חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עשרה טיפים חשובים לבחירת שמלת הכלה המשולמת

1. אל תגידי לא

נסי להיות פתוחה לכל גזרה או עיצוב, גם אם נראה לך שאלו לא ממש מחמיאים. לעיתים, שמלת כלה שנראית על הקולב מוזרה ולא יפה, הופכת להיות מושלמת על הגוף. נסי להיפתח ולא להשיב בשלילה לכל הצעה.

2. בחרי את השמלה מספיק זמן מראש - אך לא מוקדם מידי

לרוב, הזמן לתפירת שמלת כלה מאפס הוא בין חודש וחצי לחודשיים. מומלץ להתחיל במדידות ולבחור את השמלה שלושה עד ארבע החודשים לפני החתונה עצמה. כך יש זמן למדידות החוזרות ולכל התיקונים הדרושים, ואין סכנה לשינוי משמעותי במידות הגוף.

3. בחרי במידה בה את נמצאת כיום

נכון, כמעט כל הכלות נכנסות למשטר של דיאטה כמה חודשים לפני החתונה, כדי להיראות טוב יותר (לטעמן) וכדי 'להיכנס לשמלה'. במקום לעשות זאת, בחרי מראש שמלה במידות בהן את נמצאת כיום. אם באמת תרזי בצורה משמעותית, אפשר תמיד לתקן.

4. תתפלאי, אך שמלת כלה צריכה להיות גם נוחה

כשאת בוחרת את השמלה שלך, חישבי על האירוע עצמו: לכי איתה, שבי וקפצי. תראי אם היא מתאימה לך, והאם היא נוחה גם לריקודים. אל תבחרי בשמלה עמוסה וכבדה מידי, אלא אם את מתכוונת להסיר חלק ממנה במהלך האירוע (במידה וזה אפשרי).

5. חפשי את הכימיה עם המוכֵר והתופר

המוכר של השמלה צריך להיות אדיב וסבלני; עם התופר צריכה להיות לך כימיה של ממש, כדי שתוכלו להבין אחד את השנייה בצורה מושלמת. אם זה לא קורה, או אם את מקבל יחס לא הולם בחנות - עברי למקום הבא.

6. מלוַוה אחת או שתיים יספיקו

אל תבואי למדידות בלוויי פמליה של יועצים. אלו רק יבלבלו אותך יותר ויגרמו לך לבחור שמלת כלה אותה בכלל לא רצית. המלוות צריכות להיות כאלו שמסוגלות לבקר את המראה שלך ולהצהיר כי השמלה לא הולמת אותך. ולא יותר משתיים כאלו, כן?

7. קבעי מראש את המועד בו תקבלי את השמלה

לעיתים, מרוב לחץ, הכלה ומלוותיה שוכחות לסכם עם התופר וסלון הכלות על המועד בו תתקבל השמלה. כדי למנוע לחץ מיותר ביום המרגש בחייך, תַאַמי מראש את היום בו תימסר השמלה ואת שעת ההגעה לסלון הכלות.

8. אל תפחדי לשכור שמלה או לקנות מיד שנייה

שמלות כלה הן דבר יקר מאוד, ולכן אינך חייבת לרכוש אחת לעצמך - גם כך תשתמשי בה ככל הנראה רק פעם אחת בכל ימי חייך. את יכולה לשכור שמלה לערב המיוחד או לחפש כאלו ביד שנייה. יש גם מקומות שמשאילים שמלות, ודורשים תמורה רק עבור ניקוי יבש.

9. שמלה בוחרים לפני האיפור ועיצוב השיער

כל מאפר ומעצב שיער מקצועי יסכים עם האמרה הבאה: האיפור ועיצוב השיער נעשים בהתאם לשמלה שבוחרת הכלה. לכן, הגיעי לבעלי המקצוע הללו רק לאחר שבחרת את השמלה - כשכמובן עדיף לעשות זאת כשהשמלה כבר על גופך.

10. עצות להסוואת נתונים פיזיים בעיתיים

כלות רבות חוששות שלא תימצא להן שמלת כלה מחמיאה, בשל נתונים פיזיים בעיתיים. זה לא נכון: נשים בעלות חזה גדול יוכלו ללבוש שמלה בעלת מחשוף צנוע, עגול או מרובע, ואף סטרפלס דמוי לב. בעלות חזה קטן יבחרו בשמלה עם מחוך אפקטיבי במיוחד. לנשים נמוכות תתאים שמלת חצוצרה (שמלת A) - צרה בחלק העליון ורחבה בחלק התחתון.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דניאל זוהר, מאמרים ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל זוהר

מאת: דניאל זוהרתאונות דרכים07/12/111100 צפיות
אם היית מעורב בתאונת דרכים עם נפגעים, חשוב לא להילחץ. כמובן שבשטח זה קשה הרבה יותר, אך נסה להירגע ולהבין מה עליך לעשות כעת: לבדוק את פגיעותיך, לברר מה מצב הסובבים אותך, להתקשר למשטרה ולמד"א. אם תוכל, מומלץ לחפש עורכי דין תאונות דרכים – שינחו אותך מה לעשות מאותו רגע והלאה.

מאת: דניאל זוהרדיני עבודה07/12/111211 צפיות
חוזה עבודה, שוויון הזדמנויות בעבודה, פרטיות העובד. כל אלה הן חלק מנושאים בסיסיים שעל העובד להכיר. במאמר הבא נפרט את כל הסוגיות המהותיות.

מאת: דניאל זוהרפלילי06/12/111071 צפיות
עורכי דין פלילי עם אחוזי הצלחה גבוהים יתאימו לך בדיוק, פשוט בגלל הנתון הזה. הם מצליחים, הם מתוחכמים, הם יודעים כיצד לתפקד בצורה הכי טובה במשפט – אין משהו שיעזור לך יותר מזה.

מאת: דניאל זוהרדיני חוזים09/11/111744 צפיות
ידעת כי בכל רכישה שאתה מבצע, אתה בעצם מקיים חוזה כלשהו מול האדם שממנו קנית? האם ידעת שהחתימה שלך על חוזה היא כמעט בלתי ניתנת להפרה? ידעת שבעת החתימה, עליך לשים לב טוב לכל פרט?

מאת: דניאל זוהרעיצוב גרפי26/09/116679 צפיות
כל הכתבות כבר הוכנו מזמן. גם העורך עבר עליהן. הליטושים נעשו, המילים המיותרות נמחקו. אפילו התמונות כבר נשלחו אל המערכת. עכשיו, כל שנותר הוא להעביר את החומרים אל בית הדפוס ולהוציא את העיתון לאור.

מאמרים נוספים בנושא שמלות כלה ובגדי חתן

מאת: רוני הכהןשמלות כלה ובגדי חתן07/12/171512 צפיות
איפה מוצאים שמלה שכזו? עבור שמלות ערב תל אביב הוא המקום המושלם, כזה שחוסך הרבה התרוצצויות ברחבי עיר שלמה.

מאת: ניב אבןשמלות כלה ובגדי חתן27/06/171930 צפיות
איך יודעים לבחור את השמלה האחת שתיראה הכי טוב שאפשר על הגוף וגם תהיה נוחה למשך של כמה שעות טובות של אירוע? קראו את הדברים הבאים.

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/162227 צפיות
חתונה, הינה הזדמנות נהדרת, עבור גברים רבים ללבוש חליפת חתן יוקרתית ולהיראות שונה, מאשר הם נראים במהלך היום יום. מדובר על יום מיוחד ומקודש שבו הם יכולים להראות לכל החברים ובני המשפחה

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/162096 צפיות
אופנת גברים מתפתחת מדי יום בקצב מהיר, יותר ויותר גברים מקבלים מודעות למראה החיצוני שלהם ומתחילים להשקיע בו זמן וכסף רבים. אם מדובר בחתנים צעירים המחפשים חליפת חתן ייחודית ועשירה, ניתן ללכת דווקא על הסגנון של חליפות שחורות לחתן

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/161872 צפיות
לא רק לכלה, מגיע ללבוש שמלה מפוארת אלא החצי השני שלה בן זוגה, חייב להיראות מרשים ואלגנטי. בחירה של חליפת חתנים, אינה קלה. יש מבחר רב של חליפות ויש להתאים אותן על פי מבנה גופו וטעמו האישי של החתן. ברים רבים, עשויים להיאבד בתוך שפע של מבחר בתחום החליפות. יש להגיע לחנויות המובחרות שבהן נמצא צוות מיומן של מוכרים שמתמחים באופנת גברים. יש למצוא חנויות שיש בהן הכל מחליפות, חולצות, עניבות, ואפילו חנויות עם נעליים.

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/161890 צפיות
כיום, על מנת למצוא חליפות חתן זולות, קיימת מספר דרכים מובילות, כגון: חנויות אופנה רבות יוצאות מדי זמן מה, במיוחד בתקופת החגים במבצעי ענק עבור בגדי אופנה לגברים, אם אתם נישאים בתקופת האביב, תוכלו לקחת בחשבון כי בחג פסח תוכלו ליהנות ממגוון רחב של מבצעים והנחות בכל רחבי הארץ.

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/161855 צפיות
בזמנים המודרניים של היום, ניתן למצוא חליפות גברים שמתאימות לאירועים השונים, אם לעסקים, לעבודה, לאירועים מיוחדים ואפילו חליפות חתן. חליפת גברים, נמדדת באיכות הבד, בהתאמתה למבנה הגוף, וישנן חליפות, המוזמנות בתפירה אישית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica