חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קידום אתרים בעברית

מאת: ליאור ניבקידום אתרים03/12/2011711 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רוב האתרים בארץ אכן נועדו לקהל הישראלי ולכן הם כתובים בעברית, הכתובת שלהם מסתיימת בסיומת מקומית IL.CO והכי חשוב, הם מדברים בשפת היום יום או בשפה מקצועית השגורה בפי קהל היעד של האתר. קידום אתרים ברשת המקומית היא אתגר אך יש לכך גם יתרונות.

קידום אתרים ברשת המקומית היא משימה פחות מורכבת מאשר קידום אתרים ברשת הבינלאומית מאחר ועברית היא שפת האם שלנו ואין שום צורך בתרגום ולוקליזציה. כל אחד יודע מה קורה בארץ, מהם הביטויים ואפילו הסלנג האהוב והמוכר על הגולשים. כל אחד יודע איך להבטיח הבטחות שיווקיות שיגעו ללבם של הגולשים. עברית היא שפת האם ואף אחד לא יכול להתחרות באתרים ישראליים כאשר מדובר על פניה אל הגולשים המקומיים.

הבעיה עם קידום אתרים ברשת המקומית היא שציבור הגולשים הוא מוגבל. בעוד באתרים באנגלית גולשים מיליארדי גולשים - בארץ יש לנו מספר גולשים מצומצם (אנחנו עם סגולה אבל עם קטן) ולכן התחרות היא כל כך קשה.

קידום אתרים בעברית הוא פשוט אם עובדים בערוצים הנכונים ובמאמר זה אתם תלמדו בדיוק איך לעבוד במסגרת קידום אתרים כך שתשפרו את הביצועים של האתר שלכם בקרב הקהל הישראלי באינטרנט.

קידום אתרים בעברית מתחיל כמובן מהכרת השפה האינטרנטית והכוונה כאן היא לא לשיעור לשון אלא לשיעור אינטרנט. גוגל ישראל מעמיד לרשותכם כלי נפלא אשר מאפשר לכם ללמוד את השפה האינטרנטית של הציבור הישראלי - גוגל-טרנדס (המטרה היא לגוגל מגמות). גוגל טרנד נותן לכם תמונת מצב עדכנית של מילים וצירופים מחופשים על ידי הגולש הישראלי. כלומר אם אתם עוסקים במסעדות והאתר שלכם מציע מידע על מסעדות, מזון, קייטרינג ועוד, לפני שאתם מתחילים להכניס תכנים לאתר - השתמשו בכלי הזה בכדי לראות איך הגולשים בארץ מחפשים: הקישו את כל האופציות הקיימות לדוגמה: קולינריה, מזון, אוכל, מסעדה, מסעדות, מאכלים ועוד וראו לבד מה מבים המילים או המושגים הוא הכימחופש. ככל שתרבו להשתמש בטקסטים במילים ומונחים מחופשים (כלומר מה שהגולשים מקלידים במנוע החיפוש כגון גוגל) ככה הסיכוי שהם יופנה לאתר שלכם גדל.

עוד דבר שחשוב מאוד לדעת על קידום אתרים ברשת המקומית: יתכן שזה רלוונטי גם בשפות אחרות אבל זה מאוד רלוונטי בעברית: יש מילים וביטויים אשר יש כמה דרכים לכתוב אותם (סתם לדוגמה: תורכיה וטורקיה). אם באתר שלכם יש דילים של חופשות, טיסות, מלונות, קלאבים בטורקיה / תורכיה ועוד, כדאי לכם להכניס את הטקסטים שיכללו את כל הצירופים. לעיתים, יש לאנשים נטייה לכתוב מילה עם האות ו' פעמיים כמו ויצמן = וייצמן, אותו כנ"ל לגבי האות י' ועוד. רק כדי "לאסוף" את כל הגולשים, כדאי לכתוב זאת בכל דרך אפשרית. זכרו כי קידום אתרים נועד בכדי להשיג כמה שיותר גולשים. הגולשים יכולים לחפש במנועי חיפוש גם בעברית עילגת ובשגיאות כתיב, זכותם. קידום אתרים הוא המאמץ שלכם להתיישר מול הגולשים ולכן אל תצפו מהם, מהגולשים, שיקלו עליכםויחפשו חומרים בדיוק בדרך הנכונה או כפי שהיא כתובה אצלם. זכרו שאתם מחזרים אחריהם ולא להיפך.

בניית קריירה בתחום קידום אתרים אינה פשוטה כלל. קורס קידום אתרים הוא קורס מבוקש על ידי עשרות אלפי תלמידים מדי שנה. קורסים אלו מוציאים לשוק העבודה לא מעט צעירים תוססים אשר נכנסים לשוק כמו פרסום באינטרנט או שיווק באינטרנט , ומציעים מיכולותיהם וכשרונים בתחום זה. אין זה פשוט, בייחוד בראיונות עבודה, כאשר ישנו מספר גבוה של מועמדים למשרת קידום אתרים בחברות המתמחות בתחום. גם חברות בתחומים נוספים כמו אחסון אתרים או בניית אתרים זקוקים לאנשי מקצוע בתחום קידום אתרים. מרבית הניגשים למשרות אלו לא צולחים את הראיונות ולפעמים גם לא את הסינון הראשוני - משום שמדובר בשוק קשה שדורש רק ניסיון. ככל שיש לך יותר ניסיון, אתה נחשב למקדם רציני יותר.

אז מה אפשר לעשות בנתיים? אם אתם בעיצומו של צבירת ניסיון בתחום, ואינכם משתכרים בצורה משביעת רצון, תוכלו להוסיף עוד עבודה מהבית. כתיבה שיווקית היא עבודה שאפשר לעשות מהבית, והיא מפרנסת יפה מאוד את העוסקים בה. כתיבה שיווקית נועדה לשווק מוצרים ושירותים באמצעות טקסטים שיווקיים. מרבית העוסקים בתחום מגיעים גם מעולם השיווק באינטרנט - ואתם יכולים להתברג שם, כל זמן שאתם צוברים ניסיון בקידום אתרים. שיהיה בהצלחה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליאור ניב

מאת: ליאור ניבריהוט 12/12/111687 צפיות
הרשתות המובילות לבית ולחצר מייצרות שפע של פיתרונות על הקונספט של "עשה זאת בעצמך" ואנשים הופכים להיות סוג של שיפוצניקים בבית ובחצר גם אם אין להם ניסיון והכשרה מעשית

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111154 צפיות
אנחנו מכירים חוקרים פרטיים בעיקר מסדרות בטלוויזיה ומסרטים. ולכן נדמה לנו שעבודת חוקר פרטי היא זוהרת וכי חוקר פרטי נמצא מעל החוק לפעמים וכי לפעמים חוקר פרטי יכול לעבור על החוק רק כדי לפתור תעלומה.

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111179 צפיות
אנשים שואלים מה בעצם עושים משרדי חקירות? משרדי חקירות מבצעים סוגים שונים של חקירות פרטיות באמצעות בלשים או חוקרים פרטיים. סוגי חקירות שמבצעים משרדי חקירות הם למשל חקירות בתחום הכלכלי ממגוון תחומים

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111191 צפיות
עבור כל חוקר פרטי שתמצא לנכון לשאול, מטוס שחג בתחום השמיים הטריטוריאלים של מדינת ישראל ומחכה לאישור נחיתה, מטוס שהוא אינו מטוס קרב של אויב אלא מטוס מסוג בויינג אמריקאני שתוכנן באופן ייחודי

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111171 צפיות
אין דבר ששנוא יותר על אישי ציבור מאשר חקירות. בשל העובדה שמערכת יחסי הציבור שלהם שולחת את זרועותיה לכל המקומות גם אם הם מוטלים בספק - שהרי כל קול חשוב וכל תמיכה שיכולה לבוא מכיוון מסוים תתברך

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111090 צפיות
יש משרד חקירות פרטי ויש משרד חקירות ממשלתי. המשותף לשניהם הוא שלשניהם אף אדם היה רוצה להיכנס כנחקר. משרד חקירות הוא משרד שעובר עשרים וארבע שבע, בין אם מדובר בניתור של מידע שיכול להועיל לחקירה מסוימת

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111057 צפיות
משרדי חקירות פרטיים הם לא אחת אלה שייתנו פיתרון לאזרח המתוסכל שחש כי קצרה ידם של עמיתיהם , בין אם מדובר על משרדי חקירות של המשטרה או אחרים, הממונים על חקירה בנושא מסוים מטעם הסמכות שנתנה המדינה בידם.

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213411 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211702 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183558 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172899 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172643 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172485 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172526 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica