חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אלי איייל - נכתב על ידי שלום זמירין - כל הקריות - ידיעות תקשורת

מאת: אלי אייילעזרה והתנדבות10/11/20111208 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

....בטווח המיידי, אין קשר בין הבחירות הקרבות למועצת אגודת הסטודנטים באוניברסיטת חיפה לבין הבחירות לכנסת. אבל בטווח הרחוק יותר תמיד תמצא את מי שינסה להקיש מתוצאות הבחירות האלה, לגביי סיכויי מפלגה זו או אחרת בבחירות הכלליות. אבל בטווח הכי קרוב, יושבים מולי ראשי תנועת (או סיעת, או מפלגת)....הם מתעניינים כמובן ב"פוליטיקה הגבוהה", אבל בראש וראשונה הם חושבים על הקאדנציה הבאה, כאן, באוניברסיטת חיפה. ...הבחירות באוניברסיטה מתקיימות מדי שנה.

כמה דברי הסבר : ישנה מועצת הסטודנטים. לכל חוג ישנו מספר מסויים של נציגים במועצה הזאת, כשהמספר הזה נקבע יחסית למיספר התלמידים בחוג. כשנבחרת המועצה היא בוחרת את בעלי התפקידים, ועד האגודה למשל. יש לוטרבך הוא יו"ר אגודת הסטודנטים. ראש הממשלה, אם תרצו. אייל אלי, למשל, גזבר האגודה. שר האוצר, אם תרצו. המועצה עצמה בנויה קבוצות-קבוצות. מאבקי הכוח בתוך המועצה מולידות את בעלי התפקידים. משהו, אומרים שי ואייל, כמו שהכנסת ממנה את הממשלה. אין הדגש פוליטי בעשייה אבל ההתארגנות במועצה הינה על רקע פוליטי.

עוד כמה דברי רקע. אגודת הסטודנטים הינה גוף כלכלי לכל דבר. בהמשך נזכיר סכומי כסף שלא יביישו חברות כלכליות בסדר גודל בינוני ומעלה. בתיאוריה, ולא רק בתיאוריה, יכול להיווצר מצב, שבו ינהלו את ה"חנות" הזאת צעירים בני 22 - 28 , שהכשרתם הכלכלית מסתכמת באפס, או קרוב לכך. התוצאות של מצב זה פלוס מאבקי כוח פוליטיים, יכולים ליצור מצב כזה שנוצר באגודת הסטודנטים החיפנית, שבו צמחו גרעונות, והם לא היו קטנים. 40,000 דולר למשל.

שי לוטרבך ואייל אלי נכנסו לתפקידיהם לפני כשנה. שניהם, תלמידי כלכלה וראיית חשבון, ראו בתפקידיהם, בין השאר עסק כלכלי. לא עסק פרטי, אבל בכל זאת, מפעל שיש לנהלו על פי כללים וחוקים מדוייקים.

עכשיו הם סוגרים שנה. לאחר הבחירות, אם ........תנצח, שי ואייל לא ימשיכו. אבל הם יותירו ליורשיהם גוף שאפשר לכנותו עסק משגשג. על התקופה שקדמה להם, אין הדעות חלוקות.....

גוף גדול, אגודת הסטודנטים. מה, בעצם, הם עושים ? עקרונית מדובר בעמותה שנועדה להעניק שרותים מוזלים לסטודנטים ולהוות כלי קשר בינם לבין הנהלת האוניברסיטה והחוגים ולעמוד על שמירת זכויות הסטודנט.

חוה אבריאל, מנהלת החשבונות של אגודת הסטודנטים: "גזבר צריך להיות מבחוץ. לא סטודנט מתחלף. אייל אלי הוא בחור רציני ורואה בזה ייעוד ואתגר. אבל לאחרים זה היה זמני, ודרש מחשבה ולא היה להם זמן לזה."

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלי איייל

מאמרים נוספים בנושא עזרה והתנדבות

מאת: בנימין קלינגרעזרה והתנדבות27/09/201185 צפיות
הרבה פעמים אדריכלים, מהנדסים נתקלים בפני צומת דרכים בהליך הרישוי המקוון ואין להם תמיד את מי לשאול. משרדנו מתמחה בהכנת וקידום בקשות להיתרי בניה וראינו לנכון לסייע ולתת תשובות לשאלות שנשאלות לאחרונה די הרבה . משרד בנימין קלינגר תמיד זמין ושמח לסייע במקרה וישנם שאלות נוספות או נדרש סיוע מול המערכת הבירוקרטית.

מאת: המרכז לגיוס כספיםעזרה והתנדבות26/12/139128 צפיות
המודעות בארץ לעולם הפילנתרופיה גוברת עם השנים, ובהתאם לכך, ההיקף של תרומות לעמותות ומלכ"רים מטעם אנשי עסקים וחברות עסקיות הולך וגדל. עם זאת, אחוז התרומות שמגיעות מטעמם ביחד לכלל התרומות לעמותות ולמוסדות ללא כוונות רווח, נותר נמוך בישראל, בייחוד בהשוואה למצב במדינות המערב, ובארצות הברית בפרט.

מאת: רוני מיכאלעזרה והתנדבות23/07/136866 צפיות
הסיוע של המדינה הוא גם בדמות 2 חוקים חשובים. האחד, חוק נגישות לנכים – כלומר כל מוסד ציבורי חייב להיות נגיש לנכים – במיוחד ישובים על כסא גלגלים.

מאת: דוד גרינברגעזרה והתנדבות09/06/132318 צפיות
נהוג לומר שהנוער של ימנו חסר ערכם ושכל מה שהוא עושה זה לשבת שעות מול המחשב או הטלויזיה. אז תתפלאו מסתבר שיש גם נוער אחר, מסתבר שבני הנוער צמאים למדריך ולדרך וכשיש מי שמנחה הם מתגייסים יוזמים ותורמים מעצמם - תוכנית סח"י - היא יוזמה התנדבותית עבור בני נוער - שתורמים ועושים למען הקהילה והחברה בישראל

מאת: עמותת שלעזרה והתנדבות31/07/128640 צפיות
עמותת של הינה עמותה המפעילה מתנדבי שירות לאומי בכל הארץ. הקטע הבא עוסק בראיון ותיאור השירות של אביבה מדבדב, המתנדבת בגן נוריות בקרית ביאליק.

מאת: daronetעזרה והתנדבות07/06/129122 צפיות
אזרחים מן השורה, שכירים, עצמאיים, בעלי עסקים וחברות רבות חורטים כולם על דגל תפישת עולמם את המעורבות הרבה בקהילה והנתינה עבור אלה הזקוקים לקבלה. ישנם גופים רבים אשר ניזונים מכספי תרומות אך בעיקר בולטות בנוף זה העמותות אשר פועלות ללא כוונת רווח אך עדיין מצליחות להתנהל ע"י מנהלים מעמדות מפתח בחזית התעשייה הישראלית. תרומות לעמותות אלו חשובות במיוחד ואף מעודדות ע"י המדינה באמצעות מתן החזרי מס.

מאת: אייל בן יהודיתעזרה והתנדבות26/04/128544 צפיות
הכותב עו"ד אייל בן יהודית יזם, שותף ומייסד עמותת מִלקוּת לעצמאות ( ע"ר) שחרטה על דיגלה לסייע למתמחים ועורכי דין עם מוגבלויות להתנסות בעבודה במשרד עורכי דין, באמצעות העסקתם במחלקה המשפטית בעמותה ומציאת מקומות להתמחות בתוספת התאמת מקום העבודה בסיוע משרד התמ"ת, ולסייע לעורכי הדין עם מוגבלויות להקים משרד בהעסקה עצמית או לשרוד בו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica