חפש מאמרים:
שלום אורח
01.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אחסון אתרים - כי כל אתר חייב להיות מאוחסן היכנשהו

מאת: ליאור ניבאחסון אתרים03/12/2011748 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מי שלא בא מעולם ההיטק או ספציפית מענף האינטרנט לא בדיוק יודע איך מגיעים אתרים לעולם (או יותר נכון, איך מגיעים אתרים לרשת). אבל זה בסדר, לא הרבה אנשים שאינם מהתחום בכלל מכירים את המושג אחסון אתרים. אחסון אתרים הוא כאשר רוצים להעלות אתר לרשת, כך שהוא יהיה גלוי בפני ציבור הגולשים העולמי אבל צריך לחבר אותו, את האתר, לרשת האינטרנט. החיבור הזה נעשה באמצעות שרת. לא כל אחד שיש לו אתר חברה קטן צריך לרוץ ולקנות שרת וכן לא צריך לדעת לתפעל ולתחזק שרתים שכן יש כיום חברות אשר מעניקות שירותי אחסון אתרים על פי כמה מודלים.

אחסון אתרים תמורת פירסום:

שרתים הם חומרה אשר מכילה מקום אחסנה רב, על פי משקל, ולכן על שרת אחד יכולים לעמוד כמה אתרים (עשרות ואפילו מאות). יכולת האחסנה של שרת תלויה במשקל של האתר. כיום, ככל שיש יותר ויותר קבצים כבדים כגון: מוזיקה, סרטי וידיאו וכו', כך האתרים הופכים ליותר כבדים ולכן הם תופסים יותר מקום על גבי השרת. ככל שאתר כבד יותר, כך האחסנה שלו מורכבת יותר ולכן היא תהיה יקרה יותר ולהיפך. אחסון אתרים היא האופציה היחידה כיום העומדת בפני בעלי אתרים אשר אינם רוצים להכנס להוצאות גדולות סביב האתר. פרט לחברות ביטחוניות או חברות המחזיקות או מטפלות בחומרים מאוד מסווגים, אשר לא מוכנות בשום פנים ואופן להעביר את המידע לשרתים אחרים ובפרט לא לשרתים עליהם יושבים עוד תכנים, הפיתרון של אחסון אתרים בחברות פרטיות המספקות שירותי אחסנה הוא אידיאלי.

איתסון אתרים תמורת סכומים קבועים מראש:

אחסון אתרים מתבצע על פי מודל של דמי שכירות קבועים מראש, בדיוק כמו הדרכת דירה עם תשלום קבוע עבור שטח הבית. לרוב, עלות דמי אחסון אתרים עומד על כשלושה דולרים ליום אחסון בתור התחלה. שווה לבדוק בכל פעם מחדש ולקבל הצעות מחירים מכמה שיותר חברות שכן לכל חברה יש מבצעים, הטבות והנחות עונתיות ולכן כדראי לברר את כל האופציות לקראת המועד הנכון (לקראת סיום בניית האתר והשאיפה להעלותו לאוויר). תמורת סכום אחסון קבוע, אותן חברות אחסון אתרים דואגות להקצות לאתר שלכם את המקום הדרוש לו על גבי שרתוכן להפעיל מערכות בקרה וגיבוי וכן להיות אחראיות לשרתים במקרים של תקלות טכניות.

אחסון אתרים - השכרת שרת בתוך חוות שרתים:

ישנן חברות גדולות המפעילות מספר רב של אתרים בו זמנית, חברות ביטחוניות החרדות לנושא של פריצות מידע וכן חברות העוסקות ישירות בפירסום באינטרנט והן מפיקות באנרים (פירסומות אינטרנטיות) על בסיס קבוע, שגם הן זקוקות לשטחי אחסון. לכן, ישנן חברות הבוחרות לרכוש שרת אשר יעמוד לרשותן כאשר אותו שומרים, מפעילים ומתחזקים בחוות שרתים. יש כיום לא מעט חוות שרתים בארץ כמו גם חברות פרטיות המציעות שירותי אחסון אתרים. לאורך זמן אנו רואים מגמה בה יותר ויותר חברות אחסון אתרים נפתחות כך שיש מענה לכל האתרים החדשים הנבנים והדבר גם מבטיח תחרות בין העסקים וכאשר יש תחרות - המחירים הופכים נוחים.

אחסון אתרים הוא שירות חשוב אך אל תשכחו מה בא לפניו ואחריו... לפניו יש את כל תהליך בניית האתר - בניית אתרים ועיצוב אתרים הם שני שירותים ההולכים ממש יד ביד. עיצוב אתרים ובניית אתרים קובעים את המראה הכללי של האתר - ויש להקדיש לכך את מירב הזמן ותשומת הלב. ומה בא לאחר תהליך האחסון? ובכן, מתחילים לפרסם! פרסום באינטרנט הנו תחום תוסס ודינמי המציע לכל מפרסם להגיע עם השקעה מינימאלית ולצאת עם תשואה גבוהה. ישנם כמה כלים חינמיים של פרסום כמו פרסום ברשתות חברתיות או הפצת תכנים פרסומיים והפצת תכני כתיבה שיווקית (הדואגים לטרפד את הפאן השיווקי של האתר, שיווק באינטרנט וכו'). מלבד זאת, קידום אתרים הוא גם דרך טובה להתפתח בתחום. תוכלו לשכור שירותים מקצועיים של העוסקים בתחום או ללמוד בעצמכם לימודי ערב או בוקר (לבחירתכם) של קורס קידום אתרים .

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליאור ניב

מאת: ליאור ניבריהוט 12/12/111688 צפיות
הרשתות המובילות לבית ולחצר מייצרות שפע של פיתרונות על הקונספט של "עשה זאת בעצמך" ואנשים הופכים להיות סוג של שיפוצניקים בבית ובחצר גם אם אין להם ניסיון והכשרה מעשית

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111157 צפיות
אנחנו מכירים חוקרים פרטיים בעיקר מסדרות בטלוויזיה ומסרטים. ולכן נדמה לנו שעבודת חוקר פרטי היא זוהרת וכי חוקר פרטי נמצא מעל החוק לפעמים וכי לפעמים חוקר פרטי יכול לעבור על החוק רק כדי לפתור תעלומה.

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111181 צפיות
אנשים שואלים מה בעצם עושים משרדי חקירות? משרדי חקירות מבצעים סוגים שונים של חקירות פרטיות באמצעות בלשים או חוקרים פרטיים. סוגי חקירות שמבצעים משרדי חקירות הם למשל חקירות בתחום הכלכלי ממגוון תחומים

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111194 צפיות
עבור כל חוקר פרטי שתמצא לנכון לשאול, מטוס שחג בתחום השמיים הטריטוריאלים של מדינת ישראל ומחכה לאישור נחיתה, מטוס שהוא אינו מטוס קרב של אויב אלא מטוס מסוג בויינג אמריקאני שתוכנן באופן ייחודי

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111175 צפיות
אין דבר ששנוא יותר על אישי ציבור מאשר חקירות. בשל העובדה שמערכת יחסי הציבור שלהם שולחת את זרועותיה לכל המקומות גם אם הם מוטלים בספק - שהרי כל קול חשוב וכל תמיכה שיכולה לבוא מכיוון מסוים תתברך

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111092 צפיות
יש משרד חקירות פרטי ויש משרד חקירות ממשלתי. המשותף לשניהם הוא שלשניהם אף אדם היה רוצה להיכנס כנחקר. משרד חקירות הוא משרד שעובר עשרים וארבע שבע, בין אם מדובר בניתור של מידע שיכול להועיל לחקירה מסוימת

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111059 צפיות
משרדי חקירות פרטיים הם לא אחת אלה שייתנו פיתרון לאזרח המתוסכל שחש כי קצרה ידם של עמיתיהם , בין אם מדובר על משרדי חקירות של המשטרה או אחרים, הממונים על חקירה בנושא מסוים מטעם הסמכות שנתנה המדינה בידם.

מאמרים נוספים בנושא אחסון אתרים

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים22/08/173520 צפיות
בעת האחרונה ניתן לשמוע יותר ויותר על אחסון אתרים באמצעות שרתים וירטואלים או שרתי VPS בשמם המקורי. שרתים אלו חוללו מהפכה בענף אחסון האתרים המנומנם והגיע הזמן שגם אתם תכירו אותם טוב יותר. המאמר הבא נועד לעשות מעט סדר בנושא זה.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים05/06/176218 צפיות
אם השקעתם את רוב זמנכם וכספכם באתר שמטרתו להשיג לכם כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים, אולי כדאי שתחשבו גם על אחסון אתרים. איפה אתם מתכוונים לשמור את השרת שלכם? אילו השפעות יש לבחירת שרת וירטואלי נכון או אחסון אתרים מותאם? עומדים לרכוש חבילת אחסון אתרים? אל תשכחו לבחור גם לפי מאפיינים שמטרתם להשפיע על חווית הגולש.

מאת: DSD STUDIOאחסון אתרים17/04/163119 צפיות
האם אתה משתמש בפלאש כדי לבנות את אתר האינטרנט עבור העסק שלך? אתה רוצה להיות בטוח שהאתר שלך ירוץ בצורה חלקה כמו שצריך? אז כדאי לך לבחון את האפשרות של אחסון פלאש.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/153123 צפיות
בשנים האחרונות בעלי אתרים ישראליים רבים נוטים לחפש אפשרויות של אחסון אתרים בחברות אחסון זרות על פני אלו הישראליות, בעיקר עכב המחיר. אך האם הסיבה מוצדקת?

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152646 צפיות
במידה והגעתם להחלטה כי אתם מעוניינים באתר אינטרנט לעסק שלכם הרי שראשית כל חשוב שתבחרו כתובת אינטרנט עבור אותו האתר – כתובת זו מוגדרת כדומיין (שם מתחם) ורצוי לרכוש אותה כמה שיותר מהר. עוד במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152831 צפיות
שירותי ענן שונים דוגמת אלו המשמשים לגיבוי או אחסון קבצים חשובים הולך וצובר תאוצה והסיבות לכך רבות. עוד על כך במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152551 צפיות
המודרניזציה והטכנולוגיה המתקדמת הגיעו לא מזמן גם לעולם אחסון האתרים וכיום עוד ועוד בעלי אתרים מעדיפים לעבור לאחסון על גבי שרת וירטואלי על חשבון שרת שיתופי. מדוע הדבר מתרחש במאמר הבא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica