חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אחסון אתרים - כל הפתרונות העומדים לרשותכם

מאת: ליאור ניבאחסון אתרים03/12/2011758 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

אחסון אתרים היא בעיה איתה צריך להתמודד כל מי שבונה אתר ורוצה להעלותו לרשת. יש כיום מבחר אופציות עבור אחסון אתרים ברשת בעיקר כאשר מדובר על אתרים ביתיים קטנים, בעלי נפח נמוך (שכן אחסון אתרים על גבי שרת מתבצע באופן הבא: ככל שלאתר יש נפח מצוצמצם יותר, כלומר ככל שהאתר הוא יותר קטן, מכיל פחות תמונות, ארכיונים, קבצי וידיאו ושמע ועוד, כך יותר פשוט לאחסן אותו ולכן יותר זול).

אחסון אתרים תמורת דמי אחסון יומיים:

ישנן חברות רבות הן ישראליות והן חברות במדינות שונות אשר מעמידות לרשותכם את המודל של אחסון אתרים דרכם, כולל מקום על השרת, גישה לאינטרנט עם תחזוקה ותמיכה. מודל זה הוא מודל סטנדרתי של אחסון אתרים תמורת דמי אחסון יומיים "כמו דמי שכירות" עבור כל יום בו האתר ממוקם על גבי השרת. רוב החברות אשר מציעות לכם אחסון אתרים במודל זה מתחייבות לאיכות הגבוהה ביותר של תמיכה טכנית סביב השעון וכמו כן, אם תחפשו כעת חברות אחסון אתרים באינטרנט תגלו שרוב החברות אף מעניקות לכם דומיין (כתובת אינטרנט) בחינם לשנה (שרק כתובת זו עולה בסביבות ה-20$ בשנה). דמי האחסון תלויים בנפח האתר וככל שלאתר יש נפח גדול יותר כך הוא תופס מקום רב יותר על השרת ודורש יותר תחזוקה לכן אתר מאסיבי יעלה יותר לאחסון מאשר אתר סטנדרטי. לכן, מודל זה של אחסון תמורת תשלום יומי הוא משתלם כאשר מדובר על אחזקת אתרי בית קטנים, סטנדרטיים, בעלי נפח ממוצע ומטה.


אחסון אתרים - רכישת שרת ותחזוקתו בחוות שרתים:

יש חברות המחזיקות רשת אתרים / פורטלים כתבים, אתרים חדשותיים או אתרי תוכן שונים, המתעדכנים על בסיס יומי, אתרים אליהם מתווספים תכנים כבדים כגון: כתבות רבות, תמונות, איורים, משחקי מחשב, קבצי וידיאו, קבצי שמע ועוד. עבורם, אחסון אתרים על פי המודל של שכירות יומית זה כבר סיפור מאוד יקר. לכן, עבור חברות מסוג זה לעיתים משתלם לרכוש שרת ולתחזק שרת פרטי בתוך חוות שרתים או בחברה עצמה.


אחסון אתרים תמורת קמפיין של גוגל:

יש אופציה לעבוד על פי המודל של אחסון אתרים בחינם, ללא כל תשלום וכולל לעיתים שימוש בדומיין בחינם לשנה! וכל זאת בתמורה להקצאת שטח חסות לפרסום של מנוע החיפוש גוגל. לגוגל יש פרסומות שלו שבו הוא מפנה אנשים למידע פרסומי בהתאם לנושאים אותם הלקוח / הגולש מחפש. לקמפיין הזה קוראים גוגל-אד-סנס והוא מודל מאוד נפוץ. מי שמוכן לעבוד בשיטה הזו נהנה מאחסון חינם תמורת הקצאת שטח פרסום קטן באתרו.


אחסון אתרים בחינם בתיקיית FTP:

אחסון אתרים בחינם! ללא פרסומות, ללא חסויות, ללא דמי תשלום, מבלי לדאוג לנפח האתר ומבלי לפחד לשלם תמורת תכנים שמכבידים על השרת - היא הדרך של אחסון אתרים שלמים על גבי תיקיות FTP כלומר במקום אחסון האתר על גבי שרת שמחובר לרשת, האתרים מאוחסנים על גבי תיקיות בתוך הרשת.

חברות המתמחות בשירותי בניית אתרים מציעות גם סל שירותים מורחב הכולל גם אחסון אתרים , קידום אתרים , ניהול קמפיין פרסום באינטרנט , הפצת תכני כתיבה שיווקית , ועוד. על מנת שהלוקחות יישארו בחברה ולא יחפשו שירותים אחרים בחברות מתחרות - סל שירותים מורחב זה יכול לסייע להם, וגם לכם - בעלי האתר. ישנם בעלי אתרים אשר כלל אינם מכירים את חוקי העולם העסקי ברשת, ומעדיפים להשאיר את הטיפול בידי החברה אשר בנתה את האתר שלהם. מרבית בעלי האתרים הם אינם בוגרי קורס קידום אתרים ולא מחזיקים בידע או רקע בתחום שיווק באינטרנט ולכן משאירים את שאר העבודה בידי המומחים - וזה נהדר! החברה שלכם שומרת אתכם קרוב אליה, ואתם נהנים מסל שירותים מורחב בעלות נוחה, בלי כאבי ראש וטרדות!

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליאור ניב

מאת: ליאור ניבריהוט 12/12/111687 צפיות
הרשתות המובילות לבית ולחצר מייצרות שפע של פיתרונות על הקונספט של "עשה זאת בעצמך" ואנשים הופכים להיות סוג של שיפוצניקים בבית ובחצר גם אם אין להם ניסיון והכשרה מעשית

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111154 צפיות
אנחנו מכירים חוקרים פרטיים בעיקר מסדרות בטלוויזיה ומסרטים. ולכן נדמה לנו שעבודת חוקר פרטי היא זוהרת וכי חוקר פרטי נמצא מעל החוק לפעמים וכי לפעמים חוקר פרטי יכול לעבור על החוק רק כדי לפתור תעלומה.

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111179 צפיות
אנשים שואלים מה בעצם עושים משרדי חקירות? משרדי חקירות מבצעים סוגים שונים של חקירות פרטיות באמצעות בלשים או חוקרים פרטיים. סוגי חקירות שמבצעים משרדי חקירות הם למשל חקירות בתחום הכלכלי ממגוון תחומים

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111191 צפיות
עבור כל חוקר פרטי שתמצא לנכון לשאול, מטוס שחג בתחום השמיים הטריטוריאלים של מדינת ישראל ומחכה לאישור נחיתה, מטוס שהוא אינו מטוס קרב של אויב אלא מטוס מסוג בויינג אמריקאני שתוכנן באופן ייחודי

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111171 צפיות
אין דבר ששנוא יותר על אישי ציבור מאשר חקירות. בשל העובדה שמערכת יחסי הציבור שלהם שולחת את זרועותיה לכל המקומות גם אם הם מוטלים בספק - שהרי כל קול חשוב וכל תמיכה שיכולה לבוא מכיוון מסוים תתברך

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111090 צפיות
יש משרד חקירות פרטי ויש משרד חקירות ממשלתי. המשותף לשניהם הוא שלשניהם אף אדם היה רוצה להיכנס כנחקר. משרד חקירות הוא משרד שעובר עשרים וארבע שבע, בין אם מדובר בניתור של מידע שיכול להועיל לחקירה מסוימת

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111057 צפיות
משרדי חקירות פרטיים הם לא אחת אלה שייתנו פיתרון לאזרח המתוסכל שחש כי קצרה ידם של עמיתיהם , בין אם מדובר על משרדי חקירות של המשטרה או אחרים, הממונים על חקירה בנושא מסוים מטעם הסמכות שנתנה המדינה בידם.

מאמרים נוספים בנושא אחסון אתרים

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים22/08/173518 צפיות
בעת האחרונה ניתן לשמוע יותר ויותר על אחסון אתרים באמצעות שרתים וירטואלים או שרתי VPS בשמם המקורי. שרתים אלו חוללו מהפכה בענף אחסון האתרים המנומנם והגיע הזמן שגם אתם תכירו אותם טוב יותר. המאמר הבא נועד לעשות מעט סדר בנושא זה.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים05/06/176213 צפיות
אם השקעתם את רוב זמנכם וכספכם באתר שמטרתו להשיג לכם כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים, אולי כדאי שתחשבו גם על אחסון אתרים. איפה אתם מתכוונים לשמור את השרת שלכם? אילו השפעות יש לבחירת שרת וירטואלי נכון או אחסון אתרים מותאם? עומדים לרכוש חבילת אחסון אתרים? אל תשכחו לבחור גם לפי מאפיינים שמטרתם להשפיע על חווית הגולש.

מאת: DSD STUDIOאחסון אתרים17/04/163116 צפיות
האם אתה משתמש בפלאש כדי לבנות את אתר האינטרנט עבור העסק שלך? אתה רוצה להיות בטוח שהאתר שלך ירוץ בצורה חלקה כמו שצריך? אז כדאי לך לבחון את האפשרות של אחסון פלאש.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/153118 צפיות
בשנים האחרונות בעלי אתרים ישראליים רבים נוטים לחפש אפשרויות של אחסון אתרים בחברות אחסון זרות על פני אלו הישראליות, בעיקר עכב המחיר. אך האם הסיבה מוצדקת?

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152643 צפיות
במידה והגעתם להחלטה כי אתם מעוניינים באתר אינטרנט לעסק שלכם הרי שראשית כל חשוב שתבחרו כתובת אינטרנט עבור אותו האתר – כתובת זו מוגדרת כדומיין (שם מתחם) ורצוי לרכוש אותה כמה שיותר מהר. עוד במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152826 צפיות
שירותי ענן שונים דוגמת אלו המשמשים לגיבוי או אחסון קבצים חשובים הולך וצובר תאוצה והסיבות לכך רבות. עוד על כך במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152549 צפיות
המודרניזציה והטכנולוגיה המתקדמת הגיעו לא מזמן גם לעולם אחסון האתרים וכיום עוד ועוד בעלי אתרים מעדיפים לעבור לאחסון על גבי שרת וירטואלי על חשבון שרת שיתופי. מדוע הדבר מתרחש במאמר הבא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica