חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך מתקנים דלת פלדה? טיפים חשובים לתחזוקת דלתות פלדה

דלתות פלדה עמידות מטבען בזכות השלדה המתכתית. דלת פלדה איכותית יכולה להאריך חיים מעל 15 שנה, אך לעיתים יש צורך בתחזוקה שוטפת של דלת פלדה על מנת שלא יהיה צורך בביקור איש מקצוע. במאמר זה נציין מספר פעולות מונעות חשובות במסגרת הטיפול בדלת פלדה וכמו כן נציע פתרונות קלים ליישום בתיקון דלתות פלדה.

ראשית כל, חשוב לזכור לשמן את דלתות פלדה בתדירות שנתית ובמיוחד כאשר הדלת חשופה לרטיבות או גשם. חלודה אינה פוגעת ישירות בדלת, אך מבחינה אסתטית היא יכולה לגרום להופעת סימני חלודה בשלדה. דלתות פלדה אינן עמידות לרטיבות ולפיכל חיוני להרחיק מהן מים. פעולתן אינה נפגעת ישירות מהמים אלא מתנועה מוגבלת של המנגנון הפנימי. כאשר משמנים דלת פלדה לפחות אחת לשנה, המנגנון יפעל בצורה חלקה לאורך שנים.

שנית, חשוב לוודא שהדלת לא נטרקת בכוח מאחר והיא עלולה לאבד צורה ולצאת מכיוון. לשם כך אפשר לשים בולם טריקה (מחזיר הידראולי) במקומות בהם דלתות פלדה עובדות קשה. ניתן גם לשים מעצור למניעת טריקה עם הקיר הסמוך לדלת.

שלישית, דלתות פלדה כבדות במיוחד מפעילות לחץ על הצירים. מומלץ להזמין דלתות במידה סטנדרטית מסיבה זו. דלתות רחבות מאד נוטות יותר לצאת מכיוון.

וכעת לכמה טיפים חשובים לתיקון דלתות פלדה: דלתות פלדה שיצאו מכיוון לרב שוקעות. ניתן להחליף את החלק התחתון בחדש או להכניס את הקיים פנימה. דלת פלדה ששקעה אינה בהכרח מקולקלת, אך לא יהיה ניתן לסגור ולפתוח אותה בצורה חלקה.

טיפ חשוב נוסף- דלת פלדה רב בריחית שלא ניתן לנעול היא ככל הנראה דלת פלדה שאחד מהבריחים שלה לא נסגר כראוי. מומלץ לבדוק שאף פתח אינו סתום (לרב הבריח לרצפה אינו נכנס כראוי מאחר והחור נסתם)

לבסוף, אפשר גם לבדוק האם הצירים השתחררו מהמקום. במקרה שכזה, מומלץ לקנות צירים חדשים ולהתקינם במקום.

ואם בכל זאת לא הצלחתם לתקן דלת פלדה ישנה או שאתם מחפשים אחת חדשה: אנחנו בעוז דלתות מתמחים בדלתות פלדה ומציעים מגוון של דלתות פלדה מכל הסוגים והעיצובים.

מומלץ לבקר באתר הבית ולהתרשם: ozdlatot.co.il

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עוז דלתות

דלתות כניסה מעוצבות

www.OzDlatot.co.il

1800-229899

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עוז דלתות

מאת: עוז דלתותאבטחת הבית13/12/112447 צפיות
דלת פלדה נועדה לספק הגנה לבית מפני פריצות ולהרחיק זרים. הביטחון שלנו תלוי במידה רבה באמצעי המיגון החשוב ביותר בבית: דלת פלדה. בתחקיר שנערך על ידי כולבוטק בדצמבר 2011 נמצאו ממצאים מעוררי דאגה. מתוך ארבעת דלתות פלדה של יצרניות הדלתות הגדולות בארץ, שלוש דלתות פלדה נפרצו בעזרת לום ומברג בתוך פחות מ 12 דקות, כאשר דלת פלדה אחת נפרצה בתוך 1:42 שניות בלבד. היכנסו לקריאה אודות פתרונות מיגון וכן לקישור לתחקיר כולבוטק.

מאת: עוז דלתותעיצוב אתרים25/11/111286 צפיות
עוז דלתות המתמחה בדלתות פלדה משווקת דרך האינטרנט דלתות פלדה כדי להוזיל עלויות סוכנים ואולמות תצוגה ללקוחותיה. במאמר מתוארת אסטרטגיה להמחשות ויזואליות אינטראקטיביות של דלתות פלדה כולל תצוגה ב360 מעלות.

מאת: עוז דלתותשיפוצים25/11/111160 צפיות
איך בוחרים דלתות פלדה? מה חשוב לחפש כאשר קונים דלתות פלדה? איך לבחור את הצבע של הדלת?ומה הפתרון הכי זול כאשר מחפשים דלתות פלדה? ומה לגבי דלתות פלדה מעוצבות? כל המידע וכמה טיפים חשובים

מאת: עוז דלתותאבטחת הבית18/01/111226 צפיות
ראשית כל, חשוב להבין שאין דלת שאינה ניתנת לפריצה, אך בהחלט קיים הבדל במשך הזמן שלוקח לפורץ ממוצע לפרוץ דלת. לבחירה במנעול וצילינדר יש השפעה קריטית על גורם הזמן. נתונים סטטיסטיים מעידים על כך שאחוז הפריצות האלימות (קידוח או שימוש בלום) נמוך על אף מספר הפריצות הגבוה בישראל. ההסבר לכך קשור לכך שמרבית הפריצות נעשות בעזרת שימוש במפתח מועתק או גנוב. במאמר זה נציע מספר פתרונות לנושא.

מאת: עוז דלתותעיצוב פנים18/01/111395 צפיות
דלתות כניסה מעוצבות תורמות למראה הבית ומעלות את שוויו. עוז דלתות אספה עבור הצרכן החכם מספר נקודות למחשבה בבואו לבחור דלת כניסה מעוצבת.

מאת: עוז דלתותעיצוב פנים13/12/101371 צפיות
מחירי דלתות כניסה מעוצבות עשויים להיות גמישים יותר כאשר משכילים לבחור אותן בחכמה. בשוק הדלתות ישנם משווקים שונים המציעים הצעות אטרקטיביות ומוזלות של דלתות אשר יוצרו במידה לא נכונה ונמכרות בהנחה משמעותית, דלתות שהורדו מפס הייצור ונמכרות אף הן בהנחה משמעותית או דלתות שמושקות באופן זמני במחיר מוזל. דרך נוספת וכדאית במיוחד לחסוך בהוצאות המתלוות לעיצוב הבית היא קנייה דרך האינטרנט אשר זולה משמעותית יותר מאשר קנייה ישירה בגלל החסכון באולם תצוגה, העסקת אנשי מכירות ועלויות עסקה נוספות.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222809 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223118 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211373 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211332 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211591 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211565 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211753 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica