חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פרסום באינטרנט

מאת: מורן ביטוןפרסום באינטרנט29/11/2011710 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

פרסום באינטרנט הוא הכלי המרכזי לפרסום דרך אתרים ברשת האינטרנט המקומית כמו גם פרסום ללקוחות יעד במדינות השונות דרך הרשת האינטרנטית הבינלאומית. בכל מדינה מתועשת כיום האינטרנט הוא הכלי הדומיננטי בחיים היום יומים ובעיקר במגזר העסקי ולכן הערוץ של פרסום באינטרנט הוא כל כך רווחי.

פרסום באינטרנט - המודלים הנוחים:

פרסום באינטרנט הוא כלי חזק להפצת מידע אודות מוצרים, מותגים, שירותים, רעיונות וגישות חדשות אשר משמש הן את החברות הגדולות והחזקות אשר לרשותן עומדים תקציבי עתק לצורך ניהול פרסום באינטרנט והן עבורכ חברות חדשות, קטנות, נישתיות וארגונים אשר כלל אינם פועלים למטרות רווח שכן פרסום באינטרנט הוא גם בתעריפים זולים ואף כמעט בחינם במודלים מסויימים.

המודלים העיקריים של פרסום באינטרנט הם: מודל של פרסום סמוי באמצעות העברת מסרים ברשתות חברתיות, בבלוגים, בפורומים, באמצעות טוקבקים וכן באמצעות העברת תכנים חדשותיים וחומר מקצועי לאתרי תוכן שונים אשר מציגים את המסרים השיווקיים כחדשות לכל דבר. כמו כן, באינטרנט קיימת מדיה של פרסום באמצעות רכישת שטחי פרסום, בדיוק כפי שקיימת הפלטפורמה של רכישת שטחי פרסום בעיתונים ומגזינים. מדובר על תשלום עבור שידור באנרים כאשר כאן קיימים שני מודלים עיקריים לתשלום: פרסום באינטרנט כאשר התעריף נקבע על ידי מספר הגולשים וכן פרסום באינטרנט כשהתעריף שנקבע הוא משתנה אבל אופן התשלום מתבצע רק בהתאם למספר הגולשים המגיבים לקמפיין PPC כלומר המפרסם משלם רק בעבור תוצאות ישירות של פרסום באינטרנט - מודל המצמצם סיכונים באופן משמעותי.


פרסום באינטרנט - הדרך להגיע לקהלי יעד מפולחים:

פרסום באינטרנט נודע כפרסום ממוקד וזלכן הוא כל כך עיקרי כיום, בעידן בו פירסום ממוקד הוא פירסום נכון. בישראל בעיקר יש רב גוניות. האוכלוסיה מחולקת לכל כך הרבה זרמים, עדות, מרכז, פריפריה, גילאים שונים, תחומי עניין שונים בקרב הציבור, עמדות פוליטיות וחברתיות מנוגדות.... החברה הישראלית היא חברה רב גונית ולכן לא ניתן לתפוס את כולם במכה אחת. ככל שמחלקים את הקמפיין ליותר ויותר קהלי יעד כך ניתן להגיע לכל קבוצה וקבוצה בצורה יותר אפקטיבית. הטרנד החם היום בעולם הפרסום בכלל הוא של פרסום לפי מגזרים (ילדים, נוער, עולים מרוסיה, ערביי ישראל, דתיים, חרדים וכו'). את אותו מוצר משווקים בכל פעם בצורה אחרת ואף בשפה אחר לקהל יעד שונה. זה מתאפשר באמצעות האינטרנט - המחולק בצורה דיכוטומית ברורה כאשר לכל קבוצה יש את האתרים / אתרים משלה שם ניתן לפרסם.


פרסום באינטרנט - הדרך לפרוץ לשווקים בינלאומיים:

מי ששואף להרחיב את הפעילות של החברה, בין אם היא מייצרת מוצרים או מספקת שירותים אשר להם יש ביקוש במדינות אחרות, פרסום באינטרנט הוא הערוץ הנכון בתור התחלה בכדי לבסס מעמד מסחרי במדינה המדוברת.

חברות בניית אתרים בישראל מכירות טוב את צרכי בעלי האתרים וכמובן את האתרים עצמם. אחסון אתרים עם בניית אתרים הם שירותים בשילוב מנצח, אבל זה לא מספיק. חברות אלו יודעות שאתרי אינטרנט זקוקים היום להרבה יותר - קידום אתרים , כתיבה שיווקית , שיווק באינטרנט ועוד - אלו שירותים שכל אתר, בין אם הוא של חברה קטנה או תאגיד גדול, צריך. אם חברות אלו לא יספקו את השירותים האלו בזמן, הם עלולים להפסיד את לקוחותיהם עבור חברות שמתמחות בכמה וכמה שירותים או בבוגרי קורס קידום אתרים מתחילים שידם מהירה על המקלדת, והם יכולים לספק כמה וכמה שירותים יחד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מורן ביטון

מאת: מורן ביטוןעיצוב פנים04/12/111133 צפיות
עיצוב מטבחים הפך בשנים האחרונות לתחום משמעותי שההתעסקות והתעניינות בו הולכת וגדלה ככל שנוקפות השנים. עולם עיצוב הפנים שמתפתח גם הוא במהירות מפתיעה, מתייחס לחדר המטבח כחלק משמעותי מחלל הבית.

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111278 צפיות
עיצוב חדרי שינה בבית המגורים הוא מרכיב משמעותי שעשוי להשפיע על שגרת החיים שלנו ועל התפקוד שלנו במהלך חיי היומיום. חדרי שינה הם חדרים משמעותיים ביותר עבור כל אדם, שכן אנו מבלים שעות רבות משעות היממה.

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111128 צפיות
תכנון פינות אוכל בימינו אינו משפיע רק על מרחב האכילה הנועד לאכילת שלוש ארוחות היום ולטובת לאכסון כלים ומוצרי אוכל במהלך שאר שעות היום. בעולם של ימינו תכנון פינות אוכל משפיע באופן משמעותי על עיצוב בית

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111233 צפיות
מזנונים הפכו לפריט חובה בכל חדר שינה של מבוגרים, בעיקר בבתים גדולים ודו קומתיים, כאשר כל חדר שינה בבית מצוייד כיום בטלוויזיה, מכשיר די-וי-די (dvd), רמקולים משוכללים ועוד.

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111182 צפיות
אנשים נוטים לבלבל בין ריהוט עתיק לריהוט ישן. זהו בלבול די נפוץ ודי מובן האמת רק ש-יש הבדל עצום בין המושג 'ריהוט עתיק' לבין ריהוט ישן. נתחיל מריהוט ישן - ריהוט ישן הוא מה שניתן למצוא בכניסה לבניינים

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111254 צפיות
כסאות זה דבר שמלכתחילה נועד לעזור לנו להרפות לאחר מאמץ- לאפשר לנו לנוח לרגע מהפעילות השוטפת ולתת לשרירים שלנו להרפות אחרי כיווץ. בעידן המודרני כסאות הפכו ממותרות שמאפשר מנוחה

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111592 צפיות
המשרדים המודרנים משדרים ניקיון, סדר, מינימליזם ובעיקר - המשרדים המודרנים משדרים טכנולוגיה. המונחח האהוב על מנכ'לים צעירים הוא 'משרד ללא ניירת'. כמובן שהם לא מתכוונים לאסור על השימוש בנייר

מאמרים נוספים בנושא פרסום באינטרנט

מאת: nirפרסום באינטרנט01/11/213454 צפיות
אין נוסחא קבועה עבור ניהול מוניטין ומעולם לא היתה. כל עסק פועל בסביבה עיסקית אחרת מתחרה באתרים שונים ומנסה להשיג מטרות עיסקיות שונות. ועדיין הגישה הבסיסית שמלווה את תחום ניהול המוניטין מספר שנים לא השתנתה בהרבה. מה כן השתנה – היחס של גוגל לפופלאריות.

מאת: משה סויסהפרסום באינטרנט04/12/202195 צפיות
יש ברשותכם עסק פעיל או חדש והינכם מעוניינים לפרסם אותו למכירה באינטרנט, מה עליכם לעשות על מנת למכור את העסק במהירות.

מאת: אמורפרסום באינטרנט01/07/172771 צפיות
פלטפורמת הרשת החברתית מאפשרת לעסקים ולחברות להגיע לקהל יעד רחב, והאפשרויות החינמיות של שיווק דרך פייסבוק מלהיבות ואפקטיביות כשלעצמן. יחד עם זאת, אם אתה בעל עסק המעוניין בקמפיין שיווקי שיקפיץ את העסק שלך לרמות פעילות וחשיפה חדשות במהירות

מאת: אמורפרסום באינטרנט28/06/172692 צפיות
מה היתרונות של שיווק בפייסבוק, ומדוע כדאי גם לעסק שלך להיכנס לרשת החברתית הגדולה ביותר? עבור אלו שעדיין לא קפצו על עגלת הפרסום של הרשתות החברתיות, הנה מדריך קצר בנושא פרסום בפייסבוק באדיבות טרגט, חברה לשיווק באינטרנט.

מאת: שרון צרפתיפרסום באינטרנט30/11/162266 צפיות
איך בדיוק יודעים למקד את הפניות של הלקוחות שהתבצעו מאותם אפיקים מסוימים בלבד ולנטר את הפעילות לפרסום שחוסך משאבים פיננסיים לבית העסק? ניתן למקד את הפניות בעזרת מספרים וירטואליים פשוטים לביצוע, בין היתר. קראו הלאה ותגלו מידע חשוב לפרסום ממוקד.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט08/09/162835 צפיות
חברת בניית אתרים יוצרת עבורך, בעל עסק קטן או גדול, בין אם אתה נגר, מטפל, אמן או חנות, וזקוק לכל הסיוע שתוכל לקבל. הקמת אתר אינטרנט בחינם מאפשרת לך לבנות את אתר האינטרנט שלך כך שלקוחותיך יוכלו למצוא אותך.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט15/08/162737 צפיות
חושב על יצירת אתר אינטרנט בחינם? צור קשר עם חברת בניית אתרים. אתר בחינם מאפשר לך להשיק בלוג, לקבל לידים באמצעות דואר אלקטרוני, ולקבל דומיין אישי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica