חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איחסון אתרים

מאת: ליאור ניבאחסון אתרים03/12/20111109 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כולם מכירים את המושג איחסון אתרים 'בגדול' כי כל מי שבנה אתר או מתכנן לבנות אתר שומע את המושג הזה ומבין את חשיבותו אולם מעט מאוד אנשים, מחוץ לעולם האינטרנט, מבינים את החשיבות של בחירת החברות הטובות לצורך איחסון אתרים כדרך להבטיח לאתר סיכויי הצלחה גבוהים ברשת.

חברות המעניקות לכם שירותי איחסון אתרים תמורת דמי איחסון נמוכים ואף 'נמוכים מידי' הן ברוב המקרים חברות בינוניות ומטה המנסות להרוויח על המודלשל ריבוי לקוחות. איחסון אתרים מתבצע על גבי שרת ושרת הוא חומרה יקרה. בכדי להרוויח (והרי כל חברה רוצה להרוויח), חברות המעניקות שירותי איחסון אתרים בזול מציעות שירותים לכמה שיותר אתרים ואז מה שקורה זה שאתם משלמים דמי איחסון נמוכים ביותר עבור איחסון אתרים אבל גם התוצאות הן בהתאם! כאשר חברות איחסון אתרים מנסות להעניק שירותי איחסון אתרים לכמה שיותר חברות הן מציעות לכם פיתרונות חומרה בינוניים ואף גרועים וכך שהאתר שלכם יסבול בסופו של דבר מאחת או יותר מהבעיות הבאות:

איחסון אתרים - בעיות גישה לשרת:

כאשר חברות איחסון אתרים מנסות להרוויח מכמה שיותר בעלי אתרים הן נעזרות באותו שרת כמה שיותר מהשיותר עומס כבד וזה אומר שגולשי האתר ירגישו בבעיות ובעיקר - לכם יהיה קשה להעלות תכנים חדשים (עניין של זמן המתנה ממושך).

איחסון אתרים - הגבלת תנועת גולשים:

כאשר יש עומס על שרת הוא מגביל תנועת גולשים ולכן יהיה מצבבו גולשים כלל לא יוכלו להגיע לאתר ובמקרים של אתרים מסחריים - מדובר על הפסד כלכלי עצום!

איחסון אתרים - הגבלת נפח האתר:

כאש אתם בוחרים בפיתרונות זולים ומוגבלים לאיחסון האתר אתם לא יכולים להעלות את כל התכנים ובתדירות הרצויה שכן אתם מוגבלים מבחינת נפח (אתם מוגבלים בהעלאת קבצים, תמונות, וידיאו ועוד).

אז מהי הדרך הטובה ביותר לרכוש שירותי איחסון אתרים? חבילת שירותים! חברות המתמחות בשירותי בניית אתרים ואיחסון אתרים מציעות שפע של פתרונות לאתר שלכם, וחלקם כוללים שירות איחסון. כך תוכלו להשיג כמה ציפורים במכה: תכני כתיבה שיווקית , פרסום בגוגל , פרסום באינטרנט , ניהול קמפיין שיווק באינטרנט , קידום אתרים , עיצוב אתרים , ועוד. לאלו שלא סומכים על חברות הבנייה, יכולים ללמוד בעצמם קורס קידום אתרים ולהתחיל לנהל את העסק שלהם באינטרנט!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליאור ניב

מאת: ליאור ניבריהוט 12/12/111686 צפיות
הרשתות המובילות לבית ולחצר מייצרות שפע של פיתרונות על הקונספט של "עשה זאת בעצמך" ואנשים הופכים להיות סוג של שיפוצניקים בבית ובחצר גם אם אין להם ניסיון והכשרה מעשית

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111152 צפיות
אנחנו מכירים חוקרים פרטיים בעיקר מסדרות בטלוויזיה ומסרטים. ולכן נדמה לנו שעבודת חוקר פרטי היא זוהרת וכי חוקר פרטי נמצא מעל החוק לפעמים וכי לפעמים חוקר פרטי יכול לעבור על החוק רק כדי לפתור תעלומה.

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111178 צפיות
אנשים שואלים מה בעצם עושים משרדי חקירות? משרדי חקירות מבצעים סוגים שונים של חקירות פרטיות באמצעות בלשים או חוקרים פרטיים. סוגי חקירות שמבצעים משרדי חקירות הם למשל חקירות בתחום הכלכלי ממגוון תחומים

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111190 צפיות
עבור כל חוקר פרטי שתמצא לנכון לשאול, מטוס שחג בתחום השמיים הטריטוריאלים של מדינת ישראל ומחכה לאישור נחיתה, מטוס שהוא אינו מטוס קרב של אויב אלא מטוס מסוג בויינג אמריקאני שתוכנן באופן ייחודי

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111171 צפיות
אין דבר ששנוא יותר על אישי ציבור מאשר חקירות. בשל העובדה שמערכת יחסי הציבור שלהם שולחת את זרועותיה לכל המקומות גם אם הם מוטלים בספק - שהרי כל קול חשוב וכל תמיכה שיכולה לבוא מכיוון מסוים תתברך

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111089 צפיות
יש משרד חקירות פרטי ויש משרד חקירות ממשלתי. המשותף לשניהם הוא שלשניהם אף אדם היה רוצה להיכנס כנחקר. משרד חקירות הוא משרד שעובר עשרים וארבע שבע, בין אם מדובר בניתור של מידע שיכול להועיל לחקירה מסוימת

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111057 צפיות
משרדי חקירות פרטיים הם לא אחת אלה שייתנו פיתרון לאזרח המתוסכל שחש כי קצרה ידם של עמיתיהם , בין אם מדובר על משרדי חקירות של המשטרה או אחרים, הממונים על חקירה בנושא מסוים מטעם הסמכות שנתנה המדינה בידם.

מאמרים נוספים בנושא אחסון אתרים

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים22/08/173514 צפיות
בעת האחרונה ניתן לשמוע יותר ויותר על אחסון אתרים באמצעות שרתים וירטואלים או שרתי VPS בשמם המקורי. שרתים אלו חוללו מהפכה בענף אחסון האתרים המנומנם והגיע הזמן שגם אתם תכירו אותם טוב יותר. המאמר הבא נועד לעשות מעט סדר בנושא זה.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים05/06/176211 צפיות
אם השקעתם את רוב זמנכם וכספכם באתר שמטרתו להשיג לכם כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים, אולי כדאי שתחשבו גם על אחסון אתרים. איפה אתם מתכוונים לשמור את השרת שלכם? אילו השפעות יש לבחירת שרת וירטואלי נכון או אחסון אתרים מותאם? עומדים לרכוש חבילת אחסון אתרים? אל תשכחו לבחור גם לפי מאפיינים שמטרתם להשפיע על חווית הגולש.

מאת: DSD STUDIOאחסון אתרים17/04/163113 צפיות
האם אתה משתמש בפלאש כדי לבנות את אתר האינטרנט עבור העסק שלך? אתה רוצה להיות בטוח שהאתר שלך ירוץ בצורה חלקה כמו שצריך? אז כדאי לך לבחון את האפשרות של אחסון פלאש.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/153116 צפיות
בשנים האחרונות בעלי אתרים ישראליים רבים נוטים לחפש אפשרויות של אחסון אתרים בחברות אחסון זרות על פני אלו הישראליות, בעיקר עכב המחיר. אך האם הסיבה מוצדקת?

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152639 צפיות
במידה והגעתם להחלטה כי אתם מעוניינים באתר אינטרנט לעסק שלכם הרי שראשית כל חשוב שתבחרו כתובת אינטרנט עבור אותו האתר – כתובת זו מוגדרת כדומיין (שם מתחם) ורצוי לרכוש אותה כמה שיותר מהר. עוד במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152824 צפיות
שירותי ענן שונים דוגמת אלו המשמשים לגיבוי או אחסון קבצים חשובים הולך וצובר תאוצה והסיבות לכך רבות. עוד על כך במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152545 צפיות
המודרניזציה והטכנולוגיה המתקדמת הגיעו לא מזמן גם לעולם אחסון האתרים וכיום עוד ועוד בעלי אתרים מעדיפים לעבור לאחסון על גבי שרת וירטואלי על חשבון שרת שיתופי. מדוע הדבר מתרחש במאמר הבא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica