חפש מאמרים:
שלום אורח
06.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קריטריונים לקבלת הקלות בפסיכומטרי

מאת: יעל מלמדליקויי למידה26/11/2011967 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
רוצים להתקבל ללימודי תואר? לא בטוחים איך תצליחו בחיים בלי בגרות?

גם אם במצב הנוכחי, העלאת ציוני הבגרות היא לא תנאי הכרחילמציאת עבודה, ולמרות כי ממש לא עדות על מנת משכל, בכל מקרה עדיין כדאי שתהיה לכם תעודה טובה, מהסיבה שזה מהווה נקודה לזכותכם בקוה"ח, ולפעמים תנאי מחייב בשביל להיכנס ללימודים באוניברסיטה. רוצים לדעת יותר על הקלות בפסיכומטרי? בבקשה קיראו עוד.

אז איך משלימים בגרות?

כל שנה שעוברת לאחר שסיימתם בי"ס - יהיה לכם יותר קשה להתחיל להתרגל למסגרת שוב. לכן , יותר קל לפתוח בפרוצדורה הכי מהר שאפשר. ישנםמספר גדול של מכונים מקצועיים שניתן להירשם אליהם. אינפורמציה נוספת על מוסדות לימוד אלה אפשרי לקבל בשפע בגוגל ושות'. היה ואתם חיילי סדיר, קבע, או אם השתחררתם מהצבא לאחרונה, תקבלו הרבה הטבות עבור הקורסים השונים.

שימו לב שאתם ילדים גדולים, אז, התייחסו לנושא הזה בצורה רצינית והפסיקו לנהוג כמו תיכוניסטים; בייחוד עכשיו, כשאתם חושבים שאתם יודעים מה פחות או יותר אתם מבקשים לעתיד שלכם, וכשיש לכם מושג גדול יותר על נושא אפשרי.

מה אתם חושבים על מבחן פסיכומטרי?

ציון הבחינה הפסיכומטרית מחושב בדרך שונה לגמרי מהדרך של ציוני בחינת הבגרות. לציוני הפסיכומטרי חשיבות גדולה מאשר המשקל של ציוני הבגרות, מה גם שהמבחן עצמו נוטה להיות קשה יותר, זאת על אף העובדה שבחינה זו לא משקפת את רמת חכמתכם. ציון זה בוחן דווקא את תפקודכם תחת לחץ, את הזיכרון לטווח הקצר וניהול סדרי עדיפויות.

אפילו אם מסיבה כלשהי נתנו לכם ציון לא גבוהבפעם הראשונה שנבחנתם - זה לאו דווקא אומר שאין לכם שכל, רק שלא הלך לכם הפעם; כמו ראיון עבודה, רוב האנשים לא מצליחים למצות את מלוא הפוטנציאלולהוציא תוצאה טובה בניסיון הראשון. אפשר להמשיך ולגשת לעוד מועדים, כל עוד זה מתאפשר מבחינת כסף ועמידות מנטאלית ללמוד ולגשת לעוד מבחן. את התוצאה הכי גבוהה שתתקבל - יזכרו לכם ל-7 שנים.

בנקודה הזו, אחרי שהשגתם ידע רחב יותר על נושאים כמו בחינת פסיכומטרי, ובהנחה ואתם יודעים בבטחה מה תלמדו ובאיזו עבודה אתם מעוניינים, אנו ממליצים לנצל את המידע הזה לטובתכם האישית: קחו קורס, שפרו את ממוצע הציונים שלכם, ותנו לעצמכם טפיחה על השכם!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יעל מלמד

מאת: יעל מלמדפסיכומטרי18/01/121360 צפיות
ככל שהשנים עוברות לאחר סיום בי"ס - יהיה לכם קשה יותר להוציא תעודת בגרות. בגלל זה, שווה לפתוח בתהליך במהירות האפשרית. ישנם מספר גדול של מכוני לימוד

מאת: יעל מלמדבניין ואחזקה - כללי18/01/121319 צפיות
מנעולן עם תעודות צריך לשאת עימו תעודת יושרה שקיבל מהמשטרה. בתמורה, תפקידכם יהיה להציג בפניו עדות או הוכחה שאתם ללא ספק גרים בבית הנעול.

מאת: יעל מלמדצרכנות18/01/121247 צפיות
איך שוכרים טכנאי מקררים? איך שומרים על המקרר והמקפיא שלכם במצב תקין? איזה מקררים חדשים מומלצים לקניה?

מאת: יעל מלמדלימודים אקדמאיים18/01/121189 צפיות
בזמנים אלה, אין אדם שלא מבין שאם אין לנו איזושהי השכלה, קשה להתקדם בחיים. ככה זה בחיים, מעסיק לא רוצה לקחת מועמד או מועמדת בלי רקע בלימודים

מאת: יעל מלמדעסקים - כללי08/01/121420 צפיות
בין אם אתם רוצים לרכוש דירה חדשה ובין אם אתם צריכים לכסות את המינוס, מעת לעת תהיו בעלי זכאות להלוואה בריבית שפשוט כדאי לקחת. הלוואה הניתנת לכם עם ריבית מוצמדת נמוכה,

מאת: יעל מלמדלימודים אקדמאיים08/01/121325 צפיות
אנחנו חייבים להשקיע הרבה מחשבה בבחירת הלימודים העתידיים. וזאת בגלל סיבה פשוטה מאוד, שכן הבחירה הזאת משפיעה על שארית חיינו. ישנו סיכוי טוב, שהתואר הראשון שתלמדו, יהפוך בעתיד למקצוע בו תתעסקו בצורה מקצועית. כלומר, ללימודים הקודמים שלכם יש השפעה רבה על הקריירה שתפתחו. אז אין להקל ראש בעניין!

מאת: יעל מלמדבניין ואחזקה - כללי08/01/121300 צפיות
מקובל לחשוב שכמעט כל אדם נותר בשלב מסויים בחוץ בלי יכולת לחזור. במצב כזה, אפשר להיות היסטריים, או לבדוק מנעולנים. להשיג מקצוען בימים אלה - זאת מטלה מאוד פשוטה; אין בעיה למצוא המון אמני פריצות מומחיים שיכולים לבוא בכל זמן נתון.

מאמרים נוספים בנושא ליקויי למידה

מאת: vodplaceליקויי למידה22/03/173640 צפיות
על אבחון קשב וריכוז ומה צריך לעשות כשילד מראה סימנים

מאת: vodplaceליקויי למידה26/05/161869 צפיות
סיפור אישי של רווית ע. על הילד ועל אבחון דידקטי

מאת: לירון תמםליקויי למידה27/12/152172 צפיות
מדוע אבחון פסיכודידקטי נחוץ כל כך? מאמר זה מבקש לענות על כל השאלות בנושא, אתם מוזמנים להיכנס ולקרוא

מאת: Droxitליקויי למידה14/10/152470 צפיות
בישראל, על פי חוק חינוך חובה, נכנס כל ילד למסגרת חינוכית החל מגיל חמש. בתחילה זהו גן - כבר שם נדרש כל ילד לגלות כישורי למידה, התארגנות והסתגלות. בכיתות הנמוכות בבית הספר לומד הילד כי הדרישות ממנו הופכות מורכבות יותר.

מאת: ציפי כץליקויי למידה02/11/143973 צפיות
ללקויות למידה יש השלכות תפקודיות. אולם עיקר התסמינים השליליים נובע דווקא מהשלכות משניות של התופעות, שבסיסן בתסכולים הנובעים מהפער בין ציפיות הסביבה לבין ההתנהגויות של בעלי הלקויות. המאמר מסביר את מהות הפער וגורמיו, ונוגע באפשרויות הטיפול היעיל, שיסייע להתגבר על הקשיים ולמצות את הפוטנציאל הטמון בכל אחד.

מאת: אורי כהןליקויי למידה01/09/143532 צפיות
רבים מתלמידי ישראל כמו גם תלמידים בעולם כולו סובלים מקשיי למידה, קשיים שיכולים להופיע ממספר סיבות וביניהם לקויות למידה שונות. בעבר, ילד שלא היה מצליח להדביק את בני כיתתו בחומר הלימוד היה נשאר בצד ללא טיפול מתאים מה שהיה גורם לו להרגיש דחוי, להורדת הביטחון העצמי שלו, מה שהיה יוצר כדור שלג ובסופו של דבר גם בהמשך חייו הוא היה מרגיש שאינו מספיק אנטלגנטי כבני גילו והדימוי העצמי שלו היה נמוך מאוד. היום על ידי אבחון ליקויי למידה ניתן בשלב מוקדם לזהות את הבעיה ולהתמודד איתה.

מאת: אורי כהןליקויי למידה29/06/144171 צפיות
אבחון TOVA הוא נכון להיום חלק בלתי נפרד מכל מערך אבחונים הבודקים את לקויות הלמידה, מכיוון שהוא נועד לבדוק האם הנבחן סובל מהפרעות קשב וריכוז והאם טיפול תרופתי יכול לשפר את המצב. הסיבה לכך היא שבלא מעט מקרים נמצא כי אבחון לקויות למידה שאינו מתמקד באספקט הנוירולוגי שבוחן את יכולות הקשב והריכוז, לא תמיד מסוגל להצביע בצורה מדויקת על הסיבה לקשיים בלימודים. למעשה, מבדקי טובה עצמם יכולים בלא מעט מקרים לספק את התשובות לשאלה מה גורם לקשיים בלימודים וזה בתורו יכול לקצר את התהליך וגם להוזיל אותו בצורה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica