חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד רשת האינטרנט שברה את השוק של הדפוס הדיגיטלי.

 

דפוס דיגיטלי הוא דפוס שמדפיס מוצרי פירסום וציוד משרדי. כאשר לקוח מגיע לדפוס דיגיטלי הוא רוצה ליצור לעצמו קמפיין פירסומי. בעולם של היום פירסום הוא הכל. ככל שתפרסם את עצמך בצורה טובה יותר תגרום ליותר לקוחות לקנות את המוצרים שלך.

דפוס דיגיטלי מדפיס עבור הלקוחות שלו מוצרי דפוס כמו פליירים, מגנטים, כרזות, פוסטרים ומוצרי דפוס שונים. הבעיה של דפוס דיגיטלי מתחילה עם היתפשטותה של רשת האינטרנט. רשת האינטרנט היא הזירה מרכזית בעולם היום. שלטי הפירסומות שמודפסים בדפוס דיגיטלי גורמים לנו להיחשף למוצרים אך עם זאת הם לא פוגשים אותנו ברגע האמת. דפוס דיגיטלי צריך להיתחרות היום עם הפירסום ברשת שתופס את הלקוחות ברגע האמת כאשר הם מחפשים אותנו.

קחו לדוגמא מצב: אתם מחפשים בית דפוס דיגיטלי, אין לכם בית דפוס דיגיטלי מסויים שאתם רוצים לעבוד איתו ועם זאת אתם נחושים בדעתכם למצוא דפוס דיגיטלי זול וטוב. המקום הראשון שתפנו אליו על מנת למצוא דפוס דיגיטלי הוא רשת האינטרנט ומנוע החיפוש גוגל. בעלי העסקים יודעים את העובדה הזאת טוב מאוד ולכן רב העסקים מקצים את מיירב התקציב החודשי שלהם לפירסום בגוגל. דפוס דיגיטלי שיופיע בעמוד הראשון בגוגל נמצא במקום הנכון בזמן הנכון.

צימרים ודפוס?

האם יצא לכם לחשוב פעם, האם בכלל צימרים או מלונות או בתי נופש צריכים בכלל לנצל את בתי הדפוס למטרות פרסום? לכאורה הרי אין בזה הרבה היגיון, נכון? למה בעל צימרים צריך בכלל דפוס? האם הוא יחלק פליירים ללקוחות המגיעים לנוח בצפון? הרי אין בזה הגיון בכלל? אבל עובדה היא שאפילו בעלי צימרים בצפון מחזיקים פולדרים מהודרים שבאים להסביר את מטרת הצימר ואת היתרונות שלו.

אתה בתור לקוח תתקשר על מנת לקבל הצעת מחיר לבית הדפוס הדיגיטלי הראשון שתראה בעמוד הראשון בגוגל. בעלי עסקים משקיעים את מיטב התקציב הפירסומי שלהם על מנת להגיע לעמוד הראשון בגוגל והם מזניחים את הפירסום המודפס שמודפס בדפוס דיגיטלי.

כל אחד מאיתנו מעדיף להשקיע בפירסום שבאמת עובד ועל מנת להבטיח לעצמנו שהפירסום שלנו יניב תוצאות אנחנו בוחרים להשקיע את תקציב הפירסום שלנו במקום בו הדברים מתרחשים בזמן אמת. דפוס דיגיטלי יכול למצוא את עצמו מחוץ למשחק במציאות הזאת בו מירב הפירסום מתרחש ברשת האינטרנט, לאט לאט אנשים מאבדים חיוניות במוצרי דפוס ונוטים לבחור בפירסום ברשת. על מנת להיתמודד עם המציאות הקשה דפוס דיגיטלי צריך כל יום להמציא  את עצמו מחדש ולהוריד מחירים. גם הורדת המחירים הדרמתית בעקבות המצב בשוק גורמת לדפוס דיגיטלי לספוג הפסדים קשים.

כמו כל עסק עולם הדפוס הדיגיטלי נמצא בשלב ההישרדות שלו. אם נחקור את כל אמצעי התקשורת נראה שהתופעה הזו שחווה עכשיו הדפוס הדיגיטלי היא תופעה שחוזרת על עצמה לאורך כל ההיסטוריה. אמצעי תקשורת מגיח לעולם במקרה שלנו זה דפוס דיגיטלי, בהתחלה אין לו הרבה לקוחות ותוך שנה או שנתיים הוא הופך להיות להיט גדול. לאחר כמה שנים מגיח לאויר  העולם אמצעי תקשורת חדש שמאיים על מקומו של האמצעי תקשרות הישן. במקרה שלנו זוהי רשת האינטרנט שמאיימת על הדפוס הדיגיטלי.

עכשיו אמצעי התקשורת נמצא בשלב שהוא צריך לשרוד ולהצדיק את הקיום שלו בעולמנו. דפוס דיגטלי צריך להוכיח את החיוניות שלו בעולם ולמצוא לעצמו נישה שאי אפשר להחליף אותה בשום דרך אחרת על מנת לשרוד. את הנישה הזאת דפוס דיגיטלי תופס לאט לאט אך ימי הזוהר שלו חלפו מהעולם מזמן.

 



תגיות המאמר: צימרים, דפוס


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פליירים

מגנטים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עידן קידום אתרים

מאת: עידן קידום אתריםפרופילי חברות12/01/128613 צפיות
כאשר סוכן של אומנים מגיע לפגישה עם לקוחות חשוב מאוד שהוא יגיע מצוייד בפולדרים שהוא הדפיס בבית דפוס. פולדרים במקרה הזה יכולים להיות גורם שסוגר עבור סוכן עיסקאות. כאשר סוכן של אומנים מגיע לפגישה עם לקוח גדול הוא יכול לבחור להגיע מוכן ומתוקתק והוא יכול לבחור להגיע חצי מוכן. להגיע לפגישה מסוג כזה עם פולדרים ממותגים היא בחירה בלהגיע מוכן ותוקתק.

מאת: עידן קידום אתריםעסקים - כללי07/01/121498 צפיות
מדינת ישראל היא מדינה בעלת צביון דמוקרטי שמהווה את הבסיס בהקיומי שלה. כל מה שמפורסם בפומבי במדינת ישראל צריך לעמוד תחת ההגדרות של משטר דמוקרטי וצריך להיזהר מאוד בדברים שאנחנו מפרסמים. בית דפוס הוא עסק שיכול למצוא את עצמו עומד באמצע זירה פוליטית או חברתית בנושאים מסויימים בעקבות כך שהוא זרוע מבצעת של חופש הביטוי. בית דפוס יכול בקלות לפגוע בזכויות יסוד שקיימות במדינה שלנו מבלי בכלל להיתכוון לכ, לכן לכל בית דפוס צריכה להיות מערכת שמפקחת עליו בצורה זו או אחרת.

מאת: עידן קידום אתריםצימרים16/12/111655 צפיות
מישהו חכם פעם אמר לי כי חופשה מהנה ומלאה בחוויות תלויה בראש ובראשונה בפרטנר או הפרטנרים שאיתם תצא אליה, אין ספק שיש אמת באמירה הזאת אבל לגבי האנשים שאיתם תבחרו לצאת לחופשה אנחנו לא נוכל להמליץ לכם או לדעת כמה טובים הם עבורכם, לגבי כל השאר דווקא כן נוכל, אז איפה בעצם מתחיל "כל השאר"?

מאת: עידן קידום אתריםצימרים16/12/111626 צפיות
מי לא אוהב נופש?! מי לא רוצה להתפנק בצימרים בצפון!? אבל לא תמיד התקציב מאפשר. רוצים למצוא צימרים בצפון במחיר מתאים לכיס? הכול תלוי איך תחפשו. כאן תוכלו לדעת, איך למצוא צימרים בצפון בקלות, צימרים מפנקים וכמובן במסגרת התקציב.

מאת: עידן קידום אתריםשיווק15/12/111418 צפיות
קיימים עסקים רבים קטנים וגדולים שנעזרים ביועץ שיווקי על מנת למנף את העסק שלהם. יועץ שיווקי הוא בעל מקצוע שמגיע לעסק שלנו על מנת לערוך סדר בעסק שלנו. קבלת עזרה מיועץ שיווקי יכולה להיות מועילה מאוד במצבים מסויימים. אחד מהדברים הראשונים שיועץ שיווקי יבדוק כאשר הוא יגיע לטפל בעסק שלנו זה את המיתוג שעשינו לעסק שלנו. כאשר יועץ שיווקי מתחיל לטפל בעסק שלנו הוא ישר ילך לניירת שלנו וייעץ לנו להדפיס פנקס חשבוניות ממותגים, פולדרים ממותגים, כרטיסי ביקור אם אין לנו ועוד מוצרים שונים שיכולים ליצור לעסק שלנו תד

מאת: עידן קידום אתריםמחקרי שוק15/12/118643 צפיות
ביקור בבית דפוס יכול להיות מועיל מאוד עבור אנשים שרוצים לתת לעסק שלהם קפיצה עסקית. כאשר אנחנו מגיעים לבית דפוס באפשרותינו לבחור מוצרים שונים אותם אנחנו מדפיסים לצרכים שונים של העסק שלנו. בחירה של מוצרים להדפסה בבית דפוס בנוייה כמו פירמידה. בהתחלה אנחנו בוחרים בבית דפוס מוצרים שהם בסיסיים ולאט לאט אנחנו עולים במדרגות של הפירמידה ומגיעים לשלב בו אנחנו רוכשים מבית דפוס מוצרים שהם מוצרים של מותרות.

מאת: עידן קידום אתריםחוק ומשפט - כללי13/12/111425 צפיות
קטלוגים הם מוצר דפוס שאנחנו אוהבים לאהוב. בית דפוס בדרך כלל גאה מאוד בקטלוגים שהוא מוציא. הסיבה שקטלוגים הם מוצרים כל כך אייכותיים שמדפסי בית דפוס היא שקטלוגים הם הפנים של העסק או של המותג. כולנו מכירים את הקטלוגים של בתי האופנה. בית דפוס עומל קשה מאוד על מנת להדפיס קטלוגים שונים של חברות אופנה מכיוון שקטלוגים שלאופנה הם קטלוגים שעוברים ליטוש רב בבית דפוס.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב פנים

מאת: בנימין קלינגרעיצוב פנים06/09/222450 צפיות
ברור כי כדי לקבל היתר בנייה, יש להגיש בקשה להיתר בנייה לוועדה המקומית, וככל שזו תחליט לאשר את הבקשה להיתר בנייה, ניתן יהיה להפיק את היתר הבנייה מכוחה של אותה החלטה, כל עוד היא בתוקף. מועדי תוקפה של החלטה ליתן היתר בנייה, ואפשרויות הארכת תוקפה, קבועים ב-תקנות התכנון והבנייה (רישוי בנייה), תשע"ו-2016 (להלן: "התקנות").

מאת: בנימין קלינגרעיצוב פנים09/04/222695 צפיות
עיריית תל אביב – יפו חוק התכנון והבניה התשכ"ה 1965 מינהל ההנדסה 1 'עמ 22-0283 פרוטוקול החלטות רשות רישוי דיין משה 151 בצרון 34 בקשה מספר: 0283-22 גוש: 6150 חלקה: 392 תאריך בקשה: 2022/02/20 שכונה: ביצרון ורמת ישראל תיק בניין: 151-0758 סיווג: מסלול מקוצר/הוספת מרחב מוגן דירתי בקשת מידע: 201900843 שטח: 1766 מ"ר תא' מסירת מידע: 2019/06/12 מבקש הבקשה: דווידוביץ אמיר בצרון 34 , תל אביב - יפו 6789481 שיר דווידוביץ אוראל בצרון 34 , תל אביב - יפו 6789481 עורך הבקשה: פרמן אריאל שדה יצחק 57ב, תל אביב - יפו 6706630 תוכן הבקשה ע"י עורך הבקשה

מאת: דוד כהןעיצוב פנים27/11/202884 צפיות
עיצוב חלל הבית יכול להעשות באמצעות שילוב תמונות יפות לחדרי השינה והסלון. אפשר לבחור תמונות מסוגים שונים וזה המקום לעשות סדר.

מאת: אבי דוידיעיצוב פנים20/11/202728 צפיות
המלצה על מיטה זוגית עם ארגז מצעים לשמירה על חדר שינה מסודר. מיטה זוגית עם ארגז מצעים היא רהיט עם ערך מוסף.

מאת: גיא רונאלעיצוב פנים14/05/202797 צפיות
הדפסה על זכוכית הינה טרנד עולה בעולם עיצוב הבית והמשרד. בשנים האחרונות חלו התפתחויות טכנולוגיות המאפשרות שימושים רבים שלא התאפשרו קודם להדפסות מסוג זה. לכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות ומכאן את השימושים המומלצים עבורה

מאת: דוד כהןעיצוב פנים02/04/202243 צפיות
הבאנו לכם כמה טיפים איך לתחזק את השטיח שלכם בצורה הנכונה כדי שתישמר לאורך זמן במראה המקורי

מאת: דוד כהןעיצוב פנים11/03/202221 צפיות
גם היום בעידן המודרני או הפוסט המודרני, בעידן בו אנחנו מחפשים עיצובים מינימליסטיים, עיצובים שמתאימים יותר לרוח התקופה ובוודאי למאה ה-21, הרי שיש תחומים מסוימים בהם אנחנו דווקא מעדיפים להיצמד לעיצובים קלאסיים, עיצובים ישנים וטובים, כאלה שאנחנו מכירים וכמו שטיחים קלאסיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica