חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תוכנה לניתוח טכני

מאת: go4itהשקעות27/11/2011901 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

במאמר זה נציג בפניך דרל מאוד זולה להשגת נתוני זמן אמת ישרות לתוכנת הניתוח הטכני שלך, כמו כן ניידע אותך אודות האפשרות להיות חבר בקבוצת רכישה בעניין עמלות מסחר ושרותי מסחר בבורסה.

תחום המסחר בבורסה הינו תחום רחב ומפותח, כאשר אינך נזקק רק ל תוכנה למסחר יומי על מנת לבצע מסחר בבורסה אלא לא פעם נדרשים לא מעט עזרים נלווים, במאמר זה נתמקד בהסבר כיצד לקבל נתוני זמן אמת ישירות לתכונת הניתוח הטכני שלך.

כידוע כל דבר בארצינו הקטנה עולה כסף ולא פעם לא מעט, הזנת תוכנה לניתוח טכני בנתוני זמן אמת מהבורסה הישרלאית עשוי לעלות מאות שקלים בחודש,על ידי שימוש בתוכנת GO4ITICKER אתה יכול להעביר נתוני שוק ההון מהבורסה הישראלית ישירות לתכנת הניתוח הטכני אמיברוקר ( AMIBROKER ) או לכל תוכנה התומכת בממשק DDE

תוכל לצפות ולבצע ניתוח טכני מעמיק בעזרת כלי הניתוח הטכני המתקדמים שבתוכנת הניתוח הטכני אמיברוקר שנחשבת לוותיקה ולפופולרית בקרב הסוחרים בבורסה, כל הנתונים מתעדכנים בזמן אמת.

בתחילתו של מאמר זה הבטחנו כי ניידע אותך אודות קבוצת רכישה בעניין עמלות מסחר ושרותי מסחר בבורסה, אשר חברות בה תקנה לך הטבות ותנאים כאילו אתה סוחר עם תיק גדול במיוחד ועושה הקיף פעילות של קניה ומכירה של ניירות ערך גדול במיוחד

הנך מוזמן ליצר קשר ולהתחיל לסחור בבורסה בצורה מקצועית וזולה במיוחד !

מסחר אוטומטי זה GO4IT

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מנכ"ל צוות Go4it המתמחים בכל פתרונות מסחר אוטומטי לסוחרים בבורסההישראלית
go4itrader - תוכנת מסחר אוטומטי המתקדמת בישראל
מסלולי מסחרבבורסה שהתקבלו על ידי הקמת קבוצת רכישה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת go4it

מאת: go4itמסחר יומי20/10/13944 צפיות
במסגרת מאמר זה ניידע אותך אודות חשיבות השימוש במערכת מסחר מתקדמת ככל הניתן - מערכת מסחר אוטומטי. כמו כן ניידע אותך כיצד תוכל לקבל מערכת מסחר אוטומטי של חברת GO4IT המשמשת לביצוע מסחר אוטומטי בבורסה בישראל - בחינם !

מאת: go4itבורסת ת"א11/03/131827 צפיות
מערכת מסחר היא הקשר שלך לניירות הערך כאשר אתה מצבע מסחר עצמאי בבורסה. כאן תוכל לקרוא על חשיבות השימוש במערכת מסחר מתקדמת ככל הניתן

מאת: go4itמסחר יומי24/02/131075 צפיות
כאן תוכל לקרוא כיצד להוזיל עמלות מסחר כאשר אתה מבצע מסחר בבורסה, כמו כן יוסבר לך על חשיבות השימוש במערכת מסחר אוטומטי למסחר בבורסה ואף יוסבר לך כיצד תוכל לקבל מערכת מסחר בחינם.

מאת: go4itבורסת ת"א02/02/131370 צפיות
כאן תוכל לקרוא איך להשקיע בבורסה בישראל, כמו כן תוכל לקרוא כיצד לקבל מערכת מסחר אוטומטי למסחר בארץ

מאת: go4itבורסת ת"א02/02/13979 צפיות
כאשר אתה מבצע סחר עצמאי בבורסה אתה חייב לדעת ולהשתמש בפקודת STOP LOSS אשר תציל אותך בהפסד כל תיק ההשקעות שלך כאשר נייר הערך מתנהג בניגוד לצפיות שלך.

מאת: go4itמסחר יומי18/01/13992 צפיות
כאן תוכל לקרוא מספר טיפים שיסייעו לך להעלות את התשואה שלך כאשר אתה מבצע מסחר בבורסה

מאת: go4itמעו"ף03/12/128607 צפיות
במאמר זה ניידע אותך אודות חשיבות השימוש במערכת מסחר מתקדמת ככל הניתן, כמו כן ניידע אותך כיצד תוכל לקבל מערכת מסחר אוטומטי המתממשקת למערכת ה FMR שלך ללא תשלום

מאמרים נוספים בנושא השקעות

מאת: SEOMANהשקעות21/01/181562 צפיות
המדריך להשקעה חברתית מניבה הוא גם זה שיעזור לכם להבין איך להשקיע נכון במיזם סטארט-אפ חדש עם פוטנציאל לרווחיות גבוהה. אין ספק כי זהו גיוס המונים שווה זהב, במידה ותדעו מהו גובה פוטנציאל ההצלחה של כל אחד מהמיזמים והפרויקטים המגייסים כעת סכום גבוה להשקעה בכדי לפרוץ לשוק המקומי והבינלאומי.

מאת: רוני הכהןהשקעות28/03/173051 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לשים לב כי התחרות בין ספקים שונים של שירות בהחלט עלתה מדרגה, והדבר כולל גם את ענף הבנקאות אשר מנגיש אל הלקוחות הפוטנציאליים והקיימים איכות גבוהה יותר של שירות בכל היבט אפשרי. שכחו מהימים שבהם קיבלתם עט מהאדם שמנהל לכם את החשבון.

מאת: amirdadon90השקעות25/01/171704 צפיות
יוסי הרצוג הוא אחת הדמויות המוכרות והבולטות בשוק ההון מזה שנים רבות רבות. במקביל לניסיון הרב שצבר בתחומים רבים הרלוונטיים לשוק זה, מקפיד הרצוג על התעדכנות מתמדת - שכן לתפישתו, ולא רק לתפישתו כמובן, הטכנולוגיה מכתיבה שינויים דרמטיים בשוק ההון ובעולם הבנקאות באופן כללי.

מאת: גיא חזןהשקעות17/01/171767 צפיות
גם אם מדובר בקרן השקעות נדל"ן המשוייכת ומנוהלת ע"י גוף השקעות גדול ומוכר – זה עדיין לא ערובה להצלחה או ביטחון כלכלי. ברגע שהכסף יוצא מחשבון הבנק שלך – אינך שולט בו יותר והסיכון שנטלת – גבוה ביותר.

מאת: גיא חזןהשקעות26/12/161749 צפיות
בשנות ה – 80 האינפלציה בישראל הגיע לרמה של 400% בשנה. ובכלל, מדינת ישראל חיה והתקיימה בתוך כלכלה אינפלציונית מאז הקמתה. תושבי ישראל התרגלו כי האינפלציה היא תושבת קבע וכספם נשחק בכל שנה ושנה.

מאת: שלום כהןהשקעות22/11/161596 צפיות
קופות גמל הן מכשיר חיסכון פנסיוני אשר מאפייניו קבועים בחוק. חיסכון בקופות גמל אפשרי לכל אזרח בישראל אם כאפיק חיסכון פנסיוני מרכזי ואם...

מאת: גיא חזןהשקעות13/04/161466 צפיות
הלקוחות של ענבל אור כנראה ולכאורה הפסידו את כל כספם. כל שקל שעבר לענבל אור לא ישוב עוד לעולם והמשקיעים, קוני הדירות, איבדו כך את כספם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica