חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

למה צריך חוקר פרטי?

מאת: אלי זיוחקירות04/12/2011869 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


חוקר פרטי  מקצועי ומיומן יכול לעזור לכם לפתרון מגוון בעיות, לקבל מידע ולגלות את האמת.בעזרת כלים רבים כמו מצלמות נסתרות, מכשירי האזנה, מעקבים פיזים ותצפיות, חוקר פרטי יכול לאסוף עדויות ולספק את התשובות שלא תצליחו לקבל ממקור אחר.

העבודה של חוקר פרטי מתבצעת עבור אנשים פרטיים אבל יכולה להגיע גם לחברות, בעלי עסק, עורכי דין ועוד.למשל אם אתם חושדים שאחד מהעובדים שלך גונב כספים מהחברה, חוקר פרטי יכול לפעול בדיסקרטיות הנחוצה כדי לחשוף אותו. הוא יכול למצוא את האמת בדרכים רבות:*לבצע מעקב אחרי העובד שלכם בעזרת צילומים ומעקבים פיזיים.*חוקר פרטי יכול להתחזות לעובד בחברה שלכם ו"לרחרח" סביב אותו עובד (בצורה מקצועית ולא חשודה כמובן) כך הוא יכול גם להטמין מכשירי האזנה מוסתרים ומתוחכמים במשרד של אותו עובד .*חוקר פרטי יכול לבדוק את חשבונות הבנק של העובד שלכם ולגלות האם מגיעים לשם הכספים שאותם הוא גונב.

ובכלל, חוקר פרטי יכול לעקוב אחר כל תנועה של העובד שלכם  ולהוציא את האמת לאור.כשמקבלים את ההחלטה לשכור חוקר פרטי חשוב מאוד לבדוק שיש לו רישיון לעסוק כחוקר פרטי. מומלץ גם לקבל המלצה על חוקר פרטי ממישהו מוכר ולא ללכת למישהו מבלי ששמעתם עליו.כמובן שצריך קודם כל לקבל הצעת מחיר מחוקר פרטי (אפילו מכמה חוקרים שונים) ולבדוק טוב טוב שמדובר בבעל מקצוע מיומן שפועל כחוק.

חוקר פרטי מקצועי יסביר לכם בדיוק איך הולך להתבצע המעקב, יראה לכם את ציוד המעקב שיש ברשותו. חשוב לוודא שאתם שוכרים חוקר פרטי שמעדכן אותכם לאורך כל החקירה ומיידע במה שקורה ואיזה מידע חדש יש לו בכל שלב בחקירה.

שירותי משרד חקירות הם שירותים מבוקשים אשר רכישתם מלווה לא פעם בתחושת אי נעימות בקרבנו. הצורך בפניה לאנשי מקצוע בתחום זה נובע בעיקר ממקרים לא נעימים אשר קורים לנו במהלך חיינו, ועל מנת לפתור אותם על הצד הטוב ביותר נעזרים בשירותים של משרדי חקירות מקצועיים. לדוגמא, תביעות ביטוח או העלמות כספי ביטוח הם עניין שיכול להיגרר שנים, אלא אם כן אנו שוכרים שירותי חוקרים פרטיים לביצוע חקירות ביטוח או חקירות כלכליות מסוגים דומים. חקירות פרטיות או חקירות אישיות נועדו לחשיפת נאמנות של בן או בת הזוג, לבדיקת נאמנות של עובדים בחברה וכד'. גם חקירות מהימנות עושות דבר דומה, ואלו נחשבות לחקירות מקצועיות יותר במקרים בהם משבר אמון תוקף עובדים בארגונים או חברות גדולות. לכל משרד חקירות יש את ההתמחות שלו, כמו לדוגמא משרד חקירות אשר מתמחה בשירותי חקירות פליליות או שירותי חקירות אחרות. אם אתם זקוקים לשירותי חקירות, מומלץ לבחור במשרד חקירות אשר מתמחה בסוג החקירה שאתם מחפשים.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלי זיו

מאת: אלי זיופרסום באינטרנט09/12/111192 צפיות
פרסום באינטרנט הוא חלום רטוב של כל מנהל חברה גדולה כקטנה וחדשה כותיקה. פרסום באינטרנט הוא זול יחסית למדיות המתחרות, אפקטיבי יחסיות למדיות המתחרות ומבטיח תוצאות מהירות ביחס למדיות המתחרות אז מה הפלא?

מאת: אלי זיופרסום באינטרנט09/12/111124 צפיות
אחרי שבניתם אתר, אחרי שהשקעתם שעות בתכנון המבנה שלו, התכנים, העיצוב... אחרי שמצאתם פתרונות אחסון אתרים והעליתם אותו סוף סוף לרשת, ברור שהדבר האחרון שאתם רוצים לעשות כעת הוא להתחיל להשקיע עוד משאבים

מאת: אלי זיופרסום באינטרנט09/12/111262 צפיות
פרויקט בניית אתרים הוא פרויקט גדול ומאסיבי אשר גוזל משאבים רבים בעיקר זמן ותקציב ואנשים משקיעים את מלא המשאבים בתהליכים הראשוניים של תכנון האתר, עיצוב האתר, בחירת התכנים ובכלל.

מאת: אלי זיופרסום באינטרנט09/12/111188 צפיות
בניית אתרים היא חלק בלתי נפרד משוק העבודה כיום וכל חברה שמעוניינת להרחיב את הפעילות העסקית שלה בארץ או בחו"ל פונה אל חברות בניית אתרים לקבלת פתרון מעשי

מאת: אלי זיופרסום באינטרנט09/12/111185 צפיות
אתם מכירים חברה שאין לה מחלקת שיווקית? אתם מכירים תאגיד שאין לא משרד פרסום ו/או יחסי ציבור שעובד בשבילו חמישה ימים בשבוע (לפחות)? אין דברים כאלה ולא ברמת הפתגםאלא אין חברות במודל הזה.

מאת: אלי זיופרסום באינטרנט09/12/111172 צפיות
רוצים להתחיל לנצל את המדיה הוירטואלית לצורך הגדלת היקף המכירות שלכם? לא משנה באיזה תחום אתם עוסקים: ניקוי יבש, טיפולים קוסמטיים, ריפוי בעיסוק, התקנת פרגולות או עיצוב חדרי ילדים ועוד ועוד

מאת: אלי זיופרסום באינטרנט09/12/111110 צפיות
מה זה אומר קידום אתרים בצורה אורגנית? זה אומר שהאתר מקדםאת עצמו במנועי החיפוש באמצעות התכנים הכלולים בו. איך בדיוק זה עובד? פשוט מאוד - המשיכו לקרוא וגלו בעצמכם מה זה קידום אתרים ואיך זה עובד

מאמרים נוספים בנושא חקירות

מאת: shlomy חקירות26/12/171550 צפיות
חושדים בבן הזוג? חשוב להבין מספר פרטים טרם הפניה לחוקר פרטי, ראשית תחום הבגידות הוא עניין שמתרחב בשנים האחרונות ולמשרדי חקירות יש לא מעט עבודה בתחום, 80% מכלל הפונים למעשה בטוחים שמתבצעת בגידה וזקוקים להוכחה לצורך בתי משפט וכו', הבגידות שמגיעות לידי חקירות מדובר במעשה המתמשך לאורך תקופה עם פרטנר קבוע ולא בגידה מיקירת שעליה קשה מאוד לאסוף ראיות

מאת: נויחקירות25/11/171780 צפיות
אנשים רבים פונים למשרדי חקירה פרטיים כאלה ואחרים על מנת לאשש או להזים חשדות אשר יש להם לגבי התנהגות בני הזוג שלהם, או כדי להשיג מידע אודות שותפים לעסק או על מתחרים או אודות אנשים אשר רוצים לעשות איתם עסקים וכדומה. משרדי חקירות מעניקים שירותי מעקבים אחרי אנשים לצורך השגת מידע אשר נחוץ ללקוחות שלהם. אבל בהזמנת מעקבים יש גם סיכונים אשר יש לקחת אותם בחשבון.

מאת: אוריה בן מנחםחקירות22/06/152858 צפיות
במקרים רבים, אנו זקוקים לעזרתו של חוקר פרטי מנוסה. המטרה העיקרית בגינה אנו שוכרים את שירותיו של חוקר פרטי המתמחה בתחום הבגידות היא להחזיר את חיינו למסלול הרגיל שלהם ולמנוע מצב בו נעשה לנו עוול

מאת: אמיר אברמסוןחקירות09/03/152179 צפיות
אריאלה לא הופתעה מהממצאים נפרדה לשלום וציינה כי זה מחזק את ההחלטה שלה לבדוק מי הפרטנר שלה. וכי היא מסיימת היום את הקשר.

מאת: אמיר אברמסוןחקירות14/01/152333 צפיות
ישנם מספר קריטריונים שעליכם לקחת בחשבון כאשר אתם עומדים בפני סינון ראשוני של משרד חקירות פרטי.

מאת: אמיר אברמסוןחקירות10/11/142855 צפיות
בשנים האחרונות אני נוכח כי יש למשרד החקירות שלי במיוחד עקב האינטרנט, פניות של מגזרים שמעולם לא היו לקוחות של משרדי חקירות.

מאת: ליאת מנדלסוןחקירות14/09/143234 צפיות
בחיים אי אפשר לדעת מתי האדם מולך דובר אמת או לא. כאשר מדובר על עניינים שוליים הרי שמלבד חוסר נעימות ותסכול, הדבר לא באמת משפיע. כאשר מדובר על ענייני עבודה, זוגיות וכדומה – למושג שקר או אמת יש משמעות שונה לגמרי. בדיוק בשל כך מזל שאפשר להשתמש באחת המכונות החשובות ביותר שהומצאו מכונת פוליגרף.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica