חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מהם מחסנים לוגיסטיים וכיצד הם מתקשרים לאפשרויות של השכרת מחסן!

מאת: אופיר אליאסנדל"ן05/12/20111199 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ובכן, עוד לפני שנדבר על הקשר של מחסנים לוגיסטיים לאפשרויות שונות ומגוונות של השכרת מחסן ועוד, נסביר קודם כל מהם בכלל מחסנים לוגיסטיים. ובכן, מחסנים אלו הינם מחסני ענק אשר ממוקמים על שטחי מסחר ותעשייה עצומים באופן שהם מציעים שירותים מקיפים ונרחבים, ביניהם השכרת מחסנים ועוד.

מעבר לכך, מחסנים לוגיסטיים אף יכולים להוות את לב הפעילות הלוגיסטית, השיווקית וההפצתית של חברות ענק במשק אשר מעוניינות לייעל את הצד הלוגיסטי של החברה באופן שכל כולו יבוא לידי ביטוי במקום אחד אשר שולח את זרועותיו לכל אזורי הפעילות של החברה ובאופן דיגיטלי ומתקדם למדי.

בהמשך ובהתאם למה שנאמר לעיל, כי מחסנים לוגיסטיים הינם מחסני ענק אשר מציעים שירותים משוכללים, רבים ונרחבים, לחברות ענק במשק ואף לשחקנים קטנים אשר מעוניינים באפשרות של השכרת מחסן שייטיב עמו מבחינת בקרה, ניהול, ייעול ועוד, מחסנים אלו הם גם מחסנים אשר מנוהלים-

-באופן היי – טקי מובהק, מה שבא לידי ביטוי באמצעות הטמעה של מערכות מידע ומחשוב מתקדמות אשר מאפשרות בקרה מוחלטת ומעקב כל העת אחר כל סוגי הסחורות אשר מאוחסנות בכל אותם מחסנים. מעבר לכך, כל עובדי המקום אף הם מייעלים את עבודתם בזכות מערכות המידע, שאף מעניקות זמינות וגישה מלאה לשוכרי המחסנים במהלך כל שעות היום.

בין היתר, מחסנים לוגיסטיים מעניקים שירותים מסוגים שונים כמו של השכרת מחסן ברמה גבוהה ומתקדמת ועוד. ואילו מחסנים לוגיסטיים עושים זאת באופן שהם מעניקים אפשרות שכירה של מחסן אשר מהווה יחידה עצמאית ונפרדת משאר המחסנים במקום ובאופן שהשוכר והתכולה שלו נהנה מכל השירותים-

-הטכנולוגיים המתקדמים אשר מאפיינים את המחסנים במקום. וכל זאת במחיר אטרקטיבי ביותר וכאשר המחסנים עצמם נמצאים במיקומים אשר קרובים מאוד לכבישים ראשיים ומרכזי ערים, מה שמקל על הגעה, שינוע, הפצה ועוד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אופיר אליאס

מנכ"ל טאוור לנד - חברת נדל"ן

www.tower-land.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אופיר אליאס

מאת: אופיר אליאסנדל"ן24/05/121205 צפיות
אם אתם עומדים לפני השכרה של משרדים להשכרה בפתח תקווה או אפילו משרדים להשכרה ברמת גן המאמר הזה נכתב במיוחד בשבילכם.

מאת: אופיר אליאסנדל"ן08/05/121043 צפיות
הסיוט הכי גדול של כל בעל עסק אשר עובד למשרד חדש הוא להיכנס למשרד ואז להבין שבחירת המשרד הייתה מוטעית והוא כלל אינו מתאים. לכן, כל בעל עסק, לפני שהוא בוחר משרדים להשכרה בתל אביב או משרדים להשכרה בר"ג מבצע בדיקות מקיפות מאוד על המשרד, שואל שאלות רבות ועושה הכול על מנת שלא להגיע למצב בו הוא עושה בחירה שגויה ומשכיר משרד שכלל אינו מתאים לו ולעסק שלו.

מאת: אופיר אליאסנדל"ן24/04/121231 צפיות
משרדים להשכרה באזור המרכז הם אחד הנכסים המבוקשים בתחום הנדל"ן בגלל הביקוש ההולך וגובר של חברות למצב את עסקיהן במרכז הארץ.

מאת: אופיר אליאסנדל"ן04/04/121179 צפיות
אם אתם מחפשים משרדים להשכרה בתל אביב, בפתח תקווה, ברמת גן, בירושלים או בכל עיר אחרת אחד המקומות הטובים ביותר להתחיל ממנו את החיפוש שלכם הוא דרך רשת האינטרנט. ברשת האינטרנט ישנם אתרים אשר מרכזים, בדרך כלל בצורה ברורה מאוד, נוחה וידידותית לגולש, את המשרדים המוצעים לשכירה.

מאת: אופיר אליאסנדל"ן27/03/12998 צפיות
כאשר מחפשים משרדים עבור השכרה או משרדים אשר מוצעים למכירה חשוב לבדוק שמשרדים אלו מתאימים בדיוק לצרכים שלכם.

מאת: אופיר אליאסנדל"ן07/03/121104 צפיות
בדיוק כמו השכרת דירה, רכב או אפילו עגלה, כיום ניתן גם למצוא מחסנים להשכרה. מטרתם של המחסנים להציע פיתרון זמני או קבוע לאחסון רכוש כלשהו של המזמין. בין אם זה תכולת דירה, משרד, ארכיון או מוצרים למכירה, השכרת מחסן יכולה להיות הפתרון הטוב ביותר לאחסון של פריטים אלה. כל אחד יכול היום בעלות חודשית לא גבוהה מידי לבחור באופציה של מחסן להשכרה ולאפסן בתוכו את חפציו.

מאת: אופיר אליאסנדל"ן15/02/121069 צפיות
יותר ויותר אנשים החלו או שפשוט החליטו לאמץ אל הגישה שכי אין כלל צורך לאגור רכוש מסוגים שונים, תכולה ישנה, רהיטים ועוד ועוד במרחב המחייה הפרטי. וזאת מפאת העובדה כי כל התכולה המדוברת ועוד הרבה מעבר לכך "תופסות" שטחים רבים, "חונקת" את המרחב והופכת אותו ללא יעיל או נעים בעליל. וכך קרה שבאופן ישיר קמו חברות מחסנים להשכרה רבות.

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222674 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202513 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183246 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183220 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183248 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182583 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182253 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica