חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מעבדה סלולרית: מה היינו עושים בלעדיה?

מאת: ran ogenטלפונים סלולריים06/07/20143242 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טלפון נייד, בייחוד כזה המוגדר כחכם ("סמראטפון"), משמש כיום לרשימה כמעט אינסופית של מטרות. תקשורת, גלישה באינטרנט, צילום, האזנה למוזיקה, צפייה בתכני קולנוע וטלוויזיה, משחקים - הכול שם. כתוצאה מכך, לא מפתיעה העובדה שכל אדם חושש מרגע מסוים אחד: הרגע בו הטלפון הנייד שלו ישבוק חיים, תהא הסיבה לכך אשר תהא, מה שעלול להגדיל את מפלס הלחץ אצלו בעשרות מונים. במצבים אלה, כמו גם רבים אחרים, ברור שאין ברירה אלא להיעזר בשירותיה של מעבדה סלולרית.

תיקון סלולר הוא מונח רחב במיוחד

כל מי שמחזיק בטלפון נייד, שומר עליו מכל משמר. הבעיה היא שעם כל הזהירות, ובלי קשר ל"חוכמה" של המכשירים, שורה ארוכה של בעיות ותקלות עלולה להיכנס לתמונה. רשימת המצבים המצריכים תיקון סלולר, למרבה הצער, ארוכה בכל קנה מידה, כאשר בין השאר ניתן להזכיר נזקים הנוגעים למסך המכשיר (התקלה הנפוצה מכולן), לשקע הטעינה, לרמקול, לכפתורים, למצלמה וכיוצא בזה. בנוסף על כן, אין להוציא מכלל אפשרות בעיות במערכת ההפעלה, שבכוחן להביא, גם הן, להשבתה מוחלטת של המכשיר, או לכל הפחות לפגיעה במהירותו.

חשוב להדגיש כי מעבדות סלולריות בהחלט יכולות להציע שירותים החורגים מאותם תיקונים, חשובים ככל שיהיו. סקירה של תחומי הפעילות של מעבדות שונות בישראל מאפשרת לראות שרבות מהן מציעות עדכוני גרסאות למערכות ההפעלה של הטלפונים, או אפילו פריצות שלהן. בהמשך לכך, המעבדה בהחלט יכולה להציע גם רכישה של אביזרים שונים המיועדים לטלפונים החכמים, ובכלל זה מגני מסך, מטענים חלופיים, אוזניות וכן הלאה.

דגשים חשובים בבחירת מעבדה סלולרית

אז איך בדיוק בוחרים כיום מעבדה סלולרית בישראל? הנקודה החשובה שיש להבין היא שניתן למצוא מאות מעבדות בישראל, הנראות דומה על הנייר, אך שונות במידה לא מבוטלת בפועל. מעבר לסל השירותים שמציעה המעבדה, חשוב לוודא מהו בדיוק סוג המכשירים שהמעבדה מטפלת בהם, ולו מכיוון שכל מכשיר דורש הכרה מלאה שלו לצורך תיקון, שדרוג או החלפת רכיבים.

כדי להיות בטוחים כי המעבדה אכן תציע את השירות המקצועי ביותר, מומלץ לסקור חוות דעת אודותיה, ולברר האם התיקונים מגיעים עם אחריות, ובמידה וכן - מה בדיוק משכה. מכיוון שלא ניתן להסתדר כיום תקופה ארוכה ללא טלפונים ניידים, חשוב לבחור במעבדה שתוכל להעניק את שירותיה בהקדם האפשרי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

טרמינל - ביקורת מבנים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ran ogen

מאת: ran ogenתחבורה ורכב - כללי06/07/14860 צפיות
חידה קלאסית שלא כולם מכירים שואלת כך: "איזו חיה הולכת בבוקר על ארבע, בצהרים על שתיים ובערב על שלוש?" למי שלא מכיר את התשובה נספר שהתשובה המתבקשת היא בן אדם. אדם, כידוע בינקות זוחל, בבגרות הולך על שתי רגליים ובבגרות, כאשר הוא נעזר במקל הליכה, יכול להיקרא "הולך על שלוש".

מאת: ran ogenשיפוצים21/11/11908 צפיות
מטרתה של בדיקת בדק בית למציאת מגרעות וליקויי בניה בשלד הינה לבדוק ולפקח אחר רמת טיבו של בסיס בנית הנכס, לגלות מפגעים שמקורם בעבודה ירודה של הקבלן, הן במדד החומרים והן במדד ההון האנושי המקצועי.

מאת: ran ogenשיפוצים17/10/11792 צפיות
קיימים מאות ליקויי בניה. חלקם הינה ליקויים הנראים בעין בלתי מקצועית וחלקם ניתנים לאיתור ע"י בדיקה הנדסית מקצועית, המבוצעת ע"י חברת בדק בית מוסמכת בחוק, כדוגמת חברת טרמינל- בדק בית, ממובילות הענף בישראל.

מאת: ran ogenשיפוצים17/10/11865 צפיות
רכישת דירה חדשה מקבלן הינה ההשקעה הגדולה ביותר שמבצע כל זוג בחייו ולרוב הינה מתרחשת פעם אחת בחיים. על-מנת לוודא כי השקעה זו לא תתגלה כהפסד ותניב הוצאות מיותרות

מאמרים נוספים בנושא טלפונים סלולריים

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים09/02/205423 צפיות
מידע הוא נכס בעל ערך רב. וכיום, עת כולנו מרבים לעשות שימוש בתקשורת כתובה הדבר נכון שבעתיים. כל אחד מאתנו מחזיק בידיו המון מידע, קבצים ואינפורמציה שעשויים להיות בעלת משמעות רבה מבחינות שונות. לדוגמה, בהיבט משפטי, פיננסי, כלכלי ואפילו פוליטי או חברתי.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים22/04/196558 צפיות
כולנו מוקפים בהמון מידע. הרשת המקוונת מכילה מידע עצום והמון פרטים שעשויים להיות מעניינים ומשמעותיים עבורנו. אך אין ספק שמה שהכי רלוונטי לכל אחד מאתנו זה התכתובת האישית שהוא מנהל וההודעות שהוא שולח ומקבל.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים25/09/187916 צפיות
וואטסאפ היא אפליקציה פופולרית למסרים מיידיים ולשיחות טלפון שמותקנת במכשירים ניידים. האפליקציה כוללת אפשרות לשמירה על היסטוריית ההודעות שבוצעו וכך אפשר לשמור על תוכן ההודעות לאורך זמן.

מאת: נינה כהןטלפונים סלולריים15/01/181524 צפיות
בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען למחשב נייד? היכן מומלץ לרכוש מטענים לא מקוריים למחשבים ניידים? מי מוכר

מאת: shmolikטלפונים סלולריים23/10/163154 צפיות
הטכנולוגיה מתפתחת במהירות ופעם בכמה זמן אנו טועמים מיצירותיה המופלאות. אחת מהן הינה הסמארטפון - יצירתו הייתה נקודת מפנה בעולם הטכנולוגי ובמהירות התפתח ותפס חלק ניכר בחיינו. אך מה מניע את הסמארטפון? מה הופך אותו לכל כך מיוחד מלבד ממערכת ההפעלה המופלאה שלו השונה מכל פלאפון רגיל?

מאת: נטלי הרוש טלפונים סלולריים14/09/162438 צפיות
תקלת מסך באייפון 6..? קראו את המאמר הבא

מאת: אוריטלפונים סלולריים11/09/163881 צפיות
אם יש לך חיבה לטכנולוגיה, לגדג'טים ובעיקר למכשירים ניידים, למה לא להפוך תחום מעניין למקצוע מבוקש ומכניס. כדי להשיג את המטרה צריך להשתתף בקורס טכנאי סלולר וטבלטים במכללת אינטלקט אקדמון, שיקנה לך בתקופה קצרה את כל הכלים הנחוצים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica