חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה מגיע לך אם נפגעת? מדריך קצר לנפגעי תאונות דרכים

מאת: דניאל זוהרתאונות דרכים07/12/20111099 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
  1. נפגעת בתאונה או שהיית מעורב באחת? בלי לחץ

    אם היית מעורב בתאונת דרכים עם נפגעים, חשוב לא להילחץ. כמובן שבשטח זה קשה הרבה יותר, אך נסה להירגע ולהבין מה עליך לעשות כעת: לבדוק את פגיעותיך, לברר מה מצב הסובבים אותך, להתקשר למשטרה ולמד"א. אם תוכל, מומלץ לחפש עורכי דין תאונות דרכים – שינחו אותך מה לעשות מאותו רגע והלאה.

  2. תיעוד זירת האירוע

    בייחוד בתאונות דרכים עם נפגעים, חשוב מאוד לצלם את זירת האירוע ולתעד את הפגיעות שנגרמו לרכבים שהיו מעורבים בו. תיעוד כזה, מוקדם ככל שייעשה, יאפשר לך לבסס את הטענות ולגבש, יחד עם עורך דין תאונות דרכים, את קו ההגנה במשפט, שכנראה יגיע.

  3. איסוף מסמכים

    כל מסמך הקשור לתאונה – ובמיוחד לפגיעות הפיזיות – חשוב שיישמר וירוכז יחד עם שאר המסמכים. כל אחד מהם מאשר את קיום התאונה, הפגיעות השונות והנזק. כמו בכל עתירות שקשורות אל דיני נזיקין עורך דין תעבורה זקוק לכל הוכחה כדי לדרוש בסופו של יום את הפיצוי המקסימלי שמגיע לך.

    כך, אישור המשטרה על קיום התאונה חשוב ביותר. תיעוד רפואי של כל טיפול שעברת – גם אם מדובר בבדיקה שגרתית ביותר – יסייע גם הוא. עורכי דין תאונות דרכים מעודדים את הלקוחות לעשות זאת מרגע המקרה ועד להכרעת הדין במשפט עצמו.

  4. איתור של עדי ראייה

    אין ספק שעבור נפגעי תאונות דרכים מדובר בפעולות קשות שלעיתים אף נראות מיותרות, אך לכל אחת מהן יש השפעה רבה ביותר על התוצאה הסופית. בעזרת עדי ראייה לתאונה, יוכלו עורכי דין תאונות דרכים להוכיח את טענותיך, מא' ועד ת', בקלות יחסית.

  5. תביעת פיצויים

    כל העצות שהענקנו לך עד כאן הן למעשה חלק מבניית תיק התביעה שלך – תביעת הפיצויים. אך ממי תובעים את הפיצויים הללו? לרוב, מחברת הביטוח של הנהג הפוגע או של הנהג ברכב בו נסעת. במקרים בהם זהות הנהגים לא ידוע (תאונת פגע וברח למשל) או כאשר אין להם ביטוח, ניתן לתבוע את הפיצוי מקרנית – הקרן לפיצוי נפגעי תאונות דרכים.

  6. חוק ההתיישנות עובד גם בתאונות דרכים

    זכור כי מותר להגיש תביעת פיצויים עד שבע שנים מיום המקרה – או עד גיל 25 אם מדובר בקטין (שבע שנים לאחר שמלאו לו 18). אל תחכה עם התביעה: אם נפגעת ואתה מרגיש שמגיעים לך פיצויים, תבע את המגיע לך.

  7. לא לשתף פעולה עם חוקרי חברות הביטוח

    מאחר והן הנתבעות העיקריות בתאונות הדרכים, חברות הביטוח מעסיקות חוקרים משלה, שתפקידם לאתר מבוטחים שניסו להונות אותן או לנסות לסכם עם הנפגעים על סכום פיצויים ללא משפט – פיצויים שלרוב יהיו נמוכים מהרבה ממה שמגיע להם באמת.

    עורכי דין תאונות דרכים ימליצו לך במקרים כאלו לנהוג בצורה חד משמעית: לא לשוחח עם החוקרים, לא לענות להם ואף לא לאפשר להם להיכנס לביתך. בנוסף, זכור כי החוקרים הללו מתוחכמים מאוד – היה ערני ואל תפרט על התאונה בפני אנשים זרים.

  8. ולבסוף - פיצויים גם מהביטוח הלאומי

    במקרים מסוימים תקבל כספי פיצויים גם מהביטוח הלאומי. ראשית, תזכה לקצבה בכל הימים בהם תהיה מרותק למיטתך, ללא יכולת לתפקד. שנית, במקרה ומדובר בתאונת עבודה, הפיצוי יגיע באופן חלקי גם מהביטוח הלאומי. התייעץ עם עורכי דין תאונות דרכים כדי לדעת האם המצב שלך עומד בדרישות אלו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דניאל זוהר, מאמרים ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל זוהר

מאת: דניאל זוהרדיני עבודה07/12/111211 צפיות
חוזה עבודה, שוויון הזדמנויות בעבודה, פרטיות העובד. כל אלה הן חלק מנושאים בסיסיים שעל העובד להכיר. במאמר הבא נפרט את כל הסוגיות המהותיות.

מאת: דניאל זוהרפלילי06/12/111071 צפיות
עורכי דין פלילי עם אחוזי הצלחה גבוהים יתאימו לך בדיוק, פשוט בגלל הנתון הזה. הם מצליחים, הם מתוחכמים, הם יודעים כיצד לתפקד בצורה הכי טובה במשפט – אין משהו שיעזור לך יותר מזה.

מאת: דניאל זוהרשמלות כלה ובגדי חתן10/11/111531 צפיות
נסי להיות פתוחה לכל גזרה או עיצוב, גם אם נראה לך שאלו לא ממש מחמיאים. לעיתים, שמלת כלה שנראית על הקולב מוזרה ולא יפה, הופכת להיות מושלמת על הגוף. נסי להיפתח ולא להשיב בשלילה לכל הצעה.

מאת: דניאל זוהרדיני חוזים09/11/111744 צפיות
ידעת כי בכל רכישה שאתה מבצע, אתה בעצם מקיים חוזה כלשהו מול האדם שממנו קנית? האם ידעת שהחתימה שלך על חוזה היא כמעט בלתי ניתנת להפרה? ידעת שבעת החתימה, עליך לשים לב טוב לכל פרט?

מאת: דניאל זוהרעיצוב גרפי26/09/116679 צפיות
כל הכתבות כבר הוכנו מזמן. גם העורך עבר עליהן. הליטושים נעשו, המילים המיותרות נמחקו. אפילו התמונות כבר נשלחו אל המערכת. עכשיו, כל שנותר הוא להעביר את החומרים אל בית הדפוס ולהוציא את העיתון לאור.

מאמרים נוספים בנושא תאונות דרכים

מאת: אור ורדיתאונות דרכים14/07/152332 צפיות
אני לא פיזיקאי, אבל אני כן יודע שלכל חפץ יש מרכז כובד וככל שמרכז הכובד קרוב יותר לקרקע – אותו גוף יהיה יותר יציב. ובשביל לפשט את העניינים – נמיר את המונח "מרכז כובד" ל"משקל".

מאת: אור ורדיתאונות דרכים07/07/151643 צפיות
אני מתעורר בבוקר, מתלבש, שותה כוס קפה, לוקח את חוליו (הכלב) לטיול. חוזר זריז לסגור דברים אחרונים ואז... עולה על אפוד, חובש את הקסדה, סכין בין השיניים ולוקח את המפתחות של הטויוטה.

מאת: אור ורדיתאונות דרכים30/06/151568 צפיות
מה קורה לנו כאשר אנחנו מוסחים תוך כדי נהיגה? ומה הם הפתרונות?

מאת: אור ורדיתאונות דרכים16/06/151553 צפיות
זה היה כשהייתי במשרד, בערך בשעות הצהרים – ממש אחרי שחזרתי מהרצאה שהעברתי לעמותת "אור ירוק".

מאת: נינה כהןתאונות דרכים05/11/142699 צפיות
ברגע שצריך לחקור תאונת דרכים יש לבצע מספר רב של פעולות שרק איש מקצוע מהתחום יכול לבצע אותן

מאת: נינה כהןתאונות דרכים05/11/142665 צפיות
מומחיות היא דבר חשוב שיש לו ערך רב בין אם עוסקים בתחום מוכר מאוד ובין אם מדובר בתחום ממוקד כלשהו.

מאת: נינה כהןתאונות דרכים05/11/142531 צפיות
לא קשה להבחין בקיומו של בוחן תנועה במשפטי תעבורה רבים בישראל. למרבה הצער לא מעט תאונות קורות ברחבי ישראל מדי שנה,

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica