חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צילום אדריכלות

מאת: גיא אלוןאדריכלות פנים20/08/20091071 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אומרים שאין מדויק יותר ממראה העיניים. כאשר אנו רואים דבר מסוים, אנו יכולים להכיר אותו, ללמוד עליו ולהבין אותו. זו כנראה הסיבה שתחום הצילום מזמן יצא מגבולות צילומי אנוש או צילומי נוף, אל כל חלקה כמעט בחיינו. הרי באמצעות צילום אחד, אנו יכולים לזהות ולהכיר את המקום, החפץ, או כל דבר אחר שעומד מולנו.

אחד מסוגי הצילום הפופולארים ביותר בימינו, הוא צילום אדריכלות. כל מי שלומד צילום, עובר קורסים אשר מלמדים אותו לעסוק בצילום של בניינים מבחוץ ומבפנים, בצילום של דירות ובתי משרדים בזויות שונות. זאת מתוך הכרה שצילום בניינים, דירות ומשרדים הוא חלק חשוב ובלתי נפרד מעולם הצילום.  צילום מבנים ומשרדים, מעניק לצלמים את היכולת לזהות פינות לא גלויות לעין, דברים שאינם נראים בעין לא מקצועית ולהכיר בחשיבות של צילום אשר איננו בהכרח נשלט על יד הצלם (להבדיל מצילום אנושי, שלא פעם נעשה בבימויו של הצלם).

כיום משרדי אדריכלים רבים, משתמשים בשירותיהם של צלמים, על מנת לצלם את המבנים עליהם הם עובדים. הצילום משמש אותם הן לצורכי תיכנון, לצורכי עדכון העבודה והן לצורכי פרסום עתידי. הצילום נעשה בשלבים שונים של העבודה, עד לגמר העבודה, אז הצילום יכול להעיד על סוג העבודה והתוצאה שלה.

מה מחפש אדריכל בצילום אדריכלות? תחילה הוא מחפש צילום של המבנה מכל הזוויות האפשריות שונות. הצילום ייעשה הן מבחוץ והן מבפנים, תוך ניסיון להגיע לכל הקצוות והזוויות שלו. כך ניתן להכיר את המבנה לעומק. הצילום יעשה מנקודות מרוחקות מספיק כדי לתפוס נתח גדול מהחדר אך, לא מרחוקות דיה כדי להציג את המבנה בצורה קטנה ולא פרופורציונלית לגודלו האמיתי.

שנית, הוא יבקש מהצלם לתפוס את חלוקת החלל במקום. אם מדובר במשרד, אז הוא יבקש להציג לו את החלוקה בין חדרי המשרד ללובי ובין החדרים השונים בתוך המשרד. אם מדובר בבית פרטי, אז הוא יבקש לצלם את החלוקה שבין החדרים השונים, את החללים שלהם, את ההפרדה בין הפנים לבחוץ.

בסיכומו של דבר, כפי שמראה עיניים לעולם לא מטעה, כך הוא איננו מטעה כאשר מדובר בצילום אדריכלות. בכל שלב של העבודה הצילום יכול לעזור לאדריכל להמשיך לתכנן את צעדיו ולהציג את עבודתיו בכל שלב ושלב.

המאמר מוגש מטעם מדריך האדריכלים הגדול בישראל, בתוכו ניתן למצוא אינדקס אדריכלים, מאמרים נוספים בתחום וחדשות בתחום האדריכלות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיא אלון

מאת: גיא אלוןהחזרי מס28/07/113439 צפיות
מרביתכם בוודאי לא מודעים לעובדה כי עד 80% מהעובדים במדינה זכאים להחזר מס, כל שכן כשאותם עובדים מקבלים הכנסה משני מקומות שונים. אם בעבר החזר מס היה כרוך בבירוקרטיה ארוכה ומפרכת, הרי שהיום אפשר לבצע בדיקת החזר מס אונליין האורכת בסך הכל כמה שניות. הזדמנות נוספת לבדוק האם הנכם זכאים להחזר מס תתרחש בזמן הגשת טופס תיאום המס השנתי, פרוצדורה שאפשר כיום לבצע אונליין גם כן.

מאת: גיא אלוןמשכנתא14/04/111637 צפיות
כפי שכולנו שומעים בלא הרף, משכנתא היא ההשקעה הגדולה ביותר שרוב רובם של משקי הבית יעשו בימי חייהם, ולכן יעוץ משכנתאות מקצועי הוא כמעט בגדר הכרח. יעוץ משכנתאות יכול לא רק לעזור לכם לבחור את ההצעה המשתלמת ביותר, או לתפור לכם משכנתא מותאמת להעדפות האישיות שלכם מבחינת גובה תשלום, תקופת ההתחייבות וכו'.

מאת: גיא אלוןהפקות אירועים14/04/111704 צפיות
מעצבי אירועים יכולים לא רק לתרום להצלחת אירוע מסויים אלא גם לחסוך בהוצאות. עם זאת, מהתרשמות אישי של כותב שורות אלה, רבים מאיתנו לא מודעים הייטב לסוג ההתקשרות עם מעצבי אירועים, מה נכלל תחת החוזה שלהם, ומה עושים במידה ומתגלים חילוקי דעות. על נושאים אלו, ואספקטים אחרים של חוזה עם מעצבי אירועים, בשורות הבאות.

מאת: גיא אלוןפרסום14/04/112218 צפיות
מזל טוב! אתם חוגגים חתונה / בר מצווה / יום הולדת / ברית / בריתה או אירוע אחר. לא משנה איזה אירוע אתם חוגגים, אתם רוצים ליהנות ורוצים שהאורחים שלכם ייהנו ויזכרו את האירוע שלכם כאחד האירועים המוצלחים והמהנים היותר שהיו בהם. על מנת שהאורחים יזכרו דווקא את האירוע שלכם עליכם להשקיע באירוע, בעיצוב, באוכל, במוסיקה ובאטרקציות מיוחדות, אך יותר מכל על מנת שהאורחים יזכרו את האירוע צריך להעניק להם מתנה קטנה שכל פעם שיביטו בה יזכרו באירוע המיוחד שלכם, בשביל זה הומצאו סוגים שונים של מזכרות לאירועים.

מאת: גיא אלוןתכשיטים01/11/102400 צפיות
צורפות הוא מקצוע עתיק מאוד, תפקידו של הצורף הוא לעבד מתכות כמו זהב, פלטינה וכסף במטרה ליצור מהם תכשיטים. הצורף מעבד את המתכות לתכשיט ומשלב עליהם אבנים יקרות.

מאת: גיא אלוןבריאות ורפואה כללי01/11/1012426 צפיות
רופא תעסוקתי תפקידו לבדוק את בריאותם של אנשים שאינם נמצאים בקו הבריאות ובשל כך לא יכולים לצאת לעבוד. הרופא התעסוקתי יכול לאשר היעדרות ממושכת מהעבודה בעקבות מחלה ולקבוע אובדן כושר עבודה.

מאת: גיא אלוןבניין ואחזקה - כללי01/11/102418 צפיות
כמה פעמים חיכיתם ימים או שבועות לחשמלאי שיבוא לתקן מוצר חשמלי שהתקלקל לכם בבית? התקשרתם אליו כמה פעמים והוא דחה אתכם שוב ושוב בינתיים התחלתם לכבס במכבסה, התחלתם לבשל מאכלים שלא דורשים אפייה או חימום בתנור ועוד. לפעמים מספיק שמוצר חשמל אחד לא יעבוד כדי שנבין עד כמה אנחנו תלויים בחשמל. במקרים כאלו או שאנחנו מנסים את החוש הטכני שלנו או שאנחנו קוראים לאיש מקצוע המתעכב - חשמלאי.

מאמרים נוספים בנושא אדריכלות פנים

מאת: moraleאדריכלות פנים30/08/181675 צפיות
מי שמעוניין לעצב את הבית שלו, לא יתקשה למצוא היום מגוון רחב של אתרים ומדריכים מצולמים אשר יכולים לעזור לו. זה נכון, בין אם מדובר בעיצוב בתים פרטיים או בעיצוב דירות מגורים וכל סוג אחר של מבנים. זה גם נכון כמובן בלי קשר לשאלה היכן ממוקם המבנה והוא רוצה לעצב אותו.

מאת: רוני הכהןאדריכלות פנים01/12/171946 צפיות
זה די ספציפי לתכנן עיצוב משרדים יוקרתי עבור העסק, ולכן כדאי מאוד לעבור על פני כל מה שרוצים להפיק מאותו עיצוב לפני שמתקדמים אל עבר הביצוע של העיצוב עצמו בפועל. על מה כבר יכול העיצוב להשפיע מלבד החזות עצמה? קראו את הדברים הבאים.

מאת: שרון צרפתיאדריכלות פנים14/09/172103 צפיות
אלו רעיונות לעיצוב חדרי ילדים יכולים להיות פשוטים לביצוע עוד היום? קראו את הדברים הבאים.

מאת: רוןאדריכלות פנים28/09/161928 צפיות
תקלות צנרת עלולות להיות דחופות, ולכן להזמנת אינסטלטור הקרוב לאזור המגורים יתרונות רבים. איך מאתרים ומזמינים אינסטלטור מומלץ במודיעין?

מאת: בני דואניאדריכלות פנים20/07/164609 צפיות
עיצוב הבית הפך בשנים האחרונות לתחום מעניין ומרתק בו עוסקים גם אנשים פרטיים אשר מעוניינים בעיצוב אישי ועצמאי של ביתם על פי אהבתם וחזונם העיצובי וגם כמובן של מעצבי פנים וחוץ אשר עוסקים בתחום ומאפשרים את שינויו המתמיד על פי מגמות משתנות מן הארץ ומהעולם כולו.

מאת: sharondan80אדריכלות פנים06/04/161833 צפיות
בין אם אתם רוצים לעצב בית, משרד, חנות, או כל חלל אחר ומעוניינים בעזרתה של מעצבת פנים בצפון, מאמר זה הוא בשבילכם!

מאת: אוהד ז.אדריכלות פנים17/12/151916 צפיות
כיום על ידי שימוש בטכנולוגיה מתקדמת אפשר להפעיל כל החשמל בבית במתג אחד בלבד, וזאת בהתאם לשעה ביום. לדוגמא אם אתם מחכים לאורחים בשעות אחה"צ וברצונכם להפעיל מזגן לא יהיה כל צורך לגשת למתג המזגן אלא ללחוץ על מתג ההפעלה היחיד בבית. מערכת smart home תבחר את הטמפרטורה לפי מזג האוויר בחוץ, ובאותה העת גם תכבה או תדליק אורות בבית בהתאם לצורך, באמצעות חיישנים שיש בה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica