חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אנגלית – מילה אחת היסטוריה ארוכת שנים

מאת: הדס גורלימודי שפות05/12/2011882 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אנגלית היא שפה בינלאומית שמקורותיה נעוצים מימים ימימה. אנגלית מככבת היום כשפת הלימוד הרשמית במוסדות ההשכלה המובילים בעולם. מוסדות ההשכלה העבריים מקדישים ללימודי אנגלית ימים ולילות ומנסים להעניק לסטודנט הממוצע את הבסיס להתמודד מול גורמים בעידן הגלובלי.

אנגלית, לפי מקורות רשמיים, היא השפה העשירה בעולם עם למעלה מ-240 אלף מילים. במקורה היא שפה גרמאנית שהתפתחה והגיעה לימי גדולתה עם התפתחות האימפריה הבריטית. ארה"ב תרמה רבות לפופולאריות ולהתפשטות השפה וכיון היא מככבת בכלל מוסדות הלימוד המוכרים והטובים בעולם. הדיאלקטים השונים מתחלקים למספר סוגים: אנגלית אמריקאית, אנגלית בריטית, אנגלית אוסטרלית ואחרונה ברשימה היא אנגלית קנדית.

עידן הרשת

כיוון שהכוונה של מאמר זה הוא לתת רקע כללי לא ניכנס להבדלים שבין אנגלית כזו לאנגלית אחרת אלא נתמקד בפריצה האנגלית החדשה, או במילים פשוטות יותר: אנגלית שברשת. עידן האינטרנט העלה את המודעות הבינלאומית לשפה האנגלית לרמה שלא הייתה מעולם. כיום, עסקים קטנים בכפרים נידחים ברחבי העולם מחזיקים אתר אינטרנט עם ורסיה אנגלית עצמאית. המטרה היא לפנות לעולם הרחב ולגדול. אבל האם מדובר במשהו טוב?

אנגלית לכולם

כולם מדברים אנגלית. או יותר נכון כולם מבקשים לדבר אנגלית. הרעיון הכללי הוא ליצור שפה אחידה שתוכל לגשר על הפערים התרבותיים בין מדינות וליצור שפה עסקית בינלאומית. עסקים ישראלים רבים משקיעים כיום בצוות הגבוה של החברה ועושים את הכל כדי ליצור משלחת שתוכל לתקשר ולנהל עסקים מול גורמים בחו"ל.

אנגלית שפה קשה?

אנגלית נחשבת לשפה קשה. יש לה ביטויים ומינוחים שונים המורכבים מצירוף של שפות שונות: צרפתית, גרמנית ואפילו יוונית. אותה אנגלית שמוכרת לנו, אנגלית המסך הגדול, זו שנשמעת בסרטי קולנוע ובסדרות טלוויזיה שונות, אינה מותאמת ללימודים במוסדות אקדמאיים, אנגלית עסקית או אנגלית משפטית. כדי ללמוד את רזי השפה נצטרך לרדת לשורשה. אבל זה כמאור שמור למאמר אחר, מקיף יותר, עמוק ומחקרי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הדס גור

מאת: הדס גורלימודים אקדמאיים29/10/131194 צפיות
ישראלים רבים פונים אל לימודי וטרינריה בחו"ל, בדרך כלל עקב מספר המקומות המצומצם בישראל, המוביל לתנאי קבלה גבוהים במיוחד. לימודים אלו מוצעים לסטודנטים זרים במגוון גדול של מדינות ובמבחר מוסדות, השונים זה מזה בעלויותיהם, תנאי הקבלה הנדרשים, איכות התוכנית ושיטות הלימוד. לכן, חשוב לערוך סקר שוק ולהשוות בין מוסדות שונים בטרם הבחירה.

מאת: הדס גורביטוח רכב29/10/131411 צפיות
ביטוח הוא אחד ההוצאות המרכזיות באחזקת אופנוע. מחיר הביטוח היקר נובע מהסיכונים שכרוכים בנהיגה באופנוע - סבירות גבוהה יותר לתאונות וגניבות. פוליסת ביטוח החובה לאופנוע התייקרה בשנים האחרונות, אבל יש כמה דרכים להוזיל את מחיר הביטוח.

מאת: הדס גורטיולים בחו"ל06/05/131148 צפיות
הודו היא המדינה השביעית בגודלה בתבל ומתגוררים בה למעלה ממיליארד אנשים, הדוברים עשרות שפות ושומרים על מסורות ותרבויות שונות. למעשה, תת היבשת מחולקת לעשרים ותשע מדינות וטריטוריות המהוות כל אחת יעד תיירותי בפני עצמו, וניחנות בנוף טבעי ואנושי ייחודי.

מאת: הדס גוררכב30/04/131187 צפיות
טויוטה קורולה, היא אחת המכוניות הנמכרות ביותר בעולם. עד כה נמכרה קורולה ביותר משלושים וחמש מליון יחידות לאורך יותר מארבעים שנות ייצור. הצלחה של טויוטה קורולה נעוצה במספר גורמים, וביניהם אמינות גבוהה, רמת בטיחות מרבית, ביצועים מצוינים וחלל פנימי מרווח וידידותי.

מאת: הדס גורהגירה29/04/131660 צפיות
ידי שנה מנפיקה ארה"ב בין חצי מיליון למיליון אשרות המכונות גרין קארד, ולכאורה מדובר במספרים נדיבים ביותר. ואולם, כל מי שמתחיל הליך הגירה לארה"ב מוצא שמדובר במשימה סבוכה, קשה וארוכה, ושללא השלמתה אין אפשרות לעבוד ולשהות לאורך זמן באמריקה.

מאת: הדס גורלימודים בחו"ל05/02/131078 צפיות
מבחן GMAT ומבחן GRE הינם מבחנים ממוחשבים המורכבים מתחומי החשיבה הכמותית והמילולית, כאשר לכל חלק מוקצב פרק זמן מוגדר, והוא מתבסס על שאלות אדפטיביות. המשמעות היא שדרגת הקושי של השאלות עולה ככל שהנבחן עונה עליהן נכונה.

מאת: הדס גורביטוח בריאות31/01/131126 צפיות
תייר ישראלי שאינו בעל ביטוח בריאות תקף ונזקק לטיפול רפואי דחוף, אשפוז או ניתוח בעת שהייתו בניכר, יידרש לשלם מכיסו סכומים העשויים להגיע למאות ואף לאלפי דולרים. על מנת להימנע ממצבים אלו חשוב לרכוש בטרם הנסיעה ביטוח בריאות רלוונטי, המוצע על ידי מגוון גופים וחברות.

מאמרים נוספים בנושא לימודי שפות

מאת: נטלי אינטרדבלימודי שפות27/04/222616 צפיות
לא מעט הורים נתקלים במקרים של ילדים שלהם אין חשק, כח רצון או יכולות למידה של שפה חדשה אשר היא לא שפת אם. ובכן, מה אנו כהורים יכולים לעשות כדי לעודד את הילדים שלנו ללמוד את השפה האנגלית כשפה שניה ולגרום להם לאהוב את זה?

מאת: Daniel.Bלימודי שפות30/01/192096 צפיות
בעידן הגלובלי שבו אנו חיים, כמעט בלתי אפשרי להתקדם מקצועית מבלי ללמוד לדבר אנגלית ברמה גבוהה ביותר. תכניות הטלוויזיה שבהן אנו צופים, משחקי המחשב שאנו משחקים וכמובן, האינטרנט שבו אנו גולשים חלק ניכר משעות היממה משפרים באופן משמעותי את האנגלית שלנו - אך לא מספיק כדי לשדרג אותה לרמה שתאפשר לנו להתחרות בדוברי אנגלית כשפת אם במשרות המחייבות כישורים מסוג זה.

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/173217 צפיות
העברת מידע תיאורטי אינה מספקת

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/173482 צפיות
הטכנולוגיה מאפשרת לנו ללמוד מחוץ לכיתות

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/172977 צפיות
לעתים ניהול שיחה בסיסית הוא דבר מספק

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/172488 צפיות
השוק הישראלי גדול יותר מבעבר

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/171962 צפיות
עלות הלימודים מעניינת רבים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica