשנו כך באמת, אלא משום שאיש לא היה מסוגל לתמוך בנו באותה עת, האמת היא, שלא היתה לנו שום ברירה אחרת.
כל סיפור חיים הוא יחיד ומיוחד, אולם מרכיבים מסוימים דומים מאוד אצל כולנו. האהבה והאמון שרוחש ילד להוריו היא כה מוחלטת וטוטאלית. ילד יעשה הכל כדי לזכות באהבתם של הוריו ובתשומת לבם, מפני שהם כל עולמו.

במשך שבעה ימים, בסביבה בטוחה ומוגנת, נאפשר לכוח האהבה לבוא לידי מימוש 
נעזר במגוון כלים אשר יעילותם נבדקה והוכחה: דמיון מודרך, תרגילי נשימה, מדיטציה  ביטוי פיזי ורגשי NLP, primal work, childhood deconditioning work, ועוד...
בהדרגה נוביל אתכם  בתהליך רגרסיבי חזרה לילדות, שם תפגשו רגשות וחוויות מתקופה זו במלוא עוצמתם. נשוב חזרה לגיל הילדות שיאפשר לנו לחיות מחדש את הרגעים והחוויות שעיצבו את אישיותנו,  הרגעים בהם נאלצנו לקבור את התחושות והרגשות למטרות הישרדות רגשית ואפילו פיזית כילדים.


לחיות מחדש, לבחור מחדש, לשחרר, לתקן את זכרונות ילדותך
לאפשר לעצמך התחלה חדשה שתהווה אבן יסוד בחיים שלך.

על המנחה

את הסדנא תנחה פרם סוגנדהו, ילידת גרמניה, תרפיסטית בכירה בעלת שם עולמי וניסיון של למעלה מ-20 שנה בהנחיית סדנאות באירופה, אסיה והמזרח התיכון.
בעלת MA בחינוך, פסיכולוגיה וסוציולוגיה. לאחר שנים רבות של נסיון כמרצה באוניברסיטה בגרמניה וכמובילת סדנאות בMultiversity  OSHO  בפונה,
סוגנדהו משלבת בעבודתה ידע וניסיון של שיטות מערביות ושיטות אלטרנטיביות מהמזרח.
היא מנהלת את מכון אושו למדיטציה ואלכימיית הצ'אקרות בעולם,  בנוסף, היא מנחת הקורס לייעוץ אנרגטי של אושו, מתמחה בייעוץ וקריאה אנרגטית, נשימות, עבודת פריימל, התניות ילדות ודמיון מודרך, רייקי,  Pulsation, NLP,Neo Reichian work  

המשך עבודתה של סוגנדהו:  להצית את האש הטנטרית – שחרור מהתניות מיניות, ניתן להרשם לשתי הסדנאות המחיר מיוחד.

מחיר הסדנה:
2700 ₪ לנרשמים עד 1/12
לאחר מכן 3100 ₪
המחיר לשבעה ימים הכוללים לינה בחדרי אירוח משותפים וכלכלה מלאה. 
(יש אפשרות לחדרים פרטיים או זוגיים בתוספת מחיר) נתחיל ביום רביעי בשעה 14:30 ונסיים ביום שלישי בשעה 19:00 
אין צורך בניסיון קודם, אך יש צורך במוטיבציה לעבור תהליך עמוק ומשמעותי
לפרטים והרשמה:

טל':  052-4754342 סוריא
מייל: 1deva.surya@gmail.com
מייל משרד:ashram4you@gmail.com
לאתר של סוגנדהו:  www.sugandho.com

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סוגנדהו

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סוגנדהו

מאת: סוגנדהותראפיה23/12/142326 צפיות
“לא, אין לי בעיות עם כוחניות" "אני אדם רוחני ואני לא רוצה להתעסק עם כוחניות" "כוח הוא בשביל פוליטיקאים, לא בשבילי" "כסף הוא כוח, ולי יש כסף" "אני פשוט לא יכול לסבול כוחניות"

מאת: סוגנדהומדיטציה23/12/141669 צפיות
על אף אורח החיים המודרני והקידמה הטכנולוגית המביאים לחיי נוחות כביכול, החיים שלנו נהיו קדחתנים ותובעניים יותר ויותר. משפחה ומערכות יחסים הפכו לעבודה במשרה מלאה. התפתחות של מחלות לב, לחץ דם גבוהה וחרדה הם דבר שכיח עקב אורח החיים זה. הלחץ בו אנשים נתונים גורם לעומס רגשי, הלב שלנו פשוט נשחק.

מאת: סוגנדהומדיטציה21/01/131132 צפיות
סופ"ש 2013-פברואר-28 עד 2013-מרס-02 מהי אהבה? מה אנו בעצם יודעים על האהבה? כל כך הרבה נאמר ונכתב על האהבה, כל כך הרבה שירים, פואמות, ספרות... ועדיין, מהי ההבנה האינטלקטואלית של האהבה בהשוואה לחוויה שבלב החמים? מתפשט ומתעורר כאשר נימה של מנגינה מופלאה ממלאת את ליבנו?

מאת: סוגנדהומדיטציה29/09/121139 צפיות
מסע בו נחקור את הדפוסים והפחדים העמוקים ביותר שלנו, אלו המניעים אותנו במערכות יחסים ומביאים אותנו לסימביוזה חסרת גבולות עם בן זוגנו, לאיבוד המרחב האישי שלנו ולטשטוש קווי המתאר שלנו. בסדנה נחקור איך לשמר את ה'ביחד' בלי לאבד את ה'עצמי' בזרימה טבעית.

מאת: סוגנדהורוחניות - כללי29/09/121074 צפיות
החזרה אל שורשיהן של טראומות הילדות מאפשרת לנו לחשוף רבות מאותן החלטות ואת הסיבות שהובילו אותנו אליהן, ולשחררן. נבין שבחרנו להיות חזקים - לא מפני שבאמת חשנו חזקים, אלא מפני שלא היה מי שיתמוך בנו. האמת היא, שלא היתה לנו שום ברירה אחרת. במהלך שבעה ימים ובסביבה מוגנת לחלוטין, נאפשר לקסם האהבה להתרחש.

מאת: סוגנדהוטנטרה17/06/128563 צפיות
מיניות היא המורשת הטבעית שלנו, היא האנרגיה המניעה אותנו קדימה. במהלך החיים אספנו כל מיני אמונות הקשורות לכך בעיקר בגיל ההתבגרות. בסדנה זו נצית את אותה האנרגיה ונחקור את אותן ההטבעות והאמונות, נחווה את המניות בכל מיני צבעים מתוך מודעות אהבה ומדיטציה.

מאת: סוגנדהוטנטרה17/06/128536 צפיות
מיניות היא המורשת הטבעית שלנו, היא האנרגיה המניעה אותנו קדימה. במהלך החיים אספנו כל מיני אמונות הקשורות לכך בעיקר בגיל ההתבגרות. בסדנה זו נצית את אותה האנרגיה ונחקור את אותן ההטבעות והאמונות, נחווה את המניות בכל מיני צבעים מתוך מודעות אהבה ומדיטציה.

מאמרים נוספים בנושא מדיטציה

מאת: SEOMANמדיטציה27/02/181334 צפיות
מרגישים תקיעות בחיים? מרגישים לחוצים בעבודה? ייתכן ותרצו לדעת איך לזמן שפע אל חייכם אשר יוכל למלא אתכם באור ושמחה לאורך זמן?

מאת: לילה בן הרוש מדיטציה15/06/171562 צפיות
כולנו מחפשים שקט , חופש מהמיינד , חופש מהמחשבות שבאות והולכות בעירות וגם בשינה בדמות חלומות. החיים המערביים לא נותנים לנו הנחות ונדמה שרכבת המחשבות הזו רק הולכת וגוברת ולפעמים כל מה שאנחנו רוצים זה רגע אחד של שקט.

מאת: אשרם במדברמדיטציה05/08/152573 צפיות
ההזדמנות ללמוד איך להנחות מדיטציות אושו 10 ימים, 13 - 22 באוגוסט 2015 זו השנה החמישית ב"אשרם במדבר" שאנו פותחים מרחב של תרגול ולימוד המדיטציות לעומקן. ללמוד מה הפילוסופיה של המדיטציה בכלל ושל המדיטציות של אושו בפרט. איך להסביר את המדיטציה, איך להעביר אותה לקהל אחר ואף להתנסות בעניין. גם תיאוריה וגם פרקטיקה. וכל זאת משולב בשני סופ"שים שלמחנה מדיטציות אושו.

מאת: אשרם במדברמדיטציה26/01/151619 צפיות
להיות באהבה ארבעה ימים, 4 - 7 בפבואר סדנת "התעוררות הלב המואר" נוצרה בשבילך לעזור לך להעיר את הלב. כאשר אנו זוכרים כיצד לחיות מהמרחב המקודש של הלב, אנחנו יכולים להפעיל את גוף האור שלנו – המרכבה. הסדנה יכולה לסייע לפתיחת העין השלישית דרך תרגול טנטרה של הלב. אנו נתחבר לתהליך היצירה בתרגילים שונים אותם נתרגל במהלך הסדנה.

מאת: אשרם במדברמדיטציה26/01/151843 צפיות
אושו אינטנסיב Osho meditation camp - מחנה מדיטציות אושו 12-14 במרץ אשרם במדבר מזמין אתכם לחווית מדיטציות מדברית - סוף שבוע שכולו תרגול ולימוד מדיטציות אשר אושו יצר עבורנו. מחנה מדיטציות אושו, הוא אירוע המתקיים בכל רחבי העולם. המשתתפים מוזמנים לחוות באופן פעיל את איכות המדיטציות האקטיביות, אשר המורה אושו הביא עבורנו. המדיטציות האקטיביות מותאמות לאדם המודרני החושב, ועוזרות לו להתקרב אל העולם הפנימי ואל המודעות מתוך התבוננות אשר נוצרת באופן טבעי עקב האקטיביות שבמדיטציה. זהו סופ"ש שכולו מדיטציו

מאת: סוגנדהומדיטציה23/12/141669 צפיות
על אף אורח החיים המודרני והקידמה הטכנולוגית המביאים לחיי נוחות כביכול, החיים שלנו נהיו קדחתנים ותובעניים יותר ויותר. משפחה ומערכות יחסים הפכו לעבודה במשרה מלאה. התפתחות של מחלות לב, לחץ דם גבוהה וחרדה הם דבר שכיח עקב אורח החיים זה. הלחץ בו אנשים נתונים גורם לעומס רגשי, הלב שלנו פשוט נשחק.

מאת: לילה בן הרוש מדיטציה26/06/144055 צפיות
נחנו רוצים להזמין אתכם להזדמנות, הזדמנות לצאת מתוך המירוץ של היומיום ולחוות תהליך עמוק של גילוי ששינה חיים של אנשים רבים ב"מסע 21" - תהליך אינטרנטי עוצמתי מצרפים לכם לינק לפרטים והרשמה אם אתם מתפללים לאיזון לריפוי, לבהירות, להתפתחות... אנחנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו למסע עוצמתי שיקח אתכם לצעד הבא שלכם...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica