חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אחסון אתרים - כמה זה עולה לנו?

מאת: ליאור ניבאחסון אתרים03/12/2011888 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

האם הסכום או המבצעים וההטבות השונות אשר חברות אחסון אתרים מציעות לכם הם בדיוק מה שאתם צריכים בכדי לקבל החלטה ולבחור חברת אחסון אתרים עבור האתר שלכם?גם אבל לא רק! כל אחד רוצה למצוא פתרון אחסון אתרים משתלם אבל זכרו שיש עוד שיקולים פרט לחיסכון - קידום אתרים ברשת הוא שיקול הקודם לכל חיסכון כי כל המטרה של בנית אתר, אחסונו והעלתו לאוויר הרי נועדה לאפשר לאתר את החשיפה המקסימלית במנועי החיפוש. לכן, כדאי לקרוא מאמר זה בקפידה לפני שמקבלית החלטות אופרטיביות בנושא אחסון אתרים.

אחסון אתרים - שני מודלים לתשלום בחברות המקומיות:

יש כיום שני מודלים עיקריים לתשלום עבור אחסון אתרים בארץ בחברות אחסון אתרים ובחממות שרתים: האחת היא תשלום קבוע על כל יום אחסון והשניה היא אחסון בחינם אך בתמורה לפרסום. כאשר אתם מאחסנים אתר, אתם בעצם ממקמים אותו על גבי שרתים של החברה המספקת את השירות והתמיכה. בתמורה למקום על השרת ולטיפול ותחזוקת השרת, חברת אחסון אתרים גובה סכומים קבועים מראש ביחס למשקל האתר. כמו ששוקלים פירות וירקות בכדי לעמוד את המחיר שלהם, כאשר מדוברעל אחסון אתר, קובד האתר אכן משחק תפקיד: ככל שבאתר יש יותר קבצי מוזיקה, יותר סרטוני וידיאו, יותר תמונות או ארכיון גדוש ועוד,כך משקל האתר יהיה גבוה יותר וכך הוא ידרוש יותר מקוםעל השרת. כעקרון, אתרים סטנדרטים אינם חורגים ולכן התעריף שחברותאחסון אתרים יציעו לכם הוא בסביבות 3$ דמי אחסון אתרים ליום. קיימת אפשרות להנות משירותי אחסון אתרים בחינם אין כסף! בתמורה להקצאת שטח בתוך האתר - שטח שישמש את מנוע החיפוש גוגל לצורך פרסום.

אחסון אתרים - בארץ או בחו"ל:

יש הבדל בין אתרים אשר פונים לקהל היעד הישראלי / יהודי / קהל דובר עברית אשר מחפשים במנועי חיפוש בעברית! מחפשים אתרים ברשת המקומית לבין אתרים אשר מפעילים אותם ישראליים, אשר הוקמו בארץ ומתוחזקים בארץ אך הם משמשים חברות בינלאומיוות. כאשר מדובר על אחסון אתרים בעברית, אחסון אתרים יעודים לקהל הישראלי, מומלץ מאוד למצור עבורם פתרונות אחסון בחברות מקומיות ובחוות שרתים מקומיות שכן כך תהיה לאתר עדיפות ברשתות המקומיות ואילו כאשר מדובר על אתר המיועד ללקוחות בחו"ל, בעיקר אתר באנגלית, מומלץ למצוא פתרונות אחסון אתרים מעבר לים כך שתהיה להם גישה לרשת הבינלאומית.

כאשר מדובר על פתרונות אחסון אתרים אין פתרון אחד טוב יותר מהאחר.יש כמה פתרונות אשר כל אחד מתאים לסוג אחר של אתר. זכרו את מה שהכי חשוב לאתר שלכם והוא הנראות ברשת. חשוב לכם כי האתר יהיה מקודם וכי הוא יחשפ בפני כמה שיותר גולשים כי הרי לצורך כך בניתם אותו ולכן אתם משלמים כל כך הרבה על בנייתו, עיצובו ותחזוקתו של אתר אינטרנט

נשמע מעניין? עולם האינטרנט הוא אכן עולם מרתק, אשר מביא סיפוק רב לעוסקים בו. היום ישנם שפע של אנשי מקצוע העוסקים בתחומים השונים כגון: בניית אתרים , עיצוב אתרים , שיווק באינטרנט , פרסום באינטרנט ועוד ועוד. אם אתם רוצים להתחיל מאיפשהו, תוכלו להתחיל בלימודי קורס קידום אתרים שם תתוודעו לקסם של פרסום במנועי חיפוש. אם אין לכם סבלנות ללימודים אך אתם נהנים מהכתיבה - תוכלו להיות מומחים של כתיבה שיווקית . כתיבה זו יכולה להיות מאוד מעניינת ומאתגרת עבורכם, אתם מפיקים תכנים שיווקיים אשר מתפרסמים מדי יום ברחבי הווב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליאור ניב

מאת: ליאור ניבריהוט 12/12/111686 צפיות
הרשתות המובילות לבית ולחצר מייצרות שפע של פיתרונות על הקונספט של "עשה זאת בעצמך" ואנשים הופכים להיות סוג של שיפוצניקים בבית ובחצר גם אם אין להם ניסיון והכשרה מעשית

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111153 צפיות
אנחנו מכירים חוקרים פרטיים בעיקר מסדרות בטלוויזיה ומסרטים. ולכן נדמה לנו שעבודת חוקר פרטי היא זוהרת וכי חוקר פרטי נמצא מעל החוק לפעמים וכי לפעמים חוקר פרטי יכול לעבור על החוק רק כדי לפתור תעלומה.

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111179 צפיות
אנשים שואלים מה בעצם עושים משרדי חקירות? משרדי חקירות מבצעים סוגים שונים של חקירות פרטיות באמצעות בלשים או חוקרים פרטיים. סוגי חקירות שמבצעים משרדי חקירות הם למשל חקירות בתחום הכלכלי ממגוון תחומים

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111191 צפיות
עבור כל חוקר פרטי שתמצא לנכון לשאול, מטוס שחג בתחום השמיים הטריטוריאלים של מדינת ישראל ומחכה לאישור נחיתה, מטוס שהוא אינו מטוס קרב של אויב אלא מטוס מסוג בויינג אמריקאני שתוכנן באופן ייחודי

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111171 צפיות
אין דבר ששנוא יותר על אישי ציבור מאשר חקירות. בשל העובדה שמערכת יחסי הציבור שלהם שולחת את זרועותיה לכל המקומות גם אם הם מוטלים בספק - שהרי כל קול חשוב וכל תמיכה שיכולה לבוא מכיוון מסוים תתברך

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111090 צפיות
יש משרד חקירות פרטי ויש משרד חקירות ממשלתי. המשותף לשניהם הוא שלשניהם אף אדם היה רוצה להיכנס כנחקר. משרד חקירות הוא משרד שעובר עשרים וארבע שבע, בין אם מדובר בניתור של מידע שיכול להועיל לחקירה מסוימת

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111057 צפיות
משרדי חקירות פרטיים הם לא אחת אלה שייתנו פיתרון לאזרח המתוסכל שחש כי קצרה ידם של עמיתיהם , בין אם מדובר על משרדי חקירות של המשטרה או אחרים, הממונים על חקירה בנושא מסוים מטעם הסמכות שנתנה המדינה בידם.

מאמרים נוספים בנושא אחסון אתרים

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים22/08/173518 צפיות
בעת האחרונה ניתן לשמוע יותר ויותר על אחסון אתרים באמצעות שרתים וירטואלים או שרתי VPS בשמם המקורי. שרתים אלו חוללו מהפכה בענף אחסון האתרים המנומנם והגיע הזמן שגם אתם תכירו אותם טוב יותר. המאמר הבא נועד לעשות מעט סדר בנושא זה.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים05/06/176213 צפיות
אם השקעתם את רוב זמנכם וכספכם באתר שמטרתו להשיג לכם כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים, אולי כדאי שתחשבו גם על אחסון אתרים. איפה אתם מתכוונים לשמור את השרת שלכם? אילו השפעות יש לבחירת שרת וירטואלי נכון או אחסון אתרים מותאם? עומדים לרכוש חבילת אחסון אתרים? אל תשכחו לבחור גם לפי מאפיינים שמטרתם להשפיע על חווית הגולש.

מאת: DSD STUDIOאחסון אתרים17/04/163115 צפיות
האם אתה משתמש בפלאש כדי לבנות את אתר האינטרנט עבור העסק שלך? אתה רוצה להיות בטוח שהאתר שלך ירוץ בצורה חלקה כמו שצריך? אז כדאי לך לבחון את האפשרות של אחסון פלאש.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/153118 צפיות
בשנים האחרונות בעלי אתרים ישראליים רבים נוטים לחפש אפשרויות של אחסון אתרים בחברות אחסון זרות על פני אלו הישראליות, בעיקר עכב המחיר. אך האם הסיבה מוצדקת?

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152643 צפיות
במידה והגעתם להחלטה כי אתם מעוניינים באתר אינטרנט לעסק שלכם הרי שראשית כל חשוב שתבחרו כתובת אינטרנט עבור אותו האתר – כתובת זו מוגדרת כדומיין (שם מתחם) ורצוי לרכוש אותה כמה שיותר מהר. עוד במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152826 צפיות
שירותי ענן שונים דוגמת אלו המשמשים לגיבוי או אחסון קבצים חשובים הולך וצובר תאוצה והסיבות לכך רבות. עוד על כך במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152549 צפיות
המודרניזציה והטכנולוגיה המתקדמת הגיעו לא מזמן גם לעולם אחסון האתרים וכיום עוד ועוד בעלי אתרים מעדיפים לעבור לאחסון על גבי שרת וירטואלי על חשבון שרת שיתופי. מדוע הדבר מתרחש במאמר הבא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica