חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ליקויי בניה בשלד

מאת: ran ogenשיפוצים21/11/2011909 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מטרתה של בדיקת בדק בית למציאת מגרעות וליקויי בניה בשלד הינה לבדוק ולפקח אחר רמת טיבו של בסיס בנית הנכס, לגלות מפגעים שמקורם בעבודה ירודה של הקבלן, הן במדד החומרים והן במדד ההון האנושי המקצועי.

כאשר אנו סוגרים עסקת נדל"ן מול קבלן, הוא פורש בפנינו מפרט בניה הכולל סוגי חומרים וכמויות המחויבים לעמוד בתקנות חוקי הבניה בישראל לפחות. כמו-כן, קבלנים רבים מבטיחים על גבי המפרט רמות איכות חומרים גבוהות מהמינימום הקבוע בחוק - במטרה לשווק את הנכס ולהצדיק את עלותו.

בפועל, קבלנים רבים אינם עומדים בהתחייבותם ללקוח וחמור מכך, אינם עומדים בתקנות המחייבות ע"פ חוק ומספקים בניה רשלנית באיכות בלתי ראויה ובלתי בטיחותית. ליקויי בניה בשלד מהווים מגרעות בניה הרות גורל לבטיחות המבנה ודריו ועלות תיקונן יקר מאוד ולעיתים אף בלתי ניתן ליישום.

ביקורת מבנים לאיתור ליקויי שלד תבטיח את ביטחונכם בעמידותו וחוזקו של מעונכם במצבים חמורים כקלים, לרבות סכנות חיים כרעידת אדמה, סכנות טבע שונות, מצבי מלחמה ואחרים. חברת בדק בית האוחזת באמתחתה אינספור הצלחות והמלצות, כדוגמת חברת טרמינל-בדק בית וביקורת מבנים, תציג ללקוח שורת המלצות וחוות דעת כנות המעידות על אמינותה ומקצועיותה בביצוע פועלה לאיתור ליקויי בניה ובהם פגמים בשלד, אשר לעיתים אף אינם נראים בעין בלתי מקצועית ובכל זאת מהווים סכנה ממשית לביטחון האישי של הלקוח ולכספו.

חברת בדק בית, כחברת טרמינל, מציעה שירותי בדק בית המבוצעים בידיי מהנדס אזרחי מוסמך בחסותו של החוק, במהלכה הינו מאתר ליקויי בניה בשלד בהם ניתן למצוא:

פיצוצים ביציקות השלד

יתדות פגומים

קיני חצץ הנוצרים מאיכות עבודה ירודה, במהלכה התמיסה הוכנה ברשלנות וכתוצאה מכך בטון המבנה גולש ופוגם באחידות החלקה.

הקמת מחיצות עקומות המעניקות מראה קמור.

בניה מתרשלת במהלכה המרווחים בקרב הבלוקים לא סגורים - מצב המחייב חתימתם ואטימתם מכל צד.

חריצים ובקיעים בקורות וקירות

חיפויים רופפים

מדרגות בלתי בטיחותיות שאינן נתמכות כראוי בקיר

ועוד רבים אחרים

בתום בדק הבית, יערך דו"ח חוו"ד מקצועי ומפורט על כל ליקוי הבניה שנמצאו בשלד הבית, מהן האופציות לתיקונם ולמקרים שהמפגעים הינם בלתי הפיכים ירשמו גם עלויות הפיצוי ללקוח מטעם הקבלן.

חברה מומחית לביצוע בדק בית לנכסי נדל"ן תערוך ביקורת מבנים לאיתור ליקויי בניה בשלד, תחתור באופן בלתי מתפשר, ביעילות ודיוק מרבי, במטרה להעניק לכל לקוח את האפשרות למצות כל זכויותיו ולהבטיח את השקעתו ובטחונו במעון מגוריו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

טרמינל - ביקורת מבנים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ran ogen

מאת: ran ogenטלפונים סלולריים06/07/143244 צפיות
טלפון נייד, בייחוד כזה המוגדר כחכם ("סמראטפון"), משמש כיום לרשימה כמעט אינסופית של מטרות. תקשורת, גלישה באינטרנט, צילום, האזנה למוזיקה, צפייה בתכני קולנוע וטלוויזיה, משחקים - הכול שם. כתוצאה מכך, לא מפתיעה העובדה שכל אדם חושש מרגע מסוים אחד: הרגע בו הטלפון הנייד שלו ישבוק חיים, תהא הסיבה לכך אשר תהא, מה שעלול להגדיל את מפלס הלחץ אצלו בעשרות מונים.

מאת: ran ogenתחבורה ורכב - כללי06/07/14862 צפיות
חידה קלאסית שלא כולם מכירים שואלת כך: "איזו חיה הולכת בבוקר על ארבע, בצהרים על שתיים ובערב על שלוש?" למי שלא מכיר את התשובה נספר שהתשובה המתבקשת היא בן אדם. אדם, כידוע בינקות זוחל, בבגרות הולך על שתי רגליים ובבגרות, כאשר הוא נעזר במקל הליכה, יכול להיקרא "הולך על שלוש".

מאת: ran ogenשיפוצים17/10/11793 צפיות
קיימים מאות ליקויי בניה. חלקם הינה ליקויים הנראים בעין בלתי מקצועית וחלקם ניתנים לאיתור ע"י בדיקה הנדסית מקצועית, המבוצעת ע"י חברת בדק בית מוסמכת בחוק, כדוגמת חברת טרמינל- בדק בית, ממובילות הענף בישראל.

מאת: ran ogenשיפוצים17/10/11867 צפיות
רכישת דירה חדשה מקבלן הינה ההשקעה הגדולה ביותר שמבצע כל זוג בחייו ולרוב הינה מתרחשת פעם אחת בחיים. על-מנת לוודא כי השקעה זו לא תתגלה כהפסד ותניב הוצאות מיותרות

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232634 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223300 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212873 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211347 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211226 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201400 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201132 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica