חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משרדי חקירות חוקרים פרטיים

מאת: אביז לאמביןחקירות20/11/2011846 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חוקרים פרטיים אז והיום.

מאז ימיו של שרלוק הולמס השתנו דברים רבים בעולמם של חוקרים פרטיים. כיום קיימים בשוק משרדי חקירות רבים, המציעים את שירותיהם לאזרח בנושאים רבים ומגוונים המצריכים ידע משטרתי אבל לא יזכו לטיפול בידי המשטרה עצמה. אם פעם נאלצו חוקרים פרטיים לכתת רגליהם לחקור אנשים ולתשאל שכנים, היום, בעידן הטכנולוגי, המאפשר כלים כמו אינטרנט, מצלמות ומקרופונים נסתרים, יכולים משרדי חקירות לערוך בירורים רבים כמעט בלי לצאת מהמשרד.

מצלמות מעקב.

משרדי חקירות רבים מציעים ללקוחותיהם אפשרות להתקין מצלמות מעקב, על מנת לגלות דברים שפעם לא היה ניתן לעלות עליהם, או שהיה לוקח זמן רב יותר לשם כך. למשל הורים החושדים כי המטפלת של תינוקם מתעללת בו, או סתם מזניחה אותו ולא מטפלת בו כמו שצריך. יכולים לשכור חוקרים פרטיים שיתקינו מצלמות בביתם, כך בקלות ניתן לדעת מה עובר על ילדכם בשעה שהוא נמצא עם המטפלת.

מעקב ברשת.

חוקרים פרטיים אף יכולים להיכנס לדף פייסבוק של אדם מסויים או לעקוב אחריו במחשב, כך למשל ניתן לעלות על עקבותיהם של פדופילים או מטרידי רשת. משרדי חקירות מציעים שרותי התקנה של מקרופונים נסתרים אשר יכולים לעזור להפליל עברינים שונים על ידי הקלטה שלהם מודים באשמה או אפילו מבצעים את הפשע ממש.

בדיקה במכונת אמת.

משרדי חקירות רבים מציעים ללקוחותיהם שירות של בדיקת פוליגרף. לרשות משרדים אילו עומדים חוקרים פרטיים אשר הוכשרו בהפעלת מכונות פוליגרף. בין היתר יכול מעסיק אשר חושד באחד מעובדיו שהוא מועל בכספי החברה, גונב מהקופה או מוסר מידע סודי על החברה למתחרים יכול לאמת את חשדותיו.

איסוף מידע ברשת.

איסוף מידע מקדים אודות אובייקט החקירה הוא תנאי מקדים לכל חקירה איכותית ומוצלחת. עולם האינטרנט מאפשר גישה למידע רב אודות כל דבר, חוקרים פרטיים ומשרדי חקירות מתמחים באיסוף מידע בדרך זו. יש לדעת איך לחפש – אומרים שהדרך לתשובה טמונה ביכולת לשאול את השאלות הנכונות. ובגרסת האינטרנט - צריך לדעת איך לחפש כדי למצוא את המידע המבוקש. משרדי חקירות מעסיקים חוקרים פרטיים אשר יודעים כיצד והיכן לחפש על מנת למצוא את המידע המבוקש.

נראה כי עם התקדמות הטכנולוגיה מתקדמת עומדים לרשותם של משרדי החקירות המעסיקים חוקרים פרטיים כלים רבים יותר להיכנס בעובי הקורה בחיפוש אחר האמת הנסתרת.

 



תגיות המאמר: חוקרים, משרדי חקירות, עוד


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אתרים מומלצים :

אמבין - אביזרי אמבטיה , ארונות לאמבטיה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אביז לאמבין

מאת: אביז לאמביןדיני עסקים23/11/111258 צפיות
היתרון של עורך דין מומחה, למשל בתחומי תאונות דרכים, הוא ברור: שליטה מוחלטת בכל הדקויות של החוק הרלוונטי למצב הבעייתי שבו האדם נמצא, אם זה הוצאה לפועל..

מאת: אביז לאמביןעסקים - כללי23/11/111186 צפיות
גם הופעה של איש שליחויות – מה הוא לובש, האם הוא מגולח, מטופח וריחני, בפירוש יקבעו את רמת שביעות הרצון של מקבל החבילה ובוודאי של המזמין/משלם. במקריפם רבים, חברת שליחויות..

מאת: אביז לאמביןעיצוב פנים23/11/111184 צפיות
לתוך המגוון העצום של כיור מכל סוג ומין שמוצע היום ללקוח חדר הטרנד החדש, והוא שילוב פסיפס בעיצוב המוצר. פסיפס (בלועזית מוזאיקה), כמו שמגדיר אותו מילון אבן שושן הוא "מערכת אבנים קטנות, מסותתות..

מאת: אביז לאמביןעיצוב פנים23/11/111203 צפיות
אז זהו, שיש מי שיודע יותר מאיתנו. נכון שלטעם שלנו יש את המשקל הכי חשוב בשיפוץ דירה ובקניית רהיטים, כמו למשל שולחנות אוכל, אבל את הטעם הזה צריך לפרוט לתוכנית פעולה

מאת: אביז לאמביןחוק ומשפט - כללי23/11/111150 צפיות
בכל מקרה, אותו עורך דין הוצאה לפועל יהיה זה שבהמשך יוכל לקדם את החייב לצאת מאותו הליך פשיטת רגל שהוגש ומאז הוא נתון בסד קשה של אורח חיים סגפני..

מאת: אביז לאמביןשיפוצים23/11/111199 צפיות
חברת אחזקה מטפלת באופן שוטף ומיידי בכל המערכות האלקטרו מכאניות שתומכות במעליות, מיזוג אוויר משותף והסקה מרכזית. בנוסף אנשי מקצוע מטעם חברת אחזקה יתייצבו לעבודות..

מאת: אביז לאמביןשיפוצים23/11/111176 צפיות
בעיקר בולט הצורך בפתרון כזה בכל ארונות הזזה שיש בכל חדר בבית. אם היו שם דלתות נפתחות רגילות הן היו פוגעות מידי פעם בסביבה שלהן כמו חיפוי קירות שעלול להינזק מהן. חוץ מזה הן

מאמרים נוספים בנושא חקירות

מאת: shlomy חקירות26/12/171552 צפיות
חושדים בבן הזוג? חשוב להבין מספר פרטים טרם הפניה לחוקר פרטי, ראשית תחום הבגידות הוא עניין שמתרחב בשנים האחרונות ולמשרדי חקירות יש לא מעט עבודה בתחום, 80% מכלל הפונים למעשה בטוחים שמתבצעת בגידה וזקוקים להוכחה לצורך בתי משפט וכו', הבגידות שמגיעות לידי חקירות מדובר במעשה המתמשך לאורך תקופה עם פרטנר קבוע ולא בגידה מיקירת שעליה קשה מאוד לאסוף ראיות

מאת: נויחקירות25/11/171783 צפיות
אנשים רבים פונים למשרדי חקירה פרטיים כאלה ואחרים על מנת לאשש או להזים חשדות אשר יש להם לגבי התנהגות בני הזוג שלהם, או כדי להשיג מידע אודות שותפים לעסק או על מתחרים או אודות אנשים אשר רוצים לעשות איתם עסקים וכדומה. משרדי חקירות מעניקים שירותי מעקבים אחרי אנשים לצורך השגת מידע אשר נחוץ ללקוחות שלהם. אבל בהזמנת מעקבים יש גם סיכונים אשר יש לקחת אותם בחשבון.

מאת: אוריה בן מנחםחקירות22/06/152861 צפיות
במקרים רבים, אנו זקוקים לעזרתו של חוקר פרטי מנוסה. המטרה העיקרית בגינה אנו שוכרים את שירותיו של חוקר פרטי המתמחה בתחום הבגידות היא להחזיר את חיינו למסלול הרגיל שלהם ולמנוע מצב בו נעשה לנו עוול

מאת: אמיר אברמסוןחקירות09/03/152181 צפיות
אריאלה לא הופתעה מהממצאים נפרדה לשלום וציינה כי זה מחזק את ההחלטה שלה לבדוק מי הפרטנר שלה. וכי היא מסיימת היום את הקשר.

מאת: אמיר אברמסוןחקירות14/01/152336 צפיות
ישנם מספר קריטריונים שעליכם לקחת בחשבון כאשר אתם עומדים בפני סינון ראשוני של משרד חקירות פרטי.

מאת: אמיר אברמסוןחקירות10/11/142857 צפיות
בשנים האחרונות אני נוכח כי יש למשרד החקירות שלי במיוחד עקב האינטרנט, פניות של מגזרים שמעולם לא היו לקוחות של משרדי חקירות.

מאת: ליאת מנדלסוןחקירות14/09/143237 צפיות
בחיים אי אפשר לדעת מתי האדם מולך דובר אמת או לא. כאשר מדובר על עניינים שוליים הרי שמלבד חוסר נעימות ותסכול, הדבר לא באמת משפיע. כאשר מדובר על ענייני עבודה, זוגיות וכדומה – למושג שקר או אמת יש משמעות שונה לגמרי. בדיוק בשל כך מזל שאפשר להשתמש באחת המכונות החשובות ביותר שהומצאו מכונת פוליגרף.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica