חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מסחר בבורסה באופן עצמאי

מאת: חיים זוהרשוק ההון14/12/2011664 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כיום אנו עדים לפריחה של מכללות לשוק ההון. מכללות מקצועיות שכל מטרתן היא הכשרת סוחרים עתידיים שיוכלו לעסוק באופן עצמאי במסחר בבורסה. דעו לכם כי מסחר בבורסה אינו מיועד אך ורק לסוחרים בנשמה, אלא ניתן להתחיל הכשרה זו ללא כל ידע בסיסי או רקע בתחום. נתוני הפתיחה דורשים ראש פתוח, קליטה מהירה, רצון ללמוד ובעיקר עצבי ברזל ואופי מיוחד, הבנה כי מסחר בבורסה דורש לקהל החלטות וסיכונים מחושבים תחת לחץ רב וזמן מואט.

מכללת שוק הון המכבדת עצמה תציע קורס הכשרה מעשי שיתמקד לא רק בתיאוריה אלא גם יעניק עבורכם כלים מעשיים ופרקטיים בשטח, בזמן אמת שיאפשרו לכם לעסוק במסחר בבורסה על הצד הטוב יותר. תוכנית לימוד ממוקדת, שלא מתפזרת למגוון תחומים אלא מטרתה אחת, הכשרת סוחרים עתידיים. ראשית תלמדו מושגי יסוד, אסטרטגיות מסחר, אפיקי השקעה, ולאחר מכן ניתוח מעמיק של מגמות השוק, תנאי יסוד להשקעה נכונה.

בכדי להעניק לכם על קצה המזלג מהו מסחר בבורסה, מכללות אלו מספקות סימולאטורים אינטראקטיביים המאפשרים לחוש את שוק ההון מבלי להיכוות, לקבל תחושה מציאותית, לדבר האמיתי המחכה לכם בחוץ. לאחר שעברתם הכשרה זו, הגיע הזמן להיכנס לעולם האמיתי, מסחר בבורסה בזמן אמת, כאשר כספכם הממשי מונח על כף המאזניים.

בשל לעסוק בכך חובה עליכם להצטייד במערכות מסחר אינטראקטיביות שיאפשרו לכם לקבל מידע זמין ואמין און ליין בכדי שתוכלו לקבל החלטות מושכלות על סמך נתונים אלו. אתם צריכים להיות עם עיניים פקוחות לרווחה, כשכל המידע הרלוונטי פרוס לפניכם. ואיך בדיוק מתחילים את המסחר עצמו, כיצד מצטיידים במערכת מסחר שכזו? מסחר בבורסה באופן עצמאי חייב להיעשות דרך גוף שלישי שהינו חבר בבורסה, בית השקעות, בנקים וגופים מסחריים אחרים. אם תחליטו לעסוק במסחר בבורסה באמצעות הבנק שבו מתנהל חשבונכם האישי לא תידרשו מן הסתם לפתוח חשבון בנק נוסף, כאשר דרך בית השקעות תפתחו חשבון נאמנות על שמכם.

עם זאת באמצעות בית השקעות תידרשו לשלם קרוב לוודאי עמלות מחסר זולות יותר מאשר הנהוגות אצל הבנקים, עמלות נמוכות בעבור פעולות מכירה ורכישה, הוראות מסחר וכו'. נכון שכיום באמצעות האינטרנט הבנקים מוזילים עלויות אך עדיין מדובר בהפרש מהותי לטובת בתי ההשקעות. נוסף על כך עליכם לבדוק מהי מערכת המסחר המוצעת, האם מדובר במערכת מתקדמת שתאפשר לכם לקבל את כל המידע הרצוי בזמן אמת או במערכת ארכאית שתקועה בעבר הרחוק.

מסחר בבורסה באופן עצמאי תאפשר לכם להיות למעשה אדונים לעצמכם. לחסוך בעמלות מסחר ודמי ניהול ושאר עלויות, לשלוט ולקבל את ההחלטות בעצמכם, כאשר רק טובתכם האישית הינה בראש מעיניכם. עם זאת עליכם לזכור כי מסחר בבורסה באופן עצמאי כרוך בסיכונים רבים. כל כספכם מצוי בסכנה ומהלך אחד בלתי נכון מצידכם עלול להיגמר באסון כלכלי. כמו כן עליכם להבין כי מסחר בבורסה ידרוש מכם מאמץ נפשי ופיסי רב, תיאלצו לבלות זמן רב בהתבוננות על גרפים וטבלאות, לנתח את מגמות שוק ההון, להיות כל הזמן עם אצבע על הדופק ולעמוד תחת לחצים נפשיים רבים כאשר כל השוק נמצא בהתרסקות כלפי מטה. אם אתם חושבים שתוכלו לעמוד בכך, כנראה שמדובר בבחירה הנכונה, בהצלחה.

 



תגיות המאמר: מסחר בבורסה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חיים זוהר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חיים זוהר

מאת: חיים זוהרשוק ההון20/12/11684 צפיות
בשנים האחרונות השקעה בשוק ההון באמצעות בית השקעות הפכה לנפוצה ביותר. עם זאת כאשר באים להשקיע נשאלת השאלה באיזה בית השקעות לבחור, הרי ישנו מבחר גדול וכדאי לעשות את הבחירה הנכונה, הרי מדובר בהשקעה נכבדה. בחירה זו תעשה בכפוף לשקלול מספר פרמטרים שיציגו בעבורכם את התמונה במלואה כך שתוכלו לקבל החלטה מושכלת ונכונה.

מאמרים נוספים בנושא שוק ההון

מאת: kereninaשוק ההון08/02/214077 צפיות
דברי הסבר על חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, עיקרי החוק, על מי הוא חל, מי פטור מחוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, ההיסטוריה של החוק ועוד!

מאת: גיא חזןשוק ההון25/11/193457 צפיות
יתכן מחיר מניה של 1 דולר שישקף לחברה שווי שוק של 3 מיליארד דולר לעומת מחיר של מניה אחרת עם מחיר של 20 דולר שישקף לחברה שווי שוק של חצי מיליארד דולר.

מאת: גיא חזןשוק ההון28/04/193244 צפיות
תארו לכם שהיה לכם מקור שמדווח בכל דרך שתבחרו – שיחת טלפון, מייל, סמס, פקס, יונה, מורס – "זה הזמן לקנות מניות".

מאת: גיא חזןשוק ההון24/02/1910537 צפיות
אז מי צודק? כולם צודקים וכולם טועים. תארו לכם מה קורה לחזאי שצפה לפני שבוע שבחודש מרץ השוק נופל – וזה קורה. תארו לכם..

מאת: רוני הכהןשוק ההון06/01/193001 צפיות
בוחרים להשקיע עם בית השקעות שמכיר את שוק ההון ויודע ליצור את ההשקעה הכי טובה ללקוחותיו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון08/07/182841 צפיות
צריכים לפתוח תיק השקעות ולהבין מה עושים איתו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון27/05/181754 צפיות
זה רק הגיוני כי גם הצורה שבה מבצעים ניהול תיקי השקעות תעבור את אותו הזעזוע, עם שלל של יתרונות חדשים שרק מגבירים את התחרות ויוצרים את השירות הכי מתקדם עבור כל לקוח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica