חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סיבות לבחור עורך דין פלילי עם אחוזי הצלחה גבוהים

מאת: דניאל זוהרפלילי06/12/20111069 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
  1. כי יש לו אחוזי הצלחה גבוהים...

    וברצינות – עורכי דין פלילי עם אחוזי הצלחה גבוהים יתאימו לך בדיוק, פשוט בגלל הנתון הזה. הם מצליחים, הם מתוחכמים, הם יודעים כיצד לתפקד בצורה הכי טובה במשפט – אין משהו שיעזור לך יותר מזה.

  2. כי יש לו יתרון פסיכולוגי

    יגידו אנשי המשפט מה שיגידו, גם שופטים הם בני אדם וגם הם מושפעים מנתונים סביבתיים וסיבתיים. עורך דין פלילי בעל אחוזי הצלחה גבוהים זוכה ליתרון פסיכולוגי הן על יריביו במשפט והן על השופט, במידה מסוימת. יש לו הילה של מצליחן, והיא ללא ספק עוזרת לעיתים.

  3. כי הוא בעל הכרה ויש לו היכרות

    עו"ד פלילי עם אחוזי הצלחה גבוהים הוא אדם שמכיר את כולם וכולם מכירים אותו. השם שבנה לאורך השנים פותח לו דלתות, ובתור הלקוח שלו, פותח דלתות גם לך. כך תגלה לפתע שהליכים שלוקחים זמן רב אצל עורך דין אחר, ייקחו אצלו מעט מאוד זמן.

    אין מה לעשות, בכל מקום צריך את הקשרים והכישורים. עורכי דין פלילי שמככבים בעולם המשפט, נהנים כנראה משניהם. כך הם יכולים לדעת עם איזה חוקר פרטי לדבר, איזה שוטר לחפש, מה להגיד במשפט ומתי – בדיוק מה שאתה זקוק לו, במצבך.

    ההכרה הזו תסייע לך בכל מצב, בין אם אתה נחקר על רצח, טעות בענייני הנהלת חשבונות, עבירת תנועה או כל דבר אחר. השם עושה את העבודה עבורך, לפחות בהתחלה, וזוהי  נקודה חשובה מאוד בכל משפט פלילי.

  4. כי זה יחסוך לך התלבטויות

    בתור אזרח ממוצע (אפילו אם כרגע אתה מסובך בפלילים), אנחנו מאמינים שאין לך את המושג הדרוש לגבי העורך דין שיתאים לך יותר מכל. עורכי דין פלילי יש בהרבה מקומות, אך איך תדע מהי המתאים לך?

    אם תאתר עורכי דין בעלי אחוזי הצלחה גבוהים לא תצטרך להתלבט, פשוט כי יותר מזה אתה לא צריך. זה בדיוק מה שאתה מחפש: בעל מקצוע עם קבלות, שלא צריך לעשות הרבה כדי להציג אותן. הן פשוט נמצאות שם, כעובדה מוגמרת, מסמנות לך שזהו האיש הנכון ברגע הנכון.

  5. כי ניסיון בפלילים הוא כמו זהב

    עולם הפלילים מורכב מהרבה מאוד בעלי מקצוע, אך לא כולם מנוסים ומקצועיים מספיק. יש לצערנו, הרבה מאוד פרנסה בתחום ומעט מאוד ידיים עובדות בתחום, מה שאומר שכמעט כל עו"ד פלילי מתחיל יכול לקבל את התיק שלך.

    בתוצאה מכך, אין הרבה מידי עורכי דין פלילי בעלי ניסיון של שנים בשוק, כאלו שיכולים להציג בפניך אחוזי הצלחה פנומנאליים. אם אתה נופל על אחד כזה, אל תהסס – הניסיון הוא מצרך נדיר. מצאת אחד כזה? דע שזכית בפיס. לא פחות.

  6. כי אתה לא יכול להרשות לעצמך התפשרויות כרגע

    נכון, עורך דין עם נתונים כאלו עלול לעלות לך הרבה מאוד כסף. אבל במציאות אליה נקלעת, אין לך כל כך ברירה: זהות העורך דין שאת שירותיו תשכור תשפיע באופן מוחלט על הסיכויים שלך לצאת בשלום מהמצב.

    אם תתפשר על עורכי דין פלילי ממוצעים או כאלו שאינך מכיר את הישגיהם, אתה עלול לסיים במקום הרבה יותר גרוע ממה שאתה חושב עליו כרגע. אל תתפשר, לך על הכי טוב שאתה יכול להרשות לעצמך – ותפתח דף חדש בחיים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דניאל זוהר, מאמרים ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל זוהר

מאת: דניאל זוהרתאונות דרכים07/12/111098 צפיות
אם היית מעורב בתאונת דרכים עם נפגעים, חשוב לא להילחץ. כמובן שבשטח זה קשה הרבה יותר, אך נסה להירגע ולהבין מה עליך לעשות כעת: לבדוק את פגיעותיך, לברר מה מצב הסובבים אותך, להתקשר למשטרה ולמד"א. אם תוכל, מומלץ לחפש עורכי דין תאונות דרכים – שינחו אותך מה לעשות מאותו רגע והלאה.

מאת: דניאל זוהרדיני עבודה07/12/111209 צפיות
חוזה עבודה, שוויון הזדמנויות בעבודה, פרטיות העובד. כל אלה הן חלק מנושאים בסיסיים שעל העובד להכיר. במאמר הבא נפרט את כל הסוגיות המהותיות.

מאת: דניאל זוהרשמלות כלה ובגדי חתן10/11/111530 צפיות
נסי להיות פתוחה לכל גזרה או עיצוב, גם אם נראה לך שאלו לא ממש מחמיאים. לעיתים, שמלת כלה שנראית על הקולב מוזרה ולא יפה, הופכת להיות מושלמת על הגוף. נסי להיפתח ולא להשיב בשלילה לכל הצעה.

מאת: דניאל זוהרדיני חוזים09/11/111743 צפיות
ידעת כי בכל רכישה שאתה מבצע, אתה בעצם מקיים חוזה כלשהו מול האדם שממנו קנית? האם ידעת שהחתימה שלך על חוזה היא כמעט בלתי ניתנת להפרה? ידעת שבעת החתימה, עליך לשים לב טוב לכל פרט?

מאת: דניאל זוהרעיצוב גרפי26/09/116677 צפיות
כל הכתבות כבר הוכנו מזמן. גם העורך עבר עליהן. הליטושים נעשו, המילים המיותרות נמחקו. אפילו התמונות כבר נשלחו אל המערכת. עכשיו, כל שנותר הוא להעביר את החומרים אל בית הדפוס ולהוציא את העיתון לאור.

מאמרים נוספים בנושא פלילי

מאת: בנימין קלינגרפלילי01/11/201361 צפיות
כיצד תרגישו אם ביום בהיר אחד ידפקו לכם על הדלת וימסרו לכם ביד "צו הריסה מנהלי"? או אולי תמצאו את צו ההריסה מודבק על המבנה או סתם זרוק בכניסה לבניין. מדובר ככל הנראה על הסיטואציה שלא הייתם מוכנים לה או רוצים להימצא בה. בעקבות הלשנה של "שכנים טובים" או עקב ערנות של מפקחי הבניה זה בהחלט יכול לקרוא גם לך אם בנית ללא היתר. רבים נאלצים להתמודד עם מציאות שכזאת לראשונה, מבלי שיהיו מודעים לזכויות, החובות ודרכי הפעולה הרלוונטיות להם.

מאת: בנימין קלינגרפלילי08/09/201179 צפיות
1. עבירות מינהליות (א) שר המשפטים רשאי לקבוע בתקנות כי עבירה על הוראה שנקבעה בחוק מהחוקים המנויים בתוספת או התקנות שהותקנו לפיו, שאינה פשע, היא עבירה שבשלה ניתן להטיל קנס בדרך מינהלית (להלן - עבירה מינהלית); הקביעה יכול שתהיה דרך כלל, בתנאים או בסייגים. (ב) תקנות לפי סעיף קטן (א) טעונות הסכמת השר הממונה על ביצועו של החוק שלפיו נקבעה העבירה, ואישור ועדת החוקה חוק ומשפט של הכנסת (להלן -הועדה). (ג) נקבע בתקנות לפי סעיף קטן (א) כי עבירה פלונית היא עבירה מינהלית, יחולו הוראות חוק זה גם לגבי עבירה

מאת: בנימין קלינגרפלילי01/09/191557 צפיות
אכיפה שיפוטית סימן ה' לחוק התכנון והבנייה: באחריות יחידת החקירה בוועדה המקומית לבצע חקירה בהתאם להנחיות ולכללים שמפורסמים מעת לעת על מנהל היחידה הארצית לאכיפת דיני התכנון והבניה. ובסיום החקירה להעביר לתובע את חומר החקירה להכרעה בדבר העמדה לדין והגשת כתב אישום.

מאת: אבי דוידיפלילי21/11/181463 צפיות
עורך דין פלילי בצפון מסביר על תנאים של שחרור בערבות ועל הסיכויים לאישור בקשת השחרור בערבות.

מאת: שירה אלהפלילי27/07/161893 צפיות
אדם בן 39, ללא עבר פלילי, מכר לחבריו סם מסוג חשיש בכמה הזדמנויות שונות. בית המשפט, בצעד חריג ביותר, החליט שלא להרשיע אותו, והסתפק בלשלוח אותו לבצע שירות לציבור.

מאת: אופירפלילי05/04/161922 צפיות
יש מסמכים שעבורם תרגום נוטריון הוא מתבקש והגיוני אך יש גם סוגים נוספים של תרגום נוטריון שמעט מפתיע שיש צורך לגביהם בתרגום מיוחד של נוטריון.

מאת: אלעד שנירפלילי17/03/162526 צפיות
הטרדות מיניות אינן נחלתם של מבוגרים בלבד, והן מתרחשות גם בקרב בני נוער. מהו היחס של החוק לקטין המטריד מינית? כיצד בית הספר מטפל באירוע הטרדה מינית? וכיצד ניתן לזהות שהילד שלך מוטרד מינית? על כך במאמר שלפניכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica