חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

המכללה למנהל – פס ייצור של עורכי הדין המובילים בישראל

מאת: רונן יעקבחוק ומשפט - כללי15/11/20111061 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

המסלול האקדמי המכללה למינהל הוא המכללה הפרטית הראשונה בישראל וכיום אחד המוסדות האקדמיים הבולטים במדינה. במכללה למנהל לומדים כ-12 אלף סטודנטים, מה שהופך אותה למכללה הגדולה בארץ. הקמפוס שלה ממוקם בראשון לציון, ובו מספר בתי ספר, אליהם מגיעים סטודנטים מכל הארץ ע"מ להשתלב ולהוביל את המשק הישראלי בשורה של תחומים ואפיקים.

בין בתי הספר במכללה ישנו גם בית הספר למשפטים, אשר מכשיר את הלומדים בו בצורה הטובה ביותר למבחני לשכת עורכי הדין מבין כל המכללות האחרות בישראל. הנתונים מראים כי 95 אחוז מבוגרי בית הספר עוברים את המבחנים ומתקבלים ללשכה, שיעור גבוה יותר מבכל מכללה אחרת.

סך הכל לומדים בבית הספר למשפטים של המכללה כ-1,700 סטודנטים. במהלך 20 שנות קיומו הכשיר בית הספר יותר מ-5,000 בוגרים, ורבים מהם הפכו לדמויות בכירות בעולם המשפט הישראלי, ממשרדי עורכי דין, דרך האקדמיה, בתי המשפט ופרקליטויות המדינה ועד מוסדות ציבור וחברות מסחריות.

מסלולי ההתמחות של בית הספר הם מגוונים ומכסים את כל הנושאים המשפטיים הרלוונטיים ברמה הגבוהה ביותר. בין המסלולים ניתן למצוא: משפט פלילי, משפט ציבורי, זכויות אדם, משפט אזרחי ומסחרי, משפט בינלאומי, דיני משפחה, ישוב סכסוכיםומשפט ותרבות. בבית הספר ארבעה מכוני מחקר: המכון לחקר יישוב סכסוכים וגישור, המכון לאתיקה ואחריות מקצועית של עו"ד, המרכז להגבלים עסקיים דיני תחרות והמרכז לחקר קליטת המשפט הבינלאומי בישראל.

1. עורך דין עמית יושע – שובל יושע, משרד עורכי דין

עורך דין עמית יושע חבר בלשכה מאז שנת 2001, ואת התואר שלו במשפטים במכללה למנהל השלים בהצטיינות. לפני שהקים משרד עצמאי עבד עמית יושע במשרד "בוטיק", שם עסק בעיקר בתחומי המסחר והנדל"ן וטיפל בלקוחות ענק בעלי היקף עסקים משמעותי.

לאורך הקריירה שלו ליווה עורך הדין יושע יותר מ-40 בניינים במסגרת תוכנית מתאר ארצית (תמ"א) 38, הפזורים ברחבי גוש דן. פרויקטים אלה הפכו אותו לאחד מעורכי הדין המובילים בישראל בכל הקשור למימוש זכויות בנייה. עו"ד יושע מייצג כיום יזמי תמ"א 38 ומטפל בקבוצות רכישה, השכרה וניהול נכסים, עסקאות מכר וקומבינציה ופרויקטים רבים אחרים.

בשנים האחרונות הפך עורך הדין עמית יושע למרצה מבוקש בתחום התמ"א 38 ואף התבקש לכתוב מאמרים וחוות דעת משפטיות בנושא. הוא מלווה עסקים וחברות בפעילות המסחרית השוטפת שלהם ומייעץ בניהול משברים, בעסקאות מורכבות ובמקרים של סכסוכים בין בעלי מניות ו/או שותפים.

את שירותו הסדיר בצה"ל העביר עורך דין עמית יושע כמפקד סוללת תותחים ובשירות המילואים הוא משמש קצין מבצעים בדרגת סרן.

2. עורך דין אסף ברם – בעל משרד עצמאי

עורך דין אסף ברם מחזיק בתואר ראשון במשפטים, בהצטיינות. ברם התקבל להתמחות היוקרתית ביותר עבור בוגרי החוגים למשפטים – בית המשפט העליון, שם התמחה אצל מי שהיה לימים המשנה לנשיא בית המשפט, השופט (בדימוס) אליהו מצא. לאחר מכן התמחה אסף ברם תחת ד"ר אמנון גולדנברג ז"ל במשרד ש. הורוביץ.

בשנת 1996 התקבל עורך דין ברם ללשכה, וחמש שנים מאוחר יותר הקים את המשרד בראשו הוא עומד כיום. עורך דין אסף ברם הפך ברבות השנים לאחד מעורכי הדין המובילים בישראל בנושאים המשפטיים הקשורים לתחומי המסחר והכלכלה, לרבות ניירות ערך והנושאים הנלווים לכך.

הפעילות של אסף ברם בתחום הליטיגציה הכלכלית חרגה בשנים האחרונות מעבודתו כפרקליט, והוא אף זכה להוביל מהלכים שהביאו למספר פסיקות תקדימיות, כדוגמאת משפטו כנגד הפורקס פלייס. המוניטין, ההצלחות והיכולת שלו לשאת דברים מול קהל הפכו אותו למרצה מבוקש במכללה למנהל, ובגופים אחרים. מלבד הרצאות לסטודנטים, נשא ברם דברים והעביר סדנאות גם לעובדים בחברות כלכליות, לעורכי דין ולשופטים. עורך דין ברם אף כתב מספר מאמרים אקדמאיים ואחרים שזכו לשבחים ופורסמו בעיתונות הפופולרית ובכתבי עת נחשבים שדנים בדיני ניירות ערך ובנושא מסחר במניות באמצעות רשת האינטרנט.

משרדו של ברם מייצג שורה של לקוחות מכל המגזרים, כולל חברות ציבוריות ומסחריות, אנשים פרטיים ואף בכירים בשוק ההון בארץ ובחו"ל. המשרד של ברם מעסיק שמונה עורכי דין ושני מתמחים, כולם בעלי השכלה אקדמית משלימה להשכלתם המשפטית.

3. עורך דין יגאל ויינשטיין – שותף ב- חג'ג', בוכניק, ויינשטיין ושות' – עורכי דין

יגאל ויינשטיין השלים את לימודי המשפטים שלו במכללה בהצטיינות, ובהמשך סיים בהצטיינות גם תואר במנהל עסקים באותו המוסד.

עורך דין יגאל ויינשטיין התמחה במשרד של פרופ' יובל לוי ובהמשך פתח משרד עצמאי. בשנת 2005 הצטרף לשני עורכי דין אחרים מהמשרד של פרופ' לוי, חן בוכניק ויצחק חג'ג', כשותף שלישי במשרד עריכת הדין שבבעלותם, שמתמחה בתחום הנדל"ן. ויינשטיין עומד כיום בראש המחלקה המתמחה בדין הרוסי והאוקראיני, בפרט בתחומי הנדל"ן, תאגידים, עסקאות בינלאומיות והמשפט המסחרי.

משרד חג'ג', בוכניק ויינשטיין ושות' מייצג חברות ישראליות גדולות הפועלות בחו"ל ובפרויקטים יזמיים ענקיים ברוסיה ובאוקראינה. המשרד ליווה, בין היתר, את שטחי כרמל, חברת הבנייה א. דורי ואת החברה הכלכלית לירושלים בע"מ בעסקאות שונות וביוזמות משותפות.

לעורך דין יגאל ויינשטיין קשרים ענפים בתחום הנדל"ן וניסיון רב בעבודה מול מדינות חבר העמים לשעבר, לרבות ייצוג אנשי עסקים ממדינות אלה שעובדים מול ישראל וליווי ישראלים שביקשו להשקיע במדינות המדוברות. בין הצלחותיו של עורך דין ויינשטיין ניתן לרשום עסקאות על סך מיליוני דולרים של חברות אגרוטכנולוגיה רוסיות שהשקיעו בישראל, השקעות של אזרחים רוסים במשביר לצרכן וייצוג משקיעים אוקראינים ורוסים בפעילותם העסקית בארץ. ויינשטיין מפעיל את השלוחה המקומית של המשרד באוקראינה, בשיתוף פעולה עם אחד ממשרדי עורכי הדין הבולטים במדינה ועובד בצמוד למשרד עורכי דין בולט ברוסיה.

עורך דין ויינשטיין מרצה בנושאים בהם הוא מתמחה, כולל בתחום השקעות זרות במדינות חבר העמים לשעבר.

4. גיא רוטקופוף – מנכ"ל משרד המשפטים

גיא רוטקופוף הוא דוקטור למשפטים ומכהן כיום כמנכ"ל משרד המשפטים. ד"ר רוטקופוף, הנחשב למומחה לתחום המשפט הפלילי, השלים את לימודי המשפטים שלו בבית הספר למשפטים של המכללה למנהל בהצטיינות. במהלך הלימודים מונה לחבר מערכת, ובהמשך לעורך משנה, של כתב העת "המשפט". את התואר השני השלים רוטקופוף באחת מהאוניברסיטאות היוקרתיות בארה"ב בפרט ובעולם בכלל, דיוק, ואת עבודת הדוקטורט שלו, בנושא זכות השתיקה וחיסיון מפני הפללה עצמית, עשה באונירסיטת בר אילן.

גיא רוטקופוף התמחה במשרד של פרופ' יובל לוי והוא חבר בלשכה מאז 1997. הישגיו בלימודים הובילו את בית הספר למשפטים במכללה למנהל למנות אותו ב-1998 לחבר סגל קבוע, והוא החל להרצות ולחקור את תחומי סדר הדין הפלילי, דיני הראיות והמשפט הפלילי.

שר המשפטים לשעבר, פרופ' דניאל פרידמן, מינה את ד"ר רוטקופוף לראש המטה המקצועי שלו ולתפקיד של יועץ בכיר, אותו מילא עד תום כהונתו של פרידמן ב-2009. עם כניסתה של ממשלה חדשה ועם התמנותו של שר משפטים חדש, פרופ' יעקב נאמן, קיבל רוטקופוף את תפקיד המנכ"ל של המשרד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רונן יעקוב, כותב עצמאי, בעל תואר בספרות וזיקה גדולה למשפטים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונן יעקב

מאמרים נוספים בנושא חוק ומשפט - כללי

מאת: אדיר בנימיניחוק ומשפט - כללי25/06/231635 צפיות
ההנחה שבדרך כלל החזקים הם אלו שגוברים על החלשים מהם, גורמת לכך שכאשר הגורם החלש יותר זוכה למעט צדק, הדבר מעניק לנו תחושה של עדנה מסוימת. לכן נדמה ששמענו לא מעט סיפורים בהם הודות להתערבות חיצונית זוכה הגורם הנפגע לצדק מסוים, או לכל הפחות מסופר כי הגורם שעשה את מעשה העוולה נענש על כך.

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי19/08/212074 צפיות
https://www.tel-aviv.gov.il/Residents/Construction/DocLib1/%D7%A8%D7%A9%D7%99%D7%9E%D7%AA%20%D7%9E%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%9D%20%D7%9E%D7%A1%D7%95%D7%9B%D7%A0%D7%99%D7%9D%20%D7%A4%D7%A2%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%9D.pdf

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי19/06/211931 צפיות
מדיניות אכיפת עבירות תכנון ובניה – הרשות לאכיפה במקרקעין מדיניות אכיפה הינה כלי מרכזי הנתון בתחום האכיפה באמצעותו מבטיח הגוף האוכף למקד את משאביו המוגבלים בעבירות המשמעותיות ביותר ובאופן האפקטיבי ביותר. מיקוד משאבי האכיפה לפי סדרי עדיפות קבועים מראש מאפשר הגברת אפקטיביות האכיפה באמצעות פעילות יזומה, צמצום המשאבים המופנים כלפי עבירות בעלות ערך נמוך יותר, והבטחת השוויון באכיפה. יובהר, כי מדיניות אכיפה היא מסמך המתווה את הדרך אך אינו מסמך מחייב, שלא מאפשר בחינה מחודשת, עדכון וסטייה ממנו במקרים שיש לכך הצדקה.

מאת: רוני הכהןחוק ומשפט - כללי28/01/211586 צפיות
על מנת להבין מדוע אדם ניגש על מנת לבצע תרגום של תעודות ומסמכים רשמיים מסוימים צריכים להבין את התהליכים שאותם עוברים אנשים ברחבי העולם כולו.

מאת: רוני הכהןחוק ומשפט - כללי15/01/211261 צפיות
מתי נדרש לפעולה של תרגום עבור תעודת לידה?

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי13/12/201806 צפיות
הרשויות ממשיכות בקצב רב בהוצאת צווי הריסה. מאמר שכדאי לקרוא אם ביצעת חריגות בניה , ביקרו או רוצים לבקר בנכס מטעם הפיקוח על הבניה/ הוועדה לתכנון ובניה או שכבר הוזמנת לשימוע או אולי כבר קיבלת צו הריסה. המאמר מיועד לכל העוסקים בתחום. עורכי דין, שמאים, מהנדסים, קבלנים, וועדי בתים, אדריכלים, מפקחי בניה ועוד.

מאת: עופר שלוחוק ומשפט - כללי08/10/201540 צפיות
הסכם מייסדים מוצלח בחברות סטארט אפ

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica