חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קופירייטינג - עולם ומלואו

מאת: ליאור ניבקופירייטינג02/12/2011906 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קופירייטינג היא כתיבה שימושית, באמצעותה הופך קופירייטר רעיונות מופשטים למילים קונקרטיות. כמו שהארט נותנים לרעיונות פנים וצורות באמצעות סרטונים ואיורים כך נותן קופירייטינג לרעיונות צורה מילולית ומפריחים חיים בדמויות. כל טקסט שאנחנו שומעים בסרטוני פרסומת הוא תוצאה של קופירייטינג עליו שקדו זמן רב. ואין הכוונה רק לססמאות ו"שורות מחץ" אלא לכל מילה שנאמרת במהלך הסרטון. כך גם לגבי עלונים, ברושורים, שלטי חוצות וכדומה. כל מילה של קופירייטינג מיועדת לגרום לך הלקוח, הקונה הפוטנציאלי או מקבל השירות הפוטנציאלי להרגיש משהו, לפעול בצורה כלשהי. לפעמים קופירייטינג מיועד לרגש אותך ולגרום לך לפעולה באמצעות הרגש. לפעמים קופירייטינג מיועד להצחיק אותך ועל ידי כך לגרום לך להזדהות ולפעול עם הדמות איתה אתה מזדהה וכך הלאה.

באינטרנט קופירייטינג בדרך כלל נועד לגרום לגולש להגיע לאתר או להשאר באתר אליו הגיע. קופירייטינג יכול להתבטא בכתיבת טקסטים לאתר עצמו או ביצירת תוכן שיווקי לאתר. קופירייטינג יכול להתבטא גם באינטרנט בתחום הפרסום. גם באינטרנט יש קמפיינים פרסומיים וגם באינטרנט יש מודעות פרסומת בצורת באנרים, סרטונים וכדומה. כל הטקסטים שמופיעים בפרסומות באינטרנט הם תוצאה של קופירייטינג.

 

לפעמים תפקיד של קופירייטינג הוא לשלב מילות מפתח בטקסים כדי שאפשר יהיה לאתר במהירות רבה יותר את האתר עם התחומים הרלוונטיים לגולש. באינטרנט, בגלל אופיו, מתחלפים סרטונים המופיעים באתרים או כפרסומות וחלק של קופירייטינג הוא לכתוב תסריטים לסרטונים קצרים . פרסומות באינטרנט מתחלפות בתדירות גבוהה יותר מפני שעלות הפקתם נמוכה יותר כך שיש הרבה עבודת קופירייטינג בתחום הפרסום באינטרנט. מהבחינה הזאת עבודה בתחום קופירייטינג באינטרנט היא מעניינת ומגוונת.

אז מה אפשר לעשות באתר שלכם בשביל להציל אותו מטביעה? אתרים שלא מעדכנים את התוכן שלהם בתדירות גבוהה נמצאים בסכנת טביעה. האתר לא יזכה לצפיות במהלך היום, יאבד את הפופולאריות והעניין שלו בקרב הגולשים, וההמשך כבר ידוע. קופיריטיר הוא בהחלט אחד האנשים שיכולים להושיט יד ולסייע, אך יש גם כמה כותבי תכנים שיכולים להירתם למשימה. כתיבת תוכן היא לרוב הפתרון התוכני הזמין ביותר שאפשר למצוא. היום ישנם הרבה אנשים העוסקים בתחום כתיבת תוכן לאתר - ונהנים מזה. מדובר בתעשייה שלמה אשר מאפשרת לכל כותב להתבטא ולהעשיר את האתר בתוכן ייחודי ומקורי. ישנם סגנונות תוכן שונים החל מכתיבה אינפורמטיבית, כתיבה לקידום האתר ועד כתיבה שיווקית אפקטיבית. כתיבת תוכן שיווקי לאתרים הפכה רווחת בעיקר בקרב בעלי אתרים מכירתיים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליאור ניב

מאת: ליאור ניבריהוט 12/12/111687 צפיות
הרשתות המובילות לבית ולחצר מייצרות שפע של פיתרונות על הקונספט של "עשה זאת בעצמך" ואנשים הופכים להיות סוג של שיפוצניקים בבית ובחצר גם אם אין להם ניסיון והכשרה מעשית

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111154 צפיות
אנחנו מכירים חוקרים פרטיים בעיקר מסדרות בטלוויזיה ומסרטים. ולכן נדמה לנו שעבודת חוקר פרטי היא זוהרת וכי חוקר פרטי נמצא מעל החוק לפעמים וכי לפעמים חוקר פרטי יכול לעבור על החוק רק כדי לפתור תעלומה.

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111180 צפיות
אנשים שואלים מה בעצם עושים משרדי חקירות? משרדי חקירות מבצעים סוגים שונים של חקירות פרטיות באמצעות בלשים או חוקרים פרטיים. סוגי חקירות שמבצעים משרדי חקירות הם למשל חקירות בתחום הכלכלי ממגוון תחומים

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111192 צפיות
עבור כל חוקר פרטי שתמצא לנכון לשאול, מטוס שחג בתחום השמיים הטריטוריאלים של מדינת ישראל ומחכה לאישור נחיתה, מטוס שהוא אינו מטוס קרב של אויב אלא מטוס מסוג בויינג אמריקאני שתוכנן באופן ייחודי

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111172 צפיות
אין דבר ששנוא יותר על אישי ציבור מאשר חקירות. בשל העובדה שמערכת יחסי הציבור שלהם שולחת את זרועותיה לכל המקומות גם אם הם מוטלים בספק - שהרי כל קול חשוב וכל תמיכה שיכולה לבוא מכיוון מסוים תתברך

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111090 צפיות
יש משרד חקירות פרטי ויש משרד חקירות ממשלתי. המשותף לשניהם הוא שלשניהם אף אדם היה רוצה להיכנס כנחקר. משרד חקירות הוא משרד שעובר עשרים וארבע שבע, בין אם מדובר בניתור של מידע שיכול להועיל לחקירה מסוימת

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111057 צפיות
משרדי חקירות פרטיים הם לא אחת אלה שייתנו פיתרון לאזרח המתוסכל שחש כי קצרה ידם של עמיתיהם , בין אם מדובר על משרדי חקירות של המשטרה או אחרים, הממונים על חקירה בנושא מסוים מטעם הסמכות שנתנה המדינה בידם.

מאמרים נוספים בנושא קופירייטינג

מאת: רוןקופירייטינג26/06/193797 צפיות
כל בעל עסק מבין את החשיבות של אתר אינטרנט המייצג את החזון של העסק. אך בעידן שבו אנו נמצאים היום, הקמת אתר אינטרנט דורשת לא מעט משאבים - וברוב המקרים גם התקשרות עם לא מעט אנשי מקצוע המתמחים בנושאים אלו

מאת: שלום כהןקופירייטינג23/10/172461 צפיות
כתיבת תוכן איכותי דורשת רעיונות יפים כנסו לאתר שלנו ותגלו איך כותבים משהו איכותי ויפהפה.

מאת: יובל לויזוןקופירייטינג20/11/142667 צפיות
מאמר הוא רצף משפטים עם מבנה ייחודי שמתמקד בנושא מסוים. ישנם סוגי מאמרים שונים, כמו מאמרים חדשותיים, מדעיים, טכניים ומאמרים העוסקים בנושאים כלליים שנועדו לקריאה בשעות הפנאי. בעבר המאמרים היו מתפרסמים בעיקר בעיתונים ובספרים וכיום עם התגלגלות הטכנולוגיה של ימינו ישנם המאמרים האינטרנטיים.

מאת: פרופיל און לייןקופירייטינג06/08/142811 צפיות
כל עסק מוקם במטרה להרוויח. גם עסק קטן. לעיתים עסק קטן הוא עסק בתחילת דרכו, אשר שואף להתקדם, להצליח ולגדול. לעיתים עסק קטן הוא עסק משפחתי שמראש מעדיף להישאר קטן ואינטימי. בכל מקרה, אין טעם לפתוח עסק אם בסופו של דבר אין רווחים. לכן, כל עסק, גם עסק קטן, חייב פרופיל עסק מקצועי המגדיר את מהות העסק, קהל היעד, השירות או המוצרים שלו ומהווה למעשה תעודת זהות של העסק עצמו.

מאת: ליאה גריןקופירייטינג26/10/138147 צפיות
אל לבעל אתר להתפתות לתרגם את האתר או לפרסם מאמרים באנגלית שאינם נכתבו על ידי כותב תוכן מקצועי הדובר את השפה האנגלית

מאת: איציק עומריקופירייטינג23/01/138208 צפיות
הססמאות שלי מרגישות שחוקות, אני מטיף ב-5 השנים האחרונות את ההכרח בהכרת קהל היעד שלך, אני עומד מאחורי המשפט שלי “אתה לא יכול לכתוב בצורה אפקטיבית למישהו שאתה לא מכיר". אבל יום אחד קרה משהו שטיפה גרם לי לחשוב אבל בסופו של דבר רק חיזק את הדבקות שלי ברעיון. חבר שלי החליט שהוא חייב להבין מה עומד מאחורי ההטפה שלי ואתגר אותי, “אני כותב קופירייטינג לחברות מחשבים" הוא אמר,”כולם צריכים ויכולים להשתמש במחשב, איך יכול להיות שלמוצר שהוא די בסיסי ובלי אפיונים מיוחדים יכול להיות קהל יעד שונה ?”. ידידי אמרתי ל

מאת: איציק עומריקופירייטינג07/01/138356 צפיות
זה בטוח אחת מהעצות הקופירייטינג הכי טובות שאי פעם קיבלתי, ?אם יש באפשרותך התחל פיסקה בעותק שלך עם משפטים שיתפסו את הקוראים חזק ויכניסו אותם פנימה" מדוע ? מכיוון שהמשפט שבא לאחר הכותרת הוא מה שמושך את רוב הקוראים. בדרך כלל אחרי הנקודה הזו הקוראים/הלקוחות מדלגים לסעיף הבא אלא אם כן הם מרגישים חובה לקרוא עד הסוף.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica