חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קידום אתרים - מקצוע לכל החיים

מאת: אלי זיוקידום אתרים04/12/2011712 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


נכון שעד לעשות הנוכחי לא ידעני שיש או יותר נכון שישי מקצוע כזה של איש קידום אתרים (מקדם אתרים) ולכן לאחשבנו על זה כאופציה אבל כיום, לאחר עשור מניב עבור רוב החברות העוסקות באינטרנט ובפרט עבור חברות קידום אתרים באינטרנט, נראה כי עבודה בתחום של קידום אתרים היא בהחלט עבודה יציבה, בטוחה ובעיקר רווחית.

נכון שיש מקצועות טרנדיים אשר נכנסים לשוק העבודה ויוצאים ממנו תוך כמה שנים מבלי להשאיר זכר אולם כאשר מדובר על עולם האינטרנט - אפשר להגיד כיום בוודאות שלא רק שהעיסוק במלאכת קידום אתרים תמשיך להיות רלוונטית אלא כי אף תחול עלייה בביקוש, בהיקף הפעילות ובהיקף הרווחים הישירה מפרויקטים של קידום אתרים. הסיבה לכך היא פשוטה - חדירה מאסיבית של אתרים חדשים לאינטרנט, חדרה על בסיס יומי, מגבירה את התחרות של מפעילי האתרים. אם בעבר היו 4 אתרי בריאות ועוד שניים שלושה אתרי חדשות כלליים בהם היה גם מדור בריאות - הרי שכיום יש רק בעברית עשרות אתרי בריאות - עשרות! בכדי לעמוד בתחרות, היינו בכדי להופיע בעמודי התוצאות הראשונים של מנוע החיפוש גוגל, יש צורך במערך קידום אתרים, אחרת הקהל בחיים לא יגיע לאתר שלכם אלא אם כן מישהו יקיש את כתובתו במלואה (וזה לרוב לא קורה).

הצורך במקדמי אתרים הוביל כמה מוסדות מוכרים לפתוח קורס קידום אתרים במטרה להכשיר דור חדש של מקדמי אתרים מנוסים. קורס קידום אתרים מקצועי הוא ההזדמנות שלכם לרכוש לעצמכם מקצוע מאתגר, מכובד ומתגמל ביותר. מי שרוצה לעסוק בתחום של קידום אתרים לאחר הלימודים יוכל לעשות זאת במסלולים הבאים: עבודה כשכיר בחברת קידום אתרים מקצועית, עבודה כמקדם אתרים עבור פורטל, חברה מסחרית או גוף ציבורי המפעיל אתר בית או עבודה כמקדם אתרים מקצועי.

 

אם אתם נלהבים מעולם העסקים באינטרנט, כדאי שתדעו שיש הרבה מה לעשות שם. משרות חמות בתחום בניית אתרים או אחסון אתרים נחשבות למשרות נחשקות כיום. מרבית העובדים בתחומים אלו משתכרים לא רע בכלל, ותחומים נוספים כמו פרסום באינטרנט או שיווק באינטרנט גם נחשבים לתחומים מובילים אשר סוגרים מחזורים שנתיים של כמה מילוני שקלים.

אם אין לכם כל רקע טכנולוגי באינטרנט - זה עדיין לא אומר שלא תוכלו להתקדם בתחום זה. לדוגמא - תנאי הקבלה לקורס קידום אתרים אינם כוללים תואר אקדמי או רקע מקצועי כזה או אחר. גם בתחום כתיבה שיווקית קורה דבר דומה, במיוחד עבור כתיבה שיווקית לאתרי אינטרנט - משרה חמה במיוחד, אך מה שכן דרוש זה אוריינטציה שיווקית וכשרון.

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלי זיו

מאת: אלי זיופרסום באינטרנט09/12/111196 צפיות
פרסום באינטרנט הוא חלום רטוב של כל מנהל חברה גדולה כקטנה וחדשה כותיקה. פרסום באינטרנט הוא זול יחסית למדיות המתחרות, אפקטיבי יחסיות למדיות המתחרות ומבטיח תוצאות מהירות ביחס למדיות המתחרות אז מה הפלא?

מאת: אלי זיופרסום באינטרנט09/12/111128 צפיות
אחרי שבניתם אתר, אחרי שהשקעתם שעות בתכנון המבנה שלו, התכנים, העיצוב... אחרי שמצאתם פתרונות אחסון אתרים והעליתם אותו סוף סוף לרשת, ברור שהדבר האחרון שאתם רוצים לעשות כעת הוא להתחיל להשקיע עוד משאבים

מאת: אלי זיופרסום באינטרנט09/12/111265 צפיות
פרויקט בניית אתרים הוא פרויקט גדול ומאסיבי אשר גוזל משאבים רבים בעיקר זמן ותקציב ואנשים משקיעים את מלא המשאבים בתהליכים הראשוניים של תכנון האתר, עיצוב האתר, בחירת התכנים ובכלל.

מאת: אלי זיופרסום באינטרנט09/12/111192 צפיות
בניית אתרים היא חלק בלתי נפרד משוק העבודה כיום וכל חברה שמעוניינת להרחיב את הפעילות העסקית שלה בארץ או בחו"ל פונה אל חברות בניית אתרים לקבלת פתרון מעשי

מאת: אלי זיופרסום באינטרנט09/12/111190 צפיות
אתם מכירים חברה שאין לה מחלקת שיווקית? אתם מכירים תאגיד שאין לא משרד פרסום ו/או יחסי ציבור שעובד בשבילו חמישה ימים בשבוע (לפחות)? אין דברים כאלה ולא ברמת הפתגםאלא אין חברות במודל הזה.

מאת: אלי זיופרסום באינטרנט09/12/111177 צפיות
רוצים להתחיל לנצל את המדיה הוירטואלית לצורך הגדלת היקף המכירות שלכם? לא משנה באיזה תחום אתם עוסקים: ניקוי יבש, טיפולים קוסמטיים, ריפוי בעיסוק, התקנת פרגולות או עיצוב חדרי ילדים ועוד ועוד

מאת: אלי זיופרסום באינטרנט09/12/111114 צפיות
מה זה אומר קידום אתרים בצורה אורגנית? זה אומר שהאתר מקדםאת עצמו במנועי החיפוש באמצעות התכנים הכלולים בו. איך בדיוק זה עובד? פשוט מאוד - המשיכו לקרוא וגלו בעצמכם מה זה קידום אתרים ואיך זה עובד

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213443 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211717 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183564 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172907 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172650 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172489 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172532 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica