חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הפתרון נמצא במרחק טלפון קצר!

כיצד לייעל את העבודה במשרדי העסק שלך?

כדי לתקשר בשיחות פנים ארגוניות, כדי לנתב את השיחות הנכנסות מהלקוחות ישנו פתרון תקשורת פשוט- הקמת מרכזיה. מרכזייה מעניקה פתרונות פשוטים לבעיות גדולות. אם לעסק שלכם יש הרבה שלוחות פנימיות כל מה שאתם צריכים זה לחבר טלפון חכם במיקום המרכזי המקבל את השיחות שזה בדרך כלל החדר של המזכירה הראשית, ולחבר טלפון בכל שלוחה. ישנן שלוחות שצריכות טלפון חכם להחזיר את השיחה ולנתב אותה הלאה או לפקח על השיחות למשל בחדרי ישיבות וחדרי מנהלים, וישנם שלוחות שמסתפקות בשימוש טלפון פשוט למשל חדר תחזוקה.

שימושי מרכזיה בעסק שלך:

אתה יכול לאפשר ללקוח מספר פעולות בעת ההמתנה ולייעל את ההמתנה. למשל הכנסת פרטי לקוח וכן ניתוב על פי הערכת הצורך הפנייה. (פנייה חדשה,בירור, תקלה או גבייה).כמו כן אם אתה מעניק שירות במספר שפות אתה יכול לנתב זאת כבר בהמתנה. אתה יכול להשתמש בחברה שתקליט עבורך בכל שפה ולהכניס מידע רב כבר בשלב השיחה של מרכזיה. ניתן לחבר טלפון נייד בקצה, וכן לחבר מספר פקס.

מה הלקוח מרוויח משימוש של מרכזייה?

השיחה מנותבת על פי צרכיו ופרטיו עולים מיד מול המוקדן (יעיל מאוד בפנייה חוזרת או בלקוח וותיק) ניתן לחבר מוזיקת המתנה או ליידע את הלקוח במידע רב שהוא יכול לשמוע מוקלט. אם הלקוח מנצל את זמן ההמתנה לשמיעת מידע מוקלט חסכת זמן טיפול בלקוח והלקוח חוסך זמן המתנה כי ייתכן ששאלתו נענתה. כמו כן הלקוח מגיע בדיוק לאיש הקשר הרצוי ולא צריך להשיא את פרטיו למספר אנשים. כמו כן הלקוח לא צריך לזכור מספרי טלפון שונים אלא הוא ינותב על ידי מרכזיה.

מרכזיה משוכללת מחוברת לרשת:

כיום יש מכשירי טלפון שניתנים לחיבור מרכזיה דרך רשת פנימית של החברה ואתה יכול לחסוך בהוצאות התקשורת שלך, שכן השימוש באינטרנט או ברשת פנימית זול בהרבה משימוש בקווי טלפון נייחים. מרכזייה מתחברת לתוכנות של סקייפ ואאוטלוק וניתן להתקשר משם ללא צורך בחיוג המספרים במכשיר טלפון על ידי חיוג אוטומטי.

 



תגיות המאמר: טלפון, מרכזיה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת ask4web מתמחה בתחום הקמת אתרים | קידום אתרים בגוגל

אתרים מומלצים:

מגוון - שליחויות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ask4web קידום אתרים

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון03/03/131786 צפיות
במאמר זה נדבר על מגבונים לחים ועל מגבוני נייר, למידע נוסף אודות מגבונים לחים היכנסו לאתר

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון03/03/131833 צפיות
במאמר זה, נדבר על מטאטא ועל הייתרונות של מטאטא איכותי, בנוסף נדבר על יעה, למידע נוסף אודות מטאטא היכנסו לאתר

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון03/03/131642 צפיות
במאמר זה, נדבר על אריזות מזון וכמו כן, על סינרים, למידע נוסף אודות אריזות מזון היכנסו לאתר.

מאת: ask4web קידום אתריםקניות 26/02/132089 צפיות
כל מה שצריך לדעת בשביל להשיג חולצות עם הדפסה שלכם, וגם על מה תוכלו להדפיס.

מאת: ask4web קידום אתריםקניות 26/02/131540 צפיות
כל מה שצריך לדעת בשביל להשיג חולצות עם הדפסה שלכם, וגם על מה תוכלו להדפיס.

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון13/02/131682 צפיות
מחפשים חברת ניקיון במרכז ? שירותי ניקיון משרדים הינם לא עסק פשוט - אישורים , עבודה נקייה, עמידה בלו"ז . כדאי להכיר כמה פרטים לפני .

מאת: ask4web קידום אתריםצילום אירועים12/02/131679 צפיות
במאמר זה נדבר איתכם על צלמים במרכז וכמו כן, על צילום ארועים, למידע נוסף אודות צלמים במרכז ובכלל היכנסו לכאן.

מאמרים נוספים בנושא שימור לקוחות

מאת: ישראל רף שימור לקוחות09/07/231591 צפיות
מתנות לראש השנה – זמן מצוין לעקוף את המתחרים שלכם חגים וימים מיוחדים הם זמנים ששווה לנצל מבחינה עסקית. חלוקת מתנות לחגים כדי להעניק לעסק שלכם ערך מוסף. אחד החגים המרגשים והמתאימים ביותר הוא ראש השנה. חג זה פותח את השנה תוכלו לשמח את הלקוחות והעובדים שלכם עם מגוון עציצים ממותגים לראש השנה ולהדק את הקשר האישי והעסקי איתם. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583 למה כדאי לכם לחלק ללקוחות מתנות ממותגות?

מאת: ישראל רף שימור לקוחות06/05/21887 צפיות
בשנים האחרונות נערכים כנסים ואירועים עסקיים רבים במגוון תחומים שמטרתם, לייצר קשרים עסקיים ולהציג את ההתחדשות בכל תחום מהם מוצרי הפרסום שייתנו לכם את תוצאה עסקית הטובה ביותר עציצים ממותגים עם מסר אישי נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות02/05/21871 צפיות
שירות כתוב - גם אם לא רציתם, נמנעתם, התחמקתם, היום, כבר אין ברירה!

מאת: אבי דוידישימור לקוחות11/10/201181 צפיות
מידע שימושי על חלוקת פליירים לעסקים שעושים זאת לראשונה בתקופת הקורונה

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות06/04/20927 צפיות
המודעות לצורך בעבודת שימור לקוחות איכותית, לצד עבודת המכירות והשירות, וכחלק מאסטרטגית השיווק, כבר אינה בחיתוליה. ההשלכות השונות, כתוצאה מעבודה לא מדויקת, המשפיעות על שורת הרווח, ברורות. שימור לקוחות איכותי חוצה את שלושת מעגלי שימור הלקוחות:

מאת: רונית אלפסישימור לקוחות11/11/191435 צפיות
מועדון לקוחות הוא כלי עסקי ושיווקי מאוד חזק ומשתלם, לכן חשוב מאוד לנהל אותו נכון. לקוח שיצא מהמועדון אולי לא יחזור אליו, ולכן חשוב ללמוד איך לנהל את מועדון הלקוחות של העסק שלכם כך שיתווספו אליו לקוחות כל הזמן ולא ייגרעו ממנו, כי ניהול נכון של מועדוני לקוחות משמעותו הגדלת הרווחים של העסק שלכם.

מאת: ישראל רף שימור לקוחות09/07/191642 צפיות
מתנות לחגים, ובעיקר כאשר מדובר על מתנות ממותגות לראש השנה, הופכות את המותג שלכם לא רק לזכיר אלא גם לאהוד ולאהוב, ומחברות אותו לערכים של צמיחה, טיפוח, שגשוג, נאמנות ומסירות. אנו מציעים לכם עשרות עציצים ממותגים, אשר יוכלו להעביר את ערכי המותג שלכם הלאה, ולהעניק חוויה בלתי נשכחת ללקוחות, לספקים ולעובדים שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica