חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סודות תטא הילינג והדרך לשינוי

מאת: אליהילינג11/12/20118441 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם כן כשמדברים תטא היליניג מדברים שיטה לריפוי עצמי. סוג של טכניקה מופלאה שמאפשרת לכולנו למצוא את הטוב ואת הנינוח בחיינו. למצוא את הטוב שבתוכנו בקלות ובפשטות הרבה מעבר למה שאנו מתארים וכך בעצם לממש זאת בחיי יום יום שלנו.

באמצעות תטא הילינג יש באפשרותנו להתחבר ולחבור אל הטוב שבנו לרבות העוצמות שבנו ובו זמנית להתעלות מעל הפחד או החרדות והחששות שמלוות אותנו לא פעם בחיי היום יום.

אפשר להגיד שמי שמתחיל לנשום תטא היליניג מסרב להפסיק, מסרב להתרגש מהאפשרויות של הכלי הזה, מהאומץ והיופי שפוגשים בו אנשים בזכות השיטה ומתנסים יחד איתם בשינוי לחיים. אנשים הולכים ותרים אחר רכישת קורס תטא הילינג או לימודי תטא היליניג על מנת לשנות את חייהם וזהו דבר שמרנין כל נפש. יחד הם מגלים טוב ושמחה אהבה וכיף ומתחברים לעוצמות ויוצרים שינוי ממשי ומידי הנראה ונחווה בחיי היום יום.

את כל הנכתב במאמר זה ניתן בעצם להשיג ולצמוח באמצעות קורס תטא היליניג או לימודי תטא הילינג המועברים ברחבי הארץ ובעלי מודעות גבוהה ביותר מבעבר. גם האדם המעביר את הקורס גדל עם אותם אנשים ומחזיר להם יכולות שהיו מאז ומתמיד ושהם עצמם שכחו מקיומם.

אם כן תטא היליניג מאפשר יכולות לבסיס טוב לשינוי בחיים האישיים של כל אחד ואחת מכם. הכלי מעניק לנו יכולת לשפר חיים ולסייע לאחרים ולעשות שינויים משמעותיים בחיים באופן קל ועמוק.

זה בעצם חלק מהקסם והסוד של תטא היליניג לרבות לקיחת קורס תטא היליניג או לימודי תטא היליניג. היכולת כמו זמינה ומאפשרת שינוי המצריך עבודה לא קלה וממושכת. אפשר לציין כי עכשיו זה פשוט וקל יותר מתמיד ובכדי להאמין יש צורך לחוות בדבר.

בשנים האחרונות נוהרים אנשים וצמאים לשינוי מרענן. על מנת לבצע שינוי אכן יש צורך להאמין בו וביכולות עצמן. שינוי אמיתי מגיע ממקום אמיתי והסכמה ביננו לבין עצמנו. שיטת התטא היליניג תפסה תאוצה בשנים האחרונות ואנו יכולים לראות פעילות של אנשים שמקבלים עזרה אך בהחלט גם מסייעים לאחרים עם יכולת הלמידה והכלי שרכשו נוכח קורס תטא היליניג שרכשו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אלי גולדמן - מומחה קידום אתרים ובעלים של אגו ווב העוסקת בתחום קידום אתרים באינטרנט.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלי

מאת: אליעיצוב אתרים27/12/172765 צפיות
גרפיקאים ומעצבי אתרים נתקלים לא פעם באותה הבעיה – מציאת תמונות מתאימות לעבודה שהם מבצעים ובעיקר תמונות שיש אפשרות חוקית לעשות בהן שימוש מבלי לעבור על חוק זכויות יוצרים בארץ או בעולם. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בתמונות יהודיות או בעלות הקשר לישראל.

מאת: אליטיולים בארץ22/11/171469 צפיות
הישראלים מחפשים דילים משתלמים ובעיקר כאשר מדובר על חופשה בארץ ולא בחוץ לארץ. היעדים הפופולאריים של אילת, תל אביב, ירושלים, ים המלח, טבריה וחיפה זוכים להתעניינות גבוהה לאורך כל השנה וכמובן עם ביקושים ערים יותר בתקופת החופש הגדול והחגים הבולטים.

מאת: אליטיולים בחו"ל31/10/171413 צפיות
התייר הישראלי מבקר בעיר במרבית המקרים באמצעות רכישת חבילות נופש ללונדון הכוללות טיסה ישירה ובית מלון מתאים עבורו אך יש הבדל בין התיירים הישראלים המגיעים אל העיר ואת אלו ניתן לחלק ל 7 קבוצות תיירים עיקריות.

מאת: אליטיולים בארץ24/05/171203 צפיות
ישראל היא מדינה שיש לה הרבה מאוד מה להציע למי שרוצה לנפוש. כאשר אנחנו יוצאים לחופשה כדאי לנו לבחור לצאת אליה דווקא בארץ. היעדים המובילים הם טבריה, אילת וים המלח כמובן.

מאת: אליאטרקציות24/05/171452 צפיות
מעוניינים להגיע לביקור בעיר עשירה בתרבות, אטרקציות ואפשרויות רבות של פנאי ובילוי? בירות אירופה המזרחית לשעבר – בוקרשט, פראג ובודפשט עונות לכם על הצרכים הללו. כל אחת מהערים האלו היא פנינה תיירותית בפני עצמה ובהחלט מומלצת לכל תייר מישראל.

מאת: אליתרבות דיגיטלית08/02/172034 צפיות
כרטיס ביקור דיגיטלי מדמה כרטיס ביקור "רגיל" אך עם יתרונות שיש לעולם הטכנולוגיה להציע כמובן. כרטיס דיגיטלי מתקדם במרבית המקרים מכרטיס רגיל וכלל הרבה יותר מידע ודרכי התקשרות עבור בעלי הכרטיס או מי שמקבלים אותו.

מאת: אליטיולים בחו"ל02/08/161819 צפיות
אם אתה מחפש את היעד האטרקטיבי ביותר בחוץ לארץ עבור חופשה חלומית ומפנקת, הכר את בלגרד, בירת סרביה. בלגרד מהווה את נקודת המפגש בין נהר הדנובה לבין נהר הסאבה. המיקום הוא מיקום אסטרטגי ולכן יש לא מעט אתרים היסטוריים במקום, שניתן להגיע אליהם ולהתרשם. מעבר לאתרים היסטוריים אשר ניתן לבקר בהם, ישנם לא מעט פארקים ירוקים ונופים מרהיבים וכן, מרכזי קניות אשר ניתן למצוא בהם את כל החנויות של המותגים המובילים ביותר.

מאמרים נוספים בנושא הילינג

מאת: דניאלה מןהילינג25/06/144683 צפיות
"הרגשתי לכודה, פאניקה, פחד משתק, חשבתי שלעולם לא אנצל, שיגמר לי האוויר, שלא אצליח לצאת!!!" כך תיארה המטופלת מרתה (שם בדוי) את התחושות שחשה כאשר נאלצה להשתמש במעלית. על ידי טיפול של שיחזור וריפוי טראומות מגלגולים קודמים, הצליחה מרתה להרגיש חופשיה שוב ולהשתמש במעליות בעל עת וללא שום פחד.

מאת: דניאלה מןהילינג25/06/144317 צפיות
"הרגשתי לכודה, פאניקה, פחד משתק, חשבתי שלעולם לא אנצל, שיגמר לי האוויר, שלא אצליח לצאת!!!" כך תיארה המטופלת מרתה (שם בדוי) את התחושות שחשה כאשר נאלצה להשתמש במעלית. על ידי טיפול של שיחזור וריפוי טראומות מגלגולים קודמים, הצליחה מרתה להרגיש חופשיה שוב ולהשתמש במעליות בעל עת וללא שום פחד.

מאת: אור חיה דבורה חזןהילינג30/12/138445 צפיות
הילינג בלועזית הוא ריפוי. ריפוי באנרגיות , תדרים, אנרגיית החיים. זוהי בעצם שיטת ריפוי באמצעותה אנו מכניסים אור לגוף, לנפש, לרוח ולנשמה על ידי הזרמת אנרגיה אלוקית באמצעות הידיים במגע, מעל הגוף, או מרחוק. במצבים של חוסר איזון כגון :חרדה, דיכאון, כאב פיזי, עייפות או כל מצב אחר של מחלה או חוסר אז בעצם מבחינה אנרגטית ,יש חושך באותו איבר או רובד. שהוא חולה ועל ידי הזרמת אנרגית "אור החיים" לכל הנקודות בגוף, אנו מכניסים אור למקומות החשוכים ומסייעים לרפואתם.

מאת: אייל פייגיןהילינג16/03/131879 צפיות
ההבדלים בין הילינג לתטא הילינג. מאמר זה מסביר בקצרה על השיטות הללו ומדגיש את ההבלים בין שיטת תטא הילינג לבין שיטות הילינג אחרות. הילינג - תטא הילינג.

מאת: מיכלהילינג08/01/129055 צפיות
רפואה קוונטית היא רפואה פורצת גבולות, שבניגוד לרפואה הקונבנציונלית, היא לא מסתמכת על מה שהחומר נותן לנו, אלא גם הרוח. על רפואה הזו מבוססים תטא הילינג ריפוי ספונטני- שחרור הגוף והנפש ממחסומים אנרגטיים.

מאת: מיכלהילינג02/01/128542 צפיות
בעזרת תטא הילינג יכול אדם לרפא את עצמו ואת הסובבים אותו, והכל בזכות הסרת חסמים פיזיים ורגשיים וחיבור למשאבים ולאנרגיות שהעולם מציע לנו. הנה הסבר קצר על השיטה ועל לימודי תטא הילינג שפתוחים לכל המעוניין.

מאת: מיכלהילינג25/12/118527 צפיות
תטא הילינג – שיטת ריפוי עליה מתבססת רפואה קוונטית – עוזרת לרפא את הגוף והנפש בלי תרופות ומרשמים. בעזרת ריפוי ספונטני וטיפולים על תדר תטא, אפשר לטפל בשורש הבעיה (האדם עצמו) ובתסמינים שלה (המחלות).

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica