חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך להתכונן לבגרות באנגלית?

מאת: הדס גורבגרויות16/11/20112321 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחרי חודשים של למידה מפרכת לבגרויות במתמטיקה, לשון, היסטוריה ואזרחות, כשמגיע תורו של מבחן הבגרות באנגלית, התלמידים מכריזים על "חופש". רבים מהתלמידים מאמינים שאנגלית זה דבר ש-או שאתה יודע או שלא, ולכן אין צורך ללמוד לבגרות באנגלית. כאן הטעות הרווחת,  אתם בהחלט יכולים להשתפר בפתרון הבחינה. לכן כדאי להשקיע וללמוד לבגרות באנגלית!  אז לפני שאתם מכריזים על חופשה ונוסעים לטייל, קבלו כמה סיבות למה כדאי לכם ללמוד לבגרות באנגלית וכמה דרכים איך להפוך את הלמידה שלכם לאפקטיבית.

אז למה בעצם צריך ללמוד לבגרות באנגלית?

הבגרות באנגלית באה לבדוק את הידע והשליטה שלכם בשפה, על ידי בחינת הבנת הנקרא, הבנת הנשמע ורמת הכתיבה שלכם באנגלית. זה לא סוד שכדי לשפר שפה זרה צריך להשתמש בה כמה שיותר, לכן אם יש לכם עוד כמה חודשים טובים עד למבחן תתחילו לשלב את האנגלית באופן יומיומי על ידי דיבור, שמיעה, קריאת ספר או מגזין. אך גם אם המבחן בעוד כמה שבועות או ימים אתם יכולים וצריכים להתכונן למבחן כדי שתגיעו מוכנים ולא מופתעים ממה שהולך להופיע בבחינה.

אנגלית הוא מקצוע חובה בבגרות ואתם חייבים לקבל לפחות ציון עובר כדי להיות זכאים לתעודת בגרות. בנוסף, אנגלית היא שפה בינלאומית ושליטה בה תעזור לכם בעתיד בבחינה הפסיכומטרית, בלימודים גבוהים ובמציאת עבודה. אם אתם מתקשים באנגלית הרי שלימוד טוב לבחינת הבגרות הכרחי עבורכם ואולי אף ישפר את השליטה שלכם בשפה וישמש אתכם בעתיד.

אם אתם דוברי אנגלית או לפחות שולטים באנגלית ברמה גבוהה, גם לכם מומלץ ללמוד לבגרות באנגלית. בשבילכם אנגלית זה מקצוע שבא בקלות, ודווקא בגלל זה אתם יכולים להוציא ציון גבוה בבחינה שיעלה לכם את הממוצע הכולל של תעודת הבגרות.

אז איך עושים את זה?

· תרגלו והרבה. לא, זה לא סתם מיתוס, תרגול רב לקראת מבחן הבגרות ישפר את ההישגים שלכם, יהפוך אתכם למיומנים יותר ולא ישאיר מקום להפתעות בזמן אמת בבחינה. תעברו על מבחנים עם פתרונות משנים קודמות ופשוט תפתרו כמה שיותר. כך תלמדו את מבנה הבחינה, תתרגלו לרמה המתבקשת ותשפרו את התוצאות תוך כדי למידה מטעויות.

· תלמדו להשתמש במילון. בזמן שאתם פותרים מבחנים בבית, אל תתעצלו להשתמש במילון ואל תנסו להשתמש במילונים אינטרנטיים כמו מורפיקס, כי בבחינה לא תוכלו להשתמש בהם. תרגלו את השימוש במילון, ותרגלו מיומנות של הבנה מתוך ההקשר, זה יחסוך לכם זמן בבחינה.

· הגדילו את אוצר המילים שלכם. כשאתם מתרגלים, כתבו לכם בפנקס נפרד מילות מפתח שאתם לא מכירים. בדרך כלל אוצר המילים חוזר על עצמו.

· הכל עניין של זמן. ככל שתפתרו את הבחינה בפחות זמן יישאר לכם זמן לעבור ולבדוק את הבחינה ולעשות טיוטה בכתיבת החיבור. לכן, אחרי שתרגלתם כל נושא בנפרד, שבו בבית עם שעון ופתרו מבחנים שלמים, תראו כמה זמן נדרש לכם לכל פרק ומה הולך לכם הכי מהר.

· התאמנו על כתיבה. חפשו נושאים וכתבו עליהם חיבורים. שימו דגש על סימני פיסוק, שימוש במילות קישור וחלוקה נכונה לפסקאות- פסקת פתיחה, גוף החיבור ופסקה מסכמת.

אז אחרי שנתנו לכם את כל הסיבות מדוע כדאי לכם ללמוד לבגרות באנגלית, וציידנו אתכם בטיפים איך להתכונן לבחינה, כל מה שנותר לכם לעשות זה לאזור המון סבלנות וכוח רצון ולצאת לדרך.

בהצלחה!!!

מוגש כשירות לציבור מטעם לחמן בגרות

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הדס גור

מאת: הדס גורלימודים אקדמאיים29/10/131194 צפיות
ישראלים רבים פונים אל לימודי וטרינריה בחו"ל, בדרך כלל עקב מספר המקומות המצומצם בישראל, המוביל לתנאי קבלה גבוהים במיוחד. לימודים אלו מוצעים לסטודנטים זרים במגוון גדול של מדינות ובמבחר מוסדות, השונים זה מזה בעלויותיהם, תנאי הקבלה הנדרשים, איכות התוכנית ושיטות הלימוד. לכן, חשוב לערוך סקר שוק ולהשוות בין מוסדות שונים בטרם הבחירה.

מאת: הדס גורביטוח רכב29/10/131413 צפיות
ביטוח הוא אחד ההוצאות המרכזיות באחזקת אופנוע. מחיר הביטוח היקר נובע מהסיכונים שכרוכים בנהיגה באופנוע - סבירות גבוהה יותר לתאונות וגניבות. פוליסת ביטוח החובה לאופנוע התייקרה בשנים האחרונות, אבל יש כמה דרכים להוזיל את מחיר הביטוח.

מאת: הדס גורטיולים בחו"ל06/05/131150 צפיות
הודו היא המדינה השביעית בגודלה בתבל ומתגוררים בה למעלה ממיליארד אנשים, הדוברים עשרות שפות ושומרים על מסורות ותרבויות שונות. למעשה, תת היבשת מחולקת לעשרים ותשע מדינות וטריטוריות המהוות כל אחת יעד תיירותי בפני עצמו, וניחנות בנוף טבעי ואנושי ייחודי.

מאת: הדס גוררכב30/04/131188 צפיות
טויוטה קורולה, היא אחת המכוניות הנמכרות ביותר בעולם. עד כה נמכרה קורולה ביותר משלושים וחמש מליון יחידות לאורך יותר מארבעים שנות ייצור. הצלחה של טויוטה קורולה נעוצה במספר גורמים, וביניהם אמינות גבוהה, רמת בטיחות מרבית, ביצועים מצוינים וחלל פנימי מרווח וידידותי.

מאת: הדס גורהגירה29/04/131661 צפיות
ידי שנה מנפיקה ארה"ב בין חצי מיליון למיליון אשרות המכונות גרין קארד, ולכאורה מדובר במספרים נדיבים ביותר. ואולם, כל מי שמתחיל הליך הגירה לארה"ב מוצא שמדובר במשימה סבוכה, קשה וארוכה, ושללא השלמתה אין אפשרות לעבוד ולשהות לאורך זמן באמריקה.

מאת: הדס גורלימודים בחו"ל05/02/131079 צפיות
מבחן GMAT ומבחן GRE הינם מבחנים ממוחשבים המורכבים מתחומי החשיבה הכמותית והמילולית, כאשר לכל חלק מוקצב פרק זמן מוגדר, והוא מתבסס על שאלות אדפטיביות. המשמעות היא שדרגת הקושי של השאלות עולה ככל שהנבחן עונה עליהן נכונה.

מאת: הדס גורביטוח בריאות31/01/131126 צפיות
תייר ישראלי שאינו בעל ביטוח בריאות תקף ונזקק לטיפול רפואי דחוף, אשפוז או ניתוח בעת שהייתו בניכר, יידרש לשלם מכיסו סכומים העשויים להגיע למאות ואף לאלפי דולרים. על מנת להימנע ממצבים אלו חשוב לרכוש בטרם הנסיעה ביטוח בריאות רלוונטי, המוצע על ידי מגוון גופים וחברות.

מאמרים נוספים בנושא בגרויות

מאת: בגרויות31/01/214078 צפיות
מכללת נשיא טכנולוגיות - המטרה הראשית של לימודי הכשרה מקצועית אונליין היא שבסוף הלימודים תוכלו למצוא ולהשתלב בעבודה מתאימה לכישורים שלכם.

מאת: בגרויות31/01/214026 צפיות
מכללת נשיא טכנולוגיות - המטרה הראשית של לימודי הכשרה מקצועית אונליין היא שבסוף הלימודים תוכלו למצוא ולהשתלב בעבודה מתאימה לכישורים שלכם.

מאת: רונית שמאי שורץבגרויות19/06/173110 צפיות
אם הילד סיים כתה י' והידע שלו בלשון לא מדהים, נצלו את החופש הגדול לשיפור המצב. העניקו לו חמישה - שישה שעורים פרטיים והבטיחו לו יותר בטחון וציון גבוה יותר בבגרות המצפה לו בשנה הבאה, בתום כתה יא'. האתר scoolers.online יעזור לכם בקלות וביעילות.

מאת: בוגי אונלבגרויות06/01/149555 צפיות
בגרויות במתמטיקה דורשת הכנה יסודית, אין כל מקום להסחת דעת. ריכוז נחוץ לפתירת התרגילים המורכבים והתמדה לאורך זמן. אחת לשעה כדאי יהיה לקום, להתרענן ולחלץ עצמות. פינת הלימוד הזו תשמש אתכם להכנת שיעורי בית, תרגול אישי, שינון נוסחאות וחיזוק התחומים החלשים.

מאת: חיים קסלרבגרויות08/10/132232 צפיות
ישנם לא מעט ניגשים לבחינת פסיכומטרי המתקשים לעמוד במתכונתה הרגילה, לא עקב היעדר יכולות שכלית אלא בשל מגבלות מנטאליות או פיזיות. עבור מעומדים אלו מוצעות בחינות פסיכומטרי מותאמות בתנאים מיוחדים, שעל מנת להיות זכאים להן יש צורך בהרשמה מיוחדת ובהוכחת המוגבלות בפני יחידת במו"ת, שהינה מחלקה מיוחדת במרכז הארצי האמונה על מקרים אלו.

מאת: חיים קסלרבגרויות27/08/131918 צפיות
בגרות במתמטיקה מתקיימת במועדי חורף בין החודשים ינואר לפברואר, ובמועדי קיץ בין החודשים מאי ליולי. על מנת להצליח בבגרות זו הנחשבת בעיני רבים לקשה מכולן, חשוב להגיע מוכנים, ועדיף בעזרת קורס הכנה המתחיל כארבעה חודשים לפני הבגרות.

מאת: ליטל כץבגרויות18/08/131874 צפיות
מחירי ההשכלה הגבוהה ותנאי הקבלה הנוקשים גורמים לישראלים רבים לחפש תוכניות לימודים בארצות אחרות. בעיקר בתחומי ההיי טק, רפואה ומקצועות יוקרתיים נוספים קיים מספר קטן של מקומות ולכן לימודים בחו"ל הם פתרון יעיל, ולעתים אף זול יותר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica