חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כל מה שרציתם לדעת על פרסום באינטרנט

מאת: מורן ביטוןפרסום באינטרנט29/11/2011707 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פרסום באינטרנט הוא הפרסום המשתלם ביותר כיום מבין כל ערוצי הפרסום בתשלום. פרסום באינטרנט הוא קל יותר להפקה, זול יותר לתפכול ובעל תוצאות מידיות ואפקטיבות ביותר. אם יש לכם במקביל גם תקציב לשלטי חוצות על איילון, ג'ינגלים ברדיו וכן עבור פרסומות טלפויזיה וכן מודעות עיתונים אז אתם מוזמנים לשלב את זה יחד עם פרסום באינטרנט. אם התקציב שלכם לפרסום הוא תקציב דל והמלאכה רבה ובעיקר - אם אתם צריכים תוצאות מידיות - פרסום באינטרנט הוא האופציה הראשונה והיחידה העומדת לרשותכם. להלן הטיפים העיקריים שינחו אתכם בתכנון וניהול קמפיינים של פרסום באינטרנט.

פרסום באינטרנט - קצר ולעניין!

האינטרנט היא מדיה דינאמית ותזזיתית. מי שרוצה לקלוע למטרה חייב להיות חד ומהיר. פרסום באינטרנט חייב להעשות בצורה שיטתית של קליעה למטרה ובזמן! אין לכם את הפריווילגיה של העברת מסר לאט, בצורה הדרגתית, מעניינת וכו'. האינטרנט היא לא המדיה המתאימה ליצירת עניין, מתח וסקרנות. אין לכם מקום למטאפורות יחודיות. אל תבנו על כך שהקהל הסקרן יעשה מאמצים להבין את הקמפיין כי הוא לא. אם הוא לא יבין את המסר תוך 2-6 שניות תאבדו אותו לצמיתות. גם אם הוא יבין את המסר, לא בטוח שהוא יקבל אותו. המסר צריך להיות ברור ונגיש. דוגמה: הרשם היום לקורס הכנה לפסיכומטרי וקבל השלמת בגרות בחינם! זה מסר קולע ללא הסתבכויות.


פרסום באינטרנט - ממוקד לקהל יעד:

להבדיל מעיתונים יומיים אותם קוראת כל האוכלוסיה, באינטרנט הגולשים מתפצלים לאתרים מה שמאפשרת לכם, כמפרסמים, את הפריוויליגיה של ניהול קמפיין ממוקד. פרסום באינטרנט הוא אפקטיבי בעיקר כאשר הוא פונה לקהלים מצומצמים בעלי תחומי עניין משותפים כך שכמפרסמים אתם יכולים להעביר להם ישירות את המסר השיווקי שלכם בצורה שתתאים להם לדוגמה: פרסומת ליוגורט באתר נשים: תפנקי את עצמך כל בוקר. פרסומת ליוגורט באתר למבוגרים: תנו לעצמכם את כל הויטמינים והמינרלים שהגוף שלכם צריך.


פרסום באינטרנט - הנעה לפעולה מידית:

פרסום באינטרנט נועד להביא את הגולשים לכדי פעולה. בעוד פרסומת ברדיו יכולה לעבוד פלאים ולהיות מאוד מעניינת ומשכנעת אבל האדם שיושב בפקק לא יכול לעשות כעת דבר בכדי לקדם את עצמו לעבר רכישת המוצר, באינטרנט יש לכם את האפשרות ליצור דפי נחיתה כך שהלקוח המעוניין ישאיר פרטים וההודעה תתקבל מיידית במחלקת המכירות שם יצרו איתו קשר בהקדם להשלמת המכירה או פורמט ישיר של הרשמה לשירות או קניה באמצעות כרטיס אשראי דרך טופס מכירה באינטרנט.


פרסום באינטרנט - גיוון, שינוי וחידוש תמידי!

אנשים אוהבים את האינטרנט. יש להם אתרים פייבוריטים אליהם הם נכנסים מידי יום. אנשים שורצים שעות על גבי שעות באתרים ולכן - אי אפשר לשדר להם את אותו באנר יום אחרי יום... חייבים לעניין אותם. חייבים ליצור רוטציה בין כמה פרסומות, להראות להם כמה סגנונות, להפתיע, לחדש ולגוון. פרסום באינטרנט חייב להיות דינאמי ויחודי.

 

עולם האינטרנט מחדש את פניו בכל רגע. חברות בניית אתרים צצות כפטריות אחרי הגשם, ואתם יכולים לבחור מבין המגוון הרחב את החברות המקצועיות ביותר, השירותים הטובים ביותר וכמובן תנאי התשלום הנוחים שתשלמו על שירותים נחוצים לאתר שלכם כמו אחסון אתרים , קידום אתרים , כתיבה שיווקית , שיווק באינטרנט באמצעות רשתות חברתיות ואתרי תוכן ועוד. חברות בניית אתרים יודעות לשלב כמה וכמה שירותי אינטרנט, והן לא רק מציעות לכם רק שירות בניית אתרים. תוכלו להיעזר ולהתייעץ עם אנשים מהתחום כמו יועצי קידום אתרים (או אפילו ללמוד קורס קידום אתרים בעצמכם!) אנשי שיווק ופרסום באינטרנט ועוד - על מנת לראות את התמונה הכוללת, מה האתר שלכם צריך והיכן תוכלו למצוא את השירותים האולטימטיביים לאתר שלכם.

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מורן ביטון

מאת: מורן ביטוןעיצוב פנים04/12/111135 צפיות
עיצוב מטבחים הפך בשנים האחרונות לתחום משמעותי שההתעסקות והתעניינות בו הולכת וגדלה ככל שנוקפות השנים. עולם עיצוב הפנים שמתפתח גם הוא במהירות מפתיעה, מתייחס לחדר המטבח כחלק משמעותי מחלל הבית.

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111280 צפיות
עיצוב חדרי שינה בבית המגורים הוא מרכיב משמעותי שעשוי להשפיע על שגרת החיים שלנו ועל התפקוד שלנו במהלך חיי היומיום. חדרי שינה הם חדרים משמעותיים ביותר עבור כל אדם, שכן אנו מבלים שעות רבות משעות היממה.

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111129 צפיות
תכנון פינות אוכל בימינו אינו משפיע רק על מרחב האכילה הנועד לאכילת שלוש ארוחות היום ולטובת לאכסון כלים ומוצרי אוכל במהלך שאר שעות היום. בעולם של ימינו תכנון פינות אוכל משפיע באופן משמעותי על עיצוב בית

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111234 צפיות
מזנונים הפכו לפריט חובה בכל חדר שינה של מבוגרים, בעיקר בבתים גדולים ודו קומתיים, כאשר כל חדר שינה בבית מצוייד כיום בטלוויזיה, מכשיר די-וי-די (dvd), רמקולים משוכללים ועוד.

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111183 צפיות
אנשים נוטים לבלבל בין ריהוט עתיק לריהוט ישן. זהו בלבול די נפוץ ודי מובן האמת רק ש-יש הבדל עצום בין המושג 'ריהוט עתיק' לבין ריהוט ישן. נתחיל מריהוט ישן - ריהוט ישן הוא מה שניתן למצוא בכניסה לבניינים

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111256 צפיות
כסאות זה דבר שמלכתחילה נועד לעזור לנו להרפות לאחר מאמץ- לאפשר לנו לנוח לרגע מהפעילות השוטפת ולתת לשרירים שלנו להרפות אחרי כיווץ. בעידן המודרני כסאות הפכו ממותרות שמאפשר מנוחה

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111596 צפיות
המשרדים המודרנים משדרים ניקיון, סדר, מינימליזם ובעיקר - המשרדים המודרנים משדרים טכנולוגיה. המונחח האהוב על מנכ'לים צעירים הוא 'משרד ללא ניירת'. כמובן שהם לא מתכוונים לאסור על השימוש בנייר

מאמרים נוספים בנושא פרסום באינטרנט

מאת: nirפרסום באינטרנט01/11/213475 צפיות
אין נוסחא קבועה עבור ניהול מוניטין ומעולם לא היתה. כל עסק פועל בסביבה עיסקית אחרת מתחרה באתרים שונים ומנסה להשיג מטרות עיסקיות שונות. ועדיין הגישה הבסיסית שמלווה את תחום ניהול המוניטין מספר שנים לא השתנתה בהרבה. מה כן השתנה – היחס של גוגל לפופלאריות.

מאת: משה סויסהפרסום באינטרנט04/12/202202 צפיות
יש ברשותכם עסק פעיל או חדש והינכם מעוניינים לפרסם אותו למכירה באינטרנט, מה עליכם לעשות על מנת למכור את העסק במהירות.

מאת: אמורפרסום באינטרנט01/07/172776 צפיות
פלטפורמת הרשת החברתית מאפשרת לעסקים ולחברות להגיע לקהל יעד רחב, והאפשרויות החינמיות של שיווק דרך פייסבוק מלהיבות ואפקטיביות כשלעצמן. יחד עם זאת, אם אתה בעל עסק המעוניין בקמפיין שיווקי שיקפיץ את העסק שלך לרמות פעילות וחשיפה חדשות במהירות

מאת: אמורפרסום באינטרנט28/06/172697 צפיות
מה היתרונות של שיווק בפייסבוק, ומדוע כדאי גם לעסק שלך להיכנס לרשת החברתית הגדולה ביותר? עבור אלו שעדיין לא קפצו על עגלת הפרסום של הרשתות החברתיות, הנה מדריך קצר בנושא פרסום בפייסבוק באדיבות טרגט, חברה לשיווק באינטרנט.

מאת: שרון צרפתיפרסום באינטרנט30/11/162271 צפיות
איך בדיוק יודעים למקד את הפניות של הלקוחות שהתבצעו מאותם אפיקים מסוימים בלבד ולנטר את הפעילות לפרסום שחוסך משאבים פיננסיים לבית העסק? ניתן למקד את הפניות בעזרת מספרים וירטואליים פשוטים לביצוע, בין היתר. קראו הלאה ותגלו מידע חשוב לפרסום ממוקד.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט08/09/162840 צפיות
חברת בניית אתרים יוצרת עבורך, בעל עסק קטן או גדול, בין אם אתה נגר, מטפל, אמן או חנות, וזקוק לכל הסיוע שתוכל לקבל. הקמת אתר אינטרנט בחינם מאפשרת לך לבנות את אתר האינטרנט שלך כך שלקוחותיך יוכלו למצוא אותך.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט15/08/162743 צפיות
חושב על יצירת אתר אינטרנט בחינם? צור קשר עם חברת בניית אתרים. אתר בחינם מאפשר לך להשיק בלוג, לקבל לידים באמצעות דואר אלקטרוני, ולקבל דומיין אישי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica