חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לשווק באינטרנט דלתות פלדה – חקר מקרה

מאת: עוז דלתותעיצוב אתרים25/11/20111285 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

איך לשווק באינטרנט דלתות פלדה – חקר מקרה

ויזואליזציה של מוצר היא נושא מרכזי באינטרנט מאחר והלקוח מקבל התרשמות חלקית בלבד דרך האתר כאשר הרכישה נעשית מול מסך, בהשוואה לקנייה בחנות רגילה. הצורך בהמחשה גדול שבעתיים כאשר המוצר מצריך שיקול דעת (מטעמים שקשורים לכך שהוא יקר, חיוני, מורכב וכו')

עוז דלתות מתמחה בדלתות פלדה ובחרה לשווק דרך האינטרנט על מנת להוזיל עלויות סוכנים ואולמות תצוגה ללקוחותיה. בו זמנית היה לנו חשוב להציע ללקוחות שלנו אפשרות כמה שיותר מוחשית להתרשם מהמוצר.

אנו נציג כעת את תכונות המוצר ולאחר מכן נציג פתרון מומלץ לשיווק מוצרים באינטרנט:

דלתות פלדה הן דלתות על בסיס פלדה המשלבות טכנולוגית נעילה רב בריחית. מספר בריחים יוצאים מגוף הדלת ומספקים נעילה עם מספר נקודות מפגש בין המשקוף לדלת. דלתות פלדה נבדלות אחת מהאחרת במספר הבריחים. שבעה בריחים הוא המספר הנפוץ (למשל בדלת פלדה מסוג "פלדלת"). מגוון יצרנים בישראל מציעים דלתות פלדה: רב בריח, רב מגן, מגן בריח, עכביש, נירב תעשיות והמרכז הארצי. ההבדל בין הדלתות קטן עד זניח.

כאשר לקוח קונה דלתות פלדה הוא מעוניין להתרשם כיצד המנגנון עובד. כפי שקונים מזגן וחשוב להתרשם מכמות הרעש שהוא מייצר, חשוב לנו לשמוע כיצד מנגנון דלתות פלדה עובד – אנחנו קונים בעיניים, אבל גם באוזניים. בנושא זה עוז דלתות שואפת לייצר הדמיה מדויקת של צליל הפעלה של מנגנון נעילה בגוף דלתות פלדה. דלתות פלדה לא אמורות להרעיש כאשר מנגנון נעילה מופעל. במידה וכן, כנראה ישנו חיכוך פנימי או חיצוני אשר יש לטפל בו. יש לשים לב ששבעת הבריחים נפתחים ונסגרים באופן חלק בשעת ההתקנה. בהקשר זה ראוי לציין שבעבר, בריח לרצפה היה נסתם או פוגע בריצוף ולכן בשנים האחרונות עברו להשתמש במנגנון תגבור- בריח תחתון המתחבר למשקוף מהצד בחלק התחתון של הדלת.

אנו בעוז דלתות חברנו לחברה המאפשרת לבצע המחשה ב360 מעלות של דלתות. החברה המוכשרים הצליחו להתמודד עם צילום מורכב של דלתות פלדה ממספר זוויות, חרף משקלה וגודלה. בשיטה זו האתר מאפשר להתרשם ממוצר מורכב כמו דלתות פלדה כך שהלקוח יכול לסובב את הדלת, לפתוח אותה, להפעיל את מנגנון הנעילה ולסגור אותו וכל זה- ממקום מושבו.

ומה לגבי הצבע של דלתות פלדה?

דלתות פלדה מגיעות עם ציפוי וינוריט (דמוי טפט) במגוון צבעים. בשאר המקרים, יצרנים מצפים ישירות את הפלדה בציפוי בצבע הרצוי. קיימת גם שיטה של צביעת דלתות פלדה בתנור.

בעוז דלתות עשינו מהלך מעניין על מנת לאפשר ללקוח להתרשם מקשת של צבעים עבור דלתות פלדה. יצרנו המחשה של פלטת צבעים (16 צבעים לצביעה בתנור) אינטראקטיבית בה הלקוח יכול לסובב ולדמיין כיצד דלת הפלדה תראה בתום תהליך הצביעה. כמו כן השקענו בגרפיקה המדמה את הטקסטורה של דלתות פלדה מעוצבות.

לסיכום, השקעה בויזואליזציה של מוצר כמו דלתות פלדה היא השקעה חכמה לטעמנו מאחר וכך הלקוח יכול לקבל החלטה מושכלת יותר מביתו ולהתייעץ עם הקרובים לו בכל שעה ומכל מקום. החסכון בזמן ובעמלות של סוכנים מאפשר לנו להציע שירות קל, מקצועי ובעיקר משתלם יותר ללקוחותינו.

כיעד לעתיד אנו מתכננים לבצע המחשות פנימיות רב שכבתיות של דלתות פלדה בהן ניתן לראות כיצד דלת פלדה מכילה פולאריטן מוקצף פנימי אשר משפר בידוד תרמו-אקוסטי וכיצד המנגנון מופעל מבפנים (מעין מבט רנטגן על דלתות פלדה). אנו מאמינים שכל החלטה צרכנית צריכה להיעשות מתוך ידיעה מעמיקה והיכרות טובה עם המוצר ולשם כך אנו מעמידים בפני הלקוח את כל המידע החיוני אודות דלתות פלדה.

מאמר זה נכתב על ידי עוז דלתות, חברה המתמחה בדלתות פלדה ומציעה מגוון דלתות פלדה: דלתות פלדה בסיסיות, דלתות פלדה משודרגות, דלתות פלדה מחוזקות וכן דלתות כניסה מעוצבות.

באתר ניתן להתרשם מהדלתות בעזרת טכנולוגיות המחשה תלת מימדית, לקבל מידע מלא אודות מפרט טכני וכן מחירים ומועדי אספקה ברחבי הארץ.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עוז דלתות

דלתות כניסה מעוצבות

www.OzDlatot.co.il

1800-229899

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עוז דלתות

מאת: עוז דלתותאבטחת הבית13/12/112447 צפיות
דלת פלדה נועדה לספק הגנה לבית מפני פריצות ולהרחיק זרים. הביטחון שלנו תלוי במידה רבה באמצעי המיגון החשוב ביותר בבית: דלת פלדה. בתחקיר שנערך על ידי כולבוטק בדצמבר 2011 נמצאו ממצאים מעוררי דאגה. מתוך ארבעת דלתות פלדה של יצרניות הדלתות הגדולות בארץ, שלוש דלתות פלדה נפרצו בעזרת לום ומברג בתוך פחות מ 12 דקות, כאשר דלת פלדה אחת נפרצה בתוך 1:42 שניות בלבד. היכנסו לקריאה אודות פתרונות מיגון וכן לקישור לתחקיר כולבוטק.

מאת: עוז דלתותבניין ואחזקה - כללי05/12/111207 צפיות
כיצד מחליפים צילינדר בדלת פלדה? כיצד מכוונים דלת פלדה? כיצד מחליפים צירים? מידע חשוב אודות תחזוקת דלתות פלדה יכול לחסוך כסף רב. תקן לבד דלת פלדה וחסוך ביקור איש מקצוע

מאת: עוז דלתותשיפוצים25/11/111160 צפיות
איך בוחרים דלתות פלדה? מה חשוב לחפש כאשר קונים דלתות פלדה? איך לבחור את הצבע של הדלת?ומה הפתרון הכי זול כאשר מחפשים דלתות פלדה? ומה לגבי דלתות פלדה מעוצבות? כל המידע וכמה טיפים חשובים

מאת: עוז דלתותאבטחת הבית18/01/111226 צפיות
ראשית כל, חשוב להבין שאין דלת שאינה ניתנת לפריצה, אך בהחלט קיים הבדל במשך הזמן שלוקח לפורץ ממוצע לפרוץ דלת. לבחירה במנעול וצילינדר יש השפעה קריטית על גורם הזמן. נתונים סטטיסטיים מעידים על כך שאחוז הפריצות האלימות (קידוח או שימוש בלום) נמוך על אף מספר הפריצות הגבוה בישראל. ההסבר לכך קשור לכך שמרבית הפריצות נעשות בעזרת שימוש במפתח מועתק או גנוב. במאמר זה נציע מספר פתרונות לנושא.

מאת: עוז דלתותעיצוב פנים18/01/111395 צפיות
דלתות כניסה מעוצבות תורמות למראה הבית ומעלות את שוויו. עוז דלתות אספה עבור הצרכן החכם מספר נקודות למחשבה בבואו לבחור דלת כניסה מעוצבת.

מאת: עוז דלתותעיצוב פנים13/12/101370 צפיות
מחירי דלתות כניסה מעוצבות עשויים להיות גמישים יותר כאשר משכילים לבחור אותן בחכמה. בשוק הדלתות ישנם משווקים שונים המציעים הצעות אטרקטיביות ומוזלות של דלתות אשר יוצרו במידה לא נכונה ונמכרות בהנחה משמעותית, דלתות שהורדו מפס הייצור ונמכרות אף הן בהנחה משמעותית או דלתות שמושקות באופן זמני במחיר מוזל. דרך נוספת וכדאית במיוחד לחסוך בהוצאות המתלוות לעיצוב הבית היא קנייה דרך האינטרנט אשר זולה משמעותית יותר מאשר קנייה ישירה בגלל החסכון באולם תצוגה, העסקת אנשי מכירות ועלויות עסקה נוספות.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב אתרים

מאת: nirעיצוב אתרים29/09/213414 צפיות
נכון לעכשיו שתי הגישות העיקריות בנוגע לעיצוב אתרי אינטרנט מנוגדות זו לזו – מצד אחד, גישת המעצבים שטוענים שעיצוב הוא כל מהותו של אתר האינטרנט ולכן חייב להיות מושקע ומרשים. מולם עומד שאר העולם וטוען שלעיצוב חשיבות משנית בלבד בהצלחת האתר.

מאת: מיכה קורעיצוב אתרים13/03/211429 צפיות
להבין כיצד לבחור את בניית האתרים הטובה ביותר לאתר שלך הוא תהליך קשה ולעתים קרובות מבלבל. בזה יכול לעזור לכם ייעוץ עסקי שיווקי

מאת: אליעיצוב אתרים27/12/172766 צפיות
גרפיקאים ומעצבי אתרים נתקלים לא פעם באותה הבעיה – מציאת תמונות מתאימות לעבודה שהם מבצעים ובעיקר תמונות שיש אפשרות חוקית לעשות בהן שימוש מבלי לעבור על חוק זכויות יוצרים בארץ או בעולם. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בתמונות יהודיות או בעלות הקשר לישראל.

מאת: רוני הכהןעיצוב אתרים18/10/162054 צפיות
אז איך בדיוק מצליחים לעבור את כל השלבים שכוללים תכנון אתר, עיצוב אתר ובנייה בפועל שלו כולל קידום בצורה טובה? עובדים לפי הכללים הבאים.

מאת: amirdadon90עיצוב אתרים16/08/162570 צפיות
"לא מחליפים סוס מנצח" אומר המשפט, אך משפט קצת מוכר יותר מדבר על כך שתמונה שווה אלף מילים. חברו את שני המשפטים הללו יחד, וקבלו את התובנה כי עם גיבוי של סטודיו מקצועי לעיצוב גראפי, יש ברשותכם את הכלי החזק ביותר - המפגש של המילים, המסר שלכם, עם כוחה של תמונה.

מאת: Gwebsiteעיצוב אתרים21/12/153053 צפיות
הקמת אתר אינטרנט לעסק עלול להיות מבלבל חיפוש אחר מעצבי אתרים במיוחד בשנת 2015 עם התחרות בעולם הפרסום לעסקים באינטרנט. הבחירה קשה בין כל האפשרויות שיש לעסק חדשלפרסום באינטרנט ולרוב הכל קצת לא ברור במאמר זה אשתדל לסקר כמה שיותר על האפשריות לפרסום עסקים באינטרנט.

מאת: Gwebsiteעיצוב אתרים21/12/152712 צפיות
קידום אתרים בגוגל והקשר לעיצוב אתרים אז מה הקשר בין קידום אורגני בגוגל לעיצוב אתרים? יש קשר הדוק! עיצוב אתרים על ידי חברות עיצוב אתרים אשר אינן מתחשבות קידום אתרים בגוגל מחוסר ידע כמובן! ואופן קוד האתר אינו מותאם לדרישותיו של מנוע החיפוש גוגל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica