חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קידום אתרים במנועי חיפוש - מדוע כדאי לפנות לחברות חיצוניות

מאת: ליאור ניבקידום אתרים02/12/2011679 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קידום אתרים במנועי חיפוש זו עבודה קשה, עבודה מקצועית הדורשת הרבה מאוד ידע, זמן, תשומת לב ומומחיות. נכון שכיום, עם כל המידע הזמין בעיקר באמצעות האינטרנט - כל אחד חושב שהוא מומחה לתחום של קידום אתרים אבל זהו שלא. יש הבדל בין להבין בגדול את הקונספט של קידום אתרים לבין ממש לעסוק בזה על בסיס קבוע ומאחר ויש כיום כל כך הרבה פתרוהות של קידום אתרים מקצועי דרך חברה או אדם חיצוני, זה כבר יותר משתלם להעביר את הטיפול באתר לידיים מקצועיות.

קידום אתרים קורס יקר וממושך:

אם חשבת על האופציה של להרשם לקורס קידום אתרים אז זה לא כל כך פשוט, אמנם ישים, אבל לא מעכשיו לעכשיו. קורס קידום אתרים נפתח אחת לכמה חודשים והוא אורך כמה חודשים עד שמקבלים את ההכשרה הפורמלית לעסוק בתחום של קידום אתרים. יש הרבה מאוד חומר עיוני, טכניקות חדשות וסדרות תרגולים מעשיים עד שמגיעים לשלב המומחיות בענף של קידום אתרים.

 

לכן, כאשר מדובר על ללמוד לבד את התחום ולהתחיל לעסוק בו, מדובר על תכנית ארוכת טווח של כמעט שנה והרי אתה זקוק לפתרון של קידום אתרים כעת! ואפרופו קורס קידום אתרים, מיותר לציין שהוא עולה למעלה מעשרת אלפים שקלים נכון? ברור שגם זו הוצאה כספית לא מבוטלת.


קידום אתרים - עבודה יום יומית תובענית:

קידום אתרים זו עבודה קשה. נכון שלוקח הרבה זמן ללמוד ולהשתפשףואחר כך הכל הולך יותר בקלות אבל עדיין מדובר על עבודה אינטרנסיבית. גם המומחים בתחום של קידום אתרים ברשת, מקדמי אתרים מוסמכים בעלי ותק וניסיון עובדים שעות על גבי שעות כי זו עבודה יום יומית שדורשתתחזוקת אתר מבחינת טקסט וכן תחזוקת הקמפיינים במנועי החיפוש.

 

יש כל מיני כלי עבודה באתר וכן טבלאות ודוחות סטטיסטיים שצריכים לעבור עליהם על בסיס יומי, שבועי, חודשי ושנתי. זה גוזל זמן ולפעמים הזמן הזה פשוט יקר מידי עבורך. חברות קידום אתרים חיצוניות ומקדמי אתרים מקצועיים המציעים לכם לקדם את האתרים שלכם יכולים לעשות לכם את העבודה בצורה איכותית יותר, מהירה יותר, יסודית יותר ולא תאמינו אבל זה גם עולה פחות בסופו של דבר. רוב המודלים של תשלום למקדמי אתרים הוא מודל בו החברה משלמת לפי אחוזי ההצלחה של האתר.


קידום אתרים - כי באינטרנט יש שינויים וחידושים על ימין ועל שמאל:

גם אם תרסמו לקורס קידום אתרים ותתחילו לעסוק בתחום של קידום אתרים, אולי אפילו תהיו טובים בהתחלה - בסופו של דבר, אם זה לא המקצוע העיקרי שלכם, אתם לא תוכלו לעמוד בקצב. האינטרנט הוא כלי דינאמי ומנועי החיפוש משתנים חדשות לבקרים. כל חודש יש מידע על שיטה חדשה, חברה חדשה הנותנת שירותים בתחום של מדידת הצלחה, סרגל עבודה חדש או אפליקציה חדשה של גוגל אד-וורדס. לכן, יש צורך הליות כל הזמן עם היד על הדופק. ללכת לפגישות, סדנאות, ימי עיון, לקרוא ניוזלטרים וחדשות התחום ולא לכל אחד יש את הזמן והכוח.

 

קידום אתרים הוא לא השירות היחיד שמחזיק אתר אינטרנט. אם בניתם את האתר שלכם באחת מהחברות בתחום כמו חברות בניית אתרים או אחסון אתרים - ודאי כבר הציעו לכם כמה שירותי פרסום באינטרנט אשר מתלווים לשירותי הבסיס שרכשתם. מבין השירותים האלו תוכלו ליהנות משירותי תוכן, כתיבה שיווקית , ניהול קמפיין שיווק באינטרנט ועוד. מומלץ מאוד לרכוש חבילת שירות מורחבת עבור האתר שלכם - המחיר מוזל יותר, והאתר שלכם נמצא בידיים טובות ומקצועיות!

 

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליאור ניב

מאת: ליאור ניבריהוט 12/12/111688 צפיות
הרשתות המובילות לבית ולחצר מייצרות שפע של פיתרונות על הקונספט של "עשה זאת בעצמך" ואנשים הופכים להיות סוג של שיפוצניקים בבית ובחצר גם אם אין להם ניסיון והכשרה מעשית

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111157 צפיות
אנחנו מכירים חוקרים פרטיים בעיקר מסדרות בטלוויזיה ומסרטים. ולכן נדמה לנו שעבודת חוקר פרטי היא זוהרת וכי חוקר פרטי נמצא מעל החוק לפעמים וכי לפעמים חוקר פרטי יכול לעבור על החוק רק כדי לפתור תעלומה.

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111181 צפיות
אנשים שואלים מה בעצם עושים משרדי חקירות? משרדי חקירות מבצעים סוגים שונים של חקירות פרטיות באמצעות בלשים או חוקרים פרטיים. סוגי חקירות שמבצעים משרדי חקירות הם למשל חקירות בתחום הכלכלי ממגוון תחומים

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111194 צפיות
עבור כל חוקר פרטי שתמצא לנכון לשאול, מטוס שחג בתחום השמיים הטריטוריאלים של מדינת ישראל ומחכה לאישור נחיתה, מטוס שהוא אינו מטוס קרב של אויב אלא מטוס מסוג בויינג אמריקאני שתוכנן באופן ייחודי

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111175 צפיות
אין דבר ששנוא יותר על אישי ציבור מאשר חקירות. בשל העובדה שמערכת יחסי הציבור שלהם שולחת את זרועותיה לכל המקומות גם אם הם מוטלים בספק - שהרי כל קול חשוב וכל תמיכה שיכולה לבוא מכיוון מסוים תתברך

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111092 צפיות
יש משרד חקירות פרטי ויש משרד חקירות ממשלתי. המשותף לשניהם הוא שלשניהם אף אדם היה רוצה להיכנס כנחקר. משרד חקירות הוא משרד שעובר עשרים וארבע שבע, בין אם מדובר בניתור של מידע שיכול להועיל לחקירה מסוימת

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111059 צפיות
משרדי חקירות פרטיים הם לא אחת אלה שייתנו פיתרון לאזרח המתוסכל שחש כי קצרה ידם של עמיתיהם , בין אם מדובר על משרדי חקירות של המשטרה או אחרים, הממונים על חקירה בנושא מסוים מטעם הסמכות שנתנה המדינה בידם.

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213434 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211716 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183563 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172905 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172648 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172489 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172531 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica