חפש מאמרים:
שלום אורח
04.07.2020
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מדריך לכתיבת תוכן שיווקי

מאת: BA BAקופירייטינג24/11/20111053 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מדריך לכתיבת תוכן שיווקי

מדריך לכתיבת תוכן שיווקי זה יסביר לכם איך לכתוב תוכן שיווקי כדי להתאים את עצמו אל אדם הגולש ברשת האינטרנט וקורא את התוכן אך לא רק אלא גם התאמה לספרים וכדומה אך לרוב מדובר בעיקר על הזירה האינטרנטית. תוכן שיווקי יכול לסייע מאוד לבעלי עסקים שרוצים למכור את מוצריהם ושירותיהם ברשת האינטרנט ואחד המאפיינים של תוכן שיווקי הוא הפעלת מניפולציה על הגולש לקרוא את התוכן ואף ליישם אותו הרי זה מה שכל בעל עסק רוצה לתרגם מאמר לכסף.

שלב ראשון לכתיבת תוכן שיווקי

לפני שאתם מתחילים לבצע את המשימה שלכם בכתיבת תוכן שיווקי תתחילו לחקור את הנושא שאותו שעליו אתם רוצים לכתוב את התוכן השיווקי, לאחר איסוף המידע הרב שזה יכול להיות מהאינטרנט או מספרות של ספרים וכדומה התחילו לרשום תועלות ויתרונות שיש למוצר או לשירות שלכם בין אם זה תועלות יחודיות או תועלות ויתרונות על פני מתחרה כלשהו והוסיפו את כל היתרונות שיש למוצר או לשירות על דף על מנת שתוכלו לעבור לשלב הבא שהוא הצגת היתרונות.

שלב שני חשבו מה באמת יעשה את זה לגולש

תמיד תקחו את עצמכם בתור קוראים מן המניין מה אתם הייתם עושים אילו הייתם צריכים לקרוא את התוכן השיווקי שלכם? הייתם ממשיכים לקרוא טקסט שיש בו פצצה של הדגשות? או אולי הפצצה של קישורים בתוך עוגני הקישור? תמיד איך הגולש קורא את התוכן השיווקי שלכם וקחו את עצמכם בתור דוגמא לכך, אל תמרחו מילים קחו את כל התועלות שכתבתם ותתחילו לבנות איתם משפטים טבעיים ודידקטיביים שכאשר הגולש יקרא אותם הוא ירצה להמשיך לקרוא משום שזה יתרום לו.

שלב שלישי תוכן שיווקי הנעה לפעולה

התחלתם לכתוב את המשפטים שלכם במאמר השיווקי שלכם אבל על דבר אחד לא חשבתם והוא איזה משפטים לכתוב בתוך הטקסט כדי שהמאמר יהיה אפקטיבי שיוכל להביא תוצאות. ובכן התשובה לזה היא פשוטה חישבו אתם על עצמכם מה אתם היתם עושים אם היתם נתקלים בתוכן השיווקי שלכם, האם היתם נכנסים לקישור שהוטמע בתוך עוגן הטקסט שנמצא במאמר? או שלא היתם נכנסים בכלל תמיד שימו את עצמבם במקום הגולש שקורא את התוכן השיווקי שלכם.

שלב רביעי שלבו ביטויי הנעה לפעולה

אתם יכולים לכתוב כמה מאמרים שאתם רוצים אבל אם המאמר לא יכניס לכם כסף זה בעיה ואחת הטכניקות הוא ליצור בתוך התוכן השיווקי שלכם הנעה לפעולה שזה אומר להשתמש בביטויים שיוכלו להניע את הגולש לבצע את המוטל עליו כמו למשל: רוצה לדעת עוד אודות מזגנים? אז כנס לקישור הבא – מידע אודות מזגנים, ואז אתם תקבלו משמעות אפקטיבית יותר במיוחד אם מדובר בטקסט שנמצא במיקום העליון של המאמר בפסקאות הראשוניות משום שככה הגולש ימהר להיכנס לאתר.

שלב חמישי הצבת טלפון ודואר אלקטרוני בסוף המאמר השיווקי

צאו תמיד מנקודת ההנחה שהגולש עלול לאהוב מאוד את המאמר שלכם ורוצה להזמין את השירות שלכם או לחילופין את המוצר שאתם מסקרים אותו ,השאירו טלפון ודואר אלקטרוני ושם מלא בסוף המאמר ודבר זה ישדר אמינות לקורא המאמר ובכך בנוסף גם הוא יוכל לפנות אליכם אם הוא מעוניין בשירות שלכם או במוצר שאתם מציעים בתוך התוכן השיווקי, יהיה זה חבל מאוד אם הגולש יראה את המאמר ולא ידע מה לעשות ולמי לפנות לאחר שהוא רוצה באמת לקנות את המוצר או השירות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת BA BA

מאת: BA BAמוסיקה17/04/13834 צפיות
כינור הוא כלי הנגינה העתיק ביותר, עוד בזמן התנך יש אזכורים על המילה כינור ועל כלי הנגינה הזה, בעבר אולי אתם לא יודעים אבל הכינור לא היה באותו גודל וגם בכלל לא היתה לו קשת, בעבר הכינור היה שונה ויש הרומזים כי הוא בכלל היה סוג של נבל אך הכינור עבר שדרוגים רבים עד שהגיע למוצר הסופי של מה שאנחנו מכירים כיום כינור נגינה עם קשת שאותה מושכים בשרף, בתחילה ייצרו דמוי ויולה שהוא האבא של הכינור, ולאחר מכן יצרו כינור באחד המאות 16 או 17 התחילו גם

מאת: BA BAמחשבים וטכנולגיה - כללי03/12/12617 צפיות
הכרת המחשב למתחילים טובה למבוגרים שרוצים להכיר טוב יותר את השימושים השונים במחשב, הלימודים לרוב בהכרת החמשב נעשים בבית הלקוח בצורה פרטנית והיחס הוא הרבה יותר אישי ומסור מאשר בכיתה שבה מתקיימים קורס להכרת המחשב, אין ספק כי הכרת המחשב למתחילים

מאת: BA BAקידום אתרים10/10/12707 צפיות
הרבה פעמים אני רואה בעלי עסקים שלא יודעים איך להתמודד מול החדשנות הבלתי פוסקת בעיקר בתחום הפרסום, בעלי עסקים עושים הרבה שגיאות בקידום אתרים אורגני ואני יודע את זה משום שאני גם עוקב אחרי בעלי עסקים שכאלו ורואה שהם פשוט נוטים לעשות שגיאות רצופות במטרה לקדם את האתר שלכם, אני חושב שאם נכנסים לתוך פורום קידום אתרים

מאת: BA BAגיל הזהב25/09/12786 צפיות
פורש עובד בממוצע עוד טרם פרישתו לערך בין 8-12 שעות ביום וזאת לפני עבודות נוספות שהוא מבצע או עבודה שנייה ושלישית שהוא לוקח על עצמו כדי לא לרדת ברמת החיים הכלכלית שלו ולתמוך כלכלית בילדיו, פרישה מעבודה יכולה להיות מצב שבו

מאת: BA BAרונים23/07/121860 צפיות
dsfskfjsd fsjflkdjs lfkjsldsfskfjsd fsjflkdjs lfkjsldsfskfjsd fsjflkdjs lfkjsldsfskfjsd fsjflkdjs lfkjsldsfskfjsd fsjflkdjs lfkjsldsfskfjsd fsjflkdjs lfkjsldsfskfjsd fsjflkdjs lfkjsldsfskfjsd fsjflkdjs lfkjsldsfskfjsd fsjflkdjs lfkjsldsfskfjsd fsjflkdjs lfkjsldsfskfjsd fsjflkdjs lfkjsldsfskfjsd fsjflkdjs lfkjsldsfskfjsd fsjflkdjs lfkjsldsfskfjsd fsjflkdjs lfkjsldsfskfjsd fsjflkdjs lfkjsldsfskfjsd fsjflkdjs lfkjsldsfskfjsd fsjflkdjs lfkjsldsfskfjsd fsjflkdjs lfkjsldsfskfjsd fsjflkdjs lfkjsldsfskf

מאת: BA BAאירועים וחתונות – כללי16/07/12871 צפיות
יש לכם אירוע ואתם מחפשים צלם אירועים מקצועי? סימן שהגעתם למקום הנכון משום שבמאמר זה תוכלו לדעת איך בוחרים צלם אירועים מקצועי שיוכל להעניק לכם את הצילומים הכי שווים אז אם אתם עוד לא בחרתם צלם לאירוע לחצו כאן – צלם –

מאת: BA BAאירועים וחתונות – כללי16/07/12859 צפיות
אם גם לכם יש קושי לבחור אולם אירועים לחתן וכלה אז הגעתם למקום הנכון, במאמר זה אסביר את כל הפרמטרים לבחירת אולם אירועים לחתן וכלה על מנת שתוכלו לקבל מושג כללי כיצד לבחור את האולם שלכם או לחילופין אם לבחור במקום אולם

מאמרים נוספים בנושא קופירייטינג

מאת: רוןקופירייטינג26/06/191468 צפיות
כל בעל עסק מבין את החשיבות של אתר אינטרנט המייצג את החזון של העסק. אך בעידן שבו אנו נמצאים היום, הקמת אתר אינטרנט דורשת לא מעט משאבים - וברוב המקרים גם התקשרות עם לא מעט אנשי מקצוע המתמחים בנושאים אלו

מאת: שלום כהןקופירייטינג23/10/171529 צפיות
כתיבת תוכן איכותי דורשת רעיונות יפים כנסו לאתר שלנו ותגלו איך כותבים משהו איכותי ויפהפה.

מאת: יובל לויזוןקופירייטינג20/11/141705 צפיות
מאמר הוא רצף משפטים עם מבנה ייחודי שמתמקד בנושא מסוים. ישנם סוגי מאמרים שונים, כמו מאמרים חדשותיים, מדעיים, טכניים ומאמרים העוסקים בנושאים כלליים שנועדו לקריאה בשעות הפנאי. בעבר המאמרים היו מתפרסמים בעיקר בעיתונים ובספרים וכיום עם התגלגלות הטכנולוגיה של ימינו ישנם המאמרים האינטרנטיים.

מאת: פרופיל און לייןקופירייטינג06/08/141868 צפיות
כל עסק מוקם במטרה להרוויח. גם עסק קטן. לעיתים עסק קטן הוא עסק בתחילת דרכו, אשר שואף להתקדם, להצליח ולגדול. לעיתים עסק קטן הוא עסק משפחתי שמראש מעדיף להישאר קטן ואינטימי. בכל מקרה, אין טעם לפתוח עסק אם בסופו של דבר אין רווחים. לכן, כל עסק, גם עסק קטן, חייב פרופיל עסק מקצועי המגדיר את מהות העסק, קהל היעד, השירות או המוצרים שלו ומהווה למעשה תעודת זהות של העסק עצמו.

מאת: ליאה גריןקופירייטינג26/10/137173 צפיות
אל לבעל אתר להתפתות לתרגם את האתר או לפרסם מאמרים באנגלית שאינם נכתבו על ידי כותב תוכן מקצועי הדובר את השפה האנגלית

מאת: איציק עומריקופירייטינג23/01/137220 צפיות
הססמאות שלי מרגישות שחוקות, אני מטיף ב-5 השנים האחרונות את ההכרח בהכרת קהל היעד שלך, אני עומד מאחורי המשפט שלי “אתה לא יכול לכתוב בצורה אפקטיבית למישהו שאתה לא מכיר". אבל יום אחד קרה משהו שטיפה גרם לי לחשוב אבל בסופו של דבר רק חיזק את הדבקות שלי ברעיון. חבר שלי החליט שהוא חייב להבין מה עומד מאחורי ההטפה שלי ואתגר אותי, “אני כותב קופירייטינג לחברות מחשבים" הוא אמר,”כולם צריכים ויכולים להשתמש במחשב, איך יכול להיות שלמוצר שהוא די בסיסי ובלי אפיונים מיוחדים יכול להיות קהל יעד שונה ?”. ידידי אמרתי ל

מאת: איציק עומריקופירייטינג07/01/137310 צפיות
זה בטוח אחת מהעצות הקופירייטינג הכי טובות שאי פעם קיבלתי, ?אם יש באפשרותך התחל פיסקה בעותק שלך עם משפטים שיתפסו את הקוראים חזק ויכניסו אותם פנימה" מדוע ? מכיוון שהמשפט שבא לאחר הכותרת הוא מה שמושך את רוב הקוראים. בדרך כלל אחרי הנקודה הזו הקוראים/הלקוחות מדלגים לסעיף הבא אלא אם כן הם מרגישים חובה לקרוא עד הסוף.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica