חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בית השקעות, כיצד לבחור נכונה?

מאת: חיים זוהרשוק ההון20/12/2011682 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בשנים האחרונות השקעה בשוק ההון באמצעות בית השקעות הפכה לנפוצה ביותר. עם זאת כאשר באים להשקיע נשאלת השאלה באיזה בית השקעות לבחור, הרי ישנו מבחר גדול וכדאי לעשות את הבחירה הנכונה, הרי מדובר בהשקעה נכבדה. בחירה זו תעשה בכפוף לשקלול מספר פרמטרים שיציגו בעבורכם את התמונה במלואה כך שתוכלו לקבל החלטה מושכלת ונכונה.

ראשית מומלץ לבדוק מהו תחום מומחיתו של בית ההשקעות, באיזה שוק הוא מתמצא ועושה בו חיל, האם מדובר במניות, באגרות חוב, בשוק המקומי או דווקא בבורסות העולם כדוגמת ארה"ב או המזרח הרחוק, ובהתאם לבחור באפיק ההשקעה העונה לצרכיכם.

לאחר מכן בדקו את חוזקו של בית ההשקעות, וזאת באמצעות בדיקת ההון המתנהל בידיו, באם מדובר בסכומי עתק בהשוואה לבתי השקעות מתחרים, מי עומד מאחוריו, האם מדובר בחברה פרטית או כחלק מקונצרן בעל גב כלכלי חזק, עמידותו של בית השקעות חיונית במיוחד בזמנים אלו של חוסר שקט כלכלי כאשר בארה"ב נסגרו על ימין ושמאל בתי השקעות מכל עבר ואנשים מצאו עצמם חסרי כל. היקף ההון המושקע בבית השקעות מעיד על חוזקו ועמידותו כנגד כוחות השוק.

בדקו מיהו האדם העומד בראש המערכת, מהו ניסיונו בפועל, מהי הכשרתו האקדמאית, הצלחותיו בעבר, אדם זה יוביל את המערכת ויבחר כיצד לכוונה, ואתם בוודאי מעוניינים ברב חובל שיידע לכוון את הספינה גם במים סוערים ולא רק ברדודים. נוסף על כך בדקו מיהו מנהל ההשקעות האישי שהוצמד לניהול תיקכם, מהו ניסיונו בפועל, האם מדובר בצוות או באדם יחיד, אתם בוודאי לא מעוניינים בטירון שאת החפיפה הראשונית יעשה על בשרכם, אלא באדם בעל ניסיון וידע כאחד, שידע לתמרן ויתאים עבורכם ככל האפשר את תיקכם האישי.

ניהול תיקי השקעות אופטימאלי טמון רבות בניתוח המקדים הבודק את צרכיו של המשקיע ורצונותיו ובונה בהתאם תמהיל תיק השקעות מותאם. האם מתנהלת פגישה אישית שבה צרכיכם מנותחים לעומקם, האם נבדק מצבכם המשפחתי והפיננסי, טווח השקעתכם, הסיכון שבו אתם מעוניינים ושאר פרמטרים ובהתאם נבנה בעבורכם תיק השקעות ייחודי ומותאם. ניהול תיקי השקעות חייב להתייחס אליכם כפרט ולא כחלק מעדר, ולהעניק לכם יחס אישי, הרי זוהי כל המהות של בית השקעות מקצועי.

הכל טוב ויפה אך האם לאחר בניית תיק ההשקעות, ניהול תיקי השקעות נעשה בשקיפות או שכעת אתם צריכים לרדוף אחר מנהל השקעותיכם לשם קבלת הסברים ושאלות. האם הליך ההשקעה שקוף, האם אתם יכולים לראות בכל זמן נתון את תיק השקעותיכם? בית השקעות שמכבד עצמו יסייע בידכם לעקוב אחר תיק השקעותיכם האישי וזאת באמצעות תוכנות אינטראקטיביות המאפשרות לכם לבדוק און ליין אחר מצבו של תיק השקעותיכם, מצב שוק ההון בכלל ומגמות העתיד. כמו כן האם אתם מקבלים דיווחים חודשיים ושנתיים המסכמים בצורה מובנת ובהירה את מצב תיקכם. ניהול תיקי השקעות אינו קבוע אלא משתנה עם הזמן בהתאם למגוון התפתחויות.

אתם צריכים להרגיש שאתם בידיים טובות ותמיד ישנו מישהו לפנות אליו ולדעת שתוכלו לקבל יחס אישי ומיידי. האם מנהל ההשקעות זמין תמיד בנייד או במשרד, האם ישנה מחלקת שירות לקוחות זמינה, האם ניתן לפנות באמצעות דואר אלקטרוני, ומהו פרק הזמן שבו תקבלו מענה אישי. שקללו פרמטרים אלו ובחרו בתבונה, שיהיה בהצלחה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חיים זוהר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חיים זוהר

מאת: חיים זוהרשוק ההון14/12/11662 צפיות
כיום אנו עדים לפריחה של מכללות לשוק ההון. מכללות מקצועיות שכל מטרתן היא הכשרת סוחרים עתידיים שיוכלו לעסוק באופן עצמאי במסחר בבורסה. דעו לכם כי מסחר בבורסה אינו מיועד אך ורק לסוחרים בנשמה, אלא ניתן להתחיל הכשרה זו ללא כל ידע בסיסי או רקע בתחום. נתוני הפתיחה דורשים ראש פתוח, קליטה מהירה, רצון ללמוד ובעיקר עצבי ברזל ואופי מיוחד, הבנה כי מסחר בבורסה דורש לקהל החלטות וסיכונים מחושבים תחת לחץ רב וזמן מואט.

מאמרים נוספים בנושא שוק ההון

מאת: kereninaשוק ההון08/02/214027 צפיות
דברי הסבר על חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, עיקרי החוק, על מי הוא חל, מי פטור מחוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, ההיסטוריה של החוק ועוד!

מאת: גיא חזןשוק ההון25/11/193455 צפיות
יתכן מחיר מניה של 1 דולר שישקף לחברה שווי שוק של 3 מיליארד דולר לעומת מחיר של מניה אחרת עם מחיר של 20 דולר שישקף לחברה שווי שוק של חצי מיליארד דולר.

מאת: גיא חזןשוק ההון28/04/193240 צפיות
תארו לכם שהיה לכם מקור שמדווח בכל דרך שתבחרו – שיחת טלפון, מייל, סמס, פקס, יונה, מורס – "זה הזמן לקנות מניות".

מאת: גיא חזןשוק ההון24/02/1910489 צפיות
אז מי צודק? כולם צודקים וכולם טועים. תארו לכם מה קורה לחזאי שצפה לפני שבוע שבחודש מרץ השוק נופל – וזה קורה. תארו לכם..

מאת: רוני הכהןשוק ההון06/01/192997 צפיות
בוחרים להשקיע עם בית השקעות שמכיר את שוק ההון ויודע ליצור את ההשקעה הכי טובה ללקוחותיו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון08/07/182838 צפיות
צריכים לפתוח תיק השקעות ולהבין מה עושים איתו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון27/05/181750 צפיות
זה רק הגיוני כי גם הצורה שבה מבצעים ניהול תיקי השקעות תעבור את אותו הזעזוע, עם שלל של יתרונות חדשים שרק מגבירים את התחרות ויוצרים את השירות הכי מתקדם עבור כל לקוח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica