חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך באמת בוחרים דלת פלדה? מידע חשוב לכל מי שמשפץ

מאת: עוז דלתותשיפוצים25/11/20111161 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

איך בוחרים דלתות פלדה

דלתות פלדה הן דלתות על בסיס פלדה המציעות לרב טכנולוגית נעילה רב בריחית. פירוש הדבר שמספר בריחים יוצאים מגוף הדלת ומספקים נעילה מספר נקודות מפגש בין המשקוף לדלת. דלתות פלדה נבדלות אחת מהאחרת במספר הבריחים, כאשר שבעה בריחים הוא המספר הסטנדרטי והנפוץ (הסטנדרט הזה קיים למשל בדלת פלדה מסוג "פלדלת"). מגוון יצרנים בישראל מציעים דלתות פלדה: חסם, רב בריח, רב מגן, מגן בריח, עכביש, נירב תעשיות והמרכז הארצי. ההבדל בין הדלתות קטן עד זניח.

מה חשוב לחפש כאשר קונים דלתות פלדה?

יש לשים לב ששבעת הבריחים נפתחים ונסגרים באופן חלק בשעת ההתקנה. בעבר, בריח לרצפה היה נסתם או פוגע בריצוף ולכן בשנים האחרונות עברו להשתמש במנגנון תגבור- בריח תחתון המתחבר למשקוף מהצד בחלק התחתון של הדלת. לגבי מספר בריחים, דלתות פלדה יכולות להגיע גם עם 10 בריחים, וכמובן שבמצב זה, הפריצה נהיית קשה יותר מאחר ויש להתמודד עם יותר נקודות חיבור בין הדלת למשקוף.

איך לבחור את הצבע של הדלת?

דלתות פלדה לרב מגיעות עם ציפוי וינוריט (דמוי טפט) במגוון צבעים. בשאר המקרים, יצרנים מצפים ישירות את הפלדה בציפוי בצבע הרצוי. קיימת גם שיטה של צביעת דלתות פלדה בתנור ואז אנחנו נכנסים לקטגוריה של דלתות כניסה מעוצבות ומשם השמיים הם הגבול. אגב, דלתות פלדה הן הבסיס לדלתות כניסה מעוצבות וההבדלים הם ברמת הגימור, אך לא ברמת הביטחון. ככלל, דלתות פלדה נועדו לבנייני מגורים בהם אין חשיפה לפגעי מזג אוויר ולכן עמידותם אינה עומדת למבחן. גם במצב של חשיפה לשמש ומים הדלתות יתפקדו אך תהליך הבלאי והשחיקה יהיה מואץ יותר וחבל. דלתות פלדה חרוכות משמש וקורוזיה אינן מהוות כניסה אידיאלית לבית או לעסק (גם אם מדובר בכניסה צדדית) ולכן תמיד מומלץ לבנות גגון שיגן על הדלת. טיפ קטן- דלתות פלדה צבועות בתנור בשיטה אלקטרוסטטית עמידות יותר לשמש, בדומה לרכבים (אשר נצבעים באותה שיטה), במידה ואין אפשרות לבנות גגון. טיפ נוסף, אם את\ה לא הולכים להשקיע בגגון להארכת חיי הדלת לפחות כדאי לבחור בדלת בצבע בהיר או עדיף לבן לסביבה עתירת שמש. דלתות פלדה בגוון אגוז או וונגה יתחממו יותר בחשיפה ישירה לשמש.

מה עוד חשוב לחפש כאשר קונים דלתות פלדה?

שימו לב שדלת פלדה מכילה פולאריטן מוקצף פנימי אשר משפר בידוד תרמו-אקוסטי. דבר חשוב נוסף- אורכנים הרצים בגוף הדלת מספקים לה הגנה ותמיכה נוספת ומשפרים את עמידותה לאורך שנים. אם הדלת איכותית, מי שמספק אותה יציע לפחות 5 שנות אחריות.

ומה לגבי מנגנון הנעילה?

כאן החוק של זול הוא יקר תקף במיוחד. דלתות פלדה עם צילינדר (המנגנון שנועל) זול הן כמו מחשב מתקדם עם מעבד חלש. דלתות פלדה זקוקות לצילינדר איכותי תוצרת רב בריח או מולטילוק או חברה מוכרת אחרת על מנת לתפקד לאורך שנים. כשל ברמת הצילינדר עשוי להיות הוצאה כואבת ולכן מומלץ שלא לחפש תמיד את הזול ביותר. כמו כן יש לשים לב שעל הצילינדר הורכב מגן צילינדר- גוף אשר עוטף את הצילינדר ומשמש כהגנה מפני פריצה בקידוח.

ומה לגבי דלתות פלדה מעוצבות?

בהשקעה די מינימלית הופכים דלתות פלדה רגילות לדלתות פלדה עם אופי. ניתן לשדרג את הידיות לסט ידיות יוקרתי יותר ו\או להוסיף חלון בגוף הדלת ו\או לצבוע אותה בתנור בצבע מדליק שישר מסמן אותה ככניסה לא שגרתית. לפעמים די בכך. במקרים אחרים, אפשר ללכת על דלתות פלדה שכל קשר בינן לבין דלת סטנדרטית הוא מקרי. אז כבר מדובר בחשיבה יצירתית אשר הנחתה את המעצב והובילה אותו לדגמים די מגניבים שלא בורחים כל כך מהר מהראש.

ומה הפתרון הכי זול כאשר מחפשים דלתות פלדה?

תמיד אפשר לבחור בדלת סטנלי- דלת סטנלי היא דלת פלדה חד בריחית למעשה כאשר הלשונית והצילינדר הם כל מה שנועל את הדלת. פתרון מצוין לפתחים בהם ההסתברות לפריצה היא נמוכה או בחללים פנימיים בתוך הבית (למשל, בחדרי מקלחת בהם יש יותר לחות ועץ הוא חומר פחות מומלץ). דלת סטנלי או דלת פלדה חד בריחית היא קלה יותר, מאחר ואין בה קורות חיזוק ומנגנון פנימי של נעילה רב בריחית.

מאמר זה נכתב על ידי עוז דלתות, חברה המתמחה בדלתות פלדה ומציעה מגוון דלתות פלדה: דלתות פלדה בסיסיות, דלתות פלדה משודרגות, דלתות פלדה מחוזקות וכן דלתות פלדה מעוצבות.

באתר ניתן להתרשם מהדלתות בעזרת טכנולוגיות המחשה תלת מימדית, לקבל מידע מלא אודות מפרט טכני וכן מחירים ומועדי אספקה ברחבי הארץ.

כמו כן, כל המידע המופיע במאמר מופיע בטבלת השוואה בין דלתות פלדה לנוחיותך.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עוז דלתות

דלתות כניסה מעוצבות

www.OzDlatot.co.il

1800-229899

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עוז דלתות

מאת: עוז דלתותאבטחת הבית13/12/112447 צפיות
דלת פלדה נועדה לספק הגנה לבית מפני פריצות ולהרחיק זרים. הביטחון שלנו תלוי במידה רבה באמצעי המיגון החשוב ביותר בבית: דלת פלדה. בתחקיר שנערך על ידי כולבוטק בדצמבר 2011 נמצאו ממצאים מעוררי דאגה. מתוך ארבעת דלתות פלדה של יצרניות הדלתות הגדולות בארץ, שלוש דלתות פלדה נפרצו בעזרת לום ומברג בתוך פחות מ 12 דקות, כאשר דלת פלדה אחת נפרצה בתוך 1:42 שניות בלבד. היכנסו לקריאה אודות פתרונות מיגון וכן לקישור לתחקיר כולבוטק.

מאת: עוז דלתותבניין ואחזקה - כללי05/12/111209 צפיות
כיצד מחליפים צילינדר בדלת פלדה? כיצד מכוונים דלת פלדה? כיצד מחליפים צירים? מידע חשוב אודות תחזוקת דלתות פלדה יכול לחסוך כסף רב. תקן לבד דלת פלדה וחסוך ביקור איש מקצוע

מאת: עוז דלתותעיצוב אתרים25/11/111286 צפיות
עוז דלתות המתמחה בדלתות פלדה משווקת דרך האינטרנט דלתות פלדה כדי להוזיל עלויות סוכנים ואולמות תצוגה ללקוחותיה. במאמר מתוארת אסטרטגיה להמחשות ויזואליות אינטראקטיביות של דלתות פלדה כולל תצוגה ב360 מעלות.

מאת: עוז דלתותאבטחת הבית18/01/111228 צפיות
ראשית כל, חשוב להבין שאין דלת שאינה ניתנת לפריצה, אך בהחלט קיים הבדל במשך הזמן שלוקח לפורץ ממוצע לפרוץ דלת. לבחירה במנעול וצילינדר יש השפעה קריטית על גורם הזמן. נתונים סטטיסטיים מעידים על כך שאחוז הפריצות האלימות (קידוח או שימוש בלום) נמוך על אף מספר הפריצות הגבוה בישראל. ההסבר לכך קשור לכך שמרבית הפריצות נעשות בעזרת שימוש במפתח מועתק או גנוב. במאמר זה נציע מספר פתרונות לנושא.

מאת: עוז דלתותעיצוב פנים18/01/111396 צפיות
דלתות כניסה מעוצבות תורמות למראה הבית ומעלות את שוויו. עוז דלתות אספה עבור הצרכן החכם מספר נקודות למחשבה בבואו לבחור דלת כניסה מעוצבת.

מאת: עוז דלתותעיצוב פנים13/12/101371 צפיות
מחירי דלתות כניסה מעוצבות עשויים להיות גמישים יותר כאשר משכילים לבחור אותן בחכמה. בשוק הדלתות ישנם משווקים שונים המציעים הצעות אטרקטיביות ומוזלות של דלתות אשר יוצרו במידה לא נכונה ונמכרות בהנחה משמעותית, דלתות שהורדו מפס הייצור ונמכרות אף הן בהנחה משמעותית או דלתות שמושקות באופן זמני במחיר מוזל. דרך נוספת וכדאית במיוחד לחסוך בהוצאות המתלוות לעיצוב הבית היא קנייה דרך האינטרנט אשר זולה משמעותית יותר מאשר קנייה ישירה בגלל החסכון באולם תצוגה, העסקת אנשי מכירות ועלויות עסקה נוספות.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232641 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223306 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212875 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211350 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211228 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201403 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201135 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica