חפש מאמרים:
שלום אורח
09.04.2020
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קופירייטר

מאת: ליאור ניבקופירייטינג30/11/2011472 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

קופירייטר הוא בעל מקצוע שיותר ויותר חברות ואנשים פרטיים נעזרים בשירותיו על מנת לקדם את עצמם אל מול קהל הלקוחות הקיימים או הפוטנציאליים.

לכל איש עסקים ידועה ההשפעה של פרסום נכון. באמצעות פרסום נכון- כזה שבולט מעל כל השאר, אנחנו יכולים להגדיל באופן משמעותי את ההכנסות שלנו על ידי סגירת יותר עסקאות.

קופירייטר איכותי הוא קופירייטר שמסוגל ליצור אש בוהקת מניצוץ חלוש, להמציא מחדש את הגלגל, להביא חדשנות למקום שבו הבנאליות כבר חוגגת. באמצעות שלל טריקים, מתודות ושיטות, קופירייטר יכול ליצרו תדמית, לשווק מוצרים, לקדם שירות ובעצם כל מה שאתם דורשים ממנו.

אז איך בוחרים קופירייטר? השוק מוצף באנשים שקוראים לעצמם קופירייטר. האם כולם כאלה? מן הסתם, לא. בישראל כמו בישראל תמיד יהיו חלטוריסטים שינסו לעשות קופה על תמימות של אנשים. אלה אנשים שאין להם מוסר עבודה או כבוד כלפי עצמם בדרך כלל ועובדים לפי תמימות של אנשים ולאו דווקא לפי ההצלחות שלהם.

מכיוון שכך ובהתאם לזאת- בקשו לראות דוגמאות עבודה מאותו קופירייטר שאתם מעוניינים לעבוד איתו.

בנוסף, תיקחו בחשבון שכל קופירייטר הוא בעל סגנון ייחודי לו- סגנון שעשוי או עשוי לא להתאים לנו מבחינת הסגנון שלנו. זה לא אומר שאותו קופירייטר אינו טוב, אלא שאינו מתאים, ספציפית, לנו.

אחרי שלב בחירת קופירייטר מגיע השלב של ישיבה על הפרטים. ראשית- חשוב לדעת כמה זמן אמור לקחת הפרויקט. אנחנו צריכים (וחייבים) לתת לקופירייטר את כל הפרטים לגבי הדרישות שלנו, זאת על מנת לקבל הערכת זמן כמה-שיותר-מדויקת וכמובן מחיר בהתאם לכמות העבודה. גם פה רצוי לזכור שזול זה לא יהיה עבור עבודה איכותית, ולעיתים כשמצאנו "מציאה" זה יעלה לנו ביוקר אחר כך.

 

בשביל קופירייטינג טוב - צריך קופירייטר טוב לאתר שלכם. בנוסף לכך - כתיבת תוכן היא גם פתרון מומלץ לאתר שלכם. היום יש מבחר של אנשי מקצוע בתחום הכתיבה שישמחו לעמוד לרשותכם - כתיבת תוכן שיווקי (מבוסס על כתיבה שיווקית עיתונאית ממש), כתיבת תוכן אקדמאי, כתיבת תוכן מקצועי, כתיבת תוכן לאתר בנושאים שונים. לכל אתר יש את פתרון התוכן המתאים לו, וגם לאתר שלכם יש ודאי את הפתרון שלו.

 

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליאור ניב

מאת: ליאור ניבריהוט 12/12/111216 צפיות
הרשתות המובילות לבית ולחצר מייצרות שפע של פיתרונות על הקונספט של "עשה זאת בעצמך" ואנשים הופכים להיות סוג של שיפוצניקים בבית ובחצר גם אם אין להם ניסיון והכשרה מעשית

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/11747 צפיות
אנחנו מכירים חוקרים פרטיים בעיקר מסדרות בטלוויזיה ומסרטים. ולכן נדמה לנו שעבודת חוקר פרטי היא זוהרת וכי חוקר פרטי נמצא מעל החוק לפעמים וכי לפעמים חוקר פרטי יכול לעבור על החוק רק כדי לפתור תעלומה.

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/11755 צפיות
אנשים שואלים מה בעצם עושים משרדי חקירות? משרדי חקירות מבצעים סוגים שונים של חקירות פרטיות באמצעות בלשים או חוקרים פרטיים. סוגי חקירות שמבצעים משרדי חקירות הם למשל חקירות בתחום הכלכלי ממגוון תחומים

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/11740 צפיות
עבור כל חוקר פרטי שתמצא לנכון לשאול, מטוס שחג בתחום השמיים הטריטוריאלים של מדינת ישראל ומחכה לאישור נחיתה, מטוס שהוא אינו מטוס קרב של אויב אלא מטוס מסוג בויינג אמריקאני שתוכנן באופן ייחודי

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/11767 צפיות
אין דבר ששנוא יותר על אישי ציבור מאשר חקירות. בשל העובדה שמערכת יחסי הציבור שלהם שולחת את זרועותיה לכל המקומות גם אם הם מוטלים בספק - שהרי כל קול חשוב וכל תמיכה שיכולה לבוא מכיוון מסוים תתברך

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/11682 צפיות
יש משרד חקירות פרטי ויש משרד חקירות ממשלתי. המשותף לשניהם הוא שלשניהם אף אדם היה רוצה להיכנס כנחקר. משרד חקירות הוא משרד שעובר עשרים וארבע שבע, בין אם מדובר בניתור של מידע שיכול להועיל לחקירה מסוימת

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/11676 צפיות
משרדי חקירות פרטיים הם לא אחת אלה שייתנו פיתרון לאזרח המתוסכל שחש כי קצרה ידם של עמיתיהם , בין אם מדובר על משרדי חקירות של המשטרה או אחרים, הממונים על חקירה בנושא מסוים מטעם הסמכות שנתנה המדינה בידם.

מאמרים נוספים בנושא קופירייטינג

מאת: רוןקופירייטינג26/06/191181 צפיות
כל בעל עסק מבין את החשיבות של אתר אינטרנט המייצג את החזון של העסק. אך בעידן שבו אנו נמצאים היום, הקמת אתר אינטרנט דורשת לא מעט משאבים - וברוב המקרים גם התקשרות עם לא מעט אנשי מקצוע המתמחים בנושאים אלו

מאת: שלום כהןקופירייטינג23/10/171474 צפיות
כתיבת תוכן איכותי דורשת רעיונות יפים כנסו לאתר שלנו ותגלו איך כותבים משהו איכותי ויפהפה.

מאת: יובל לויזוןקופירייטינג20/11/141644 צפיות
מאמר הוא רצף משפטים עם מבנה ייחודי שמתמקד בנושא מסוים. ישנם סוגי מאמרים שונים, כמו מאמרים חדשותיים, מדעיים, טכניים ומאמרים העוסקים בנושאים כלליים שנועדו לקריאה בשעות הפנאי. בעבר המאמרים היו מתפרסמים בעיקר בעיתונים ובספרים וכיום עם התגלגלות הטכנולוגיה של ימינו ישנם המאמרים האינטרנטיים.

מאת: פרופיל און לייןקופירייטינג06/08/141816 צפיות
כל עסק מוקם במטרה להרוויח. גם עסק קטן. לעיתים עסק קטן הוא עסק בתחילת דרכו, אשר שואף להתקדם, להצליח ולגדול. לעיתים עסק קטן הוא עסק משפחתי שמראש מעדיף להישאר קטן ואינטימי. בכל מקרה, אין טעם לפתוח עסק אם בסופו של דבר אין רווחים. לכן, כל עסק, גם עסק קטן, חייב פרופיל עסק מקצועי המגדיר את מהות העסק, קהל היעד, השירות או המוצרים שלו ומהווה למעשה תעודת זהות של העסק עצמו.

מאת: ליאה גריןקופירייטינג26/10/137117 צפיות
אל לבעל אתר להתפתות לתרגם את האתר או לפרסם מאמרים באנגלית שאינם נכתבו על ידי כותב תוכן מקצועי הדובר את השפה האנגלית

מאת: איציק עומריקופירייטינג23/01/137170 צפיות
הססמאות שלי מרגישות שחוקות, אני מטיף ב-5 השנים האחרונות את ההכרח בהכרת קהל היעד שלך, אני עומד מאחורי המשפט שלי “אתה לא יכול לכתוב בצורה אפקטיבית למישהו שאתה לא מכיר". אבל יום אחד קרה משהו שטיפה גרם לי לחשוב אבל בסופו של דבר רק חיזק את הדבקות שלי ברעיון. חבר שלי החליט שהוא חייב להבין מה עומד מאחורי ההטפה שלי ואתגר אותי, “אני כותב קופירייטינג לחברות מחשבים" הוא אמר,”כולם צריכים ויכולים להשתמש במחשב, איך יכול להיות שלמוצר שהוא די בסיסי ובלי אפיונים מיוחדים יכול להיות קהל יעד שונה ?”. ידידי אמרתי ל

מאת: איציק עומריקופירייטינג07/01/137248 צפיות
זה בטוח אחת מהעצות הקופירייטינג הכי טובות שאי פעם קיבלתי, ?אם יש באפשרותך התחל פיסקה בעותק שלך עם משפטים שיתפסו את הקוראים חזק ויכניסו אותם פנימה" מדוע ? מכיוון שהמשפט שבא לאחר הכותרת הוא מה שמושך את רוב הקוראים. בדרך כלל אחרי הנקודה הזו הקוראים/הלקוחות מדלגים לסעיף הבא אלא אם כן הם מרגישים חובה לקרוא עד הסוף.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica