חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כמה זמן לוקח לפרוץ דלת פלדה לפי כולבוטק? כיצד ניתן לשפר את ביטחון הבית כאשר בוחרים דלת פלדה?

מאת: עוז דלתותאבטחת הבית13/12/20112446 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

דלת פלדה נועדה לספק הגנה לבית מפני פריצות ולהרחיק זרים. הביטחון שלנו תלוי במידה רבה באמצעי המיגון החשוב ביותר בבית: דלת פלדה. בתחקיר שנערך על ידי כולבוטק בדצמבר 2011 נמצאו ממצאים מעוררי דאגה. מתוך ארבעת דלתות פלדה של יצרניות הדלתות הגדולות בארץ, שלוש דלתות פלדה נפרצו בעזרת לום ומברג בתוך פחות מ 12 דקות, כאשר דלת פלדה אחת נפרצה בתוך 1:42 שניות בלבד. ממצאים עלו מעוררים דאגה ומצביעים על כך שיש למצוא פתרון מיגון מתקדם יותר עבור דלתות פלדה. אפשרות אחת, היא לרכוש דלת פלדה של חברת הרמטיקס אשר עולה בסביבות 6000 ש"ח, כמעט פי שלוש ממחיר דלת פלדה סטנדרטית.

פתרון אחר הוא לרכוש דלת פלדה מחוזקת המציעה מענה לממצאי כולבוטק ומאריכה משמעותית את זמן הפריצה של דלת פלדה.

הכשל המרכזי של דלתות פלדה הוא עובי הפח אשר ניתן לכיפוף. לשם כך קיימות דלתות פלדה מחוזקות המציעות שכבת פח עבה יותר ואורכנים (פסי מתכת) פנימיים בגוף הדלת המונעים את כיפוף הפח. דלת פלדה אשר כיפפו לה את הפח משולה לדלת עץ. לפיכך, ההגנה האולטימטיבית לביטחון בבית מבלי להוציא סכומי עתק, היא להזמין דלת פלדה מחוזקת הכוללת פח מעובה, מספר גדול יותר של אורכנים וכמות גדולה יותר של בריחים. אפשרות נוספת היא להזמין מנגנון נעילה עליון אשר מאריך משמעותית את זמן הפריצה של דלת פלדה. למידע נוסף צפו במפרט הטכני של דלת פלדה

כפי שמתברר בתחקיר כולבוטק, אף דלת פלדה לא עמידה לפריצה, גם לא דלתות פלדה של חברת הרמטיקס. מצד שני, יש לקחת בחשבון מהו המאמץ הסביר שפורץ ישקיע בפריצת דלת פלדה. האם הפורץ מוכן לבלות מעל עשרים דקות בחדר מדרגות בו עוברים אנשים ולהשמיע רעשי שבירה? האם ההסתברות שאחד השכנים ישמע ויתקשר למשטרה לא גדלה משמעותית ככל שהפורץ מבלה יותר זמן בסביבת דלת הפלדה? ברור ששיקולים אלו משפיעים על כוונות הפורץ כאשר הוא בוחר בית לפריצה.

מומלץ להזמין דלת פלדה מחוזקת המציעה זמן פריצה ארוך משמעותית מהמוצג בתחקיר כולבוטק.

ומה לגבי המחיר של דלת פלדה?

מסתבר שמחירי דלתות פלדה אינם זולים: דלת פלדה בחברת אופן גלרי עולה לפי התחקיר 2900 ש"ח. בחברת רב בריח מחיר הדלת נע באיזור 2400 ש"ח. מדובר בדלתות פלדה סטנדרטיות ללא אמצעי מיגון מתקדמים.

עוז דלתות מתמחה בדלתות פלדה ומציעה דלתות פלדה מחוזקות הכוללות שכבת פח מעובה, מספר כפול של בריחים, מנגנון נעילה עליון המאריך משמעותית את זמן הפריצה וכן תוספת של אורכנים בגוף הדלת למניעת כיפוף ושבירה על ידי לום.

היכנסו לאתר עוז דלתות לצפייה במגוון פתרונות מיגון עבור דלתות פלדה.

אל תתפשרו על נושא הביטחון! למידע נוסף צפו בתחקיר כולבוטק: פריצת מנעולים

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עוז דלתות

דלתות כניסה מעוצבות

www.OzDlatot.co.il

1800-229899

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עוז דלתות

מאת: עוז דלתותבניין ואחזקה - כללי05/12/111207 צפיות
כיצד מחליפים צילינדר בדלת פלדה? כיצד מכוונים דלת פלדה? כיצד מחליפים צירים? מידע חשוב אודות תחזוקת דלתות פלדה יכול לחסוך כסף רב. תקן לבד דלת פלדה וחסוך ביקור איש מקצוע

מאת: עוז דלתותעיצוב אתרים25/11/111285 צפיות
עוז דלתות המתמחה בדלתות פלדה משווקת דרך האינטרנט דלתות פלדה כדי להוזיל עלויות סוכנים ואולמות תצוגה ללקוחותיה. במאמר מתוארת אסטרטגיה להמחשות ויזואליות אינטראקטיביות של דלתות פלדה כולל תצוגה ב360 מעלות.

מאת: עוז דלתותשיפוצים25/11/111160 צפיות
איך בוחרים דלתות פלדה? מה חשוב לחפש כאשר קונים דלתות פלדה? איך לבחור את הצבע של הדלת?ומה הפתרון הכי זול כאשר מחפשים דלתות פלדה? ומה לגבי דלתות פלדה מעוצבות? כל המידע וכמה טיפים חשובים

מאת: עוז דלתותאבטחת הבית18/01/111224 צפיות
ראשית כל, חשוב להבין שאין דלת שאינה ניתנת לפריצה, אך בהחלט קיים הבדל במשך הזמן שלוקח לפורץ ממוצע לפרוץ דלת. לבחירה במנעול וצילינדר יש השפעה קריטית על גורם הזמן. נתונים סטטיסטיים מעידים על כך שאחוז הפריצות האלימות (קידוח או שימוש בלום) נמוך על אף מספר הפריצות הגבוה בישראל. ההסבר לכך קשור לכך שמרבית הפריצות נעשות בעזרת שימוש במפתח מועתק או גנוב. במאמר זה נציע מספר פתרונות לנושא.

מאת: עוז דלתותעיצוב פנים18/01/111394 צפיות
דלתות כניסה מעוצבות תורמות למראה הבית ומעלות את שוויו. עוז דלתות אספה עבור הצרכן החכם מספר נקודות למחשבה בבואו לבחור דלת כניסה מעוצבת.

מאת: עוז דלתותעיצוב פנים13/12/101369 צפיות
מחירי דלתות כניסה מעוצבות עשויים להיות גמישים יותר כאשר משכילים לבחור אותן בחכמה. בשוק הדלתות ישנם משווקים שונים המציעים הצעות אטרקטיביות ומוזלות של דלתות אשר יוצרו במידה לא נכונה ונמכרות בהנחה משמעותית, דלתות שהורדו מפס הייצור ונמכרות אף הן בהנחה משמעותית או דלתות שמושקות באופן זמני במחיר מוזל. דרך נוספת וכדאית במיוחד לחסוך בהוצאות המתלוות לעיצוב הבית היא קנייה דרך האינטרנט אשר זולה משמעותית יותר מאשר קנייה ישירה בגלל החסכון באולם תצוגה, העסקת אנשי מכירות ועלויות עסקה נוספות.

מאמרים נוספים בנושא אבטחת הבית

מאת: בנימין קלינגראבטחת הבית15/11/201621 צפיות
5. בטיחות, ביטחון ושעת חירום 5.1 בטיחות 5.1-52 סידורי בטיחות במבני מוסדות החינוך מבוא תמצית ההנחיות בחוזר זה נועדו לאדריכלים, למהנדסים, לאנשי בטיחות, לאנשי חינוך ולכל מי שמטפלים בבטיחות בתכנון מוסדות חינוך, בתי ספר וגני ילדים. הן באות להוסיף על החוקים, על התקנות ועל התקנים, ומפרטות את הוראות המשרד המחייבות בנוגע לתנאים הפיזיים של מבני חינוך. התוקף: החל מ-1 בפברואר 2013. התחולה: כלל מערכת החינוך. הסטטוס: החלפה. חוזרים קודמים באותו נושא** - סעיף 131 בחוזר מה/4, "שמירה על אצבעו

מאת: nirאבטחת הבית13/10/201317 צפיות
תמיד רצית לדעת למה מצלמה אחת יותר יקרה מהשנייה? מה זה TVL ומה זה WDR, כנסו לכתבה הבאה והעשירו את הידע שלכם.

מאת: רוניאבטחת הבית07/10/201188 צפיות
מנעולים על סוגיהם השונים הינם חלק בלתי נפרד מחיינו, ורובנו ניתקל בשלב כזה או אחר במנעול שלא נוכל לפתוח. במקרים אלו, שירותיהם של פורצים מקצועיים יכולים להיות יעילים ביותר עבורנו. אחד המקרים בהם שירותי פריצה מקצועיים יכול להיות חשוב ביותר הינו מקרה של פריצת כספות.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית24/10/191538 צפיות
בדיקות האזנה מאפשרות ניטור ואיתור האזנה לשיחות בבית, במשרד, ברכב וכמעט בכל מקום. אם קיים חשד שמתבצעת האזנה, בעזרת אנשי מקצוע אפשר לבצע בדיקה ולנטרל אותה. כיום האזנות מתבצעות עם אמצעים שנגישים לכולם. מכשירי האזנה רבים זעירים בגודלם וניתנים להסלקה באביזרים יום-יומיים באופן שמסווה אותם כליל. מתקינים אותם בגאדג'טים, בקירות הבית, במכשירים סלולריים, מכיוון שאמצעים טכנולוגיים אלה זעירים וקל להתקין אותם במקומות רבים ללא בדיקת האזנה כמעט שאי אפשר לאתר אותם.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית22/04/191965 צפיות
אנשים רבים תרים אחר דרך להתמודד עם הדאגה לשלומם, לביתם ולרכושם. אכן, גורמים שליליים מבצעים מפעם לפעם פעולות זדוניות אשר יש בהם נזק מהותי. כיצד ניתן למנוע אותם? איך מרתיעים ומרחיקים אותם מהשטח? אחד הכלים השימושיים שמהווים כיום גורם הרתעה מעולה הוא מצלמות נסתרות.

מאת: shiritאבטחת הבית30/08/181796 צפיות
במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא וללמוד על סוגי מצלמות אבטחה.

מאת: yoni romאבטחת הבית04/06/181444 צפיות
מדוע הנחיצות של מנעולן גבוהה יותר ממה שרובנו חושבים, ובאלו מצבים נצטרך להשתמש בכישורי הפריצה שלו? אם יש לי חוש טכני טוב, האם אני יכול לבצע לבד משימות מנעולנות בבית שלי, או בכלי הרכב, לאחר שנתקעתי מחוצה להם?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica