חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ריפוי ספונטני פשוט כי בא לי

מאת: מיכלהילינג27/11/20111092 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כשהשיטות הרגילות לשחרור הגוף מלחצים לא עובדות רבים מאיתנו פונים לתרופות סבתא. מי שיותר רציני, פונה אל שיטות הרבה פחות קונבנציונאליות אך לא פחות טובות מאלה שאנו רגילים אליהן. תטא הילינג ורפואה קוונטית הן שתי אפשרויות שלא רק עוזרות להשתחרר פיזית אלא גם להסיר מחסומים מנטליים.

תטא הילינג היא שיטת ריפוי אותה פיתחה ויאנה סטייבל בארצות הברית. סטייבל ריפאה עצמה מסרטן וכך שינתה את חייה מקצה לקצה. מאז שפיתחה את השיטה, הצטרפו שורות של מאמינים, שגם הם שינו את המציאות שלהם וריפאו עצמם מהפרעות ומחלות שונות.

בעזרת תטא הילינג אפשר ליצור שינוי מידי בחיים בכל תחום על ידי הסרה של מחסומים פיזיים ומנטליים אשר נגרמים כתוצאה מאמונות שהאדם רוכש לעצמו במהלך השנים. כאשר מבטלים את האמונות, וכתוצאה מכך מסירים מחסומים, ניתן להתחיל לממש את הפוטנציאל ולחיות חיים מלאים וטובים יותר.

ריפוי ספונטני הוא דרך נוספת לשחרור הגוף והנפש. ריפוי ספונטני הוא טיפול שיש בו מן הילדות, מה שהופך אותו למרתק. במהלך הריפוי עושים תנועות גוף ספונטניות וחוזרים עליהן, עד אשר הגוף מתחיל לנוע בחופשיות. הטיפול מזכיר ילדים שנותנים לגוף שלהם לזוז בדרכים משונות ובלי מגבלות, והסיבה שהם עושים זאת היא היכולת שלהם להשתחרר.

ריפוי ספונטני מתאים לכל אחד וזה כל כך פשוט שאפשר לעשות זאת לבד בבית. אזהרה קטנה: אם עושים את זה בבית לבד, צריך לפני כן לפנות מהדרך חפצים כדי לא להיתקע בהם כאשר מרחב התנועה נעשה גדול יותר ויותר.

רפואה קוונטית אומנם שייכת לעולם הריפוי הלא שגרתי, אבל היות והעקרונות שלה שייכים לעולם הפיסיקה, יש בה מן הריאלי ואליה יכולים להתחבר גם אנשים שאין להם שום עניין באלטרנטיביות.

רפואה קוונטית מציעה, בין השאר, טיפול בקריסטלים. אנשי רפואה קוונטית יכולים לעשות ריפוי קוונטי שיש בו עקרונות פיסיקליים. בגלל הידע בתחום הפיסיקה, יש הבנה עמוקה יותר של הדברים ויש התייחסות נכונה יותר לגוף הגשמי.

השיטות לשחרור וריפוי הנפש והגוף יכולות להועיל למי שרוצה לגרום לשינוי חיובי בחיים שלו. כל תחום שהדברים בו לא מסתדרים יכול להשתנות מקצה לקצה בגלל שחרור פיזי, מנטלי ונפשי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיכל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל

מאת: מיכלשיפוצים17/01/161205 צפיות
ביצוע עבודות בנייה יכול להיות תהליך מורכב ותובעני עבור כל משפחה. כאשר שיפוץ או שדרוג נעשה תוך כדי מגורים במקום – התהליך נעשה מורכב ומעיק אפילו יותר. אך ניתן להקל על התהליך באמצעות עבודה עם אנשי מקצוע איכותיים, העושים את העבודה בצורה רגישה ועדינה ותוך שמירה על כבודם של האנשים, עבורם הם מבצעים את העבודה.

מאת: מיכלתיירות ונופש - כללי17/06/151953 צפיות
חופשה מושלמת היא כזו המאפשרת מנוחה לגוף ולנפש ואחת שכזאת תהיה תמיד טובה יותר כאשר היא במסגרת של חבילות ספא ונופש. עוד בעניין זה במאמר הבא.

מאת: מיכלטיולים בארץ17/06/151866 צפיות
ישראל מציעה לאורך כל ימות השנה ובעיקר לתקופת הקיץ, כמו זה שבא עלינו לטובה, שלושה אפשרויות של חופשה על המים וכל יעד הוא בעל אופי שונה לחלוטין – אילת בים האדום, טבריה שלחופי הכנרת או ים המלח.

מאת: מיכלטיולים בחו"ל17/06/151725 צפיות
אחת הערים התיירותיות בעולם היא ברצלונה שבספרד והתייר הישראלי נחשב אחד המעריצים הלוהטים שלה. מדי ששנה עשרות אלפי ישראלים פוקדים את העיר הקטלונית ולא לשווא. מדובר ללא ספק בעיר תיירות נפלאה לאורך כל עונות השנה.

מאת: מיכלבתים משותפים13/04/151127 צפיות
ניהול ועד הבית אינו המצאה ישראלית, אך בעוד במרבית מדינות העולם כבר מזמן העבירו את ניהול הבתים המשותפים לחברות ניהול מקצועיות, נידמה כי עד לעשור האחרון הדבר חילחל רק לערי המרכז ובעיקר לתל אביב. בעת האחרונה הבשורה נידמה כי הגיעה גם לחיפה והצפון.

מאת: מיכלאטרקציות02/04/152585 צפיות
אפריל, מאי ויוני הן ללא ספק שלושת החודשים החשובים ביומן של כל חובב כדורגל מושבע. זהו גם הזמן האידיאלי לצאת לחופשה המבוססת על כדורגל במסגרת חבילות כדורגל שונות ולצפות בשניים או שלושה משחקים בשבוע אחד שכולו מהמיטב שיש לאירופה להציע.

מאת: מיכלבניין ואחזקה - כללי24/03/151339 צפיות
מרכז הארץ בכלל ותל אביב בפרט ידועות כמי שחברות ניהול ואחזקה מנהלות בהן את מרבית הבניינים ואילו בצפון האופנה הזו היתה תקועה מעט ורק לאחרונה ניתן לחוש בעוד ועוד ועדי בניינים שמצטרפים למה שמקובל במרכז הארץ.

מאמרים נוספים בנושא הילינג

מאת: דניאלה מןהילינג25/06/144686 צפיות
"הרגשתי לכודה, פאניקה, פחד משתק, חשבתי שלעולם לא אנצל, שיגמר לי האוויר, שלא אצליח לצאת!!!" כך תיארה המטופלת מרתה (שם בדוי) את התחושות שחשה כאשר נאלצה להשתמש במעלית. על ידי טיפול של שיחזור וריפוי טראומות מגלגולים קודמים, הצליחה מרתה להרגיש חופשיה שוב ולהשתמש במעליות בעל עת וללא שום פחד.

מאת: דניאלה מןהילינג25/06/144320 צפיות
"הרגשתי לכודה, פאניקה, פחד משתק, חשבתי שלעולם לא אנצל, שיגמר לי האוויר, שלא אצליח לצאת!!!" כך תיארה המטופלת מרתה (שם בדוי) את התחושות שחשה כאשר נאלצה להשתמש במעלית. על ידי טיפול של שיחזור וריפוי טראומות מגלגולים קודמים, הצליחה מרתה להרגיש חופשיה שוב ולהשתמש במעליות בעל עת וללא שום פחד.

מאת: אור חיה דבורה חזןהילינג30/12/138450 צפיות
הילינג בלועזית הוא ריפוי. ריפוי באנרגיות , תדרים, אנרגיית החיים. זוהי בעצם שיטת ריפוי באמצעותה אנו מכניסים אור לגוף, לנפש, לרוח ולנשמה על ידי הזרמת אנרגיה אלוקית באמצעות הידיים במגע, מעל הגוף, או מרחוק. במצבים של חוסר איזון כגון :חרדה, דיכאון, כאב פיזי, עייפות או כל מצב אחר של מחלה או חוסר אז בעצם מבחינה אנרגטית ,יש חושך באותו איבר או רובד. שהוא חולה ועל ידי הזרמת אנרגית "אור החיים" לכל הנקודות בגוף, אנו מכניסים אור למקומות החשוכים ומסייעים לרפואתם.

מאת: אייל פייגיןהילינג16/03/131883 צפיות
ההבדלים בין הילינג לתטא הילינג. מאמר זה מסביר בקצרה על השיטות הללו ומדגיש את ההבלים בין שיטת תטא הילינג לבין שיטות הילינג אחרות. הילינג - תטא הילינג.

מאת: מיכלהילינג08/01/129062 צפיות
רפואה קוונטית היא רפואה פורצת גבולות, שבניגוד לרפואה הקונבנציונלית, היא לא מסתמכת על מה שהחומר נותן לנו, אלא גם הרוח. על רפואה הזו מבוססים תטא הילינג ריפוי ספונטני- שחרור הגוף והנפש ממחסומים אנרגטיים.

מאת: מיכלהילינג02/01/128545 צפיות
בעזרת תטא הילינג יכול אדם לרפא את עצמו ואת הסובבים אותו, והכל בזכות הסרת חסמים פיזיים ורגשיים וחיבור למשאבים ולאנרגיות שהעולם מציע לנו. הנה הסבר קצר על השיטה ועל לימודי תטא הילינג שפתוחים לכל המעוניין.

מאת: מיכלהילינג25/12/118529 צפיות
תטא הילינג – שיטת ריפוי עליה מתבססת רפואה קוונטית – עוזרת לרפא את הגוף והנפש בלי תרופות ומרשמים. בעזרת ריפוי ספונטני וטיפולים על תדר תטא, אפשר לטפל בשורש הבעיה (האדם עצמו) ובתסמינים שלה (המחלות).

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica