חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צילום אומנותי

מאת: דניאל seoאומנות - כללי20/11/20111617 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

צילום אומנותי - צילום זה מתייחס לתמונות כתמונות אומנות בהן הצלם מציג את הנוף או האובייקט שאותו הוא מצא לנכון לצלם בקומפוזיציה הנכונה (לרוב אין יותר מידי משחק) מהזויית הנכונה בתאורה שניתנת לו מהסביבה. תחום זה מצריך ידע רב, סבלנות וראיה נכונה של התמונה עוד לפני צילומה מכיוון שבסוג זה של צילום הצלם חייב לזהות את האובייקט או הנוף הרצוי למצוא את המיקום הנכון שלו כצלם אל מול התמונה הרצויה בהתחשב כמובן בכיווני התאורה (שמש או תאורה מלכותית) ואם מדובר באובייקט או בנוף עם תנועה אז כמובן שעל הצלם להיות מספיק סבלני כדי לחכות לרגע הנכון של התנועה הנכונה לאופי התמונה הרצויה.


צילום אומנותי מסוג זה גם מצריך התמקדות (פיקוס) נכון מדוייק ומהיר (בעיקר עם מדובר על נוף או אובייקט עם תנועה) , תוך שימוש באלמנט של זיהוי וקבלת החלטה לגבי עומק השדה הנכון, פרמטר זה משפיע על איכות התמונה הסופית ועל כמות הפרטים והדיוק אל מול האובייקט המצולם, הצלם חייב לזהות עוד לפני ביצוע התמונה על מה להתמקד, מה להדגיש ומה לטשטש כדי להעביר את המסר הנכון מהתמונה למתבונן.


צלמים מהתחום האומנותי חשוב להם מאוד כל פרט ופרט בתמונה בניגוד לתחומים אחרים שבהם ניגע בהמשך המאמר שבתחום שלהם הדגש הוא על דברים אחרים, צלם אומנות מתפרנס ממכירת התמונות שלו ולכן אם התמונה לא תהיה מעניינת ואיכותית הוא לא יוכל למכור אותה, צלמי אומנות לרוב מסתובבים בארץ ובעולם כדי לתפוס את האנשים, הדמויות והנופים המעניינים.


בצילום מסוג זה חשוב גם להתייחס למזג האוויר מכיוון שצבעי השמיים, הים, החול או הירוק של הצמחים משתנה בכל מזג אוויר בנוסף לכך יש גם חשיבות לשעת הצילום זאת אומרת שהשמיים לדוגמא יקבלו גוון כחול חזק ודרמטי יותר בשעות בין הערביים לעומת שעות הצהריים בהן השמיים עלולים להיות חסרי משמעות (שלפעמים זה בסדר אם יש אובייקטים אחרים שמושכים את תשומת הלב), לכן צלם אומנות חייב להיות ער לכל המתרחש סביב הפריים הנכון אותו הוא רוצה לתעד.

ישנם פריימים (תמונות) טובים ומעניינים אך נראים כלא ברורים, פריימים שכאילו מבולגנים, כאילו שאין סדר מהותי בתמונה, אין איזה משהו שיגרתי כמו נוף או דמות של אדם אלא צילום של חפצים הפוכים או מפוזרים, גם זה סוג של צילום אומנותי מבויים ועד כמה שהפריים נראה פשוט לצילום הוא דורש המון מחשבה מקדימה, יש לבדוק זוויות תאורה, יש לוודא שהפריים לא עמוס מידי, שהאובייקטים המצולמים ממוקמים במקום הנכון והרצוי בתוך הפריים, יש לוודא קונטרסט של צבעים בין האובייקט לרקע שלו ועוד אי-אלו פרטים שלכאורה אנחנו כצופים בתמונה מקבלים את זה כמוצר מוגמר ואומרים שהתמונה יפה או מעניינת.

כיום עם הטכנולוגיה הדיגיטלית והשימוש בתוכנת עריכה (Photoshop וכ"ו) יש לצלמים המון אופציות וטכניקות לשיפור ולמימוש כדי ליצור את הפריים הכי מדוייק ומעניין שאפשר לדוגמא שימוש בטכניקת ה - HDR (High Dynamic Range) שזה בעצם שילוב של 3 פריימים זהים אך בפרמטרים שונים או שינוי תאורה או החלפת White Balance (נרחיב על טכניקות ואופציות אלו במאמר אחר אשר התמקד בעיבוד תמונות) וכ"ו.

 



תגיות המאמר: צילום אומנותי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אנחנו רוצים להמליץ על שני אתרים מעולים, פורום תמ"א 38 ופינוי בינוי, שזה אתר מדהים הכולל את כל המידע הקיים על תחום תמ"א 38. היכנסו לשאול שאלות ולקבל תשובות בכל שאלה שמטרידה אתכם בתחום.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל seo

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196092 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191325 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: דניאל seoצילום16/11/161441 צפיות
למה כרטיסי ביקור הם טובים? למה להדפיס אותם? עד כמה הם הכרחיים? וכיצד מבצעים זאת?

מאת: דניאל seoאימון אישי20/10/161891 צפיות
מהם הדברים אותם יש לקחת בחשבון כאשר מדפיסים כרטיסי ביקור? ממה להימנע? איך לדאוג שלא ירמו אותנו? ואיך להביא לכך שהכרטיסים שבידינו הם הטובים ביותר שהיו יכולים להיות בזכות זה שנמנענו מכל הטעויות שהיינו יכולים לעשות? השוו מחירים של הדפסת כרטיסי ביקור

מאת: דניאל seoריקוד20/10/162138 צפיות
מעוניינים להדפיס כרטיסי דפוס? לא בטוחים לאילו מחירים לצפות? חוששים שירמו אתכם ויבקשו מחיר גבוה מדי? כל המידע שאתם צריכים ורוצים כאן:

מאת: דניאל seoפיסול05/10/162245 צפיות
אנחנו נשאלים כמעט כל יום על ידי לקוחות מרוצים וכאלו שהם פוטנציאלים מה יכול להיות הסיבה שהם יעבדו דווקא אתנו ולא עם חברות אחרות שמתמחות בדיוק כמונו בתחום הפקה של כנסים מקצועיים ואירועים עסקיים שונים.

מאת: דניאל seoאנימציה28/09/162087 צפיות
אין אחד שלא המתין דקות ארוכות למונית חולפת וככל שההמתנה התארכה כך גם המונית התרחקה והייאוש גבר.. זה כנראה קרה לכל אחד או אחת מכם, יש כאלו שזה קרה להם יותר, יש כאלו שקצת פחות ויש כאלו שעוברים את אותם רגעי משבר על בסיס יומי.. כן כן שמעתם נכון- על בסיס יומי!!

מאמרים נוספים בנושא אומנות - כללי

מאת: אופיראומנות - כללי28/02/223284 צפיות
תכשיט עתיק הם עולם ומלואו. אלו תכשיטים המושכים את תשומת הלב ומצריכים גם עולם הערכת תכשיטים מיוחדת בעלת חשיבות עבור תכשיטים הנשמרים בצורה שלמה. למשל, תכשיטים מתחילת המאה ה19, וגם לפני. הערכת תכשיטים הוא מקצוע שחשוב להכיר אותו היטב. כשמדובר על תכשיטים עתיקים, חשוב לדעת שצריך ללמוד את הנושא מהבסיס, על מנת לבצע הערכה ראויה ומדויקת. חלק מההערכה המובן חייבת להתבסס על המידע מבעלי התכשיטים. הקשר המשפחתי מאד חשוב כאן, וכל פיסת מידע מסייעת.

מאת: אופיראומנות - כללי18/01/223571 צפיות
אין הערכת אומנות הדומה אחת לשניה אך כל הערכת אומנות מתקיימת באותה הדרך ובאופן של התאמה אישית לסוג הפריט. פסל לדוגמא עובר תהליך אחר וזאת גם הסיבה שהאימות נעשה בהתאם לסוג הפריט.

מאת: danisapirאומנות - כללי07/01/223313 צפיות
דעו לכם כי חוגים למבוגרים בחיפה יכולים להעשיר את שעות הפנאי של המבוגרים ולהפוך אותם לכאלה שיהיו אנשים שמחים יותר. לאור זאת יהיה כדאי לכל אחד מכם לחפש אחר חוגים שיוכלו להתאים בדיוק לו ולהסב לו הנאה רבה. זה בוודאי יהיה מאוד חכם מצדכם ולא תרצו להתפשר בעניין הזה וזאת כאשר חושבים על הנושא הזה ומביאים בחשבון את כל ההיבטים השונים שיהיו קשורים לכך. אז אל תשכחו זאת.

מאת: דוד כהןאומנות - כללי23/09/205168 צפיות
דווקא בתקופה הנוכחית כשכולנו בבתים, מבלים ויוצאים פחות, זה הזמן לשדרג את ניראות הבית. ככה בוחרים היום תמונות לחדרי הבית.

מאת: Danaאומנות - כללי01/07/205209 צפיות
החזרה לשגרה לאחר תקופת ההסגר פתחה בפנינו דלתות חדשות בחיים. בין אם פתחנו עסק חדש לאחר תקופת הקורונה, או פתחנו מחדש את העסק, או התחלנו עבודה חדשה ופשוט רוצים להתחדש בציור קיר. זאת הייתה תקופה קשה לכולנו, בין אם כלכלית, נפשית, או גם וגם.

מאת: מסגרתאומנות - כללי01/01/206147 צפיות
הדפסה על קנבס בחיפה – הדפסה של תמונות מטיולים כאשר אנחנו מטיילים בעולם אנחנו מצלמים הרבה תמונות. תמונות אלו לא שוות הרבה אלא אם נפתח אותן ונדפיס אותן כך שנתלה אותן בבית שלנו. הדפסה על קנבס בחיפה יכולה לאפשר לנו להדפיס את התמונות הכי יפות מהטיולים שלנו

מאת: שלום כהןאומנות - כללי27/09/192337 צפיות
סרטי תדמית אנו פוגשים במסגרות כמו מערכות בחירות ובחירת ראשי איגודים ולשכות ציבוריות, אך בתחום המכירות יש לתחום הזה משמעות ענפה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica