חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פרסום באינטרנט - מה סוד ההצלחה?

מאת: מורן ביטוןפרסום באינטרנט29/11/2011800 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

נקודת המוצא של מאמר זה היא שאכן פרסום באינטרנט עובד ואין שום צורך בהוכחות כי כעבור למעלה מעשור של פרסום באינטרנט - כולם כבר יודעים בוודאות כי מדובר בסיפור הצלחה. פרסום באינטרנט עובד כאשר מדובר על פרסום חברות מבוססות, פרסום עמותות הפועלות שלא למען מטרות רווח, פרסום תנועות ומפלגות פוליטיות ועוד. פרסום באינטרנט עובד בעיקר ככלי עיקרי לחברות המנסות לבסס מעמד במדינות יעד שונות באמצעות סחר בינלאומי.

 

פרסום באינטרנט מאפשר לכול הדגמים הללו של חברות וארגונים לפעול בצורה יעילה, בפרק זמן מינימלי ובעלויות נמוכות יחסית לשאר המדיות הפרסומיות. במאמר זה ננסה לבחון את סוד ההצלחה של פרסום באינטרנט בכדי לאפשר לכם סיכוי מקסימלי לנצל גם אתם את הבמה הוירטואלית בכדי למנף את העסק שלכם.

פרסום באינטרנט - עובד בלי שרואים:

הייחוד של פרסום באינטרנט בייחס למדיות האחרות הוא היכולת של קמפיין אינטרנטי להיות קמפיין סמוי או סמוי חלקית. כאשר אדם צופה בטלוויזיה ולפטע מתחילה הפסקת פרסומות - הוא מייד מבים שכעת עומדים להעביר לו מסרים פרסומיים של חברות מסחריות אשר ינסו לשכנע אותו לקנות ולקנות... גם אם הצופה נותר להביט בפרסומת (ברוב המקרים הם מעבירים תחנות או הולכים למטבח להכין כוס קפה), הצופה יודע שזו פרסומת וש"עובדים עליו" ומנסים למכור לו. הוא מפעיל מגננות. הוא כבר פיתח רגישות לנושא והוא יודע לשמור על עצמו מפני מסרים פרסומיים (כאילו קול קטן בראש שלו אומר לו - אל תאמין, עובדים עליך!).

 

אך כאשר גולש נמצא באתר שהוא אוהב, הוא קורא חדשות או מתכתב עם חברים במסנג'ר או באי-מייל והוא נחשף לגירויים תוך כדי - הוא לא מייד מזהה שאלו מסרים פרסומיים ולכן הוא פחות מתגונן וזו ההזדמנות שלכם לחדור אליו. פרסום באינטרנט תופס את הגולשים לא מוכנים ולכן הוא תופס אותם חזק.


פרסום באינטרנט - עובד לפני שמספיקים להגיד ג'ק רובינזון:

בעוד תשדירי פרסום ברדיו מפיקים במשך מספר ימים ועל פרסומות לטלוויזיה עובדים לעתים שובועת, ורק לאחר מכן קונים שטחי פרסום... באינטרנט זה עובד מהר יותר. פרסום באינטרנט הוא פרסום שקל יותר להפיק אותו הן מבחינה קונספטואלית והן מבחינה לוגיסטית ולכן האינטרנט הוא פשוט כלי פרסומי נגיש יותר בפרק זמן קצר. לא רק שכאשר עובדים בצורה של פרסום באינטרנט ניתן להפיק חומרים בפרק זמן קצר יותר, פרסום באינטרנט מניב תוצאות מידיות אותן ניתן למדוד בזמן אמת ולכן מדובר על קמפיין עליו ניתן לשלוט ואותו ניתן לשדרג בכל עת וזה מבטיח תוצאות מהירות ואפקטיביות יותר.


פרסום באינטרנט - עובד גם כאשר עובדים עם תקציב פרסום מינימלי:

פרסום באינטרנט מתאפשר לא רק לחברות ותאגידים שולטים במשק אלא גם לעסקים קטנים, נישתיים ואף מתחילים וזאת מאחר וכאשר מפרסמים באינטרנט ניתן להגיע להישגים מרשימים וכמעט מידיים באמצעות תקציבים ריאליים ואף זולים.

 

אם אתם מחפשים פתרונות יצירתיים לפרסום האתר שלכם, כדאי להיעזר במומחים. חברות שונות המציעות שירותי בסיס לאתר שלכם כמו בניית אתרים עם אחסון אתרים ועוד - יכולים להציע לכם עוד שירותים בחבילה אחת. חלק מן השירותים האלו יעיל במיוחד עבורכם - הם מביאים פתרונות שיווק באינטרנט איכותיים ביותר - כמו שיווק ברשתות חברתיות , קידום אתרים במנועי החיפוש הפופולאריים, פרסום זמין של תכנים שיווקיים שנכתבו על ידי כותבים מנוסים בתחום כתיבה שיווקית , ועוד ועוד.

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מורן ביטון

מאת: מורן ביטוןעיצוב פנים04/12/111136 צפיות
עיצוב מטבחים הפך בשנים האחרונות לתחום משמעותי שההתעסקות והתעניינות בו הולכת וגדלה ככל שנוקפות השנים. עולם עיצוב הפנים שמתפתח גם הוא במהירות מפתיעה, מתייחס לחדר המטבח כחלק משמעותי מחלל הבית.

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111281 צפיות
עיצוב חדרי שינה בבית המגורים הוא מרכיב משמעותי שעשוי להשפיע על שגרת החיים שלנו ועל התפקוד שלנו במהלך חיי היומיום. חדרי שינה הם חדרים משמעותיים ביותר עבור כל אדם, שכן אנו מבלים שעות רבות משעות היממה.

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111130 צפיות
תכנון פינות אוכל בימינו אינו משפיע רק על מרחב האכילה הנועד לאכילת שלוש ארוחות היום ולטובת לאכסון כלים ומוצרי אוכל במהלך שאר שעות היום. בעולם של ימינו תכנון פינות אוכל משפיע באופן משמעותי על עיצוב בית

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111236 צפיות
מזנונים הפכו לפריט חובה בכל חדר שינה של מבוגרים, בעיקר בבתים גדולים ודו קומתיים, כאשר כל חדר שינה בבית מצוייד כיום בטלוויזיה, מכשיר די-וי-די (dvd), רמקולים משוכללים ועוד.

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111185 צפיות
אנשים נוטים לבלבל בין ריהוט עתיק לריהוט ישן. זהו בלבול די נפוץ ודי מובן האמת רק ש-יש הבדל עצום בין המושג 'ריהוט עתיק' לבין ריהוט ישן. נתחיל מריהוט ישן - ריהוט ישן הוא מה שניתן למצוא בכניסה לבניינים

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111258 צפיות
כסאות זה דבר שמלכתחילה נועד לעזור לנו להרפות לאחר מאמץ- לאפשר לנו לנוח לרגע מהפעילות השוטפת ולתת לשרירים שלנו להרפות אחרי כיווץ. בעידן המודרני כסאות הפכו ממותרות שמאפשר מנוחה

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111598 צפיות
המשרדים המודרנים משדרים ניקיון, סדר, מינימליזם ובעיקר - המשרדים המודרנים משדרים טכנולוגיה. המונחח האהוב על מנכ'לים צעירים הוא 'משרד ללא ניירת'. כמובן שהם לא מתכוונים לאסור על השימוש בנייר

מאמרים נוספים בנושא פרסום באינטרנט

מאת: nirפרסום באינטרנט01/11/213478 צפיות
אין נוסחא קבועה עבור ניהול מוניטין ומעולם לא היתה. כל עסק פועל בסביבה עיסקית אחרת מתחרה באתרים שונים ומנסה להשיג מטרות עיסקיות שונות. ועדיין הגישה הבסיסית שמלווה את תחום ניהול המוניטין מספר שנים לא השתנתה בהרבה. מה כן השתנה – היחס של גוגל לפופלאריות.

מאת: משה סויסהפרסום באינטרנט04/12/202202 צפיות
יש ברשותכם עסק פעיל או חדש והינכם מעוניינים לפרסם אותו למכירה באינטרנט, מה עליכם לעשות על מנת למכור את העסק במהירות.

מאת: אמורפרסום באינטרנט01/07/172777 צפיות
פלטפורמת הרשת החברתית מאפשרת לעסקים ולחברות להגיע לקהל יעד רחב, והאפשרויות החינמיות של שיווק דרך פייסבוק מלהיבות ואפקטיביות כשלעצמן. יחד עם זאת, אם אתה בעל עסק המעוניין בקמפיין שיווקי שיקפיץ את העסק שלך לרמות פעילות וחשיפה חדשות במהירות

מאת: אמורפרסום באינטרנט28/06/172699 צפיות
מה היתרונות של שיווק בפייסבוק, ומדוע כדאי גם לעסק שלך להיכנס לרשת החברתית הגדולה ביותר? עבור אלו שעדיין לא קפצו על עגלת הפרסום של הרשתות החברתיות, הנה מדריך קצר בנושא פרסום בפייסבוק באדיבות טרגט, חברה לשיווק באינטרנט.

מאת: שרון צרפתיפרסום באינטרנט30/11/162273 צפיות
איך בדיוק יודעים למקד את הפניות של הלקוחות שהתבצעו מאותם אפיקים מסוימים בלבד ולנטר את הפעילות לפרסום שחוסך משאבים פיננסיים לבית העסק? ניתן למקד את הפניות בעזרת מספרים וירטואליים פשוטים לביצוע, בין היתר. קראו הלאה ותגלו מידע חשוב לפרסום ממוקד.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט08/09/162841 צפיות
חברת בניית אתרים יוצרת עבורך, בעל עסק קטן או גדול, בין אם אתה נגר, מטפל, אמן או חנות, וזקוק לכל הסיוע שתוכל לקבל. הקמת אתר אינטרנט בחינם מאפשרת לך לבנות את אתר האינטרנט שלך כך שלקוחותיך יוכלו למצוא אותך.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט15/08/162744 צפיות
חושב על יצירת אתר אינטרנט בחינם? צור קשר עם חברת בניית אתרים. אתר בחינם מאפשר לך להשיק בלוג, לקבל לידים באמצעות דואר אלקטרוני, ולקבל דומיין אישי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica