חפש מאמרים:
שלום אורח
07.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הזמנת שירותי הדברה למען ניקיון הדירה

מאת: liatootהדברה21/11/20111226 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הכל אודות הזמנת הדברה למען ניקיון הדירה.

הזמנת הדברה מקצועית אל הדירה היא חובתכם האישית, גם אם תנקו את הדירה בצורה מיטבית, גם אם תזמינו חברת ניקיון איכותית שתבצע ניקיון בדירה ותבריק כל פינה,  השיש יהיה מבריק, הרצפה כמו מראה והחלונות שקופים ולא נראים, ברגע שתניחו דבר מאכל על השיש המבריק, ברגע שתופיע נמלה, כל הניקיון שבוצע בדירה איננו שווה. הופעת מזיקים בדירה איננה קשורה כלל לניקיון.  רבים אינם מבינים כי הדברת מזיקים וניקיון אלו הם שני תחומים נפרדים.

מדובר בשני התמחויות שונות. הדברה היא  טיפול במזיקים בשיטות שונות, הרחקת המזיק או חיסולו, בשיטה טבעית או כימית ואילו ניקיון מתבצע לרוב רק בשיטות כימיות  בהם מתבצע חיסול כללי של החיידקים. וניקיון הדירה.

מדוע חייב להזמין הדברה ומה בכל זאת הקשר בין הדברה וניקיון.

הדברה וניקיון אלו אומנם שני התמחויות נפרדות אך הן משלימות האחת את השנייה. ברור לכל כי דירה על אף שיבוצע בה ניקיון כללי בצורה  אולטימטיבית, שום ניקיון איננו שווה אם יש נמלים ומזיקים שמסתובבים חופשי  בדירה.

ולכן כחלק מפעולות ניקיון שעליכם לבצע בדירת מגוריכם, עליכם לבצע גם שירותי הדברה. בניגוד לפעולת הניקיון אותה יש לבצע בצורה שוטפת וקבועה בכל יום, מספר פעולות ניקיון בסיסיות, אחת לשבוע ניקיון יסודי יותר ואחת לחודש או תקופה ניקיון כללי, הכולל חלונות ופינות שלא מגיעים אליהם במסגרת ניקיון רגיל.

הדברה, יש לבצע אחת לתקופה והיא תקפה למשך תקופה ארוכה.

כך למשל בין אם הופיעו אצלכם בדירה נמלים ובין אם לאו, עליכם להזמין שירותי הדברה מקצועיים , ביצוע הדברה בדירה, ימנע הופעה של נמלים למספר חודשים ויעניק לכם שקט נפשי ודירה נקייה באמת.

חובתכם האישית כבעלי הדירה היא לבצע הדברת מזיקים בצורה טובה.

שימו לב כי פנייה אל חברת ניקיון איננה בהכרח פניה לחברת הדברה, כל  תחום התמחות הוא תחום התמחות בפני עצמו. רשימה של מדברים מקצועיים תוכלו למצוא ברשת האינטרנט או בלוחות מודעות באזור מגוריכם.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

liatoot

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת liatoot

מאת: liatootתקשורת המונים14/04/129478 צפיות
מאז ומתמיד בני האדם היו מתקשרים ביניהם, אך צורת ההתקשרות שינתה את פניה מהעת העתיקה ועד היום, במאמר זה סקירה קצרה של מראה התקשורת מאז ועד היום.

מאת: liatootניקיון20/02/121583 צפיות
הזמנת חברת ניקין שתבצע פוליש במרצפות הדירה, כרגע הדירה נראית נפלא והמרצפות מבריקות כמו שהן לא הבריקו אף פעם, אך איך שומרים על מראה הריצוף? איך שומרים על הרצפה היפה, כך שתבריק לאורך שנים ארוכות על זאת ועוד במאמר הבא

מאת: liatootניקיון19/02/121155 צפיות
מה בין המלצות מבני המשפחה וחיפוש עצמאי לבין בחירת נותן שירותי ניקיון, על זאת ועוד במאמר הבא., קריאה מהנה ומחכימה

מאת: liatootבניין ואחזקה - כללי10/01/121284 צפיות
תקלות בדודי שמש מתרחשות לרוב. אם אתם זקוקים לתיקון תקלה לביצוע איתור נזילה או משהו אחר שקשור לעולם דודי השמש, עלייכם להזמין שירותי חברת תיקון דודים מקצועית ואמינה איך בוחרים חברה שכזאת, על זאת ועוד במאמר הבא

מאת: liatootבריאות גיל הזהב02/01/121256 צפיות
בני הגיל השלישי מן הראוי שינתן להם הכבוד הראוי להם, ילדים ונכדים להורים מבוגרים, כדאי שיתנו את הדעת על טיבו של בית דיור מוכן ועל היתרונות הרבים ותחושת ההודיה שיש בהרשמת ההורים לבית דיור מוגן.

מאת: liatootהשמה02/01/121420 צפיות
מאמר זה מיועד לעובדות חדשות בחברת השמה, עובדות שזה עתה זו להן הפעם הראשונה בה הן מועסקות בחברת השמה. במאמר תוכלי לקרוא מספר טיפים ועצות שישדרגו את מעמדך בחברה ויוכלו לאפשר לך לנוח על זרי הדפנה

מאת: liatootבניין ואחזקה - כללי25/12/111725 צפיות
הכל אודות בניית בריכה פרטית בחצר הבית, חסכון בכסף בזמן והרבה כיף והנאה.

מאמרים נוספים בנושא הדברה

מאת: נט מדיה- בניית אתריםהדברה12/03/191752 צפיות
חברת הדברה תדאג שהבית יהיה נקי מכל האורחים הלא רצויים בין אם מדובר בתיקנים, עכברים או פשפש המיטה. אבל על מנת שאכן כך יקרה חשוב לבחור חברת הדברה מקצועית.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181671 צפיות
הדברת פרעושים בחצר היא חלק בלתי נפרד מכל מבצע הדברה של פרעושים. אל החצר נכנסים בעלי חיים זרים, הם עלולים להיות נשאים של פרעושים. כאשר הפרעושים הנמצאים בחצר יזהו פונדקאי מתאים הם ינתרו לעברו ייטפלו אליו וימצצו את דמו. הפרעושים אוהבים לחיות בסביבה עם תנאי לחות גבוהים הקיימים בדרך כלל בין מצבורי אשפה במחילות ובמאורות של בעלי החיים. חשוב לנקות את החצר ולמנוע תנאים שיזמינו את הפרעושים.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181257 צפיות
פשפשי המיטה כיום בישראל מהווים נזק אדיר ומטרד גדול לאדם. כאשר בסוף יום עבודה אנו שמחים ללכת לישון אין אנו מדמיינים בנפשנו ולא לרגע אחד כי יש לנו שותפים למיטה, מדובר בחרק המתפשט מהר ביותר ואלוף במחבואים, פשפשי המיטה גורמים לנו לגירודים עזים אלרגיות קשות היכולות אף להגיע לבתי חולים. הטיפול בו חייב להתבצע אך ורק על ידי מדביר בעל רישיון והיתר הדברה בפועל אל תתביישו לבקש היתר הדברה.

מאת: דוד לוקשביץהדברה21/02/181380 צפיות
הפשפשים והפרעושים שניהם חרקים שונים לחלוטין אחד ממשנהו, אך עדיין רבים מהאנשים מתבלבלים ביניהם. הפרעושים הם חרקים זעירים ביותר קטנים ואלופי העולם בניתור למרחק, לעומת גודל גופם הזעיר. נדבקים בכוח לפונדקאי. הפשפשים לעומתם מהלכים כרגיל ללא יכולת ניתור לגובה ובעל מראה מאוד תמים ובלתי מזיק, יכולתם להתחבא בסדקים צרים עד שיבוא הטרף. המכנה המשותף בין שניהם הוא הבוקר של אחרי המלווה בעקיצות רבות בכל הגוף, מגדרות ומאוד מכוערות, מהם דרכי ההדברה נגד שניהם.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181386 צפיות
פרעושים הם סוגי חרקים. הפרעושים מונים בקירוב למעלה מאלפיים סוגים, אך בישראל מצויים רק כארבעים סוגים של פרעושים והפרעוש הנפוץ ביותר הוא "פרעוש החתול". הפרעושים אינם טפילים מסוכנים אך הם עלולים לעקוץ ולהטריד,

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181362 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181276 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica